Leuk en alvast veel succesquote:Op woensdag 12 december 2007 16:10 schreef miss-scofield het volgende:
Spongebob!!!
Hallo hier!!
Ik ga na de kerst ook Engelse lessen geven!! Hiep hoi!!!![]()
Wel zwaar, maar lijkt me erg leuk!!
vind ik persoonlijk ook niets neequote:Op woensdag 12 december 2007 16:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Whehehe, moet ik mee komen aankakken bij mijn vriendin, 'hee lief, wat dacht je van een trio met een meisje dat legaal niet eens mag neuken?'
tsja, dan blijft ze nog even droog staan, want benaderbaar ben je zo niet..quote:Op woensdag 12 december 2007 16:16 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Nee, ze doet niet aan internet profielen etc.
ik geloof dat ik het dan iets beter getroffen hebquote:Op woensdag 12 december 2007 16:13 schreef Loontjah het volgende:
Ja mijne is vrijgezel en je kan echt merken dat ze toe is aan een goede beurt.
Ze werkt 20-30 uur in de week, en als ze "thuis"komt bij mijn ouders, ligt ze meteen weer op de bank.
Films kijken etc. Ze heeft geen energie, en weinig vrienden. Ik ben serieus ook bang dat ze depressief aan het worden is.
Serieus??quote:Op woensdag 12 december 2007 16:18 schreef HansU het volgende:
[..]
tsja, dan blijft ze nog even droog staan, want benaderbaar ben je zo niet..
quote:
d'r zus ja, ik vind het altijd wel grappig om een compleet onbekende een berichtje via hyves te sturenquote:Op woensdag 12 december 2007 16:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Serieus??
Gast
Ik neem aan dat je het nu over Loontjahs zus hebt en niet over het algemeen...
inderdaad ja, ik meende hem ook niet serieusquote:Op woensdag 12 december 2007 16:21 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Superbad..
"And we could be those guys"
Opzich wel leuk ja... Maar ik moet ook niets hebben van internetprofielen enzo... Vond een fotoboek al ver gaan... Vandaag voor het eerst een foto ingezetquote:Op woensdag 12 december 2007 16:21 schreef HansU het volgende:
[..]
d'r zus ja, ik vind het altijd wel grappig om een compleet onbekende een berichtje via hyves te sturen
Sommige reageren "leuk" terug en dan krijg je nog wel eens een gesprek gaande.
Daagquote:Op woensdag 12 december 2007 16:25 schreef Etcetera het volgende:
ik ga naar huisen da's wel serieus
Fok fobo wil ik ook niet. Zo serieus ben ik niet op zo'n forum en daarom wil ik ook niet dat andere mensen me er via gaan herkennenquote:Op woensdag 12 december 2007 16:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Opzich wel leuk ja... Maar ik moet ook niets hebben van internetprofielen enzo... Vond een fotoboek al ver gaan... Vandaag voor het eerst een foto ingezet
Leuke foto.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Opzich wel leuk ja... Maar ik moet ook niets hebben van internetprofielen enzo... Vond een fotoboek al ver gaan... Vandaag voor het eerst een foto ingezet
Ja, nou, doeiquote:Op woensdag 12 december 2007 16:25 schreef Etcetera het volgende:
ik ga naar huisen da's wel serieus
Haha bekend verhaal, ik heb een zus van 22 danquote:Op woensdag 12 december 2007 16:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
hahaha is die van jou ook zo gezellig
oh ja die van mij wil het huis uit, maar wil niet uit onze woonplaats weg omdat ze dicht bij m'n ouders wil blijvenze heeft een vriend, geen idee hoe hij het bij haar uithoudt
Goed punt inderdaad...quote:Op woensdag 12 december 2007 16:28 schreef HansU het volgende:
[..]
Fok fobo wil ik ook niet. Zo serieus ben ik niet op zo'n forum en daarom wil ik ook niet dat andere mensen me er via gaan herkennen
quote:
Ilona had de "gezellige" zusquote:Op woensdag 12 december 2007 16:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, nou, doei
Doe je zus de groeten
prettige avondquote:Op woensdag 12 december 2007 16:33 schreef Loontjah het volgende:
Ik ga naar onderen.
Eventjes kopjes opruimen enzo, en naar huis rijden.
Ben dit keer met de ootoo.. Dadelijk weer file !
Vanavond misschien niet online, omdat als het goed is vandaag mijn internet abonnement afloopt.
Dus eventjes 1 tot 2 weken geen internet thuis.
doeiii
Daag Ilonaquote:Op woensdag 12 december 2007 16:33 schreef Loontjah het volgende:
Ik ga naar onderen.
Vanavond misschien niet online, omdat als het goed is vandaag mijn internet abonnement afloopt.
doeiii
ik heet Fredquote:Op woensdag 12 december 2007 16:35 schreef HostiMeister het volgende:
Valt me op dat we hier wel vaak 'gewone' namen gebruiken ipv usernames
Vindt niemand dat vervelend?
quote:Op woensdag 12 december 2007 16:33 schreef Loontjah het volgende:
Ik ga naar onderen.
doeiii
y0 Henk, wassuzp.quote:
Toedelsquote:Op woensdag 12 december 2007 16:47 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]zwaait
ik ga nu ook naar huis. Nog een fijne avond iedereen
Dag HansUquote:Op woensdag 12 december 2007 16:48 schreef HansU het volgende:
[..]
y0 Henk, wassuzp.
Jeweeted, iki gaAt naaR huiz nu.!
Weztzijde!
(eindelijk kan ik mezelf zijn nu ik bekend heb wie ik ben)
Westzijde, ik ben echt een keiharde straatneger, jeweet. Niet fokken met mij.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:48 schreef HansU het volgende:
[..]
y0 Henk, wassuzp.
Jeweeted, iki gaAt naaR huiz nu.!
Weztzijde!
(eindelijk kan ik mezelf zijn nu ik bekend heb wie ik ben)
Wat voor een misterie?quote:Op woensdag 12 december 2007 16:56 schreef HostiMeister het volgende:
Ik denk dat ik ook zo maar eens ga... eerst nog even een mysterie oplossen en dan ben ik weg...
Nee.. stel een onderzoek inquote:Op woensdag 12 december 2007 17:00 schreef HostiMeister het volgende:
Iemand heeft mijn precious mok gejat... Ik wilde net een bakkie koffie scoren en ik kon mijn mok nergens vinden...
quote:
Dat was ik de hele dag alquote:
quote:
Your talking about me ?quote:Op woensdag 12 december 2007 18:17 schreef ReMcOrE het volgende:
Spongebob Hardstylepants![]()
ik ben naar Hitman geweest gisteravond, super film, viel me echt 100% mee![]()
en goedenavond
ik had spaghettiquote:Op woensdag 12 december 2007 18:32 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
Ik ook, en me buikje rond gegeten aan heerlijke zelfgebakken pannekoeken
ik ookquote:
Hij viel me echt tegenquote:Op woensdag 12 december 2007 18:17 schreef ReMcOrE het volgende:
Spongebob Hardstylepants![]()
ik ben naar Hitman geweest gisteravond, super film, viel me echt 100% mee![]()
en goedenavond
je kwam toch bij mij eten??quote:Op woensdag 12 december 2007 18:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik ook, maar ik heb je niet gezien aan tafel.
quote:Op woensdag 12 december 2007 19:04 schreef Houniet het volgende:
smilllee like you mean itt
The Killersquote:Op woensdag 12 december 2007 19:04 schreef Houniet het volgende:
smilllee like you mean itt
Nooit gedaan, zal mijn oma wel een kerstkaartje sturen vanuit Zweden, maar ik heb zo'n vermoedde dat ik eerder in Nederland ben, dan het kerstkaartjequote:Op woensdag 12 december 2007 21:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik begin er niet aan, ik heb een goed excuus, ik heb er te veel vrienden voor.
Gelukkig vooral veel vrienden die ook geen kerstkaarten sturen. Tot nu toe heb ik er alleen 1 van een collega.
quote:
Coolquote:Op woensdag 12 december 2007 21:40 schreef Loontjah het volgende:
Ik heb ook dan altijd wel zelfgemaakte kerstkaarten met fotoos en zo
Ik heb het volgens mij 1 keer gedaan. Ik stuur wel eens een mailtje naar mijn hele adresboek ofzo. Maar ook dat laat ik dit jaar maar achterwege. Ik ga met een aantal vrienden uit eten met kerst, een andere groep spreek ik mogelijk het weekend voor kerst (omdat niemand met kerst kan, doen we dat weekend iets). Al met al prima voor elkaar.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nooit gedaan, zal mijn oma wel een kerstkaartje sturen vanuit Zweden, maar ik heb zo'n vermoedde dat ik eerder in Nederland ben, dan het kerstkaartje
ik maar 1. wel twee kerstpaketten !quote:
quote:Op woensdag 12 december 2007 21:50 schreef PieterBas het volgende:
Ik heb het hele weekend afscheidfeestjes van exchange students, van een aantal ben ik blij dat ze weg gaan
Ik heb er maar 10 en ze zijn al op ! Sorry men jong!quote:Op woensdag 12 december 2007 21:48 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Cool
Denk dat ik vrijdag én Zaterdag time-out ga
Sommige gasten wordt je echt na een loop van tijd echt zat.. Ik zal ook een paar gaan missen hoorquote:
als je morgen om 4 uur op Eindhoven arport bent krijg je van mij een kerstkadoquote:Op woensdag 12 december 2007 22:35 schreef eer-ik het volgende:
Iemand die mij een kerstpakket wil geven?
Ik werk niet, dus ook geen kerstpakket
Ik krijg een fles rode wijn, mag je zo hebben, geen probleem.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:35 schreef eer-ik het volgende:
Iemand die mij een kerstpakket wil geven?
Ik werk niet, dus ook geen kerstpakket
quote:Op donderdag 13 december 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van woensdag 12 december 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
029. 074 eer-ik
031. 067 diertjuh
056. 056 HansU
056. 056 Loontjah
064. 053 Okiedokie86
075. 050 Houniet
106. 044 Etcetera
106. 044 Deansensitized
111. 043 PieterBas
117. 042 jackson
158. 035 HostiMeister
196. 030 Trigalti
224. 026 ChatGirl
Soms gaat het vanzelf... nu is 56 ook nog beschaafd natuurlijkquote:Op donderdag 13 december 2007 09:11 schreef HansU het volgende:
goedemorgen
56 posts gister![]()
had het niet eens door!
Mijn welgemeende excuses!!quote:Op donderdag 13 december 2007 09:07 schreef Loontjah het volgende:
Je bent er 2 vergeten dude.
Wendy en Okidokie86
Met een gemiddelde van 14 per dagquote:Op donderdag 13 december 2007 09:14 schreef Etcetera het volgende:
ik let er niet zo opheb net wel gezien dat ik nu op ongeveer 19540 posts zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |