Saved by DOB, helaas.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:10 schreef Copycat het volgende:
Aanhaakt.
Is er al een glas gesneuveld?
Die andere werd vannacht al geopend, dus een beetje prematuur.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:11 schreef Lobasca het volgende:
Er zijn 2 Cossen, heel verwarrend.
Ik zie er maar 1.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:11 schreef Lobasca het volgende:
Die andere was een schreeuw om aandacht.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:11 schreef Lobasca het volgende:
I knowquote:Op woensdag 12 december 2007 12:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die andere werd vannacht al geopend, dus een beetje prematuur.
Die was dus wel eerder!quote:Op woensdag 12 december 2007 12:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die andere werd vannacht al geopend, dus een beetje prematuur.
Ja precies....zo zie ik het dus ook.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:10 schreef kit2u het volgende:
Jaap heeft van achteren gehorod dat hij Brian nooit aanpakt.
Dus gooide hij braaf en bang een balletje op.
Natuurlijk nam Huub het over en valt Jaap weer stil tegen Brian.
Jaap blijft laf .
Nee natuurlijk niet, alles om wifebeater en zijn boksbal te beschermen, stel je voor dat hij iemand aanvalt, dan moet Flens haar plannetje intrekken.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
I knowHIER VERDER DUS!!!
![]()
plasma gaf aan dat ze over bepaalde argumenten niet mochten praten.
vreemd, normaal als er actie is; houden ze de gasten nog even "achter"quote:
quote:Op woensdag 12 december 2007 12:15 schreef Desii het volgende:
[..]
vreemd, normaal als er actie is; houden ze de gasten nog even "achter"
Ik word hier zo kriegel van..... misselijkmakend, manipulatief kutwijf van een Flens
Zelf zal ie dat uiteraard totaal anders hebben ervaren. De sukkel.quote:
Zo dan,quote:
In limo's zitten geen douchecabine's hè.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:18 schreef chufi het volgende:
Brian wil niet met Lieke in de Limo
Amanda krijgt natuurlijk een aparte verrassing van DOB...quote:Op woensdag 12 december 2007 12:18 schreef beequeen het volgende:
Brian baalt ervan dat hij met Lieke moet gaan. Amanda stelt voor om te ruilen met Lieke.
Dag Amanda, no way deze keer.
Owjaaaaaquote:Op woensdag 12 december 2007 12:18 schreef akveor het volgende:
IEDEREEN GEFELICITEERD MET COS # 3000![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 december 2007 12:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zo dan,![]()
, ik was ook niet echt serieus hoor, ik had niet gezien dat die vannacht was aangemaakt, duizendmaal excuses.
We hebben een COS feestje.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:18 schreef akveor het volgende:
IEDEREEN GEFELICITEERD MET COS # 3000![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 december 2007 12:23 schreef Guuskeee het volgende:
en wie beter dan BeeQueen kon deze 3000ste COS openen?
Hopelijk rost ze hem die hele wagen doorquote:Op woensdag 12 december 2007 12:23 schreef Meganog het volgende:
Gaat Lieke zonder beveiliging met Brian die limousine in?
amanda krijgt ALVAST een kado, PLUS vanavond samen met de rest een verassingquote:Op woensdag 12 december 2007 12:23 schreef beequeen het volgende:
Waarom een kado alleen voor Amanda, of zou de rest vanavond iets krijgen?
Op naar de miljoen!quote:Op woensdag 12 december 2007 12:20 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
![]()
![]()
nergens voor nodig
leuk: 3.000 cossen maal 300 posten zijn 900.000 posten!
quote:
Het is inderdaad wel verrassend.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:25 schreef Varen het volgende:
Brian vond het jammer dat Amanda niet met hem mee mocht
Ga lekker vandaag met Selene om en laat ze niet over jullie praten.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:25 schreef Copycat het volgende:
Welke instructies geeft Brian zijn stootkussen?
quote:Op woensdag 12 december 2007 12:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Op naar de miljoen!![]()
Nog 1000 posts, dus 3X300=900+100=1000
3 1/3 COS en dan is het zo ver!![]()
Ik las net niet reageren op de rest, lijkt mij nou juist wel een goed plan, Brian is er nu niet om 'liefdevol' in te grijpen.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:25 schreef Copycat het volgende:
Welke instructies geeft Brian zijn stootkussen?
En hoe ziet die sukkel dat bewerkstelligd?quote:Op woensdag 12 december 2007 12:26 schreef joanie het volgende:
Ga lekker vandaag met Selene om en laat ze niet over jullie praten.
volgens mij nog 100.000 postenquote:Op woensdag 12 december 2007 12:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Op naar de miljoen!![]()
Nog 1000 posts, dus 3X300=900+100=1000
3 1/3 COS en dan is het zo ver!![]()
Als Brian niet met Lieke in de limo wil dan laat hij Huub toch meegaan?
Waarom zou Lieke Amanda laten gaan, een beetje naief.
quote:Op woensdag 12 december 2007 12:26 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Jij bent toch niet van school aan het spijbelen hè?
yessssssssssss en nu amanda s jurken verknippen of chocolademelk (oeps) erover en over de zeik jagenquote:Op woensdag 12 december 2007 12:26 schreef noekje het volgende:
Beequeen,![]()
![]()
![]()
Oké, game on! Alle ballen op Amanda en Selene.
Champagne en borrelnoten voor alle COSsers.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Bedankt voor het openen van # 3000... ik ben benieuwd wat voor feestelijkheden je voor ons georganiseerd hebt.
Ben en Jerry met slagroom is ook lekker, dat eet ik nu ter ere van de 3000quote:Op woensdag 12 december 2007 12:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Champagne en borrelnoten voor alle COSsers.
Een flinke polijst-beurt....quote:Op woensdag 12 december 2007 12:30 schreef joanie het volgende:
Biljartbal Luc krijgt ook een schoonheidsbehandeling
Dat is de nieuwe jurk? Kan er niet veel van zien, maar wát ik zie voorspelt weinig moois.quote:
Al trek je die een Valentino aan. Het heeft allemaal dezelfde goedkope marktuitstraling met die kop erbij.quote:
Maar DOB deinsde er ook niet voor terug om Amanda in alles haar zin te geven en desnoods haar haar op 1 middag 5 keer te verven, en zo ook aan de basis te staan van de huidige stand van zaken.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:30 schreef Guuskeee het volgende:
tis wel logisch dat amanda zo veel krijgt van DOB, er is immers niemand die het meer over DOB heeft gehad dan Amanda: KUT-DOB, kutwijven van DOB, DOB heeft mn haar verneukt, enz enz
Het lijkt wel een verkleedkistjurkquote:Op woensdag 12 december 2007 12:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is de nieuwe jurk? Kan er niet veel van zien, maar wát ik zie voorspelt weinig moois.
quote:Op woensdag 12 december 2007 12:34 schreef Dark het volgende:
Selene wil 10.000 euro storten om gewoon mee te kunnen doen?
Daar dreigde ze gisteravond ook al mee, ik moet er niet aan denken dat Zeurlène de nieuwe miljonair wordt.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:34 schreef Dark het volgende:
Selene wil 10.000 euro storten om gewoon mee te kunnen doen?
goed mogelijk. al zal amanda dat nooit van dr leven geloven.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:33 schreef Meganog het volgende:
[..]
Maar DOB deinsde er ook niet voor terug om Amanda in alles haar zin te geven en desnoods haar haar op 1 middag 5 keer te verven, en zo ook aan de basis te staan van de huidige stand van zaken.
Die kado's zijn dus ook een beetje bedoeld als excuus.
amanda heeft een makkelijke maat zei ze ooit.........zij paste alle matenquote:Op woensdag 12 december 2007 12:33 schreef Varen het volgende:
Amanda moet haar schoenen nog even in lopen, maar volgens mij zijn ze te klein.
[ afbeelding ]
Nu ze voor de juiste partij gekozen heeft lijkt me dat niet onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar dreigde ze gisteravond ook al mee, ik moet er niet aan denken dat Zeurlène de nieuwe miljonair wordt.
Vriendschap is ook echt iets dat je ineens uit een doosje kan halen en presenteren aan iemand. En dan is het echt.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:35 schreef Meganog het volgende:
Amanda geeft aan dat ze teleurgesteld is in de manier waarop Lieke op het tonen van haar vriendschap heeft gereageerd.
En wie begon er vorige week eigenlijk over die 10.000 te zeuren, nadat alleen de gastspeelsters een kapster kregenquote:Op woensdag 12 december 2007 12:35 schreef joanie het volgende:
Ik voel me hier indirect bij betrokken amanda tegen Selene zo ga je niet met vrienden om.
Selene, vette achterkant zo.
[ afbeelding ]
eensquote:Op woensdag 12 december 2007 12:37 schreef rooie3 het volgende:
Belachelijk dat Brian weer mee mocht.Had Jaap ook eens een keer een uitje gegeven.
Huub en Liekequote:Op woensdag 12 december 2007 12:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Vriendschap is ook echt iets dat je ineens uit een doosje kan halen en presenteren aan iemand. En dan is het echt.
Belachelijk dat Lieke dat niet inziet.
Van het merk: One size fits all .....waarschijnlijkquote:Op woensdag 12 december 2007 12:36 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
amanda heeft een makkelijke maat zei ze ooit.........zij paste alle maten
quote:Op woensdag 12 december 2007 12:39 schreef ericahysterica het volgende:
grappig dat kroontje ze lijkt wel 4
he??? lieke die door iedereen en alleman voorgegaan wordt bij de kapper? hoe vaak is het niet gebeurt dat amanda zoveel tijd nodig had dat lieke niet werd gedaan? of dat lieke als eerste mocht maar slettie snel voor ging? en nu zelfs een gastspeelster die voor lieke naar de kapper mag? onvoorstelbare praktijkenquote:Op woensdag 12 december 2007 12:37 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En wie begon er vorige week eigenlijk over die 10.000 te zeuren, nadat alleen de gastspeelsters een kapster kregen![]()
Ook niet erg vriendschappelijk
Aankomende zaterdag ze wordt dan 20.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:41 schreef Kinga het volgende:
Is Amanda vandaag jarig? Nee toch?
En niets over de appel en het gebruik van oude koeien over en weer?quote:Op woensdag 12 december 2007 12:40 schreef rooie3 het volgende:
Heb de ruzie met Brian gemist.Maar ik dacht dat hij naar wat ik las onder de tafel was geluld.Zie hier de redactie van villa vandaag weer schrijven.
Al vroeg op de dag vliegt de vlam in de pan in de keuken. Er is een heuse driehoek ruzie ontstaan. Jaap, Huub en Brian discussiëren erop los. Het is vooral Jaap en Huub tegen Brian. Maar de Antilliaan weet zich aardig staande te houden. “Je moet anderen wel laten uitpraten”, zegt Lieke die er als een soort scheidsrechter tussen in staat. Nu maar hopen dat deze discussie geen invloed heeft op het uitje van Brian en Lieke!
Wel een mooie jurk maar bij Amanda wordt het zo snel Albert Cuyp achtig...quote:Op woensdag 12 december 2007 12:42 schreef Kinga het volgende:
Ik vind het een mooie jurk btw.
PoekieRoekie is nu niet bepaald onpartijdig, remember?quote:Op woensdag 12 december 2007 12:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En niets over de appel en het gebruik van oude koeien over en weer?
Die mensen daar hebben echt een roze bril op, iig een heel vreemd beeld van de werkelijkheid.
Amanda is toch elke dag jarig?quote:Op woensdag 12 december 2007 12:41 schreef Kinga het volgende:
Is Amanda vandaag jarig? Nee toch?
Als ik haar zo zie dan krijg ik het gevoel dat ik naar "My super sweet 16 20" zit te kijken.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:42 schreef joanie het volgende:
[..]
Aankomende zaterdag ze wordt dan 20.
Een tiara op zo'n uitgewoonde snollenkop met nephaar en neptieten, wat ik al zei, verkleedkist kleren.........quote:
Dat weet ik me nog te herinnerenquote:Op woensdag 12 december 2007 12:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
PoekieRoekie is nu niet bepaald onpartijdig, remember?
Ook al doet ze de trouwjurk van de koningin aan, dan nog zal de beveiliging haar meteen in de gaten houden zodra ze een voet binnen een winkel zet.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:43 schreef joanie het volgende:
[..]
Wel een mooie jurk maar bij Amanda wordt het zo snel Albert Cuyp achtig...
quote:Op woensdag 12 december 2007 12:52 schreef ericahysterica het volgende:
4x kapsalon .
Eerder geremd om ook maar iets van een discussie met haar te beginnen vanwege die plaat voor haar kop en die ijselijke domheid die een gesprek over wat dan ook in de weg staat.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:50 schreef ericahysterica het volgende:
amanda: ze voelen zich zo geintimideerd door mij.
you read my mind!quote:Op woensdag 12 december 2007 12:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Eerder geremd om ook maar iets van een discussie met haar te beginnen vanwege die plaat voor haar kop en die ijselijke domheid die een gesprek over wat dan ook in de weg staat.
Dat kind kan alleen maar ruzie maken, argumenteren lukt niet bij gebrek aan hersencellen.
huub zit in de kapsalon waar LL behandeld wordt de rest streams van de tuinquote:Op woensdag 12 december 2007 12:53 schreef tipsch het volgende:
Komen Huub en Jaap helemaal niet in beeld?
*Reality Check*quote:Op woensdag 12 december 2007 12:56 schreef T-lex het volgende:
Huub is echt een laffe hond. Sorry hoor, maar net dat lieve toontje weer tegen Amanda in de kapsalon.![]()
Gaan ze straks zeker ook weer praten om even alle problemen uit de wereld te helpen.
Vandaar een SL op stream 3 en 4?quote:Op woensdag 12 december 2007 12:58 schreef ericahysterica het volgende:
het leek wel of ik op afstand brian in de kamer zag
Er loopt volk van achter binnen...quote:Op woensdag 12 december 2007 13:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vandaar een SL op stream 3 en 4?
Ik ben met een verkeerd been ruim 5 uur te laat uit bed gestapt, maar ga het nu ook maar proberenquote:Op woensdag 12 december 2007 12:20 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Owjaaaaa![]()
![]()
![]()
G E F E L I C I T E E R D - A L L E M A A L
![]()
![]()
het was iemand met een beige overhemd of trui, het was geen jaap maar hij was atletischer met donker haar.Zou hij ruzie met lieke hebben gekregen of zou hij afgezet zijn bij een km paaltjequote:Op woensdag 12 december 2007 13:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vandaar een SL op stream 3 en 4?
Thanks... ik heb het ook even in dit topic geplaatst: HUUB/JORIS LEES DIT! Spelinfo voor Huub.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:40 schreef rooie3 het volgende:
Heb de ruzie met Brian gemist.Maar ik dacht dat hij naar wat ik las onder de tafel was geluld.Zie hier de redactie van villa vandaag weer schrijven.
Al vroeg op de dag vliegt de vlam in de pan in de keuken. Er is een heuse driehoek ruzie ontstaan. Jaap, Huub en Brian discussiëren erop los. Het is vooral Jaap en Huub tegen Brian. Maar de Antilliaan weet zich aardig staande te houden. “Je moet anderen wel laten uitpraten”, zegt Lieke die er als een soort scheidsrechter tussen in staat. Nu maar hopen dat deze discussie geen invloed heeft op het uitje van Brian en Lieke!
Mijn zegen heeft ze maar dat er iets niet klopt is wel duidelijk.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:01 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
het was iemand met een beige overhemd of trui, het was geen jaap maar hij was atletischer met donker haar.Zou hij ruzie met lieke hebben gekregen of zou hij afgezet zijn bij een km paaltje
Gaan overhemden nu ook al beige?quote:Op woensdag 12 december 2007 13:01 schreef ericahysterica het volgende:
het was iemand met een beige overhemd of trui, het was geen jaap maar hij was atletischer met donker haar.Zou hij ruzie met lieke hebben gekregen of zou hij afgezet zijn bij een km paaltje
quote:Op woensdag 12 december 2007 13:04 schreef Varen het volgende:
Palma vraagt wie er opgebaard ligt
Alleen met het masker wat ze nu aan het vervaardigen zijn.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:06 schreef Meganog het volgende:
Kan Luc zich na dit optreden nog wel vertonen bij zijn homies?
Kan hij uberhaupt nog over straat?
Jij bent wakker zeg.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gaan overhemden nu ook al beige?
quote:Op woensdag 12 december 2007 13:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gaan overhemden nu ook al beige?
Amanda is geen 19 maar 23.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:42 schreef joanie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 december 2007 13:11 schreef beequeen het volgende:
Blijft die domme doos nu de hele dag met die tiara op haar hoofd lopen?
quote:Op woensdag 12 december 2007 13:12 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Amanda is geen 19 maar 23.
Waarom deze waarheid niet beklijft in de COS is mij een raadsel.
Amanda wordt dus 24
Ze zei het zelf op de streams.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:12 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Amanda wordt dus 24
Gefeliciteerd....iedereen hier met COS#3000
Mijn idee, ikweetniets, hoe kom je daarbij? Waarom zou Amanda daarover liegen?quote:
Ik heb daar tot nu toe nog geen enkel bewijs van gezien, alleen dat Huub het regelmatig zegt.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:12 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Amanda wordt dus 24
Dan vraag ik me af waarom er in eerste instantie ons werd wijsgemaakt dat ze 19 was, dachten ze nu echt dat wij deze doortrapte, ordinaire, vuilbekkende uitgewoonde slet voor jong en onschuldig aanzagen? Ze onderschatten daar bij die redactie echt iedereen die hier naar kijkt.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:12 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Amanda wordt dus 24
heb je ook een bron?quote:Op woensdag 12 december 2007 13:12 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Amanda wordt dus 24
Selene wil dolgraag de kooi in.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:15 schreef Varen het volgende:
Selene stookt lekker.
Amanda vindt dat JHL balen, omdat hun vet gewonnen hebben in de discussie
Die vent heeft amper optredens.Zijn cd is net uit maar geen hond die hem koopt.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:06 schreef Meganog het volgende:
Kan Luc zich na dit optreden nog wel vertonen bij zijn homies?
Kan hij uberhaupt nog over straat?
Ik citeer,quote:Op woensdag 12 december 2007 13:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mijn idee, ikweetniets, hoe kom je daarbij? Waarom zou Amanda daarover liegen?
@joanie, waarom zou ze daar de waarheid niet over vertellen?
Of wilde Brian alleen maar met een tiener of zo?![]()
quote:Op woensdag 12 december 2007 12:42 schreef joanie het volgende:
[..]
Verwendag DOB Arnhem, vanavond rond 18.30 uur terugquote:Op woensdag 12 december 2007 13:19 schreef farscapevr6 het volgende:
waar zijn lieke en brrr naar toe dan? ff gemist
Ze hebben dan ook echt een totaal verkeerde doelgroep voor ogen. Lees de VV en je denkt dat ze voor een TMF publiek aan het schrijven zijn. Die singles van Brian en Huub, FOUT. Dat boeit de betere kijker van DGK voor geen meter en de gemiddelde kijker ook al nauwelijks. Onderschatting, jazeker!quote:Op woensdag 12 december 2007 13:16 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waarom er in eerste instantie ons werd wijsgemaakt dat ze 19 was, dachten ze nu echt dat wij deze doortrapte, ordinaire, vuilbekkende uitgewoonde slet voor jong en onschuldig aanzagen? Ze onderschatten daar bij die redactie echt iedereen die hier naar kijkt.
Allemaal gefeliciteerd met de 3000ste COS
was wel de vriendin van Joris, Joris is 24 zij is 35quote:Op woensdag 12 december 2007 13:22 schreef ericahysterica het volgende:
was dus niet joris zijn vriendin maar een schoonzusje (klopt want de andere broer van huub is ook een stuk ouder)
je hebt helemaal gelijk hoor!quote:Op woensdag 12 december 2007 13:25 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
was wel de vriendin van Joris, Joris is 24 zij is 35
ze heet Annemarijn, ik heb Joris en Huub vaker over haar horen praten
Ja, dat soort dingen leidt alleen maar af, net als al die uitstapjes, laat ze het lekker ín dat huis uitvechten, maar al die tandartsbezoeken en allerlei andere aanleidingen om even een halve dag weg te gaan maakt het hele spel ongeloofwaardig, en de stemmingen lachwekkend (of om te huilen, mag ook)quote:Op woensdag 12 december 2007 13:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ze hebben dan ook echt een totaal verkeerde doelgroep voor ogen. Lees de VV en je denkt dat ze voor een TMF publiek aan het schrijven zijn. Die singles van Brian en Huub, FOUT. Dat boeit de betere kijker van DGK voor geen meter en de gemiddelde kijker ook al nauwelijks.
Amanda heeft zich in het begin een aantal keer versproken. Bron:Amandaquote:
je neemt de woorden uit mijn mondquote:Op woensdag 12 december 2007 13:29 schreef Copycat het volgende:
En Amanda loopt dus weer als een halve zool met een kroontje op haar hoofd. Misschien kan ze dat roze lint ook weer over haar schedel binden. Om het retarded plaatje helemaal af te maken.
Ah, de beige trui? Dus niet Brian?quote:Op woensdag 12 december 2007 13:21 schreef Varen het volgende:
Vreemde mannen in de woonkamer
[ afbeelding ]
oke nu geloof ik het; ALLEMAAL GEFELICITEERD MET AMANDA, ZIJ WORDT 24 AS ZATERDAGquote:Op woensdag 12 december 2007 13:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
Amanda heeft zich in het begin een aantal keer versproken. Bron:Amanda
Waarschijnlijk doet ze dat op haar verjaardag nog wel een paar keer![]()
dat bashoverhemd was inderdaag geen brianquote:Op woensdag 12 december 2007 13:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ah, de beige trui? Dus niet Brian?
Het is echt pathetic.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:29 schreef Copycat het volgende:
En Amanda loopt dus weer als een halve zool met een kroontje op haar hoofd. Misschien kan ze dat roze lint ook weer over haar schedel binden. Om het retarded plaatje helemaal af te maken.
quote:Op woensdag 12 december 2007 13:35 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
oke nu geloof ik het; ALLEMAAL GEFELICITEERD MET AMANDA, ZIJ WORDT 24 AS ZATERDAG
en ook gefeliciteerd met de 3000![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met excuses aan mongoloide mensen dan, de zooi die daar wordt geschreven is imho van een dermate laag niveau dat ze zelfs daar nog niet mee vergeleken kunnen worden.....quote:Op woensdag 12 december 2007 13:36 schreef SiRojK het volgende:
Dat de mensen bij VV vandaag zulke domme fouten maken en op deze manier teksten schrijven is gewoon het gevolg van de te slechte mensen die ze er op hebben gezet.. Iemand die normaal gesproken teksten schrijft houdt rekening met zijn publiek, blijkbaar hebben ze ingezet op een erg dom, simpel, jeugdig publiek.. De teksten zijn daar iig naar, inclusief de domme spelfouten en het mongolide niveau van denken
Was wel joris zijn vriendin, Huub zijn schoonzusje, ze schelen 11 jaar zei Huub.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:22 schreef ericahysterica het volgende:
was dus niet joris zijn vriendin maar een schoonzusje (klopt want de andere broer van huub is ook een stuk ouder)
Compleet met gevel vol zwarovski-steentjes. Wij weten natuurlijk beter. Want als Amanda of Brian wint, verhuist de hele Kubatz-clan naar Eemnes en mag Amanda als huis-tuin-keuken en bedsloof fungeren.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:39 schreef Swiffer het volgende:
Ook meer wishful thinking hoor het amanda-prinses gebeuren, ze hoopt dat als ze samen met brian wint ze een echt barbie-droompaleis tot haar beschikking heeft
klopt helemaalquote:Op woensdag 12 december 2007 13:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Was wel joris zijn vriendin, Huub zijn schoonzusje, ze schelen 11 jaar zei Huub.
Peet: Neequote:Op woensdag 12 december 2007 13:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Was wel joris zijn vriendin, Huub zijn schoonzusje, ze schelen 11 jaar zei Huub.
en kinderen barenquote:Op woensdag 12 december 2007 13:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Compleet met gevel vol zwarovski-steentjes. Wij weten natuurlijk beter. Want als Amanda of Brian wint, verhuist de hele Kubatz-clan naar Eemnes en mag Amanda als huis-tuin-keuken en bedsloof fungeren. Onze assepoester.
Maar dan zonder goede fee, glazen schoentjes en droomprins.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Compleet met gevel vol zwarovski-steentjes. Wij weten natuurlijk beter. Want als Amanda of Brian wint, verhuist de hele Kubatz-clan naar Eemnes en mag Amanda als huis-tuin-keuken en bedsloof fungeren.
Onze assepoester.
Ik vind het ook jammer dat DGK zo heeft ingezet.. Ze hebben het van een heel leuk concept dat bijvoorbeeld richting Expeditie Robinson achtig had kunnen worden, waar ze echt ingaan op de mentale kant van het spelletje.. Maar nee hoor, ze hebben ingezet op het low-life niveau van schelden en domme ruzies om niets.. We moeten niet vergeten dat uiteindelijk de productie het programma maakt, wat er ook binnen de villa gebeurd, vooral met het kiezen van beelden maak je de televisie!quote:Op woensdag 12 december 2007 13:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Met excuses aan mongoloide mensen dan, de zooi die daar wordt geschreven is imho van een dermate laag niveau dat ze zelfs daar nog niet mee vergeleken kunnen worden.....
@ericahysterica, bashoverhemd is imho wel een goede omschrijving van Brian.![]()
Veel inhoud heeft hij niet, toch?
Maar wél met boze stief/schoonmoeder, lelijke stiefbroers én een huis vol muizen om de kamperkar te trekken.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:44 schreef kahaarin het volgende:
Maar dan zonder goede fee, glazen schoentjes en droomprins.
Wat is het nu, ben het spoor helemaal bijster.quote:
Inderdaad, de uitzendingen hebben het niveau van sesamstraat nog niet eens, ik kan me er de laatste tijd niet toe zetten een hele uitzending af te kijken.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:44 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik vind het ook jammer dat DGK zo heeft ingezet.. Ze hebben het van een heel leuk concept dat bijvoorbeeld richting Expeditie Robinson achtig had kunnen worden, waar ze echt ingaan op de mentale kant van het spelletje.. Maar nee hoor, ze hebben ingezet op het low-life niveau van schelden en domme ruzies om niets.. We moeten niet vergeten dat uiteindelijk de productie het programma maakt, wat er ook binnen de villa gebeurd, vooral met het kiezen van beelden maak je de televisie!
Eigenlijk een soort hedendaagse uitvoering gone wrong dus.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar wél met boze stief/schoonmoeder, lelijke stiefbroers én een huis vol muizen om de kamperkar te trekken.
en ook met fantasiameubelen van wit marmer met messing enzoquote:Op woensdag 12 december 2007 13:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar wél met boze stief/schoonmoeder, lelijke stiefbroers én een huis vol muizen om de kamperkar te trekken.
Het valt me ook op dat ze meningen en onderbouwingen er eigenlijk uitfilteren, het gaat ze vooral om het duwen/slaan/schreeuwenquote:Op woensdag 12 december 2007 13:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Inderdaad, de uitzendingen hebben het niveau van sesamstraat nog niet eens, ik kan me er de laatste tijd niet toe zetten een hele uitzending af te kijken.
joris is 24 en heeft een vriendin van 35quote:Op woensdag 12 december 2007 13:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat is het nu, ben het spoor helemaal bijster.
Als ik af en toe een aflevering zie, snap ik er helemaal niets van. De televisie-uitzendingen zitten zo slecht in elkaar dat er geen touw aan vast te knopen is.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:46 schreef kahaarin het volgende:
Inderdaad, de uitzendingen hebben het niveau van sesamstraat nog niet eens, ik kan me er de laatste tijd niet toe zetten een hele uitzending af te kijken.
Vergeet het tutten en kroelen niet.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:48 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Het valt me ook op dat ze meningen en onderbouwingen er eigenlijk uitfilteren, het gaat ze vooral om het duwen/slaan/schreeuwen
Een (jonge)man naar mijn hart.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:48 schreef ericahysterica het volgende:
joris is 24 en heeft een vriendin van 35
ze houden rekening met hun publiekquote:Op woensdag 12 december 2007 13:36 schreef SiRojK het volgende:
Dat de mensen bij VV vandaag zulke domme fouten maken en op deze manier teksten schrijven is gewoon het gevolg van de te slechte mensen die ze er op hebben gezet.. Iemand die normaal gesproken teksten schrijft houdt rekening met zijn publiek, blijkbaar hebben ze ingezet op een erg dom, simpel, jeugdig publiek.. De teksten zijn daar iig naar, inclusief de domme spelfouten en het mongolide niveau van denken
En dan die meesterlijke voice over die de zaak nog enigzins begrijpelijk moet zien te maken.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ik af en toe een aflevering zie, snap ik er helemaal niets van. De televisie-uitzendingen zitten zo slecht in elkaar dat er geen touw aan vast te knopen is.
Kan me niet voorstellen dat je, als je de streams of de COSsen en aanverwanten niet bijhoudt, geïnteresseerd kan zijn in deze wirwar van verhaallijnen die kant noch wal raken.
quote:Op woensdag 12 december 2007 13:48 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
De sukkel?de smerige RATquote:Op woensdag 12 december 2007 12:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zelf zal ie dat uiteraard totaal anders hebben ervaren. De sukkel.
Dat is net zo iets als tegen de moeder van een oerlelijke baby zeggen dat ze een schattig kindje heeft.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:51 schreef ericahysterica het volgende:
volgens de schoonheidsspecialiste zijn er verschillende soorten intelligenties en zij vindt iedereen slim in de kooi
Ik heb het inmiddels begrepen. Joris wordt alleen maar leuker.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:48 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Ze heeft ons alleen nog maar verblijd met haar achterbakse, verwende en over het paard getilde kant?quote:Op woensdag 12 december 2007 13:53 schreef Meganog het volgende:
Volgens mij zegt Selene nu voor de derde keer in drie weken dat ze nog nooit zo boos is geweest en dat ze haar alleen nog maar lief gezien hebben.
Zeggen mensen met een laag iq altijd...quote:Op woensdag 12 december 2007 13:51 schreef ericahysterica het volgende:
volgens de schoonheidsspecialiste zijn er verschillende soorten intelligenties en zij vindt iedereen slim in de kooi
mja voor mij blijft het onderstaande gezegde van kracht.. ze is gewoon echt vergelijkbaar met zo'n IQ..quote:Op woensdag 12 december 2007 13:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Compleet met gevel vol zwarovski-steentjes. Wij weten natuurlijk beter. Want als Amanda of Brian wint, verhuist de hele Kubatz-clan naar Eemnes en mag Amanda als huis-tuin-keuken en bedsloof fungeren.
Onze assepoester.
quote:
De smerige RATquote:Op woensdag 12 december 2007 12:24 schreef Varen het volgende:
Amanda krijgt nog even instructies van Brian
Brian heeft haar dus goed geinstrueerd.quote:Op woensdag 12 december 2007 14:05 schreef Disana het volgende:
Amanda voelt zich niet zo lekker en vraagt aan achter of ze een uurtje mag slapen. Ze is 'een beetje moejug'. Het mag als ze boven de dekens blijft liggen.
Je bedoeld silicone zakkenquote:Op woensdag 12 december 2007 12:44 schreef Kinga het volgende:
Eindelijk een jurk waar haar tieten niet uitvallen, hij zit haar als gegoten...
quote:Op woensdag 12 december 2007 14:11 schreef Meganog het volgende:
Amanda mocht van haar moeder nooit naar Windowlicker van Aphex Twin kijken.
En toen besloot ze zichzelf maar toe te takelen als een van die weirdo witches in de clip?quote:Op woensdag 12 december 2007 14:11 schreef Meganog het volgende:
Amanda mocht van haar moeder nooit naar Windowlicker van Aphex Twin kijken.
Nope geen stemming en dit zijn de ondoorgrondelijke wegen van het manipulatief kutwijf Flensquote:Op woensdag 12 december 2007 14:13 schreef mazaru het volgende:
Waarom zijn Brian en Lieke naar dob?
Is daar een stemming over geweest?
Froukje: "Ben net even door het centrum van Apeldoorn gelopen, het is ontzettend leuk! Allemaal pleintjes, horecakroegjes.."quote:Op woensdag 12 december 2007 14:10 schreef beequeen het volgende:
Wie nog even wil kijken naar Joris en Annemarijn.
http://www.rtl.nl/(vm=/pr(...)0.De_TV_Makelaar.xml
Weirdquote:Op woensdag 12 december 2007 14:14 schreef Desii het volgende:
[..]
Nope geen stemming en dit zijn de ondoorgrondelijke wegen van het manipulatief kutwijf Flens
Dat waren momenteel de meest kansloze spelers van het programma!quote:Op woensdag 12 december 2007 14:13 schreef mazaru het volgende:
Heeeeee het was Joris dus echt!quote:
Yep, maar ze hadden toen nog geen echte relaasie volgens mij.quote:Op woensdag 12 december 2007 14:17 schreef mootie het volgende:
Deed Brian het al met Amanda toen hij Elly bangde in de douche?
Horecakroegjes, dat zijn de leukste kroegjes om een biertje te drinken. Ik ben soms wel eens in een uitvaartkroeg geweest. Nou, kan je vertellen dat mijn bier binnen no time dood sloeg en van Mieke Telkamp's Waarheen, waarvoor kreeg ik ook het heen en weer.quote:Op woensdag 12 december 2007 14:15 schreef Gert het volgende:
Froukje: "Ben net even door het centrum van Apeldoorn gelopen, het is ontzettend leuk! Allemaal pleintjes, horecakroegjes.."
quote:Op woensdag 12 december 2007 14:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Horecakroegjes, dat zijn de leukste kroegjes om een biertje te drinken. Ik ben soms wel eens in een uitvaartkroeg geweest. Nou, kan je vertellen dat mijn bier binnen no time dood sloeg en van Mieke Telkamp's Waarheen, waarvoor kreeg ik ook het heen en weer.
Thxquote:Op woensdag 12 december 2007 14:10 schreef beequeen het volgende:
Brian,krijgtallesdoetniks,Kubatzquote:Op woensdag 12 december 2007 14:13 schreef mazaru het volgende:
We zijn nu iig verschoond van knuffelscenes onder de zonnebank e.d.quote:Op woensdag 12 december 2007 14:23 schreef diedirk het volgende:
[..]
Brian,krijgtallesdoetniks,Kubatz
900000 postsquote:
quote:Op woensdag 12 december 2007 14:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Horecakroegjes, dat zijn de leukste kroegjes om een biertje te drinken. Ik ben soms wel eens in een uitvaartkroeg geweest. Nou, kan je vertellen dat mijn bier binnen no time dood sloeg en van Mieke Telkamp's Waarheen, waarvoor kreeg ik ook het heen en weer.
Waar anderen gemaand worden tot een actieve houding, mogen Amanda en Brian natuurlijk altijd even dutten. kut-Flensquote:
Ik vraag me af of zich in het 'gewone leven' ook zo toetakelt en dan ook, met kroontje, de deur uitgaat. En zo ja: hoe vaak ze al door mannen in witte pakken van de straat af is geplukt.quote:Op woensdag 12 december 2007 14:33 schreef -Blurk- het volgende:
Ik zie dat ze nog steeds dat kroontje op heeft
Nu zou Lieke muziek aan moeten zetten, toen zij ziek was werd er zelfs lawaai gemaakt, kom op zeg, Mare Hajesteit heeft gewoon een kater hoor.quote:Op woensdag 12 december 2007 14:32 schreef tipsch het volgende:
[..]
Waar anderen gemaant worden een actieve houding aan te nemen, mogen Amanda en Brian natuurlijk altijd even dutten. kut-Flens
Annemarijn ljkt een beetje op Annet (BB)quote:Op woensdag 12 december 2007 14:10 schreef beequeen het volgende:
quote:Op woensdag 12 december 2007 14:36 schreef Meganog het volgende:
Bekruipt jullie ook het onheilspellende gevoel dat allang beslist is dat Selene de nieuwe miljonair wordt?
Zou de zoveelste domme zet zijn van Deborah kutFlens. Ze kan beter gaan afronden, niks nieuwe miljonair.quote:Op woensdag 12 december 2007 14:36 schreef Meganog het volgende:
Bekruipt jullie ook het onheilspellende gevoel dat allang beslist is dat Selene de nieuwe miljonair wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |