amanda heeft een makkelijke maat zei ze ooit.........zij paste alle matenquote:Op woensdag 12 december 2007 12:33 schreef Varen het volgende:
Amanda moet haar schoenen nog even in lopen, maar volgens mij zijn ze te klein.
[ afbeelding ]
Nu ze voor de juiste partij gekozen heeft lijkt me dat niet onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar dreigde ze gisteravond ook al mee, ik moet er niet aan denken dat Zeurlène de nieuwe miljonair wordt.
Vriendschap is ook echt iets dat je ineens uit een doosje kan halen en presenteren aan iemand. En dan is het echt.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:35 schreef Meganog het volgende:
Amanda geeft aan dat ze teleurgesteld is in de manier waarop Lieke op het tonen van haar vriendschap heeft gereageerd.
En wie begon er vorige week eigenlijk over die 10.000 te zeuren, nadat alleen de gastspeelsters een kapster kregenquote:Op woensdag 12 december 2007 12:35 schreef joanie het volgende:
Ik voel me hier indirect bij betrokken amanda tegen Selene zo ga je niet met vrienden om.
Selene, vette achterkant zo.
[ afbeelding ]
eensquote:Op woensdag 12 december 2007 12:37 schreef rooie3 het volgende:
Belachelijk dat Brian weer mee mocht.Had Jaap ook eens een keer een uitje gegeven.
Huub en Liekequote:Op woensdag 12 december 2007 12:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Vriendschap is ook echt iets dat je ineens uit een doosje kan halen en presenteren aan iemand. En dan is het echt.
Belachelijk dat Lieke dat niet inziet.
Van het merk: One size fits all .....waarschijnlijkquote:Op woensdag 12 december 2007 12:36 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
amanda heeft een makkelijke maat zei ze ooit.........zij paste alle maten
quote:Op woensdag 12 december 2007 12:39 schreef ericahysterica het volgende:
grappig dat kroontje ze lijkt wel 4
he??? lieke die door iedereen en alleman voorgegaan wordt bij de kapper? hoe vaak is het niet gebeurt dat amanda zoveel tijd nodig had dat lieke niet werd gedaan? of dat lieke als eerste mocht maar slettie snel voor ging? en nu zelfs een gastspeelster die voor lieke naar de kapper mag? onvoorstelbare praktijkenquote:Op woensdag 12 december 2007 12:37 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En wie begon er vorige week eigenlijk over die 10.000 te zeuren, nadat alleen de gastspeelsters een kapster kregen![]()
Ook niet erg vriendschappelijk
Aankomende zaterdag ze wordt dan 20.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:41 schreef Kinga het volgende:
Is Amanda vandaag jarig? Nee toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |