you read my mind!quote:Op woensdag 12 december 2007 12:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Eerder geremd om ook maar iets van een discussie met haar te beginnen vanwege die plaat voor haar kop en die ijselijke domheid die een gesprek over wat dan ook in de weg staat.
Dat kind kan alleen maar ruzie maken, argumenteren lukt niet bij gebrek aan hersencellen.
huub zit in de kapsalon waar LL behandeld wordt de rest streams van de tuinquote:Op woensdag 12 december 2007 12:53 schreef tipsch het volgende:
Komen Huub en Jaap helemaal niet in beeld?
*Reality Check*quote:Op woensdag 12 december 2007 12:56 schreef T-lex het volgende:
Huub is echt een laffe hond. Sorry hoor, maar net dat lieve toontje weer tegen Amanda in de kapsalon.![]()
Gaan ze straks zeker ook weer praten om even alle problemen uit de wereld te helpen.
Vandaar een SL op stream 3 en 4?quote:Op woensdag 12 december 2007 12:58 schreef ericahysterica het volgende:
het leek wel of ik op afstand brian in de kamer zag
Er loopt volk van achter binnen...quote:Op woensdag 12 december 2007 13:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vandaar een SL op stream 3 en 4?
Ik ben met een verkeerd been ruim 5 uur te laat uit bed gestapt, maar ga het nu ook maar proberenquote:Op woensdag 12 december 2007 12:20 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Owjaaaaa![]()
![]()
![]()
G E F E L I C I T E E R D - A L L E M A A L
![]()
![]()
het was iemand met een beige overhemd of trui, het was geen jaap maar hij was atletischer met donker haar.Zou hij ruzie met lieke hebben gekregen of zou hij afgezet zijn bij een km paaltjequote:Op woensdag 12 december 2007 13:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vandaar een SL op stream 3 en 4?
Thanks... ik heb het ook even in dit topic geplaatst: HUUB/JORIS LEES DIT! Spelinfo voor Huub.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:40 schreef rooie3 het volgende:
Heb de ruzie met Brian gemist.Maar ik dacht dat hij naar wat ik las onder de tafel was geluld.Zie hier de redactie van villa vandaag weer schrijven.
Al vroeg op de dag vliegt de vlam in de pan in de keuken. Er is een heuse driehoek ruzie ontstaan. Jaap, Huub en Brian discussiëren erop los. Het is vooral Jaap en Huub tegen Brian. Maar de Antilliaan weet zich aardig staande te houden. “Je moet anderen wel laten uitpraten”, zegt Lieke die er als een soort scheidsrechter tussen in staat. Nu maar hopen dat deze discussie geen invloed heeft op het uitje van Brian en Lieke!
Mijn zegen heeft ze maar dat er iets niet klopt is wel duidelijk.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:01 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
het was iemand met een beige overhemd of trui, het was geen jaap maar hij was atletischer met donker haar.Zou hij ruzie met lieke hebben gekregen of zou hij afgezet zijn bij een km paaltje
Gaan overhemden nu ook al beige?quote:Op woensdag 12 december 2007 13:01 schreef ericahysterica het volgende:
het was iemand met een beige overhemd of trui, het was geen jaap maar hij was atletischer met donker haar.Zou hij ruzie met lieke hebben gekregen of zou hij afgezet zijn bij een km paaltje
quote:Op woensdag 12 december 2007 13:04 schreef Varen het volgende:
Palma vraagt wie er opgebaard ligt
Alleen met het masker wat ze nu aan het vervaardigen zijn.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:06 schreef Meganog het volgende:
Kan Luc zich na dit optreden nog wel vertonen bij zijn homies?
Kan hij uberhaupt nog over straat?
Jij bent wakker zeg.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gaan overhemden nu ook al beige?
quote:Op woensdag 12 december 2007 13:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gaan overhemden nu ook al beige?
Amanda is geen 19 maar 23.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:42 schreef joanie het volgende:
[..]
Aankomende zaterdag ze wordt dan 20.
quote:Op woensdag 12 december 2007 13:11 schreef beequeen het volgende:
Blijft die domme doos nu de hele dag met die tiara op haar hoofd lopen?
quote:Op woensdag 12 december 2007 13:12 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Amanda is geen 19 maar 23.
Waarom deze waarheid niet beklijft in de COS is mij een raadsel.
Amanda wordt dus 24
Ze zei het zelf op de streams.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:12 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Amanda wordt dus 24
Gefeliciteerd....iedereen hier met COS#3000
Mijn idee, ikweetniets, hoe kom je daarbij? Waarom zou Amanda daarover liegen?quote:
Ik heb daar tot nu toe nog geen enkel bewijs van gezien, alleen dat Huub het regelmatig zegt.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:12 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Amanda wordt dus 24
Dan vraag ik me af waarom er in eerste instantie ons werd wijsgemaakt dat ze 19 was, dachten ze nu echt dat wij deze doortrapte, ordinaire, vuilbekkende uitgewoonde slet voor jong en onschuldig aanzagen? Ze onderschatten daar bij die redactie echt iedereen die hier naar kijkt.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:12 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Amanda wordt dus 24
heb je ook een bron?quote:Op woensdag 12 december 2007 13:12 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Amanda wordt dus 24
Selene wil dolgraag de kooi in.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:15 schreef Varen het volgende:
Selene stookt lekker.
Amanda vindt dat JHL balen, omdat hun vet gewonnen hebben in de discussie
Die vent heeft amper optredens.Zijn cd is net uit maar geen hond die hem koopt.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:06 schreef Meganog het volgende:
Kan Luc zich na dit optreden nog wel vertonen bij zijn homies?
Kan hij uberhaupt nog over straat?
Ik citeer,quote:Op woensdag 12 december 2007 13:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mijn idee, ikweetniets, hoe kom je daarbij? Waarom zou Amanda daarover liegen?
@joanie, waarom zou ze daar de waarheid niet over vertellen?
Of wilde Brian alleen maar met een tiener of zo?![]()
quote:Op woensdag 12 december 2007 12:42 schreef joanie het volgende:
[..]
Aankomende zaterdag ze wordt dan 20.
Verwendag DOB Arnhem, vanavond rond 18.30 uur terugquote:Op woensdag 12 december 2007 13:19 schreef farscapevr6 het volgende:
waar zijn lieke en brrr naar toe dan? ff gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |