Aankomende zaterdag ze wordt dan 20.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:41 schreef Kinga het volgende:
Is Amanda vandaag jarig? Nee toch?
En niets over de appel en het gebruik van oude koeien over en weer?quote:Op woensdag 12 december 2007 12:40 schreef rooie3 het volgende:
Heb de ruzie met Brian gemist.Maar ik dacht dat hij naar wat ik las onder de tafel was geluld.Zie hier de redactie van villa vandaag weer schrijven.
Al vroeg op de dag vliegt de vlam in de pan in de keuken. Er is een heuse driehoek ruzie ontstaan. Jaap, Huub en Brian discussiëren erop los. Het is vooral Jaap en Huub tegen Brian. Maar de Antilliaan weet zich aardig staande te houden. “Je moet anderen wel laten uitpraten”, zegt Lieke die er als een soort scheidsrechter tussen in staat. Nu maar hopen dat deze discussie geen invloed heeft op het uitje van Brian en Lieke!
Wel een mooie jurk maar bij Amanda wordt het zo snel Albert Cuyp achtig...quote:Op woensdag 12 december 2007 12:42 schreef Kinga het volgende:
Ik vind het een mooie jurk btw.
PoekieRoekie is nu niet bepaald onpartijdig, remember?quote:Op woensdag 12 december 2007 12:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En niets over de appel en het gebruik van oude koeien over en weer?
Die mensen daar hebben echt een roze bril op, iig een heel vreemd beeld van de werkelijkheid.
Amanda is toch elke dag jarig?quote:Op woensdag 12 december 2007 12:41 schreef Kinga het volgende:
Is Amanda vandaag jarig? Nee toch?
Als ik haar zo zie dan krijg ik het gevoel dat ik naar "My super sweet 16 20" zit te kijken.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:42 schreef joanie het volgende:
[..]
Aankomende zaterdag ze wordt dan 20.
Een tiara op zo'n uitgewoonde snollenkop met nephaar en neptieten, wat ik al zei, verkleedkist kleren.........quote:
Dat weet ik me nog te herinnerenquote:Op woensdag 12 december 2007 12:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
PoekieRoekie is nu niet bepaald onpartijdig, remember?
Ook al doet ze de trouwjurk van de koningin aan, dan nog zal de beveiliging haar meteen in de gaten houden zodra ze een voet binnen een winkel zet.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:43 schreef joanie het volgende:
[..]
Wel een mooie jurk maar bij Amanda wordt het zo snel Albert Cuyp achtig...
quote:Op woensdag 12 december 2007 12:52 schreef ericahysterica het volgende:
4x kapsalon .
Eerder geremd om ook maar iets van een discussie met haar te beginnen vanwege die plaat voor haar kop en die ijselijke domheid die een gesprek over wat dan ook in de weg staat.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:50 schreef ericahysterica het volgende:
amanda: ze voelen zich zo geintimideerd door mij.
you read my mind!quote:Op woensdag 12 december 2007 12:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Eerder geremd om ook maar iets van een discussie met haar te beginnen vanwege die plaat voor haar kop en die ijselijke domheid die een gesprek over wat dan ook in de weg staat.
Dat kind kan alleen maar ruzie maken, argumenteren lukt niet bij gebrek aan hersencellen.
huub zit in de kapsalon waar LL behandeld wordt de rest streams van de tuinquote:Op woensdag 12 december 2007 12:53 schreef tipsch het volgende:
Komen Huub en Jaap helemaal niet in beeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |