quote:Op woensdag 12 december 2007 14:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Horecakroegjes, dat zijn de leukste kroegjes om een biertje te drinken. Ik ben soms wel eens in een uitvaartkroeg geweest. Nou, kan je vertellen dat mijn bier binnen no time dood sloeg en van Mieke Telkamp's Waarheen, waarvoor kreeg ik ook het heen en weer.
Thxquote:Op woensdag 12 december 2007 14:10 schreef beequeen het volgende:
Wie nog even wil kijken naar Joris en Annemarijn.
http://www.rtl.nl/(vm=/pr(...)0.De_TV_Makelaar.xml
Brian,krijgtallesdoetniks,Kubatzquote:Op woensdag 12 december 2007 14:13 schreef mazaru het volgende:
Waarom zijn Brian en Lieke naar dob?
Is daar een stemming over geweest?
We zijn nu iig verschoond van knuffelscenes onder de zonnebank e.d.quote:Op woensdag 12 december 2007 14:23 schreef diedirk het volgende:
[..]
Brian,krijgtallesdoetniks,Kubatz
900000 postsquote:
quote:Op woensdag 12 december 2007 14:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Horecakroegjes, dat zijn de leukste kroegjes om een biertje te drinken. Ik ben soms wel eens in een uitvaartkroeg geweest. Nou, kan je vertellen dat mijn bier binnen no time dood sloeg en van Mieke Telkamp's Waarheen, waarvoor kreeg ik ook het heen en weer.
Waar anderen gemaand worden tot een actieve houding, mogen Amanda en Brian natuurlijk altijd even dutten. kut-Flensquote:
Ik vraag me af of zich in het 'gewone leven' ook zo toetakelt en dan ook, met kroontje, de deur uitgaat. En zo ja: hoe vaak ze al door mannen in witte pakken van de straat af is geplukt.quote:Op woensdag 12 december 2007 14:33 schreef -Blurk- het volgende:
Ik zie dat ze nog steeds dat kroontje op heeft
Nu zou Lieke muziek aan moeten zetten, toen zij ziek was werd er zelfs lawaai gemaakt, kom op zeg, Mare Hajesteit heeft gewoon een kater hoor.quote:Op woensdag 12 december 2007 14:32 schreef tipsch het volgende:
[..]
Waar anderen gemaant worden een actieve houding aan te nemen, mogen Amanda en Brian natuurlijk altijd even dutten. kut-Flens
Annemarijn ljkt een beetje op Annet (BB)quote:Op woensdag 12 december 2007 14:10 schreef beequeen het volgende:
Wie nog even wil kijken naar Joris en Annemarijn.
http://www.rtl.nl/(vm=/pr(...)0.De_TV_Makelaar.xml
quote:Op woensdag 12 december 2007 14:36 schreef Meganog het volgende:
Bekruipt jullie ook het onheilspellende gevoel dat allang beslist is dat Selene de nieuwe miljonair wordt?
Zou de zoveelste domme zet zijn van Deborah kutFlens. Ze kan beter gaan afronden, niks nieuwe miljonair.quote:Op woensdag 12 december 2007 14:36 schreef Meganog het volgende:
Bekruipt jullie ook het onheilspellende gevoel dat allang beslist is dat Selene de nieuwe miljonair wordt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |