abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55247049
quote:
Op woensdag 12 december 2007 21:43 schreef SCH het volgende:
Homo's hebben gevoel voor esthetiek
Sommigen weten dat verdacht goed te verbergen...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_55248918
quote:
Op donderdag 13 december 2007 11:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, ik weet het ook niet. Daarom doe ik er ook niet voortdurend uitspraken over alsof ik een soort islam-exegeet ben zoals Gia en Wilders en vele anderen. Ik vind al die zogenaamde korankenners nogal merkwaardig, ze verafschuwen het boek maar gebruiken het wel voortdurend en nemen het ook bloedserieus.
Nounou SCH, jokken is je ook niet vreemd.

In andere topics spreek je zelfs meerdere keren namens de moslims op een tenenkrommend arrogante manier of je de koran kent.
pi_55249058
Ziet er niet uit, maar goed als iedereen kleding aan mag hebben in het zwembad dan ga ik ook lekker eens zwemmen met kleren aan...
wat zal ik eens aantrekken..hmmm mijn indianina pakje?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  donderdag 13 december 2007 @ 17:15:51 #105
3542 Gia
User under construction
pi_55249221
quote:
Op donderdag 13 december 2007 17:10 schreef zhe-devilll het volgende:
Ziet er niet uit, maar goed als iedereen kleding aan mag hebben in het zwembad dan ga ik ook lekker eens zwemmen met kleren aan...
Moet wel redelijk nauwsluitend zijn, hoor.

Maar inderdaad, ik ben benieuwd of ik in een legging mag gaan zwemmen.
pi_55250007
quote:
Op donderdag 13 december 2007 17:10 schreef zhe-devilll het volgende:
Okee, veel plezier
PWBF
pi_55250013
quote:
Op donderdag 13 december 2007 17:15 schreef Gia het volgende:

[..]

Moet wel redelijk nauwsluitend zijn, hoor.

Waarom niet?
PWBF
pi_55250044
quote:
Op donderdag 13 december 2007 17:15 schreef Gia het volgende:

Niemand zou een legging mogen dragen. Niemand. In geen enkele situatie.
  donderdag 13 december 2007 @ 18:50:18 #109
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_55251423
quote:
Op donderdag 13 december 2007 12:10 schreef Gia het volgende:

[..]

Het gaat mij erom dat ze zich beroepen op hun koran, terwijl ze zich er tegelijkertijd op deze manier niet aan houden. Dat is een beetje tegenstrijdig, vind je ook niet?

Ik heb dit al eens eerder aangehaald. Lopen van die jonge meiden, met strakke truitjes, korte rokjes en maillots over straat, flink wat make-up, maar wel een hoofddoek, want dat moet volgens het geloof.
Dat is zo schijnheilig! Omdat er volgens het geloof geen vrouwelijke vormen zichtbaar mogen zijn. Om je dan zo star vast te houden aan een hoofddoek op een plek waar dit niet gewenst is, slaat in dat geval helemaal nergens op, dus.

Ook in dit geval. Ze beweren dat ze zich zo moeten kleden van hun geloof. Terwijl dat niet waar is. Ze moeten juist wijde kleding aan, zodat er niks zichtbaar is. Maar ja, daar mogen ze het water niet mee in.

Nogmaals, ik vind die boerkini's prima, maar voor die vrouwen dan geen uitzonderingsuurtje.
Waarom is het nou zo erg als niet alle moslims zich hetzelfde gedragen als streng gereformeerden?

moslima's die een hoofddoekje dragen en in een minirok lopen. Geven gewoon uiting aan hun geloof op hun manier.

Alsof alle christenen zich moeten gedragen als streng gereformeerden die strak de bijbel volgen en iedere zondagochtend naar de kerk gaan met een lange rok, zwarte kousen en een hoedje.

Als jij de behoefde voelt om je heel sterk te uiten in je geloof moet je dat vooral doen, als je dat niet zo nodig vind doe het op een andere manier.
.

[ Bericht 6% gewijzigd door borbit op 13-12-2007 18:59:39 ]
  donderdag 13 december 2007 @ 19:04:11 #110
3542 Gia
User under construction
pi_55251745
quote:
Op donderdag 13 december 2007 18:50 schreef borbit het volgende:

[..]

Waarom is het nou zo erg als niet alle moslims zich hetzelfde gedragen als streng gereformeerden?

moslima's die een hoofddoekje dragen en in een minirok lopen. Geven gewoon uiting aan hun geloof op hun manier.

Alsof alle christenen zich moeten gedragen als streng gereformeerden die strak de bijbel volgen en iedere zondagochtend naar de kerk gaan met een lange rok, zwarte kousen en een hoedje.

Als jij de behoefde voelt om je heel sterk te uiten in je geloof moet je dat vooral doen, als je dat niet zo nodig vind doe het op een andere manier.
.
Of je beroept je op de kledingvoorschriften van je heilige boekje, of je doet dat niet.
Deze moslima's doen het deels, maar gaan op andere gebieden wel vanalles eisen, omdat het dan ineens moet.

Gereformeerden eisen nog nergens om uitzonderingen te mogen vormen. Ze hebben geen eigen zwemuurtje, hoeven niet onder werktijd te bidden, lopen niet onherkenbaar over straat. Dus, geen enkele vergelijking. Sorry.
pi_55251774
quote:
Op donderdag 13 december 2007 17:05 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Nounou SCH, jokken is je ook niet vreemd.

In andere topics spreek je zelfs meerdere keren namens de moslims op een tenenkrommend arrogante manier of je de koran kent.
Linkje?
  donderdag 13 december 2007 @ 19:05:29 #112
3542 Gia
User under construction
pi_55251775
quote:
Op donderdag 13 december 2007 17:50 schreef DS4 het volgende:

[..]

Legging!
pi_55251802
quote:
Op donderdag 13 december 2007 17:50 schreef DS4 het volgende:

[..]

Probeer het eens.
pi_55251831
quote:
Op donderdag 13 december 2007 19:04 schreef Gia het volgende:

[..]

Of je beroept je op de kledingvoorschriften van je heilige boekje, of je doet dat niet.
Deze moslima's doen het deels, maar gaan op andere gebieden wel vanalles eisen, omdat het dan ineens moet.

Gereformeerden eisen nog nergens om uitzonderingen te mogen vormen. Ze hebben geen eigen zwemuurtje, hoeven niet onder werktijd te bidden, lopen niet onherkenbaar over straat. Dus, geen enkele vergelijking. Sorry.
Wat een onzin kraam je uit Gia. Je doet alsof je de grote Korankenner bent en meent te kunnen voorschrijven hoe het moet.

Punt met die heilige boeken is dat er ieder het zijne uithaalt, of niet. Dat gebeurt met de bijbel ook wel degelijk. Er is zelfs een christelijke partij die meent dat vrouwen op basis van de bijbel geen bestuursfunctids mogen. Er zijn ook christenen die vinden dat je op de basis van die bijbel geen homo mag zijn, er zijn andere christenen die vinden dat je zelfs prima dominee kunt zijn op basis van diezelfde bijbe. En zo werkt het met de Koran ook. Het is nogal aanmatigend dat jij moslima's ineens de les gaat lezen
pi_55251843
quote:
Op donderdag 13 december 2007 19:06 schreef Dodecahedron het volgende:

Probeer het eens.
Waarom zou ik?
  donderdag 13 december 2007 @ 19:10:34 #116
3542 Gia
User under construction
pi_55251894
quote:
Op donderdag 13 december 2007 19:07 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat een onzin kraam je uit Gia. Je doet alsof je de grote Korankenner bent en meent te kunnen voorschrijven hoe het moet.

Punt met die heilige boeken is dat er ieder het zijne uithaalt, of niet. Dat gebeurt met de bijbel ook wel degelijk. Er is zelfs een christelijke partij die meent dat vrouwen op basis van de bijbel geen bestuursfunctids mogen. Er zijn ook christenen die vinden dat je op de basis van die bijbel geen homo mag zijn, er zijn andere christenen die vinden dat je zelfs prima dominee kunt zijn op basis van diezelfde bijbe. En zo werkt het met de Koran ook. Het is nogal aanmatigend dat jij moslima's ineens de les gaat lezen
Het is gewoon onzin dat zij beweren dat ze volgens de koran een boerkini aan moeten om te zwemmen.
Dat staat gewoon helemaal nergens in de koran.

Maar zoals ik al eerder zei: Van mij mogen ze, maar dan geen aparte, gesubsidieerde zwemuurtjes meer.
En uiteraard moet nu iedereen een shirt, korte broek en/of legging over de bikini of badpak mogen dragen.
pi_55251929
quote:
Op donderdag 13 december 2007 19:10 schreef Gia het volgende:

[..]

Het is gewoon onzin dat zij beweren dat ze volgens de koran een boerkini aan moeten om te zwemmen.
So what?
Er staat ook nergens in de bijbel dat je een gereformeerde school moet oprechten.
Je bent nogal eenzijdig met je gezwam.
quote:
Maar zoals ik al eerder zei: Van mij mogen ze, maar dan geen aparte, gesubsidieerde zwemuurtjes meer.
En uiteraard moet nu iedereen een shirt, korte broek en/of legging over de bikini of badpak mogen dragen.

Jammer dat je nergens op de punten ingaat die ik noem. Je haat zit blijkbaar diep.
pi_55251971
quote:
Op donderdag 13 december 2007 19:10 schreef Gia het volgende:

[..]

ja of met carnaval lekker in je carnavals pak lekker zwemmen..
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_55253089
quote:
Op donderdag 13 december 2007 19:08 schreef DS4 het volgende:

[..]

Waarom zou ik?
Omdat jij het beweert.
  donderdag 13 december 2007 @ 20:06:44 #120
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_55253178
Ze moeten trouwens niet gaan zeiken als ik nu in m'n sportbroekje ga zwemmen ipv een zwembroek !
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_55253543
quote:
Op donderdag 13 december 2007 19:07 schreef SCH het volgende:

[..]

Laat die Christenen vergelijking nou eens er buiten, het enige wat ik je hoor huilen is dat Christenen het ook doen en dus mogen wij het ook. Het ging hier niet om wat Christenen uit hun bijbel vissen maar het selectieve gedrag van moslima's, dat is niet goed te praten door te zeggen maar hullie doen het ook....
pi_55253625
quote:
Op donderdag 13 december 2007 20:20 schreef Malev het volgende:

[..]

Laat die Christenen vergelijking nou eens er buiten, het enige wat ik je hoor huilen is dat Christenen het ook doen en dus mogen wij het ook. Het ging hier niet om wat Christenen uit hun bijbel vissen maar het selectieve gedrag van moslima's, dat is niet goed te praten door te zeggen maar hullie doen het ook....
WTF kan jou dat selectieve gedrag schelen man.
Je bent geeneens moslim. Waarom stoor je je er aan dat iemand anders niet volgens de regels van een of andere religie leeft.
Het is alleen maar mooi dat die moslims met een wat liberale blik naar hun geloof kijken.
pi_55253720
quote:
Op donderdag 13 december 2007 20:02 schreef Dodecahedron het volgende:

Omdat jij het beweert.
Dus omdat ik vind dat niemand het moet doen, moet ik het doen? Dat is een rare stelling...
pi_55253998
quote:
Op donderdag 13 december 2007 20:24 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

WTF kan jou dat selectieve gedrag schelen man.
Je bent geeneens moslim. Waarom stoor je je er aan dat iemand anders niet volgens de regels van een of andere religie leeft.
Het is alleen maar mooi dat die moslims met een wat liberale blik naar hun geloof kijken.
Wat mij altijd opval bij kritiek op de Islam:
- Nooit steekt er een moslim de hand in eigen boezem of geeft toe dat iets misschien wel belachelijk kan zijn.
- Christenen vergelijking : "zij doen het ook dus er is niks mis mee"
- De inmiddels beruchte "Als je er niet direkt schade van ondervindt, wat kan het jou dan schelen" zoals hierboven gehanteerd.
pi_55254229
quote:
Op donderdag 13 december 2007 20:06 schreef Pikkebaas het volgende:
Ze moeten trouwens niet gaan zeiken als ik nu in m'n sportbroekje ga zwemmen ipv een zwembroek !
Is je sportbroekje van dezelfde stof gemaakt als je zwembroek?
Allah Al Watan Al Malik
pi_55254356
quote:
Op donderdag 13 december 2007 20:27 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dus omdat ik vind dat niemand het moet doen, moet ik het doen? Dat is een rare stelling...
Oh, ik dacht dat je bedoelde dat niemand een legging in het zwembad zou mogen dragen van de directie in Almelo.
pi_55254397
quote:
Op donderdag 13 december 2007 20:38 schreef Malev het volgende:

[..]

- Nooit steekt er een moslim de hand in eigen boezem of geeft toe dat iets misschien wel belachelijk kan zijn.
Ik ben geen moslim hoor.
quote:
- Christenen vergelijking : "zij doen het ook dus er is niks mis mee"
Dat hoor je me niet zeggen.
quote:
- De inmiddels beruchte "Als je er niet direkt schade van ondervindt, wat kan het jou dan schelen" zoals hierboven gehanteerd.
En terecht.
  donderdag 13 december 2007 @ 21:05:08 #128
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_55254562
Misschien komt er wel een model van heel dun wit linnen.

(dan pw0nen de moslima's westerse vrouwen in hun exhibitionistische neigingen)
  donderdag 13 december 2007 @ 21:39:53 #129
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_55255195
quote:
Op donderdag 13 december 2007 20:38 schreef Malev het volgende:

[..]

[..]
Alsof Christenen huilen als een Amerikaanse jetfighter per ongeluk of expres een ziekenhuis platgooit.

Nee.

Hypocriet.
(dik 90% van de Amerikanen zijn Christelijk, dus dan ga ik er van uit dat die ook in het leger zitten)

Of.

"Oooohhh, de Paus is wegens het afwijzen van condooms verantwoordelijk voor duizenden AIDS-gevallen! Het spijt ons! We realiseren ons dat het wel belachelijk is!

Nee, hoor je ook niet. Geen enkel geloofsgroep of groep heeft die zelfreflectie die jou zogenaamd 'opvalt'.
Dat zou namelijk zijn dat mensen die gelijke uiterlijke overeenkomsten hebben, of op het gebied van gedachtengoed, excuses aanbieden voor de daden voor een ander. Dat zie je hooguit op een voetbalveld nog. Als een verdediger van team A een knie van een spits van team B eruit schopt, wil een mede-voetballer wel eens excuses aanbieden, maar in veel grotere groepen werkt dat echt niet. Nouja, en misschien in het bedrijfsleven dan. Dat een vertegenwoordiger excuses aanbiedt voor het falen van een product, waar die vertegenwoordiger niets voor gedaan heeft. Maar daarom is het ook een vertegenwoordiger.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_55261812
quote:
Op donderdag 13 december 2007 19:05 schreef Gia het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Legging!
Een teletubbie heeft meer charme dan die blauwe haai op de foto.
pi_55261868
quote:
Op donderdag 13 december 2007 20:20 schreef Malev het volgende:

[..]

Ik begon niet over christenen hoor. Voor mij is die vergelijking ook niet nodig maar in het geval van Gia is het wel relevant omdat ze er zelf altijd eer over begint. je opmerking over het seleciteve gedrag van moslima's is merkwaardig. Ga je nou iemand verwijten dat ie zich niet geheel aan regels houdt die jij toch maar onzin vindt???
pi_55261937
Geweldig, het topic is binnen no time verkracht door links/rechts/moslim/niet-moslim figuren
pi_55263149
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 08:47 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Een teletubbie heeft meer charme dan die blauwe haai op de foto.
Wat een haat.
  vrijdag 14 december 2007 @ 12:20:20 #134
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_55266745
D'r is toch eigenlijk helemaal geen probleem met die boerkini?
lege ton
  vrijdag 14 december 2007 @ 12:37:57 #135
3542 Gia
User under construction
pi_55267190
quote:
Op donderdag 13 december 2007 19:12 schreef SCH het volgende:

[..]

So what?
Er staat ook nergens in de bijbel dat je een gereformeerde school moet oprechten.
Je bent nogal eenzijdig met je gezwam.
OFFTOPIC
quote:
Jammer dat je nergens op de punten ingaat die ik noem. Je haat zit blijkbaar diep.
Hoezo???? Van mij mogen ze die boerkini aan!!
pi_55267222
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 12:37 schreef Gia het volgende:
Hoezo???? Van mij mogen ze die boerkini aan!!
Wat zeur je dan
  vrijdag 14 december 2007 @ 12:47:44 #137
3542 Gia
User under construction
pi_55267446
quote:
Op donderdag 13 december 2007 21:39 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Alsof Christenen huilen als een Amerikaanse jetfighter per ongeluk of expres een ziekenhuis platgooit.

Nee.
Zat Christenen over de hele wereld die dat verschrikkelijk vinden. Zat Christenen die Bush helemaal niet zien zitten. Hoe kom je erbij dat Christenen zoiets niet erg zouden vinden.
Ze zullen dit hooguit niet zien als iets wat gedaan wordt vanuit het Christendom. Maar goed, dat is dan ook niet zo. Een land is in oorlog met een ander land, ongeacht het geloof van de meeste mensen van dat land.
quote:
"Oooohhh, de Paus is wegens het afwijzen van condooms verantwoordelijk voor duizenden AIDS-gevallen! Het spijt ons! We realiseren ons dat het wel belachelijk is!
De paus is niet verantwoordelijk voor die aidsgevallen, dat zijn die mensen die er op los neuken zelf.
Als je als gezonde persoon geen seks hebt voor het huwelijk en verder daarna alleen met je eigen partner, die ook als gezonde persoon geen seks had voor zijn huwelijk, dan krijg je geen aids. Heeft verder niks met condoomgebruik te maken. Iemand met aids, moet gewoon niet neuken met iemand zonder aids, ook niet met condoom. Die dingen kunnen namelijk scheuren.
Eigen schuld.
quote:
Nee, hoor je ook niet. Geen enkel geloofsgroep of groep heeft die zelfreflectie die jou zogenaamd 'opvalt'.
Dat zou namelijk zijn dat mensen die gelijke uiterlijke overeenkomsten hebben, of op het gebied van gedachtengoed, excuses aanbieden voor de daden voor een ander. Dat zie je hooguit op een voetbalveld nog. Als een verdediger van team A een knie van een spits van team B eruit schopt, wil een mede-voetballer wel eens excuses aanbieden, maar in veel grotere groepen werkt dat echt niet. Nouja, en misschien in het bedrijfsleven dan. Dat een vertegenwoordiger excuses aanbiedt voor het falen van een product, waar die vertegenwoordiger niets voor gedaan heeft. Maar daarom is het ook een vertegenwoordiger.
Ik vind, als katholiek, het verschrikkelijk dat er priesters zijn die aan kleine kinderen zitten. Ik vind het sowieso altijd verschrikkelijk als volwassenen aan kleine kinderen zitten. En ik vind het belachelijk dat dit in het geval van priesters niet bestraft wordt met gevangenisstraf.
Maar, omdat ik katholiek ben, ben ik daar niet mede verantwoordelijk voor. Dus, waarom zou ik daar excuses voor aan moeten bieden.

Ik ga toch ook geen excuses verlangen van moslims wanneer in Iran weer een jonge vrouw ter dood veroordeeld is, omdat ze verkracht is!
pi_55267471
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 12:47 schreef Gia het volgende:

De paus is niet verantwoordelijk voor die aidsgevallen, dan zijn die mensen die er op los neuken zelf.
Als je als gezonde persoon geen seks hebt voor het huwelijk en verder daarna alleen met je eigen partner, die ook als gezonde persoon geen seks had voor zijn huwelijk, dan krijg je geen aids. Heeft verder niks met condoomgebruik te maken. Iemand met aids, moet gewoon niet neuken met iemand zonder aids, ook niet met condoom. Die dingen kunnen namelijk scheuren.
Eigen schuld.
pi_55270117
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 10:04 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Wat een haat.
Nee, eerder lachwekkend voor normaal denkende mensen die niet religieus geïndoctrineerd zijn.
pi_55274911
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 12:20 schreef nonzz het volgende:
D'r is toch eigenlijk helemaal geen probleem met die boerkini?
Natuurlijk niet, als die meiden het zo willen moeten ze dat vooral doen. Sterker nog, het heeft wel wat.

Het is in ieder geval een stuk minder bedroevend dan de strings die verdwijnen tussen de verbrande blanke vleeshopen op een gemiddeld Middellandse Zee-strand in de zomer.
  zaterdag 15 december 2007 @ 23:51:27 #141
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_55304454
quote:
Op woensdag 12 december 2007 16:41 schreef Malev het volgende:

[..]

In dit soort discussies hoor je altijd dat iemand zelf moet weten wat hij aantrekt. Maar dat is het hem nu juist, dat kan deze vrouw niet. In bikini mag ze niet van haar geloof dus dan maar deze burkini. Dus ik word geconfronteerd met een soort van onderdrukking waar ik niet op zit te wachten.
Er ooit aan gedacht dat ze júist die boerkini aan wil? Ze mág van alles aan trekken in dit land. Dus ook deze boerkini, haar keuze. En hoezo wordt jij geconfronteerd met onderdrukking? Kom eens achter je bord met bloemkool vandaan zeg.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zondag 16 december 2007 @ 00:24:15 #142
798 voyeur
bemoeit zich
pi_55305164

Boerkinis verplicht stellen?

[ Bericht 0% gewijzigd door paddy op 16-12-2007 00:32:41 ]
Here we are now, entertain us.
  zondag 16 december 2007 @ 00:57:29 #143
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_55305827
quote:
Op zondag 16 december 2007 00:24 schreef voyeur het volgende:
[ afbeelding ]

Lang leve de buhrka!
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_55307946
quote:
Op zondag 16 december 2007 00:24 schreef voyeur het volgende:
[ afbeelding ]

Lelijk blijft ze toch of ze wat aan heeft of niet.
pi_55308318
quote:
Op woensdag 12 december 2007 21:43 schreef SCH het volgende:

[..]

Dede, ik ben homo Homo's hebben gevoel voor esthetiek
Homo's houden toch altijd wel een beetje van kitsch, is mijn vooroordeel. Als kitsch esthetiek heeft, dan is dat de esthetiek van de camp.
Eerder een gevoel van humor dan esthetiek.
Zo ook heeft de burkini wel wat campigs eigenlijk.
I´m back.
pi_55309215
quote:
Op zondag 16 december 2007 09:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zo ook heeft de burkini wel wat campigs eigenlijk.
Een burka heeft eerder wat campingachtigs.
pi_55309241
quote:
Op zondag 16 december 2007 11:18 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Een burka heeft eerder wat campingachtigs.
Ken wel een vrouw die zich op een camping uit de tent liever in burka wil tooien idd.
Maar goed, wij gaan niet meer naar kamperen, sinds de watersnoodramp dit jaar in de vakantie.
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')