zoals een goede TSer dat hoort te doen!quote:
Dat kan, ons huis is blut verdamned !quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:10 schreef PieterBas het volgende:
Misschien druk bezig ?
Zijn je lessen daar in het zweeds?quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:14 schreef PieterBas het volgende:
Zo, jullie hebben flink lopen baggeren toen ik op school zat..
Alleen de lessen Zweeds, de rest zijn in het Engels. Al sprak de docent vandaag heel slecht Engels en wou de les compleet in het Zweeds doen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:16 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Zijn je lessen daar in het zweeds?
Hallo ReMquote:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hallo ReM
#285 heb ik ook gemist hoor
quote:
ik ook en dat was nog wel mijn jubileumquote:
aaawwwquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik ook en dat was nog wel mijn jubileum![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pagina 1 t/m 5 van het vorige topic gemist?quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:08 schreef KaheemSaid het volgende:
Reageert die Angel of Death hier nog wel eens!????
gecondoleerd met deze zwarte emotionele FOK! klapquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik ook en dat was nog wel mijn jubileum![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
dank jequote:Op dinsdag 11 december 2007 18:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gecondoleerd met deze zwarte emotionele FOK! klap
Anders had je in een bepaald aantal Stage SC topics gepost zonder er 1 te missen?quote:
quote:
welke film ménquote:
ahhaaa okéquote:
ik ben begonnen met posten in Stage SC in #86, dus Stage SC #285 zou mijn 200ste zijn. Maar die heb ik nu dus gemistquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Anders had je in een bepaald aantal Stage SC topics gepost zonder er 1 te missen?
die wil ik ook nog zienquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:41 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
Hitman is ook wel een mooie film
ik kan jammer genoeg alleen nog maar cam-versies vinden...quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:41 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
Hitman is ook wel een mooie film
klote film...quote:
kijken in de bios of KOPEN IDIOOTquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik kan jammer genoeg alleen nog maar cam-versies vinden...
Ik wil wel kopen, maar die verrekte bioscoop hier in dit gehucht waar ik woon heeft alleen maar klote films, en om nou naar Stockholm of Goteburg te gaan voor een bioscoopje...quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
kijken in de bios of KOPEN IDIOOT
je gaat toch geen film downloaden!
doe eens normaal man
de bioscoop in Borås is ook om te huilen. Je moet echt naar de grote steden om een beetje fatsoenlijke films te kunnen kijken en de films zijn vaak al lang uit in Nederland.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik wil wel kopen, maar die verrekte bioscoop hier in dit gehucht waar ik woon heeft alleen maar klote films, en om nou naar Stockholm of Goteburg te gaan voor een bioscoopje...
Wel een beetje... Wat is jou beste optreden 2007?quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Pagina 1 t/m 5 van het vorige topic gemist?
daarom zie ik jammer genoeg geen andere reden om films van het internet af te halen, te kijken en daarna te verwijderen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
de bioscoop in Borås is ook om te huilen. Je moet echt naar de grote steden om een beetje fatsoenlijke films te kunnen kijken en de films zijn vaak al lang uit in Nederland.
Ik ben in Stockholm in de bios geweest en daar draaide nog enigszins wat fatsoenlijke films. Ik wou Shrek 3 zien, maar die was dus alleen Zweeds gesproken.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
daarom zie ik jammer genoeg geen andere reden om films van het internet af te halen, te kijken en daarna te verwijderen.
Jezus, daar vraag je me iets... Machine Head was zeer tof, Devildriver was gaaf, My Brightest Diamond was erg goed (in Tivoli vooral, maar ook wat ik van ze zag op Lowlands), net als Tom McRae de dag ervoor. Het was tof om Testament weer eens te zien op Waldrock. Life of Agony op Fields of Rock.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:13 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wel een beetje... Wat is jou beste optreden 2007?
quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:14 schreef PieterBas het volgende:
SNS?
Denk je het Wereld Natuur Fonds te helpen met je Rabocard.. Sta je in een winkel, hebben ze je nieuwe creditcard niet geactiveerd, nou ja.. dan maar met me gewone bankpas betalen
Ik keek onlangs even naar de totalen van mijn creditcardbestedingen van de afgelopen maanden en kwam tot de conclusie dat het Wereld Natuurfonds mij wel eens een bloemetje mag sturen na zo veel hulp.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:14 schreef PieterBas het volgende:
Denk je het Wereld Natuur Fonds te helpen met je Rabocard.. Sta je in een winkel, hebben ze je nieuwe creditcard niet geactiveerd, nou ja.. dan maar met me gewone bankpas betalen
Anders had ik het ook nog contant kunnen betalen... Hier blijkt namelijk geen btw op schoolboeken te zitten en ook nog tegen een gereduceerde tarief. In Nederland zou ik ¤60 euro kwijt zijn voor het boek.. In Zweden was ik omgerekend ¤28 kwijtquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
Je had gelukkig nog een bankpas bij.
Machine Head was erg kort hoorde ik.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Jezus, daar vraag je me iets... Machine Head was zeer tof, Devildriver was gaaf, My Brightest ...
Die heb ik gelukkig niet meer voor deze opleidingquote:Op woensdag 12 december 2007 07:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
heerlijk strax een tentamen van 8 tot 2...!
quote:Op woensdag 12 december 2007 08:54 schreef Deansensitized het volgende:
Moarn
Gaar, ziek, koppijn, verrot, niet geslapen, waarchijnlijk een of ander virus onder de leden![]()
Dagcijfers van dinsdag 11 december 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
067. 048 Loontjah
Bah, da's niet best! Wel gewoon aan het werk ?!quote:Op woensdag 12 december 2007 08:54 schreef Deansensitized het volgende:
Moarn
Gaar, ziek, koppijn, verrot, niet geslapen, waarchijnlijk een of ander virus onder de leden![]()
Dagcijfers van dinsdag 11 december 2007 (0:00 - 23:59)
Niet verkeerd maar dat kan beterquote:
Het ging gister ook zo hard dat ik het niet meer kon combineren met werkquote:
Ja, uiteraard, want mijn collega meent dat even met dokter praten, en de dag daarna [vandaag] bloedprikken een volle dag moet duren. En er moet eigenlijk wel iemand aanwezig zijn hier, dus heb geen tijd om thuis te zitten. Is ook niks voor mij trouwens hoor, maar zo werken is niet echt bevorderlijk...quote:Op woensdag 12 december 2007 09:03 schreef jackson het volgende:
Bah, da's niet best! Wel gewoon aan het werk ?!
Ik ben zelf ook niet zo'n thuis zitter eigenlijk. Ach, dan maak je er toch een dagje fok!ken van ?!quote:Op woensdag 12 december 2007 09:09 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, uiteraard, want mijn collega meent dat even met dokter praten, en de dag daarna [vandaag] bloedprikken een volle dag moet duren. En er moet eigenlijk wel iemand aanwezig zijn hier, dus heb geen tijd om thuis te zitten. Is ook niks voor mij trouwens hoor, maar zo werken is niet echt bevorderlijk...
Ja, mee eens! Heb hetzelfde hier maar ben vaak zat aan tussendoor even aan het fok!ken of andere dingen doen en dan zit ik er thuis in het weekend nog aan te werken. Als ik mijn tijd hier wat nuttiger zou besteden is dat niet nodig maarjaquote:Op woensdag 12 december 2007 09:12 schreef Deansensitized het volgende:
Joah, maar er moet opzich wel wat gebeuren, dat is het hem net. En druk bezig met verslag typen...
Dan maar vandaag wat meer 'computeren' en besteed ik het calibreren en dergelijk wel even uit aan Latif en ga ik wel een haal doen aan mijn verslagje... school moet ook eens afgerond
Goedemorgen CGquote:Op woensdag 12 december 2007 09:13 schreef ChatGirl het volgende:
Goedemorgen!
Ja, mistquote:Op woensdag 12 december 2007 09:24 schreef Deansensitized het volgende:
Hostjackson
Eer-ik
Hangt wat in de lucht zeker?
ditoquote:Op woensdag 12 december 2007 09:18 schreef Loontjah het volgende:
Nog een user met koppijn meldt zich !
Al wat potentieel leuke banen gevonden?quote:Op woensdag 12 december 2007 09:32 schreef eer-ik het volgende:
Dalijk maar weer het uitzendbureau stalken
Join the clubquote:Op woensdag 12 december 2007 09:32 schreef Stranger het volgende:
Dit is een beetje een baalweek voor mij, krijg weinig gedaan, heb zin in vakantie en ook nog wat dingen aan mijn hoofd die niets met stage te maken hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |