zoals een goede TSer dat hoort te doen!quote:
Dat kan, ons huis is blut verdamned !quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:10 schreef PieterBas het volgende:
Misschien druk bezig ?
Zijn je lessen daar in het zweeds?quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:14 schreef PieterBas het volgende:
Zo, jullie hebben flink lopen baggeren toen ik op school zat..
Alleen de lessen Zweeds, de rest zijn in het Engels. Al sprak de docent vandaag heel slecht Engels en wou de les compleet in het Zweeds doen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:16 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Zijn je lessen daar in het zweeds?
Hallo ReMquote:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hallo ReM
#285 heb ik ook gemist hoor
quote:
ik ook en dat was nog wel mijn jubileumquote:
aaawwwquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik ook en dat was nog wel mijn jubileum![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pagina 1 t/m 5 van het vorige topic gemist?quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:08 schreef KaheemSaid het volgende:
Reageert die Angel of Death hier nog wel eens!????
gecondoleerd met deze zwarte emotionele FOK! klapquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik ook en dat was nog wel mijn jubileum![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
dank jequote:Op dinsdag 11 december 2007 18:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gecondoleerd met deze zwarte emotionele FOK! klap
Anders had je in een bepaald aantal Stage SC topics gepost zonder er 1 te missen?quote:
quote:
welke film ménquote:
ahhaaa okéquote:
ik ben begonnen met posten in Stage SC in #86, dus Stage SC #285 zou mijn 200ste zijn. Maar die heb ik nu dus gemistquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Anders had je in een bepaald aantal Stage SC topics gepost zonder er 1 te missen?
die wil ik ook nog zienquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:41 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
Hitman is ook wel een mooie film
ik kan jammer genoeg alleen nog maar cam-versies vinden...quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:41 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
Hitman is ook wel een mooie film
klote film...quote:
kijken in de bios of KOPEN IDIOOTquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik kan jammer genoeg alleen nog maar cam-versies vinden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |