Niet verkeerd maar dat kan beterquote:
Het ging gister ook zo hard dat ik het niet meer kon combineren met werkquote:
Ja, uiteraard, want mijn collega meent dat even met dokter praten, en de dag daarna [vandaag] bloedprikken een volle dag moet duren. En er moet eigenlijk wel iemand aanwezig zijn hier, dus heb geen tijd om thuis te zitten. Is ook niks voor mij trouwens hoor, maar zo werken is niet echt bevorderlijk...quote:Op woensdag 12 december 2007 09:03 schreef jackson het volgende:
Bah, da's niet best! Wel gewoon aan het werk ?!
Ik ben zelf ook niet zo'n thuis zitter eigenlijk. Ach, dan maak je er toch een dagje fok!ken van ?!quote:Op woensdag 12 december 2007 09:09 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, uiteraard, want mijn collega meent dat even met dokter praten, en de dag daarna [vandaag] bloedprikken een volle dag moet duren. En er moet eigenlijk wel iemand aanwezig zijn hier, dus heb geen tijd om thuis te zitten. Is ook niks voor mij trouwens hoor, maar zo werken is niet echt bevorderlijk...
Ja, mee eens! Heb hetzelfde hier maar ben vaak zat aan tussendoor even aan het fok!ken of andere dingen doen en dan zit ik er thuis in het weekend nog aan te werken. Als ik mijn tijd hier wat nuttiger zou besteden is dat niet nodig maarjaquote:Op woensdag 12 december 2007 09:12 schreef Deansensitized het volgende:
Joah, maar er moet opzich wel wat gebeuren, dat is het hem net. En druk bezig met verslag typen...
Dan maar vandaag wat meer 'computeren' en besteed ik het calibreren en dergelijk wel even uit aan Latif en ga ik wel een haal doen aan mijn verslagje... school moet ook eens afgerond
Goedemorgen CGquote:Op woensdag 12 december 2007 09:13 schreef ChatGirl het volgende:
Goedemorgen!
Ja, mistquote:Op woensdag 12 december 2007 09:24 schreef Deansensitized het volgende:
Hostjackson
Eer-ik
Hangt wat in de lucht zeker?
ditoquote:Op woensdag 12 december 2007 09:18 schreef Loontjah het volgende:
Nog een user met koppijn meldt zich !
Al wat potentieel leuke banen gevonden?quote:Op woensdag 12 december 2007 09:32 schreef eer-ik het volgende:
Dalijk maar weer het uitzendbureau stalken
Join the clubquote:Op woensdag 12 december 2007 09:32 schreef Stranger het volgende:
Dit is een beetje een baalweek voor mij, krijg weinig gedaan, heb zin in vakantie en ook nog wat dingen aan mijn hoofd die niets met stage te maken hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |