NFS Pro Street spelen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:08 schreef Diemietuhriej het volgende:
Oh je slaapt dus.
Ofzo.![]()
Welterusten
Kijk vorig topic laatste pagina eens.quote:Op dinsdag 11 december 2007 01:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik zie graag weer wat terug zoals het ging, nette OP, foto's, kletsen over brommerts.
Het is wel even een indicatie voor mogelijk nieuwe users wat ze hier kunnen verwachtenquote:Op dinsdag 11 december 2007 01:03 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Kijk vorig topic laatste pagina eens.
We verwelkomen alleen een nieuw speciaal lid
En OP's, wat boeien die? Is het zonder OP geen goed brommertopic?
ah nu doet 'ie het wel.quote:Op dinsdag 11 december 2007 01:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het is wel even een indicatie voor mogelijk nieuwe users wat ze hier kunnen verwachten
Jazeker maar de kerel dat het gebeurd wil ik liever wel dat hij er staat. De SC spreek voor zich maar jullie richten je net op een andere tak mensen en het is wel even fijn als die weten dat zij bij jullie terecht kunnenquote:Op dinsdag 11 december 2007 01:06 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ah nu doet 'ie het wel.
En dat is zo, maar hoe vaak gebeurt dat nou, één keer in de maand, en de manier waarop we ze ontvangen zegt al genoeg lijkt me
Je kunt me alles vragenquote:Op dinsdag 11 december 2007 01:01 schreef no1uknow het volgende:
Sandra is brommerchick ja
Die weg van eerste stukje rijden is dat fietspad richting Noord Aa vanaf stadshart. En dat tweede stukje, achter arne aanrijden, waar is dat? Vanaf Z'meer richting Den Haag of wat? (Je weet wel FS, langs intratuin, waar wij ook wel is hebben gereden)quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:31 schreef junkiesietze het volgende:
http://youtube.com/watch?v=Y6ZJ6ZcNksI
mijn nieuwe creatie :p
Pendulumquote:Op dinsdag 11 december 2007 00:00 schreef Diemietuhriej het volgende:
Nog even wat Pendulum luisteren voor het slapen gaan.
achter arne aanrijden is vanuit stompwijk richting zoetermeer. (richting de BP en buytenwegh)quote:Op woensdag 12 december 2007 00:26 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Die weg van eerste stukje rijden is dat fietspad richting Noord Aa vanaf stadshart. En dat tweede stukje, achter arne aanrijden, waar is dat? Vanaf Z'meer richting Den Haag of wat? (Je weet wel FS, langs intratuin, waar wij ook wel is hebben gereden)
He's mine!quote:Op woensdag 12 december 2007 00:49 schreef Geqxon het volgende:
Dimi? Pendulum?
Dump die vriendin van je en trouw met me.
Voor dat triootje pas ik ookquote:Op woensdag 12 december 2007 00:33 schreef no1uknow het volgende:
Goed bezig dimi, en Sandra natuurlijk.
Oké komt 'ie Sandra, triootje met dimi erbij graag
Je hoeft nergens voor te vrezen, geloof me maar.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:37 schreef fs180 het volgende:
ik vrees het ergste voor onze geliefde dimi, zo kan hij nooit zn testoteron kwijt
Je bedoelt even het klepje dicht als je politie zietquote:Op woensdag 12 december 2007 14:03 schreef Geqxon het volgende:
Pallo, ik ga denk ik geen claxon meer bevestigen. Ik heb een veel beter idee.... een klepje op mijn einddemper. Even het klepje open en ik ben wat beter hoorbaar.
Oh jammerquote:Op woensdag 12 december 2007 18:28 schreef Sandra-33 het volgende:
[..]
Voor dat triootje pas ik ookSorry
![]()
Maar ik zorg heel goed voor Dimi hoor!![]()
Hij kan altijd zijn verhalen bij me kwijt, en ik luister altijd naar 'm.
Geef hem advies en steun hem door weer en wind!
Zelfs met een helm op mijn kop doet een open pijp pijn aan mijn oren.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:58 schreef Gibeon het volgende:
[..]
Je bedoelt even het klepje dicht als je politie ziet
met mn motohelm en oordokken wordt mn kreidlerpijp eindelijk is stil.. en ja tis een goede helmquote:
Met epoxyhars? Succes dan.quote:Op donderdag 13 december 2007 12:43 schreef Sjibble het volgende:
Zometeen beunen met aluminium/eopxy,blok es luchtdicht maken
skere pakking
Erg puikende brommer..quote:
wtf de es nie zo gayquote:Op woensdag 12 december 2007 00:39 schreef no1uknow het volgende:
psst nu weer ontopic anders wordt pappaD_A boos
Kutquote:Op vrijdag 14 december 2007 17:54 schreef fs180 het volgende:
kenteken wel
ik deed 5km lager en 2pk minder over
Brommer ontgrenst?quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:42 schreef sc00p het volgende:
Maandag ga ik vrijwillig op de rollerbank bij het politie bureauzonder consequensies
Ik wil er gewoon wat meet info over want ik heb geen zin om me kenteken kwijt te raken
Ik ga 78kmu/5.2PK op de testbank in een scooterwinkel, ben ik hem dan kwijt denken jullie? nja zie het maandag sowieso.
Nee, spul dat 24 uur moet drogen. Word gebruikt om gaten en lekken in metaal (plaat of benzinetanks) te dichtenquote:Op donderdag 13 december 2007 13:09 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Met epoxyhars? Succes dan.
Ja want 16pk komt alleen via de cilinder, daar heeft uitlaat, carburateur, luchtfilter + afstelling niets, maar dan ook niets mee te maken.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:09 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Brommer ontgrenst?
Mja, ik wil ook wel weten hoeveel PK ik hier zal maken.
Ik ga eens langs of ze een roller hebben. Natuurlijk ter plekke varioring eruithalen
Ik zal ook geen ok's draaienDaarintegen is een cilindertje met 16pk zo gekocht voor 140 euro rijklaar
.
Wie weet he, misschien gooit hij er wel een 2-liter 1-cilinder onder.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:53 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja want 16pk komt alleen via de cilinder, daar heeft uitlaat, carburateur, luchtfilter + afstelling niets, maar dan ook niets mee te maken.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:01 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wie weet he, misschien gooit hij er wel een 2-liter 1-cilinder onder.
Hij heet Sander, kijk maar eens naar de URL.quote:Op zondag 16 december 2007 02:54 schreef no1uknow het volgende:
zo kanker man die gast heet bob, ik ken hem, 2lingboer van bobbie
Ik heb die onder mijn citta powerfilter jeweetsquote:Op zondag 16 december 2007 14:00 schreef Hijacking het volgende:
[ link | afbeelding ]
dit blok heb ik onder mijn mt5
wou zet zeggen, ik zag meteen dat dat niet de 50cc isquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:27 schreef Diemietuhriej het volgende:
Das heul geen brommer.
Des te beter![]()
http://www.youtube.com/watch?v=ZPGbOyX4p9Iquote:Op woensdag 19 december 2007 01:14 schreef Hijacking het volgende:
ik vind die rs125 een beetje bubbling uitstralen .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Diemietuhriej voelt de vibe.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:29 schreef no1uknow het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=ZPGbOyX4p9I
quote:Op woensdag 19 december 2007 23:05 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
* Diemietuhriej voelt de vibe.
http://www.youtube.com/watch?v=-7Yf1auxS4squote:Op woensdag 19 december 2007 23:05 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
* Diemietuhriej voelt de vibe.
jwt.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:30 schreef Hijacking het volgende:
dj chuckie komt volgende week zaterdag
ga ik jatuurlijk heen beetje spang doen amang no geen grap
Ik ga naar Area 3quote:Op donderdag 20 december 2007 09:16 schreef no1uknow het volgende:
[..]
jwt.
2e kerstnacht hardcore party in Zoetje (Zoetermeer..)
http://www.hvoltage.nl/
Line-up:
Area 1
HARDCORE AREA:
- CATSCAN
- JDA
- NOSFERATU
- PARTYRAISER
- TOXIC
hosted by MC RUFFIAN
Area 2
EARLY RAVE AREA:
- BOUNTYHUNTER
- CHARLY S.
- DR RUDE
- DEAZ D.
- BUZZ FUZZ VERSUS GIZMO
hosted by MC J-B
Ga je mee FS?
faka die swa is nog niet ritchie echt underground shitquote:Op donderdag 20 december 2007 14:03 schreef no1uknow het volgende:
Aight DJ Hakki is wel spang no amang jwt
hij is nog van die echte underground torries mad respect manquote:Op donderdag 20 december 2007 14:07 schreef Hijacking het volgende:
[..]
faka die swa is nog niet ritchie echt underground shit
Fok op kamperquote:Op donderdag 20 december 2007 14:07 schreef Hijacking het volgende:
oja schaam jij je dat je niet naar
BUZZ FUZZ VERSUS GIZMO en bounty hunter gaat of ben je niet oldschool !
Corps. En +1 voor het gebruik van hoofdletters en de interpunctie.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:38 schreef no1uknow het volgende:
Neeheen, Rotterdam Terror!
Nee, RTC is kut, die gasten maken kuthardcore.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:43 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Corps. En +1 voor het gebruik van hoofdletters en de interpunctie.
quote:hallo wie heb er over een turks dat ik van hardcore hou beteken niet dat ik zo denk ??? ben zelf een suri
Wehehe bij dat DJ hakki, op het einde ook msn geluiden erin enzo.quote:Zie et zo: Ik ben ook suri ik hield ook 1 maandje van Hardcore tot een paar crips me in elkaar woude ramme ik ben meteen gestopt daarna ontdekte ik pas was voor een kut muziek het was
Dat is zo slecht hé, in de VS heet zulke bagger nou Hardcorequote:Op donderdag 20 december 2007 15:00 schreef fs180 het volgende:
terrorrrr
http://www.youtube.com/watch?v=xcr4_xeQrAI
als je dat mooi vindquote:Op donderdag 20 december 2007 15:00 schreef fs180 het volgende:
terrorrrr
http://www.youtube.com/watch?v=xcr4_xeQrAI
quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:05 schreef Bas91 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n hek dus. kenker. morgen kijken hoe krom dat ding is
Nat wegdek en versleten achterband ftwquote:Op dinsdag 25 december 2007 01:27 schreef Geqxon het volgende:
Per ongeluk een fucking burnout maken is ruig.
Zo hoor je niet te rijden he.. tenzij je 180cc rijd natuurlijk! 14.gifquote:Op dinsdag 25 december 2007 01:42 schreef Sjibble het volgende:
Best grappig, mn poten lagen over mn stuur heen, en mn helm had dus niks
3 weken oude achterband, keihard opgepompt en verhard wegdek. Verder vind ik je een mongool dat je met je voorrem remt, overigens. En dat je niet na een ongeluk even een rondje om je brommer loopt.quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:46 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Nat wegdek en versleten achterband ftw
quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:12 schreef PallominnoX het volgende:
Ik ben niet gevallen, maar ik slipte wel de hele tijd weg, dat is echt hoerenzonig
Ik hoop dat je typhus krijgt grafkankermongool.quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:42 schreef Sjibble het volgende:
Ik tiefde op mn bek in spaarndam op de pizzabrommer.
Voorrem zachtjes indrukken, ijzel op de weg
Ik kanker van mn brommer... was best geshokt, want ik had een helm op die geen 10 uur oud wasHelm was niks aan de hand.
Wijf komt naar buiten.
"Jongen, alles goed?"
Ja hoor..
" oke..(boekt em weer)"
schraal wijf
helm heel
en nee ik had geen pizza's bij mewel ben ik uitgemaakt voor klootviool door een manager door enig kapschade
Best grappig, mn poten lagen over mn stuur heen, en mn helm had dus niks
Nau N40 Country![]()
![]()
HAHAquote:Op dinsdag 25 december 2007 14:54 schreef Bas91 het volgende:
Foto's:
http://img105.imageshack.us/my.php?image=s0013st9.jpg
http://img341.imageshack.us/my.php?image=fotos0012fd4.jpg
LAWL!!! KENKERS!!quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:54 schreef Bas91 het volgende:
Foto's:
http://img105.imageshack.us/my.php?image=s0013st9.jpg
http://img341.imageshack.us/my.php?image=fotos0012fd4.jpg
dan hoor je bubbels in verschillende melodieen ploppen?quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:05 schreef no1uknow het volgende:
Dat is bubbling kneusVraag maar aan rob
HAHAHADHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 25 december 2007 21:37 schreef Sjibble het volgende:
[..]
dan hoor je bubbels in verschillende melodieen ploppen?
ja dat kan je zelf in bedwang houden.quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:53 schreef Bas91 het volgende:
Ja, uh leuk.. je hebt gezien wat ik met een 50cc al doe aan ongelukjes, ik ga voorlopig niet 70cc rijden. tis en blijft een snorbrommer dus ik ga niet als een gek rijden, 60km/u maximaal vind ik wel mooi zat.
Je bent ook echt een slimbo ook he. 50 snel = 49,99cc en dus legaal. 70cc = 70cc, dus is het een motorfiets, en word je bekeurd voor het rijden op een motor zonder rijbewijs, voor het rijden op een motor zonder kenteken en op een motor zonder verzekering.quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:45 schreef Sjibble het volgende:
Bas, ik begrijp eigenlijk niet waarom je geen 70cc onder je puch mag.
50snel is net zo illegaal70cc is minder toeren, minder hard, maar wel meer trekkracht 14.gif
Ik heb het gevoel dat mijn alu cilinder te gammel is. De zuiger zag er van bovenuit niet zo tof meer uit.
Zie het maar alsof je een aardappel schilt, maar dan een zuiger
Anders koop ik een DR70 tuned ofzo.. 10pk? Vind ik mooi zat130 euro
Liquid cooled is ook zo klote. Je kan er niet normaal aan sleutelen..
Ik neem er een luchtgekoeld blok bij, kan ik daar wel een DR70 AC op trappen, scheelt een halve pk in vermogen voor 20 euro minder
quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:03 schreef no1uknow het volgende:
DJ Hakki - Schuren voor je leven gek
Ben je nou echt zo dom?quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:45 schreef Sjibble het volgende:
Bas, ik begrijp eigenlijk niet waarom je geen 70cc onder je puch mag.
50snel is net zo illegaal70cc is minder toeren, minder hard, maar wel meer trekkracht 14.gif
Sinds m'n kenteken zo zit ben ik ze niet echt tegengekomen, ooit doe ik 'm weer normaal denk ik, ik ben toch op zoek naar een brom framequote:Op woensdag 26 december 2007 01:39 schreef mustisuc het volgende:
@ Bas91, heb jij nooit gezever met de juten gehad over je kentekenplaat dat die zo schuin staat?
aangezien ze bij mij gingen zeuren dat die schuiner stond dan 5 graden en dat ze me de volgende keer gingen bekeuren
Jankende 50evo's zijn hartstikke legaalquote:Op woensdag 26 december 2007 02:52 schreef PallominnoX het volgende:
10Pk uit een dr70
Dat trek ik uit mijn Gilardoni 2 man, waar praten we over.
quote:De brommer bleek in plaats van een 50 cc motorblok een 80 cc motorblok te hebben. Daarmee was het dus eigenlijk een motor. Het voertuig is in beslag genomen.
De jongen krijgt verschillende boetes: voor het rijden op een motor waarvoor geen kenteken is afgegeven, voor het rijden zonder motorrijbewijs en voor het overtreden van de snelheid met 52 kilometer per uur. Het Openbaar Ministerie beslist of de tiener vervolgd wordt.
Ja, zie mijn postquote:Op donderdag 27 december 2007 00:03 schreef Geqxon het volgende:
Leuk en aardig Sjibble, maar met 49,9cc (desnoods 50pk) is het een bromfiets, met 70cc een motor. Daar ontkom je niet aan.
[..]
PK's zegt ook niet alles.. Ik had met mijn complete MHR setup 15pk, hooguit.. maar wel koppel, iets wat je uit een 50cc'tje niet haalt..quote:Op woensdag 26 december 2007 02:52 schreef PallominnoX het volgende:
10Pk uit een dr70
Dat trek ik uit mijn Gilardoni 2 man, waar praten we over.
Natuurlijk, maar uit een Evo50 krijg je echt wel koppel, natuurlijk nooit zoveel als een 70cc met evenveel PK(Toeren maal koppel=vermogen verhaal)quote:Op donderdag 27 december 2007 19:17 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
PK's zegt ook niet alles.. Ik had met mijn complete MHR setup 15pk, hooguit.. maar wel koppel, iets wat je uit een 50cc'tje niet haalt..
dan mag je nu gaan jankenquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:24 schreef centenbakkie het volgende:
als sjibble opleiding ict doet ga ik echt janken :p
Auto? Jij?quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:28 schreef fs180 het volgende:
heeft medelijden met iedereen die geen 18 is of een auto wil
ey geen grote waffel over ict jewaidsquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:24 schreef centenbakkie het volgende:
als sjibble opleiding ict doet ga ik echt janken :p
Als ik em ken mag je me schietenquote:Op zaterdag 29 december 2007 03:08 schreef Bas91 het volgende:
haha centenbakkie en sjibble wonen dichtibj elkaar en doen allebji ict opleiding op dezelfde school ;d
1B1a ofzo (klas 1A gewoon)quote:
Je bent dus echt een mongoolquote:Op zaterdag 29 december 2007 16:29 schreef Sjibble het volgende:
[..]
1B1a ofzo (klas 1A gewoon)
Hoe heet je mentor
Ik heb Smit, hij is wel vetquote:
Mits in goede staat, lijkt me te doen. Kijk maar wat ze nieuw kosten die dingen..quote:Op zondag 30 december 2007 00:03 schreef Geqxon het volgende:
40 euro voor een complete voorvork, is dat een beetje te doen?
en weer wakkerquote:Op zondag 30 december 2007 09:35 schreef no1uknow het volgende:
Vrouwlief vond het even leuk om voordat ze de hele dag naar arnhem ging () nog even langs te komen.
Nu ben ik wakker, maar ff naar de wc en weer terug m'n nest in. Heb d'r nu al zin in.
nou ga je jezelf thuis toch bezattenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:34 schreef Gibeon het volgende:
WAAROM! Ik wil zat zijn, maar dan kom ik helemaal niet meer thuis
Rieju RS2 (natuurlijk wel de pro) bezitter meld zich.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:48 schreef xMyrthe het volgende:
kvind er niet egt veel bijzonders tussen zitten .. dan word het nog die motorvan Bazzie
wrom geen mooie schakelbrommers zoals; Rieju RS2 Matrix
die zijn machtig
Yamaha TZR eigenaar meldt.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:48 schreef xMyrthe het volgende:
kvind er niet egt veel bijzonders tussen zitten .. dan word het nog die motorvan Bazzie
wrom geen mooie schakelbrommers zoals; Rieju RS2 Matrix
die zijn machtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |