Jankende 50evo's zijn hartstikke legaalquote:Op woensdag 26 december 2007 02:52 schreef PallominnoX het volgende:
10Pk uit een dr70
Dat trek ik uit mijn Gilardoni 2 man, waar praten we over.
quote:De brommer bleek in plaats van een 50 cc motorblok een 80 cc motorblok te hebben. Daarmee was het dus eigenlijk een motor. Het voertuig is in beslag genomen.
De jongen krijgt verschillende boetes: voor het rijden op een motor waarvoor geen kenteken is afgegeven, voor het rijden zonder motorrijbewijs en voor het overtreden van de snelheid met 52 kilometer per uur. Het Openbaar Ministerie beslist of de tiener vervolgd wordt.
Ja, zie mijn postquote:Op donderdag 27 december 2007 00:03 schreef Geqxon het volgende:
Leuk en aardig Sjibble, maar met 49,9cc (desnoods 50pk) is het een bromfiets, met 70cc een motor. Daar ontkom je niet aan.
[..]
PK's zegt ook niet alles.. Ik had met mijn complete MHR setup 15pk, hooguit.. maar wel koppel, iets wat je uit een 50cc'tje niet haalt..quote:Op woensdag 26 december 2007 02:52 schreef PallominnoX het volgende:
10Pk uit een dr70
Dat trek ik uit mijn Gilardoni 2 man, waar praten we over.
Natuurlijk, maar uit een Evo50 krijg je echt wel koppel, natuurlijk nooit zoveel als een 70cc met evenveel PK(Toeren maal koppel=vermogen verhaal)quote:Op donderdag 27 december 2007 19:17 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
PK's zegt ook niet alles.. Ik had met mijn complete MHR setup 15pk, hooguit.. maar wel koppel, iets wat je uit een 50cc'tje niet haalt..
dan mag je nu gaan jankenquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:24 schreef centenbakkie het volgende:
als sjibble opleiding ict doet ga ik echt janken :p
Auto? Jij?quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:28 schreef fs180 het volgende:
heeft medelijden met iedereen die geen 18 is of een auto wil
ey geen grote waffel over ict jewaidsquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:24 schreef centenbakkie het volgende:
als sjibble opleiding ict doet ga ik echt janken :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |