dan hoor je bubbels in verschillende melodieen ploppen?quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:05 schreef no1uknow het volgende:
Dat is bubbling kneusVraag maar aan rob
HAHAHADHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 25 december 2007 21:37 schreef Sjibble het volgende:
[..]
dan hoor je bubbels in verschillende melodieen ploppen?
ja dat kan je zelf in bedwang houden.quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:53 schreef Bas91 het volgende:
Ja, uh leuk.. je hebt gezien wat ik met een 50cc al doe aan ongelukjes, ik ga voorlopig niet 70cc rijden. tis en blijft een snorbrommer dus ik ga niet als een gek rijden, 60km/u maximaal vind ik wel mooi zat.
Je bent ook echt een slimbo ook he. 50 snel = 49,99cc en dus legaal. 70cc = 70cc, dus is het een motorfiets, en word je bekeurd voor het rijden op een motor zonder rijbewijs, voor het rijden op een motor zonder kenteken en op een motor zonder verzekering.quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:45 schreef Sjibble het volgende:
Bas, ik begrijp eigenlijk niet waarom je geen 70cc onder je puch mag.
50snel is net zo illegaal70cc is minder toeren, minder hard, maar wel meer trekkracht 14.gif
Ik heb het gevoel dat mijn alu cilinder te gammel is. De zuiger zag er van bovenuit niet zo tof meer uit.
Zie het maar alsof je een aardappel schilt, maar dan een zuiger
Anders koop ik een DR70 tuned ofzo.. 10pk? Vind ik mooi zat130 euro
Liquid cooled is ook zo klote. Je kan er niet normaal aan sleutelen..
Ik neem er een luchtgekoeld blok bij, kan ik daar wel een DR70 AC op trappen, scheelt een halve pk in vermogen voor 20 euro minder
quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:03 schreef no1uknow het volgende:
DJ Hakki - Schuren voor je leven gek
Ben je nou echt zo dom?quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:45 schreef Sjibble het volgende:
Bas, ik begrijp eigenlijk niet waarom je geen 70cc onder je puch mag.
50snel is net zo illegaal70cc is minder toeren, minder hard, maar wel meer trekkracht 14.gif
Sinds m'n kenteken zo zit ben ik ze niet echt tegengekomen, ooit doe ik 'm weer normaal denk ik, ik ben toch op zoek naar een brom framequote:Op woensdag 26 december 2007 01:39 schreef mustisuc het volgende:
@ Bas91, heb jij nooit gezever met de juten gehad over je kentekenplaat dat die zo schuin staat?
aangezien ze bij mij gingen zeuren dat die schuiner stond dan 5 graden en dat ze me de volgende keer gingen bekeuren
Jankende 50evo's zijn hartstikke legaalquote:Op woensdag 26 december 2007 02:52 schreef PallominnoX het volgende:
10Pk uit een dr70
Dat trek ik uit mijn Gilardoni 2 man, waar praten we over.
quote:De brommer bleek in plaats van een 50 cc motorblok een 80 cc motorblok te hebben. Daarmee was het dus eigenlijk een motor. Het voertuig is in beslag genomen.
De jongen krijgt verschillende boetes: voor het rijden op een motor waarvoor geen kenteken is afgegeven, voor het rijden zonder motorrijbewijs en voor het overtreden van de snelheid met 52 kilometer per uur. Het Openbaar Ministerie beslist of de tiener vervolgd wordt.
Ja, zie mijn postquote:Op donderdag 27 december 2007 00:03 schreef Geqxon het volgende:
Leuk en aardig Sjibble, maar met 49,9cc (desnoods 50pk) is het een bromfiets, met 70cc een motor. Daar ontkom je niet aan.
[..]
PK's zegt ook niet alles.. Ik had met mijn complete MHR setup 15pk, hooguit.. maar wel koppel, iets wat je uit een 50cc'tje niet haalt..quote:Op woensdag 26 december 2007 02:52 schreef PallominnoX het volgende:
10Pk uit een dr70
Dat trek ik uit mijn Gilardoni 2 man, waar praten we over.
Natuurlijk, maar uit een Evo50 krijg je echt wel koppel, natuurlijk nooit zoveel als een 70cc met evenveel PK(Toeren maal koppel=vermogen verhaal)quote:Op donderdag 27 december 2007 19:17 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
PK's zegt ook niet alles.. Ik had met mijn complete MHR setup 15pk, hooguit.. maar wel koppel, iets wat je uit een 50cc'tje niet haalt..
dan mag je nu gaan jankenquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:24 schreef centenbakkie het volgende:
als sjibble opleiding ict doet ga ik echt janken :p
Auto? Jij?quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:28 schreef fs180 het volgende:
heeft medelijden met iedereen die geen 18 is of een auto wil
ey geen grote waffel over ict jewaidsquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:24 schreef centenbakkie het volgende:
als sjibble opleiding ict doet ga ik echt janken :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |