NFS Pro Street spelen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:08 schreef Diemietuhriej het volgende:
Oh je slaapt dus.
Ofzo.![]()
Welterusten
Kijk vorig topic laatste pagina eens.quote:Op dinsdag 11 december 2007 01:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik zie graag weer wat terug zoals het ging, nette OP, foto's, kletsen over brommerts.
Het is wel even een indicatie voor mogelijk nieuwe users wat ze hier kunnen verwachtenquote:Op dinsdag 11 december 2007 01:03 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Kijk vorig topic laatste pagina eens.
We verwelkomen alleen een nieuw speciaal lid
En OP's, wat boeien die? Is het zonder OP geen goed brommertopic?
ah nu doet 'ie het wel.quote:Op dinsdag 11 december 2007 01:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het is wel even een indicatie voor mogelijk nieuwe users wat ze hier kunnen verwachten
Jazeker maar de kerel dat het gebeurd wil ik liever wel dat hij er staat. De SC spreek voor zich maar jullie richten je net op een andere tak mensen en het is wel even fijn als die weten dat zij bij jullie terecht kunnenquote:Op dinsdag 11 december 2007 01:06 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ah nu doet 'ie het wel.
En dat is zo, maar hoe vaak gebeurt dat nou, één keer in de maand, en de manier waarop we ze ontvangen zegt al genoeg lijkt me
Je kunt me alles vragenquote:Op dinsdag 11 december 2007 01:01 schreef no1uknow het volgende:
Sandra is brommerchick ja
Die weg van eerste stukje rijden is dat fietspad richting Noord Aa vanaf stadshart. En dat tweede stukje, achter arne aanrijden, waar is dat? Vanaf Z'meer richting Den Haag of wat? (Je weet wel FS, langs intratuin, waar wij ook wel is hebben gereden)quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:31 schreef junkiesietze het volgende:
http://youtube.com/watch?v=Y6ZJ6ZcNksI
mijn nieuwe creatie :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |