Als ik em ken mag je me schietenquote:Op zaterdag 29 december 2007 03:08 schreef Bas91 het volgende:
haha centenbakkie en sjibble wonen dichtibj elkaar en doen allebji ict opleiding op dezelfde school ;d
1B1a ofzo (klas 1A gewoon)quote:
Je bent dus echt een mongoolquote:Op zaterdag 29 december 2007 16:29 schreef Sjibble het volgende:
[..]
1B1a ofzo (klas 1A gewoon)
Hoe heet je mentor
Ik heb Smit, hij is wel vetquote:
Mits in goede staat, lijkt me te doen. Kijk maar wat ze nieuw kosten die dingen..quote:Op zondag 30 december 2007 00:03 schreef Geqxon het volgende:
40 euro voor een complete voorvork, is dat een beetje te doen?
en weer wakkerquote:Op zondag 30 december 2007 09:35 schreef no1uknow het volgende:
Vrouwlief vond het even leuk om voordat ze de hele dag naar arnhem ging () nog even langs te komen.
Nu ben ik wakker, maar ff naar de wc en weer terug m'n nest in. Heb d'r nu al zin in.
nou ga je jezelf thuis toch bezattenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:34 schreef Gibeon het volgende:
WAAROM! Ik wil zat zijn, maar dan kom ik helemaal niet meer thuis
Rieju RS2 (natuurlijk wel de pro) bezitter meld zich.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:48 schreef xMyrthe het volgende:
kvind er niet egt veel bijzonders tussen zitten .. dan word het nog die motorvan Bazzie
wrom geen mooie schakelbrommers zoals; Rieju RS2 Matrix
die zijn machtig
Yamaha TZR eigenaar meldt.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:48 schreef xMyrthe het volgende:
kvind er niet egt veel bijzonders tussen zitten .. dan word het nog die motorvan Bazzie
wrom geen mooie schakelbrommers zoals; Rieju RS2 Matrix
die zijn machtig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |