* mschol gebruikt: hoofdletters, cijfers en speciale tekens...quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:10 schreef Devolution het volgende:
Verder daarnet na veel problemen eindelijk mijn Wii account aan mijn Club Nintendo account kunnen koppelen. Eerst een fout bij de koppelen zelf, en daarna bij het inloggen bij de Wii points omruilwebsite. Blijkbaar mag je alleen wachtwoorden die bestaan uit kleine letters, en dus geen hoofdletters (wat ik eerst had), andere tekens (zoals uitroeptekens) of cijfersZit nu op 1950 sterren, 50 te weinig voor 500 Wiipoints
Gelukkig vervallen geen van mijn sterren dit jaar
ik heb nog 355 punten over (2000 uitgegeven voor 500 wii points)quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:33 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Ze staan bij iedereen weer op 0, check je saldo maar!
quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb nog 355 punten over (2000 uitgegeven voor 500 wii points)
en die zouden zowiezo niet vervallen....
damn... dan heb je enorm veel gekocht...quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:39 schreef Slein83 het volgende:
[..]
ik heb er nog 22180 over, kan iedere keer niks kopen. Bij mij zouden er 1250 vervallen eind december nu dus niet meer. Scheelt weer.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:45 schreef mschol het volgende:
[..]
damn... dan heb je enorm veel gekocht...
en misschien eens je avatar c.q. usericon veranderen? de wii actie is al afgelopen
Ik heb ze nogquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:33 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Ze staan bij iedereen weer op 0, check je saldo maar!
als het productie aantal niet omlaag gaat zou dat niet erg hoeven zijn, alleen zou het volgens mij idd slimmer zijn om eens een stabiele productie lijn op te zetten voor zowel de console als de accesoires (die in NL een levertijd hebben van 1dag tot +6 weken, afhankelijk van het artikel. vooral wiimotes zijn problematisch nu)quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:13 schreef Ruzbeh het volgende:
Volgens de Famitsu gaat Nintendo tegelijkertijd met Smash Brothers Brawl nieuwe kleuren Wii's uitbrengen.Het is op dit moment niet helemaal bevestigt of dat echt in de Famitsu staat, maar ik hoop dat het niet klopt. Je moet wel gek zijn als je jezelf bezig houdt met kleuren terwijl je nog niet eens aan de vraag kan voldoen.
in japan verkoopt hij niet meer zo goed en ziet nintendo dat sony ook meer ps3's verkoopt omdat hij nu wit is.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:35 schreef mschol het volgende:
[..]
als het productie aantal niet omlaag gaat zou dat niet erg hoeven zijn, alleen zou het volgens mij idd slimmer zijn om eens een stabiele productie lijn op te zetten voor zowel de console als de accesoires (die in NL een levertijd hebben van 1dag tot +6 weken, afhankelijk van het artikel. vooral wiimotes zijn problematisch nu)
Ik had bij zowel het koppelen van mijn Wii als het inloggen op die site waar je wiipoints kan kopen, dat ik niet kon inloggen en een error kreeg (had een wachtwoord zoals 'WacHtwOorD'). Toen ik mijn wachtwoord veranderde in een lowercase wachtwoord (zoals 'wachtwoord') werkte het ineens wel.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:33 schreef mschol het volgende:
[..]
* mschol gebruikt: hoofdletters, cijfers en speciale tekens...
vreemd, misschien is dat sinds de nieuwe site dat je een "zwak" wachtwoord moet gebruiken (maar dat al ingestelde wachtwoorden wel gewoon werken?)quote:Op woensdag 12 december 2007 00:42 schreef Devolution het volgende:
[..]
Ik had bij zowel het koppelen van mijn Wii als het inloggen op die site waar je wiipoints kan kopen, dat ik niet kon inloggen en een error kreeg (had een wachtwoord zoals 'WacHtwOorD'). Toen ik mijn wachtwoord veranderde in een lowercase wachtwoord (zoals 'wachtwoord') werkte het ineens wel.
FAKE!!!!!quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:13 schreef Ruzbeh het volgende:
Volgens de Famitsu gaat Nintendo tegelijkertijd met Smash Brothers Brawl nieuwe kleuren Wii's uitbrengen.Het is op dit moment niet helemaal bevestigt of dat echt in de Famitsu staat, maar ik hoop dat het niet klopt. Je moet wel gek zijn als je jezelf bezig houdt met kleuren terwijl je nog niet eens aan de vraag kan voldoen.
Alle nieuwsberichten over nieuwe kleuren van de Wii zijn meestal fakequote:Op woensdag 12 december 2007 10:28 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
FAKE!!!!!![]()
Heerlijk. Het was al een tijdje geleden sinds de laatste geruchten of de laatste fake 'nieuws'.
Omdat RaymanNL geen nieuwsposter is?quote:Op woensdag 12 december 2007 12:02 schreef depax het volgende:
rayman waarom heb je nooit het pers bericht van prizefighter gepost dat ik doorgestuurd had.
Het wordt langzaam echt alleen sony wat er staat met al die fanboys alleen jij en roy doen nog andere dingen posten.
quote:De Wii Points Card Shop is momenteel gesloten vanwege onderhoudswerk. Probeer het later nog eens. Onze excuses voor het ongemak.
idd? Voor klachten en complenten over Fok!Games moet je in dit topic zijn: Het FOK!games commentaar en complimenten topic #7quote:Op woensdag 12 december 2007 12:06 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Omdat RaymanNL geen nieuwsposter is?
Als je blijft F5-en gaat ie vanzelf een keer openquote:
Ik denk als iedereen dat doet, dat tie niet meer open kanquote:Op woensdag 12 december 2007 12:45 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Als je blijft F5-en gaat ie vanzelf een keer open.
Ik kreeg wel sterren bij Wii Sports? Maar sowieso hebben ze dat nu helemaal aangepast, want je krijgt nu 1000 sterren voor je Wii ofzo. Normaal gesproken was het: 500 sterren (Wii) + 250 sterren (Wii Sports) = 750 sterren. Nu krijg je er in één keer 1000quote:Op woensdag 12 december 2007 12:46 schreef Bertjeee het volgende:
Krijg je eigenlijk sterren voor Wii Sports?? Ik heb namelijk wel geregistreerd, maar heb niks ontvangen...
Heb je al geprobeerd om je wachtwoord te veranderen in een woord met alleen kleine letters (dus geen cijfers, hoofdletters of andere tekens erin)?quote:Op woensdag 12 december 2007 08:38 schreef linebear het volgende:
ik krijg mijn account niet gekoppeld aan mijn email adres.... dus ik kan geen points halenheb nog wel 2300 sterren (pas ingevoerd gelukkig)
Oh, het was nog semi-serieus bedoeld ook!quote:Op woensdag 12 december 2007 12:49 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik denk als iedereen dat doet, dat tie niet meer open kan![]()
[..]
zo ziet mijn wachtwoord eruitquote:Op woensdag 12 december 2007 12:57 schreef Devolution het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd om je wachtwoord te veranderen in een woord met alleen kleine letters (dus geen cijfers, hoofdletters of andere tekens erin)?
Het is VERDOMMME _GdR_ én in ben/heb geen kloon. Vraag maar aan een mod ofzo.quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:57 schreef disjfa het volgende:
wii reviews
[..]
En _GrD_ kloon: Resident Evil: The Umbrella Chronicles .... Moeilijk.
Misschien zijn het wel Playstation fanboys.quote:Op woensdag 12 december 2007 14:26 schreef depax het volgende:
ik nog steeds niet eerste dag aangevraagd dat het bekend was
ik heb ook nooit mijn touwtjes ontvangen ook de eerste dag besteld.
quote:Op woensdag 12 december 2007 14:03 schreef BroesWillems het volgende:
M'n condooms zijn net binnen gekomen....
Damn, wat vliegen die dingen dan snel weg. Ik ging meteen kijken toen ik dit las: 0,0,0,0 beschikbaarquote:Op woensdag 12 december 2007 15:37 schreef Ruzbeh het volgende:
Ja!Net 2000 sterren omgeruild voor 500 punten.
jij neemt het stokje over van de_brandweer?quote:Op woensdag 12 december 2007 14:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Misschien zijn het wel Playstation fanboys.
Lekker puh.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:51 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Damn, wat vliegen die dingen dan snel weg. Ik ging meteen kijken toen ik dit las: 0,0,0,0 beschikbaar
quote:Beste Nintendo-fan,
Bedankt voor je e-mail. Zoals je hebt gemerkt hebben we te maken met een aantal kleine technische storingen op de site. Hiervoor onze welgemeende excuses.
We verzoeken je om je probleem/vraag m.b.t. je Club Nintendo-account als volgt te melden:
Log in en ga naar CLub Nintendo, vervolgens klik je op Mijn Account en dan zie je aan de rechterkant een link om Account problemen te melden.
Ons hoofdkantoor zal je probleem dan zo snel mogelijk oplossen.
Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
quote:Op woensdag 12 december 2007 16:43 schreef Chanty87 het volgende:
[...] NoE [...]
Je geeft antwoord op je eigen vraag.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:43 schreef Chanty87 het volgende:
Waarom kan NoE dat niet?
Dat is bij veel spellen lastig ja door de rare layout van cubecontrollers.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:15 schreef Ruzbeh het volgende:
Wordt wel een pain in the ass om SNES games te spelen met een GC controller.Nu kan ik dus beter een classic controller kopen.
Volgens mij ben jij de persvoorlichter van dat bedrijfquote:Op woensdag 12 december 2007 17:10 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is bij veel spellen lastig ja door de rare layout van cubecontrollers.
Dat is op 2 manieren op te lossen: een Classic Controller of de nieuwe T-Wireless controller. Da's een draadloze gamecubecontroller, maar dan met de knoppenlayout aangepast speciaal voor VC-spellen.
gewoon de classic doen, dat ding shopt kont!quote:Op woensdag 12 december 2007 17:10 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is bij veel spellen lastig ja door de rare layout van cubecontrollers.
Dat is op 2 manieren op te lossen: een Classic Controller of de nieuwe T-Wireless controller. Da's een draadloze gamecubecontroller, maar dan met de knoppenlayout aangepast speciaal voor VC-spellen.
Daar had ik nog niet eens aan gedacht. Eerlijk is eerlijk; Nintendo pakt 't wel slim aanquote:Op woensdag 12 december 2007 16:15 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wordt wel een pain in the ass om SNES games te spelen met een GC controller.Nu kan ik dus beter een classic controller kopen.
Nee,quote:Op woensdag 12 december 2007 17:22 schreef Ruzbeh het volgende:
Classic controller dan maar.
Fuck. Ben ik weer 20 euro kwijt.Nintendo
Neuh. Het is gewoon een handige controller, bij die heb je tenminste ook niet de wiimote eraan bungelenquote:Op woensdag 12 december 2007 17:13 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de persvoorlichter van dat bedrijf
Prima controller ja. Ligt goed in de hand enzo. Maar da's enkel voor de spellen die ervoor gemaakt zijn, GC games dus. Maar voor veel VC-spellen is het een ander verhaal. Super Mario World bijvoorbeeld, da's zo goed als niet te doen.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:28 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik vind de Gamecube controller layout juist heel mooi. Lekkere grote A knop en kleine knopjes er om heen.
Die foutmelding is Engels, zit je niet op de Nintendosite van een verkeerd land?quote:Op woensdag 12 december 2007 18:05 schreef IkWasHier het volgende:
"Perhaps you made a typing mistake, or your Club Nintendo account is not yet linked to your Wii Shop Channel account. Do you want to try again?"
Heb al meerdere malen mijn account gelinked in het winkelkanaal, wachtwoord al veranderd, werkt allemaal niet. En nee, ik maak niet steeds een typo
Zou kunnen, maar het is niet "de nieuwe zelda" Hij zijn enkel minigames hehquote:Op woensdag 12 december 2007 20:32 schreef Ninedarts het volgende:
Is de nieuwe Zelda spel met boogschieten en gave controller soms helemaal uitverkocht???
Ik kon het nergens vinden.........
in die minigames wordt uitgelegt hoe je met je wiimote moet richten op het scherm toch?quote:Op woensdag 12 december 2007 20:34 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar het is niet "de nieuwe zelda" Hij zijn enkel minigames hehOm je wegwijs te maken met de zapper
Naja, ik bedoel er gewoon mee dat de game niet zo veel voorsteltquote:Op woensdag 12 december 2007 20:51 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
in die minigames wordt uitgelegt hoe je met je wiimote moet richten op het scherm toch?
Ik las het al ja, maar ik vind er niet veel bijzonders aanquote:Op woensdag 12 december 2007 21:12 schreef AQuila360 het volgende:
Nintendo-fan bouwt niet-werkende Wii-robot
[ afbeelding ]
LeukMaar een wel werkende Wii-robot was toffer geweest!
ik bedoel ermee dat het waardeloos is.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:01 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Naja, ik bedoel er gewoon mee dat de game niet zo veel voorstelt
praktisch alles van nintendo is uitverkocht.. ze kunnen echt niks aanleverenquote:Op woensdag 12 december 2007 20:32 schreef Ninedarts het volgende:
Is de nieuwe Zelda spel met boogschieten en gave controller soms helemaal uitverkocht???
Ik kon het nergens vinden.........
Die tennisracket en golfclub is ook gewoon troep... Maar de Zapper voegt echt wat toe imo, je kunt de cursor veel stabieler bewegen... moet je wel de goede games er voor hebben natuurlijk.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:06 schreef Cool_Runner het volgende:
Tis toch ook niet meer dan een stuk plastic waar je je remote en nunchuck inklikt, of zie ik het nou verkeerd?
Lijkt me zulke kansloze troep, net als dat tennisracket en die golfclub
het geeft je wel meer het idee van het vast hebben van een wapen waardoor je realistischer bezig bent..quote:Op woensdag 12 december 2007 23:06 schreef Cool_Runner het volgende:
Tis toch ook niet meer dan een stuk plastic waar je je remote en nunchuck inklikt, of zie ik het nou verkeerd?
Lijkt me zulke kansloze troep, net als dat tennisracket en die golfclub
zo ver ik weet staat ie gepland voor januari 2008quote:Op donderdag 13 december 2007 12:21 schreef MikelenniuM het volgende:Ik hoorde gister iemand in mijn omgeving zeggen dat Mario Kart al begin januari uitkomt... dacht dat dat pas eind 1e kwartaal was??
Nee hoor, Q2 staat tie voor, dat is dus maart > april ofzoquote:Op donderdag 13 december 2007 13:16 schreef mschol het volgende:
[..]
zo ver ik weet staat ie gepland voor januari 2008
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
Ik denk het niet, ik hoop het, MK ziet er nog precies hetzelfde uit als de GameCube versie (het zou me zelfs niets verbazen als het een port is).quote:Op donderdag 13 december 2007 13:27 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee hoor, Q2 staat tie voor, dat is dus maart > april ofzoMaarja, ik denk dat tie wordt uitgesteld tot de zomer
De GC versie was al gewoon een poort van de n64 game, dus reken er idd gewoon opquote:Op donderdag 13 december 2007 16:45 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik denk het niet, ik hoop het, MK ziet er nog precies hetzelfde uit als de GameCube versie (het zou me zelfs niets verbazen als het een port is).
Dus eigenlijk is Mario Kart Wii een port van de N64 versie?quote:Op donderdag 13 december 2007 16:52 schreef disjfa het volgende:
[..]
De GC versie was al gewoon een poort van de n64 game, dus reken er idd gewoon op
Ehm, het lijkt andersom. Wij krijgen het origineel zoals ie ook in Japan is, maar Ubisoft brengt hem uit in Amerika (hier is het de originele publisher) en die heeft extra gore toegevoegd. Ofzo.quote:Op donderdag 13 december 2007 15:49 schreef Ruzbeh het volgende:
Nu weten we waarom No More Heroes gecensureerd is in Europa.
Het was een besluit vanUbisoft
.
Misschien, maar je kan er wel mee onlinequote:Op donderdag 13 december 2007 16:54 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is Mario Kart Wii een port van de N64 versie?
Oh? Meerdere spelers op 1 kart, veel betere graphics, hele andere menu-opbouw, andere animaties etc. Dat lijkt me geen port.quote:Op donderdag 13 december 2007 16:52 schreef disjfa het volgende:
[..]
De GC versie was al gewoon een poort van de n64 game, dus reken er idd gewoon op
misschien dezelfde engine?quote:Op donderdag 13 december 2007 19:10 schreef Devolution het volgende:
[..]
Oh? Meerdere spelers op 1 kart, veel betere graphics, hele andere menu-opbouw, andere animaties etc. Dat lijkt me geen port.
Gewoon gelul, het is geen port. Waarschijnlijk bedoelt ie ermee dat hij de game niet veel veranderd vind t.o.v. de voorganger.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:14 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
misschien dezelfde engine?
hoewel het mij ook sterk lijkt? heb je misschien een bron disjfa
Die ligt in het plastic in de kast. Binnenkort ook maar eens uitproberenquote:Op donderdag 13 december 2007 18:18 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb dus Killer 7 gescoord. Een uurtje gespeeld. Wat een TOPSPEL.Wel een beetje onduidelijk soms maar wat is het gaaf. Ongelofelijk veel stijl en heerlijke voice overs ("this is too easy"
).
jammer...quote:Op donderdag 13 december 2007 19:21 schreef De_Brandweer het volgende:
gues whos back!
Net ff wat filmpjes van bekeken, het is wel een heel erg apart stijltje. Maar het ziet er wel geinig uit.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:18 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb dus Killer 7 gescoord. Een uurtje gespeeld. Wat een TOPSPEL.Wel een beetje onduidelijk soms maar wat is het gaaf. Ongelofelijk veel stijl en heerlijke voice overs ("this is too easy"
).
Ik heb zeer zeker geen bron, maar dat is net zo`n erge bron dat zelda TTP niet dezelfde engine is als OOTquote:Op donderdag 13 december 2007 19:14 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
hoewel het mij ook sterk lijkt? heb je misschien een bron disjfa
Ofzoquote:- Controls very smoothly
- Graphics: much greater visual detail than any other Mario Kart. character animations, rushing water, exploding fireballs
- Sound is great
- 16 brand new courses along with many previous ones.
- new items
- Performing stunts will earn you a sweet reward (doesn’t clarify what it is)
- Match-making process is much better with shortened times to get into a match.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |