Achso! Jammer dat mijn man niet van zombies houdt. Moet ik het alsnog alleen spelenquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:07 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Heel ander soort game, RE4 is een Action Adventure waarin je zelf rondloopt en RE:UC is een een On-rails shooter waarin het lopen van zelf gaat en je alleen maar hoeft te schieten.
RE4 is een dijk van een game, maar RE:UC is een vermakelijk spel die vooral met zn 2en leuk is om te doen.
Toch jammer dat tie niet echt kan quoten. You go girl. Nah, we tellen af tot die konthomo weer kan posten.quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:23 schreef depax het volgende:
als de TT nu de juiste nummering en naam kreeg was het mooi en normale OP.
RAYMAN!!!
hij heeft trouwens op zijn blog wat gezet :
[..]
Lijkt me heeeeel sterk. REUC is een railshooterquote:
dat is nog maar afwachten.. nintendo kennende zouden ze je heel hard kunnen naaien...quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:27 schreef Slein83 het volgende:
LOL, iedereen zijn sterren opzitten maken voor eind december. Blijt dat het niet klopt. Want ze verlopen dus niet aan het eind van 2007
Ze staan bij iedereen weer op 0, check je saldo maar!quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:30 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is nog maar afwachten.. nintendo kennende zouden ze je heel hard kunnen naaien...
* mschol gebruikt: hoofdletters, cijfers en speciale tekens...quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:10 schreef Devolution het volgende:
Verder daarnet na veel problemen eindelijk mijn Wii account aan mijn Club Nintendo account kunnen koppelen. Eerst een fout bij de koppelen zelf, en daarna bij het inloggen bij de Wii points omruilwebsite. Blijkbaar mag je alleen wachtwoorden die bestaan uit kleine letters, en dus geen hoofdletters (wat ik eerst had), andere tekens (zoals uitroeptekens) of cijfersZit nu op 1950 sterren, 50 te weinig voor 500 Wiipoints
Gelukkig vervallen geen van mijn sterren dit jaar
ik heb nog 355 punten over (2000 uitgegeven voor 500 wii points)quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:33 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Ze staan bij iedereen weer op 0, check je saldo maar!
quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb nog 355 punten over (2000 uitgegeven voor 500 wii points)
en die zouden zowiezo niet vervallen....
damn... dan heb je enorm veel gekocht...quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:39 schreef Slein83 het volgende:
[..]
ik heb er nog 22180 over, kan iedere keer niks kopen. Bij mij zouden er 1250 vervallen eind december nu dus niet meer. Scheelt weer.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:45 schreef mschol het volgende:
[..]
damn... dan heb je enorm veel gekocht...
en misschien eens je avatar c.q. usericon veranderen? de wii actie is al afgelopen
Ik heb ze nogquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:33 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Ze staan bij iedereen weer op 0, check je saldo maar!
als het productie aantal niet omlaag gaat zou dat niet erg hoeven zijn, alleen zou het volgens mij idd slimmer zijn om eens een stabiele productie lijn op te zetten voor zowel de console als de accesoires (die in NL een levertijd hebben van 1dag tot +6 weken, afhankelijk van het artikel. vooral wiimotes zijn problematisch nu)quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:13 schreef Ruzbeh het volgende:
Volgens de Famitsu gaat Nintendo tegelijkertijd met Smash Brothers Brawl nieuwe kleuren Wii's uitbrengen.Het is op dit moment niet helemaal bevestigt of dat echt in de Famitsu staat, maar ik hoop dat het niet klopt. Je moet wel gek zijn als je jezelf bezig houdt met kleuren terwijl je nog niet eens aan de vraag kan voldoen.
in japan verkoopt hij niet meer zo goed en ziet nintendo dat sony ook meer ps3's verkoopt omdat hij nu wit is.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:35 schreef mschol het volgende:
[..]
als het productie aantal niet omlaag gaat zou dat niet erg hoeven zijn, alleen zou het volgens mij idd slimmer zijn om eens een stabiele productie lijn op te zetten voor zowel de console als de accesoires (die in NL een levertijd hebben van 1dag tot +6 weken, afhankelijk van het artikel. vooral wiimotes zijn problematisch nu)
Ik had bij zowel het koppelen van mijn Wii als het inloggen op die site waar je wiipoints kan kopen, dat ik niet kon inloggen en een error kreeg (had een wachtwoord zoals 'WacHtwOorD'). Toen ik mijn wachtwoord veranderde in een lowercase wachtwoord (zoals 'wachtwoord') werkte het ineens wel.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:33 schreef mschol het volgende:
[..]
* mschol gebruikt: hoofdletters, cijfers en speciale tekens...
vreemd, misschien is dat sinds de nieuwe site dat je een "zwak" wachtwoord moet gebruiken (maar dat al ingestelde wachtwoorden wel gewoon werken?)quote:Op woensdag 12 december 2007 00:42 schreef Devolution het volgende:
[..]
Ik had bij zowel het koppelen van mijn Wii als het inloggen op die site waar je wiipoints kan kopen, dat ik niet kon inloggen en een error kreeg (had een wachtwoord zoals 'WacHtwOorD'). Toen ik mijn wachtwoord veranderde in een lowercase wachtwoord (zoals 'wachtwoord') werkte het ineens wel.
FAKE!!!!!quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:13 schreef Ruzbeh het volgende:
Volgens de Famitsu gaat Nintendo tegelijkertijd met Smash Brothers Brawl nieuwe kleuren Wii's uitbrengen.Het is op dit moment niet helemaal bevestigt of dat echt in de Famitsu staat, maar ik hoop dat het niet klopt. Je moet wel gek zijn als je jezelf bezig houdt met kleuren terwijl je nog niet eens aan de vraag kan voldoen.
Alle nieuwsberichten over nieuwe kleuren van de Wii zijn meestal fakequote:Op woensdag 12 december 2007 10:28 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
FAKE!!!!!![]()
Heerlijk. Het was al een tijdje geleden sinds de laatste geruchten of de laatste fake 'nieuws'.
Omdat RaymanNL geen nieuwsposter is?quote:Op woensdag 12 december 2007 12:02 schreef depax het volgende:
rayman waarom heb je nooit het pers bericht van prizefighter gepost dat ik doorgestuurd had.
Het wordt langzaam echt alleen sony wat er staat met al die fanboys alleen jij en roy doen nog andere dingen posten.
quote:De Wii Points Card Shop is momenteel gesloten vanwege onderhoudswerk. Probeer het later nog eens. Onze excuses voor het ongemak.
idd? Voor klachten en complenten over Fok!Games moet je in dit topic zijn: Het FOK!games commentaar en complimenten topic #7quote:Op woensdag 12 december 2007 12:06 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Omdat RaymanNL geen nieuwsposter is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |