De GC versie was al gewoon een poort van de n64 game, dus reken er idd gewoon opquote:Op donderdag 13 december 2007 16:45 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik denk het niet, ik hoop het, MK ziet er nog precies hetzelfde uit als de GameCube versie (het zou me zelfs niets verbazen als het een port is).
Dus eigenlijk is Mario Kart Wii een port van de N64 versie?quote:Op donderdag 13 december 2007 16:52 schreef disjfa het volgende:
[..]
De GC versie was al gewoon een poort van de n64 game, dus reken er idd gewoon op
Ehm, het lijkt andersom. Wij krijgen het origineel zoals ie ook in Japan is, maar Ubisoft brengt hem uit in Amerika (hier is het de originele publisher) en die heeft extra gore toegevoegd. Ofzo.quote:Op donderdag 13 december 2007 15:49 schreef Ruzbeh het volgende:
Nu weten we waarom No More Heroes gecensureerd is in Europa.
Het was een besluit vanUbisoft
.
Misschien, maar je kan er wel mee onlinequote:Op donderdag 13 december 2007 16:54 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is Mario Kart Wii een port van de N64 versie?
Oh? Meerdere spelers op 1 kart, veel betere graphics, hele andere menu-opbouw, andere animaties etc. Dat lijkt me geen port.quote:Op donderdag 13 december 2007 16:52 schreef disjfa het volgende:
[..]
De GC versie was al gewoon een poort van de n64 game, dus reken er idd gewoon op
misschien dezelfde engine?quote:Op donderdag 13 december 2007 19:10 schreef Devolution het volgende:
[..]
Oh? Meerdere spelers op 1 kart, veel betere graphics, hele andere menu-opbouw, andere animaties etc. Dat lijkt me geen port.
Gewoon gelul, het is geen port. Waarschijnlijk bedoelt ie ermee dat hij de game niet veel veranderd vind t.o.v. de voorganger.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:14 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
misschien dezelfde engine?
hoewel het mij ook sterk lijkt? heb je misschien een bron disjfa
Die ligt in het plastic in de kast. Binnenkort ook maar eens uitproberenquote:Op donderdag 13 december 2007 18:18 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb dus Killer 7 gescoord. Een uurtje gespeeld. Wat een TOPSPEL.Wel een beetje onduidelijk soms maar wat is het gaaf. Ongelofelijk veel stijl en heerlijke voice overs ("this is too easy"
).
jammer...quote:Op donderdag 13 december 2007 19:21 schreef De_Brandweer het volgende:
gues whos back!
Net ff wat filmpjes van bekeken, het is wel een heel erg apart stijltje. Maar het ziet er wel geinig uit.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:18 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb dus Killer 7 gescoord. Een uurtje gespeeld. Wat een TOPSPEL.Wel een beetje onduidelijk soms maar wat is het gaaf. Ongelofelijk veel stijl en heerlijke voice overs ("this is too easy"
).
Ik heb zeer zeker geen bron, maar dat is net zo`n erge bron dat zelda TTP niet dezelfde engine is als OOTquote:Op donderdag 13 december 2007 19:14 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
hoewel het mij ook sterk lijkt? heb je misschien een bron disjfa
Ofzoquote:- Controls very smoothly
- Graphics: much greater visual detail than any other Mario Kart. character animations, rushing water, exploding fireballs
- Sound is great
- 16 brand new courses along with many previous ones.
- new items
- Performing stunts will earn you a sweet reward (doesn’t clarify what it is)
- Match-making process is much better with shortened times to get into a match.
- doe maar niet -quote:Op donderdag 13 december 2007 19:21 schreef De_Brandweer het volgende:
gues whos back!
Ik hoop dat je er nog wat aan kan doen, best erg als kanker weer terug komt ....quote:
maja goede formule moet je niet aanpassenquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:48 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er nog wat aan kan doen, best erg als kanker weer terug komt ....
Nights is nights dus is natuurlijk een 8+ game. Alleen jammer dat het meer van hetzelfde is, maar ook weer niet jammer.
Waaaat, SEGA die een goede game maakt?quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:48 schreef RaymanNL het volgende:
Nintendo Power geeft Nights trouwens een 9/10Zou het dan toch nog wat geworden zijn? Het leek me zo'n typische 6,5 game
Naja, Nintendo Power geeft wel vaker afwijkende cijfers, ze gaven Red Steel ook een 9quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:59 schreef speknek het volgende:
[..]
Waaaat, SEGA die een goede game maakt?
Ik geloof er niks van.
k thnxquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:53 schreef Oksel het volgende:
Ik zie ze bij de MM R'dam regelmatig liggen. Net als SMG.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |