Neuh. Het is gewoon een handige controller, bij die heb je tenminste ook niet de wiimote eraan bungelenquote:Op woensdag 12 december 2007 17:13 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de persvoorlichter van dat bedrijf
Prima controller ja. Ligt goed in de hand enzo. Maar da's enkel voor de spellen die ervoor gemaakt zijn, GC games dus. Maar voor veel VC-spellen is het een ander verhaal. Super Mario World bijvoorbeeld, da's zo goed als niet te doen.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:28 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik vind de Gamecube controller layout juist heel mooi. Lekkere grote A knop en kleine knopjes er om heen.
Die foutmelding is Engels, zit je niet op de Nintendosite van een verkeerd land?quote:Op woensdag 12 december 2007 18:05 schreef IkWasHier het volgende:
"Perhaps you made a typing mistake, or your Club Nintendo account is not yet linked to your Wii Shop Channel account. Do you want to try again?"
Heb al meerdere malen mijn account gelinked in het winkelkanaal, wachtwoord al veranderd, werkt allemaal niet. En nee, ik maak niet steeds een typo
Zou kunnen, maar het is niet "de nieuwe zelda" Hij zijn enkel minigames hehquote:Op woensdag 12 december 2007 20:32 schreef Ninedarts het volgende:
Is de nieuwe Zelda spel met boogschieten en gave controller soms helemaal uitverkocht???
Ik kon het nergens vinden.........
in die minigames wordt uitgelegt hoe je met je wiimote moet richten op het scherm toch?quote:Op woensdag 12 december 2007 20:34 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar het is niet "de nieuwe zelda" Hij zijn enkel minigames hehOm je wegwijs te maken met de zapper
Naja, ik bedoel er gewoon mee dat de game niet zo veel voorsteltquote:Op woensdag 12 december 2007 20:51 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
in die minigames wordt uitgelegt hoe je met je wiimote moet richten op het scherm toch?
Ik las het al ja, maar ik vind er niet veel bijzonders aanquote:Op woensdag 12 december 2007 21:12 schreef AQuila360 het volgende:
Nintendo-fan bouwt niet-werkende Wii-robot
[ afbeelding ]
LeukMaar een wel werkende Wii-robot was toffer geweest!
ik bedoel ermee dat het waardeloos is.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:01 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Naja, ik bedoel er gewoon mee dat de game niet zo veel voorstelt
praktisch alles van nintendo is uitverkocht.. ze kunnen echt niks aanleverenquote:Op woensdag 12 december 2007 20:32 schreef Ninedarts het volgende:
Is de nieuwe Zelda spel met boogschieten en gave controller soms helemaal uitverkocht???
Ik kon het nergens vinden.........
Die tennisracket en golfclub is ook gewoon troep... Maar de Zapper voegt echt wat toe imo, je kunt de cursor veel stabieler bewegen... moet je wel de goede games er voor hebben natuurlijk.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:06 schreef Cool_Runner het volgende:
Tis toch ook niet meer dan een stuk plastic waar je je remote en nunchuck inklikt, of zie ik het nou verkeerd?
Lijkt me zulke kansloze troep, net als dat tennisracket en die golfclub
het geeft je wel meer het idee van het vast hebben van een wapen waardoor je realistischer bezig bent..quote:Op woensdag 12 december 2007 23:06 schreef Cool_Runner het volgende:
Tis toch ook niet meer dan een stuk plastic waar je je remote en nunchuck inklikt, of zie ik het nou verkeerd?
Lijkt me zulke kansloze troep, net als dat tennisracket en die golfclub
zo ver ik weet staat ie gepland voor januari 2008quote:Op donderdag 13 december 2007 12:21 schreef MikelenniuM het volgende:Ik hoorde gister iemand in mijn omgeving zeggen dat Mario Kart al begin januari uitkomt... dacht dat dat pas eind 1e kwartaal was??
Nee hoor, Q2 staat tie voor, dat is dus maart > april ofzoquote:Op donderdag 13 december 2007 13:16 schreef mschol het volgende:
[..]
zo ver ik weet staat ie gepland voor januari 2008
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
Ik denk het niet, ik hoop het, MK ziet er nog precies hetzelfde uit als de GameCube versie (het zou me zelfs niets verbazen als het een port is).quote:Op donderdag 13 december 2007 13:27 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee hoor, Q2 staat tie voor, dat is dus maart > april ofzoMaarja, ik denk dat tie wordt uitgesteld tot de zomer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |