Collega, komt iets afgevenquote:Op maandag 10 december 2007 18:45 schreef maedel het volgende:
op wie zit je te wachten trouwens James? Of heb ik dat helemaal gemist?
Dagje beautyfarm? Of is dat te duur?quote:Op maandag 10 december 2007 19:13 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ben nog wanhopig op zoek naar een origineel verjaardagscadeau voor mijn moeder... (geen honderden euro's...)
Heeft iemand misschien een leuk idee voor me?
quote:Op maandag 10 december 2007 19:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dagje beautyfarm? Of is dat te duur?
Heheheh.. die hebben ze van sinterklaas al gehad....quote:Op maandag 10 december 2007 19:33 schreef wonderer het volgende:
Maak een bon voor een etentje voor hun samen?
Dat heb ik ook ooit gehad. Dat ze gewoon om hlaf 10 belde dat ze niet meer kwam. Ik alles opgeruimd en de hele avond zitten wachten...quote:
Nee, voornamelijk vijftig-plussers met sneeuwblazers. Maar ik ben een bikkel dus ik doe het zelf.quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:36 schreef JamesBrownie het volgende:
En ik hoop voor wonderer dat er geen southparkfiguren naast haar wonen
En veel sexquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:55 schreef JamesBrownie het volgende:
Hij heeft zo'n lamp wel en doet zijn papierwerk daar meestal achter, het lijkt wel wat te helpen(en aan andere dingen denken helpt vaak ook, hij blijft vaak malen over 1 ding)
Sneeuwblazers?quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, voornamelijk vijftig-plussers met sneeuwblazers.
Uiteraardquote:Maar ik ben een bikkel dus ik doe het zelf.
Ja, sneeuwblazers. Die zuigen de sneeuw op en spuiten het er aan de zijkant weer uit, zodat je niet hoeft te vegen. Luie Amerikanenquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:37 schreef maedel het volgende:
[..]
Sneeuwblazers?![]()
[..]
Uiteraard![]()
![]()
Ik wil ook sneeuw![]()
En die hoeven we hier helemaal niet weg te blazen/schuiven want dat smelt vanzelf wel weg
Tja, dat is de laatst tijd ook niet meer wat het geweest is...quote:
Vandaar die natte droomquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:49 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Tja, dat is de laatst tijd ook niet meer wat het geweest is...
@ wonderer: Sorry![]()
![]()
Misschien toch maar eens dat meisje d'r bij halen danquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:49 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Tja, dat is de laatst tijd ook niet meer wat het geweest is...
Ja precies, zo hebben we hier ook wel onze dingen natuurlijkquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:44 schreef wonderer het volgende:
Maar aan de andere kant, als er 30 cm op een dag valt is het met de hand amper te doen. Ik was een uur bezig met 5 cm op de oprit.
Die met de hand amper te doen zijn als het 30 cm is? Jij was toch een gouden ster?quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:59 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja precies, zo hebben we hier ook wel onze dingen natuurlijk
Ehhhh...quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:59 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Misschien toch maar eens dat meisje d'r bij halen dan
quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:03 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Die met de hand amper te doen zijn als het 30 cm is? Jij was toch een gouden ster?
sorry...ben een beetje melig vandaag
Als gouden ster snap ik natuurlijk helemaal niet waar jij het over hebt :quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:03 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Die met de hand amper te doen zijn als het 30 cm is? Jij was toch een gouden ster?
sorry...ben een beetje melig vandaag
Oh.... sloeg de TT dáárop?quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:14 schreef maedel het volgende:
[..]
...
Overigens, hengel jij naar een job als extra meisje bij James? Of begrijp ik dat verkeerd?
quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:53 schreef JamesBrownie het volgende:
nee, die sloeg op wie dr op wonderers MSN zat.
Ik weet nog steeds niet wie het was, trouwens.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:53 schreef JamesBrownie het volgende:
nee, die sloeg op wie dr op wonderers MSN zat.
Dat icoontje voor je naam valt niemand op?quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:00 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb het EHV topic: NIET! genoemd, nu hebben al twee mods gevraagd of dit het ehv-topic was
En er is weer iemand achter dat ik een vrouw ben
nee, (inclusief mijzelf?)quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat icoontje voor je naam valt niemand op?
... welk icoontje?...quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat icoontje voor je naam valt niemand op?
Als ze denken dat je een man bent, is het wel zo anoniem natuurlijkquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:23 schreef JamesBrownie het volgende:
Zou t een grapje zijn?
Nou ja, t maakt me hier ook helemaal geen zak uit of mensen denken dat ik een man ben(al zou ik het irl wel wat vervelend vinden)
Uhuh.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:25 schreef wonderer het volgende:
Oh, de nieuwe layout heeft een plaatje van een mannetje en vrouwtje voor je naam die gekleurd is als je online bent. Jullie hebben de oude vast nog, net als de rest
Ja, ik vind de nieuwe te druk.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:25 schreef wonderer het volgende:
Oh, de nieuwe layout heeft een plaatje van een mannetje en vrouwtje voor je naam die gekleurd is als je online bent. Jullie hebben de oude vast nog, net als de rest
ja ik ben er ook wel redelijk tevreden overquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:35 schreef wonderer het volgende:
Het went best wel, eigenlijk.
Ik geloof je meteen, maar ik heb geen zin om te wennenquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:35 schreef wonderer het volgende:
Het went best wel, eigenlijk.
hè wat jammer nuquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:37 schreef DR34M3R het volgende:
Ik wist niet hoe vlug ik het terug moest zetten toen die aangepast was... Anders was ik echt gillend weggerend hier
quote:
Het is sindsdien nog een beetje aangepast.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:37 schreef DR34M3R het volgende:
Ik wist niet hoe vlug ik het terug moest zetten toen die aangepast was... Anders was ik echt gillend weggerend hier
slaat ook deze opmerking op in het mega geheugenquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
![]()
het is dat ik weet wie het zegt...
Ik wil ook in de leer!quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:51 schreef maedel het volgende:
ik vind die nieuwe layout helemaal tof hoor
Oh, leerscene=ja, maar ik weet er verder niks van...
Je had met de meet mee moeten gaanquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Een vriendin heeft me uitgenodigd om een keer samen naar Pann in Utrecht te gaan![]()
.
Je komt in april weer naar NL?quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:02 schreef wonderer het volgende:
Oh, over meets gesproken, ik wil in april een meet in ee tommie-cafe
Is dat niet de lollipop ofzo?quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je komt in april weer naar NL?
Ik heb geen idee meer hoe die kroeg in Tilburg heette, maar daar vond ik het best gezellig
Oh ja, jij zat in scheveningen of zo.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Toen kon ik niet, dacht ik.En als ik gelezen heb van wat er daar allemaal nog over gezegd werd ben ik juist blij dat ik er niet bij was.
quote:
Yep, ik heb al kaartjes voor evita en les miserables dus ik moet welquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je komt in april weer naar NL?
Ik heb geen idee meer hoe die kroeg in Tilburg heette, maar daar vond ik het best gezellig
quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep, ik heb al kaartjes voor evita en les miserables dus ik moet wel
Tarzanquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh ja, jij zat in scheveningen of zo.
als Dr34m3r bedoelt met de kermis dan is dat inderdaad de Lollipopquote:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als Dr34m3r bedoelt met de kermis dan is dat inderdaad de Lollipop
dat was toch ook de stamkroeg van Liefie die vroeger hier nog wel eens kwam posten ?
Voor Evita heb ik maar een kaartje, in Amstelveen. Les mis wel twee naast elkaar, op rij driequote:Op dinsdag 11 december 2007 22:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jij wel???
Ik heb gisteren gekeken voor kaartjes, maar er is niet meer aan kaartjes naast elkaar te komen... Anders had ik ons mam naar Evita willen sturen...
En het kan best zijn dat er in Grun of zo nog wel iets was, maar dat is te ver.. ons mam heeft autovrees, ze kruipt erin omdat het moet, maar liever niet.. En dan ga je zulke afstanden niet rijden voor je plezier...
en ook van die vechtende homo's die dronken warenquote:
Jah.. jammer. Ook al was het als cadeau voor ons mam.. Ik had het zelf ook graag willen zien <pruil>quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Voor Evita heb ik maar een kaartje, in Amstelveen. Les mis wel twee naast elkaar, op rij drieMaar Evita is praktisch uitverkocht ja.
Vanuit V naar Schubbenkutterveen is max 45 minuten, mits goede routebeschrijving en snelweg volgenquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jah.. jammer. Ook al was het als cadeau voor ons mam.. Ik had het zelf ook graag willen zien <pruil>
Sterkte Erikquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn oma moet geopereerd worden aan een gebroken arm. nadat ze anderhalve week zonder gips of spalk met een gebroken arm heeft rond moeten lopen "om te kijken of het door de zwaartekracht beter op z'n plaats gaat hangen" (omdat het een bepaalde soort breuk is kunnen ze het niet zetten), blijkt dat het niks verbeterd is, en dat ze geopereerd moet worden.
Het was eerst voor de 28ste gepland, maar omdat er toch enige spoed achter zit hebben ze het verschoven naar de 20ste.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik er zenuwachtig voor ben. Opereren op oude mensen, er komen natuurlijk risico's kijken bij narcose enzo.
quote:Op woensdag 12 december 2007 08:00 schreef maedel het volgende:
Jodie Foster is officiëel uit de kast!
Go Jodie
![]()
![]()
http://www.nu.nl/news.jsp?n=1351738&c=62&rss
Wat tofquote:Op woensdag 12 december 2007 08:00 schreef maedel het volgende:
Go Jodie
![]()
![]()
Jodiequote:Op woensdag 12 december 2007 08:00 schreef maedel het volgende:
Go Jodie
![]()
![]()
ander woord voor tvp?quote:Op woensdag 12 december 2007 14:20 schreef izipc het volgende:
whehe
quote:Op woensdag 12 december 2007 14:34 schreef maedel het volgende:
[..]
ander woord voor tvp?
edit: wow, jij bent echt versch...
dat méén je niet?quote:Op woensdag 12 december 2007 17:20 schreef wonderer het volgende:
Voor mij kwam dat natuurlijk weer als een verrassing, he...
Waarom zou ik dat niet menen? Iemands geaardheid kan me echt aan me reet roesten als die persoon in kwestie zelf niet uit de kast komt (en daarna eigenlijk ook niet).quote:
Ik heb geen java, doet t niet bij mij.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:02 schreef NanKing het volgende:
Een cursus lesbozijn.
www.lesbischemensen.net
Jammerquote:Op woensdag 12 december 2007 20:06 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb geen java, doet t niet bij mij.
Als mijn oma zoiets zegt, lach ik gewoon hardopquote:Op woensdag 12 december 2007 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn oma had het vandaag over naaktkatten, en toen zei ze dat ze k3 op tv had gezien, en zei ze "K3 heeft een harige poes".
Ik moest een lachje onderdrukken.
Jeetje..quote:Op woensdag 12 december 2007 22:17 schreef wonderer het volgende:
Ja, ik weet niet, kwam halverwege ineens en nu doet het nog steeds pijn
(ja, wel afgemaakt)
Ja, net of ik niet weet dat Wonderer dat gewoon expres doet.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Maedel wordt boos als ze dit leest.
en dat je ons ook gaat verlaten net als Vanitasquote:Op woensdag 12 december 2007 22:30 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, net of ik niet weet dat Wonderer dat gewoon expres doet.![]()
Maar goed, die moet ie dan maar lekker zelf weten... Er komt gewoon een dag dat deze reeks mij ook niet meer kan bekoren natuurlijk.
Verlaten is een groot woord.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dat je ons ook gaat verlaten net als Vanitas?
Als mensen er echt door gekwetst worden niet... Wat voor de één een plagerijtje is, kan voor een ander heel vervelend zijn.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:08 schreef wonderer het volgende:
Aw, beetje plagen kan toch wel?
Daar heb je gelijk in. Ik zeg niks meer.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Als mensen er echt door gekwetst worden niet... Wat voor de één een plagerijtje is, kan voor een ander heel vervelend zijn.
Ik doe het zelf ook, maar als Maedel er echt problemen mee heeft.. Ze leek me serieus hoor nu.
dooie boel of niet ik ga pittenquote:Op woensdag 12 december 2007 23:33 schreef DR34M3R het volgende:
ZEG! Het moet geen dooie boel gaan worden nu hoor...
Volgens mij ben je een beetje gefrustreerd.quote:Op donderdag 13 december 2007 07:47 schreef yotha123 het volgende:
echte lesbo's zijn vervelend.
biseksuele meisjes niks op tegen.
ik vraag me af hoeveel meisjes eigenlijk bi zijn volgensmij zijn dat er toch veel.
je ziet ze altijd aan elkaar zitten enzo als je uitgaat.
Ja ik vind je echt een lieverd hoor, maar volgens mij doe je het expres.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:08 schreef wonderer het volgende:
Aw, beetje plagen kan toch wel?
Hier ga ik eens lekker voor zittenquote:Op donderdag 13 december 2007 07:47 schreef yotha123 het volgende:
echte lesbo's zijn vervelend.
biseksuele meisjes niks op tegen.
ik vraag me af hoeveel meisjes eigenlijk bi zijn volgensmij zijn dat er toch veel.
je ziet ze altijd aan elkaar zitten enzo als je uitgaat.
Daar ben ik dan weer benieuwd naar...quote:Op donderdag 13 december 2007 08:33 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja ik vind je echt een lieverd hoor, maar volgens mij doe je het expres.
En daarbij, ik ga hier toch ook niet lopen melden wat ik met mijn vrouw doe?
Zou het interessant worden verder?quote:[..]
Hier ga ik eens lekker voor zitten![]()
*Popcorn pakt
3x raden wat ik nu zit te luisterenquote:Op donderdag 13 december 2007 16:24 schreef JamesBrownie het volgende:
Vriend zet elke keer als ie thuis is Christms Station aan, dus ik hoor de hele tijd kerstliedjes.
zo wordt het nog even druk hier aan het einde van de dagquote:Op donderdag 13 december 2007 22:20 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben er.
MAar het staat zo triestig om tegen jezef te praten
en niets dat we kunnen doen om je in een wat betere stemming te krijgen ?quote:Op donderdag 13 december 2007 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben er ook nog even, maar niet zo gezellig.
ier is buiten alleen wat zwak licht van de maan en straatlantaarn, maar toch echt geen zon te bekennenquote:Op donderdag 13 december 2007 22:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, het gaat wel, maar ik heb een beetje een humeurige bui. Niks nieuws onder de zon.
Nee, ik denk het niet. Ik ben gewoon moe, heb geen zin in morgen (wat morgen waarschijnlijk wel anders is).quote:Op donderdag 13 december 2007 22:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en niets dat we kunnen doen om je in een wat betere stemming te krijgen ?
zou nu eigenlijk ook moeten doen want dagen van 14 uur werken hakken er tegenwoordig een stuk meer in dan vroeger. Ik kan wel merken dat ik geen 18 meer benquote:Op donderdag 13 december 2007 22:35 schreef maedel het volgende:
ik was de kamer aan het opruimen. Morgen wil ik de boom zetten en dan moet er wel ruimte zijn natuurlijk
Nu ga ik naar bed![]()
![]()
Ja... op zich wel maar begin het wel zat te worden nuquote:
in de doos met theesoorten is slechts een beperkt assortiment beschikbaar,quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:13 schreef JamesBrownie het volgende:
Gluhwein is het nog te vroeg voor, doe maar een kop thee
ik wist niet dat Cactus ook al ergens naar kan smakenquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:39 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb hier genoeg!
Cactus is wel elkker
Klinkt best potteus eigenlijk. Goed bezig Jamesquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:43 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb heel veel in huis
Ik wilde eigenlijk cactus pakken, maar zag herfstkruid, nu heb ik die dus, ook lekker.
En ik heb cactus, groene thee, rooibos, mint, en nog vanalles, maar dat weet ik zo even niet.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:25 schreef maedel het volgende:
[..]
Klinkt best potteus eigenlijk. Goed bezig James
Ja, vooral met die rooibostheequote:
En die heb je dan ook weer met allerlei smaakjes...quote:
Cape Red ofzo, van Pickwick geloof ik, is heel goed te doen- smaakte voor mij het meest dichtbij die ik daar dronk.quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:11 schreef Stroekie het volgende:
Rooibos thee heb ik dan weer wel leren waarderen in Zuid Africa, maar dan wel de gewone variant dus ook NIET met honing of zo
Heb jij tommieburen?quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:37 schreef wonderer het volgende:
Ik heb gisteravond even kennisgemaakt met een van de tommies (denk ik) van de buren en ze leek op en klonk als Jodie FosterAlleen wat minder rank, zeg maar.
Nou ja, twee vrouwen die bij elkaar wonen waarvan er eentje flink potteus eruit ziet (de ander is een tuinbroektype met kort haarquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:52 schreef maedel het volgende:
[..]
Heb jij tommieburen?![]()
En hoe ernstig "minder rank"?
Het was een geweldig feest! Winterwonderland... inclusief schaatsbaan e.d. (nee.. ik ben niet op de schaatsen geweestquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:48 schreef Stroekie het volgende:
zo en door dat feest in de Koningshof is er hier vanavond geen avondploeg geweest?
dan mag ik hopen dat de jubilarissen genoten hebben
mooi dat ze het dan goed en groots aangepakt hebbenquote:Op zaterdag 15 december 2007 09:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het was een geweldig feest! Winterwonderland... inclusief schaatsbaan e.d. (nee.. ik ben niet op de schaatsen geweest)
Heel goed verzorgd, leuke band, we hebben bijna de hele avond op de dansvloer gestaan (en nu doen mijn voeten pijhijijijijn... ), het was tof!
Het hele jaar?quote:Op zaterdag 15 december 2007 09:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mooi dat ze het dan goed en groots aangepakt hebben![]()
want ja een feest van je werk is natuurlijk altijd lastig te organiseren, en er hoeft ook maar 1 ding fout te gaan met b.v. eten en dan praat het personeel er heel het jaar nog over
LOLquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:58 schreef wonderer het volgende:
Oh, hij is werken.
Ja. Ik dacht dat ie naar de bakker was, maar na een uur was ie nog niet terug, dus toen belde ik maar even. En toen vond ik zijn briefjequote:Op zaterdag 15 december 2007 19:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
LOL
Meen je serieus dat je dat niet wist?
oh, wij hebben elk jaar dus een groot feest dat door de baas betaald wordtquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het hele jaar?
Ik werk er nu 5 jaar, dit was het eerste feest (we bestaan 25 jaar dit jaar).. Vandaar ook dat eht zo groots aangepakt werd.
dat hadden wij vorig jaarquote:Op zondag 16 december 2007 01:04 schreef Stroekie het volgende:
en daar was ooit bij het buffet al het eten op en moest bijna de helf van de gasten naderhand naar de Mac toe en dat verhaal gaat nu na 8 jaar nog steeds rond
Hee, dat verhaal ken ik ook van mijn collega!quote:Op zondag 16 december 2007 01:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh, wij hebben elk jaar dus een groot feest dat door de baas betaald wordt
en daar was ooit bij het buffet al het eten op en moest bijna de helf van de gasten naderhand naar de Mac toe en dat verhaal gaat nu na 8 jaar nog steeds rond
oh nee, dat gaat prima. Moet alleen wel oppassen dat ik het niet te gek maak.. De weekenden dat de kids er niet zijn prop ik te vol met dat soort dagen eigenlijk..quote:Op zondag 16 december 2007 11:19 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik kan niet meer tegen weinig slaap, word chagrijnig en vervelend en moe
LOLquote:Op zondag 16 december 2007 11:39 schreef JamesBrownie het volgende:
Je bent aan je tweede jeugd bezig?
Ieder zijn ding hoor. Ik vind rustige dagen ook helemaal niet erg hoor, wil wel af en toe iets waar ik naar kan uitkijken, gewoon wat dingetjes die ik leuk vind om te doen. En daar zijn die kinderloze weekenden dan bij uitstek geschikt voor.. De rustige avonden heb ik als ze wel bij mij zijn.quote:Op zondag 16 december 2007 11:52 schreef JamesBrownie het volgende:
Je eerste jeugd dan!
Ik houd niet van drukke weekenden, alleen een festival vind ik wel leuk op zijn tijd, maar het hele weekend vol met verschillende dingen is niks voor mij.
Ik houd van mijn rust.
Met he risico als een oud wijf te klinken
Ow da's ruk.quote:Op maandag 17 december 2007 08:07 schreef JamesBrownie het volgende:
ja.
En ik ben ziek... Voel me echt beroerd nu.
Zegt u het maar.quote:Op maandag 17 december 2007 16:45 schreef santax het volgende:
Ok, ik zeg het niet graag, maar ik heb iets heel doms gedaan en dat moet geheim blijven. Zou de doofpot me kunnen pm-en?
Hee, wat een aardige chauffeuse!quote:Op maandag 17 december 2007 17:02 schreef Stroekie het volgende:
OH, en ik had dus weer een stroekblunder afgelopen weekend![]()
een kus voor de chauffeuse van de bus
Afgelopen zaterdag was ik naar een house warming van een vriend in Nuenen. Ik braaf met de trein vanuit Oss naar Eindhoven en vanaf daar met de bus. Van te voren alles goed uitgezocht voor wat betreft tijden en zo op www.9292ov.nl Want ja ik ken ondertussen mijn reputatie en om 22.47 ging de laatste bus die mij terug naar Eindhoven zou brengen zodat ik met de laatste trein nog in Oss kon komen. Ruim op tijd was is dus weer terug bij de halte waar ik eerder op de avond was uitgestapt. echter nu moest ik niet lijn 21 maar 121 sneldienst hebben. En laat deze nu niet niet bij de central bushalte in Nuenen staan. Ik zag op dat moment wel lijn 21 aankomen, maar ja die ging richting Beek en Donk en niet naar Eindhoven toe :>( Toen deze wegreed zag ik op de kruising 30 meter verderop wel 121 staan. Blijkt dat daar de oude interliner halte is met alleen een paaltje zonder bushokje of iets dergelijks. Helaas was er alleen een grote groenstrook met dikke struiken dus kon ik never nooit meer tijdig bij de bus komen, en het trekken van de aandacht door flink te zwaaien gaf ook al niet het gewenste resultaat. Als alternatief had ik nog bedacht om dat toch maar met 121 sneldienst richting Uden te gaan. Dus toen deze bus om 23.15 uur kwam stapte ik in en vroeg aan de chauffeuse of ik nog een aansluiting in Uden had op 157 om alsnog in Oss te komen. Nou dat was volgens haar geen probleem. Dus ik betaal netjes het benodigde aantal strippen. Ondertussen gaat mevrouw gegevens navragen bij de centrale want er liggen geen boekjes meer in haar bus. En ja natuurlijk was de laatste bus in Uden naar Oss niet die van 0.00 maar van 23.00 uur. Maar de chauffeuse bood dus direct aan om mij mee te nemen naar de remise in Veghel en mij daar dan in haar auto verder naar Oss mee te nemen omdat ze daar woont. En ondanks dat het dus te laat was werd ik nu dus tot aan mijn eigen voordeur thuis gebracht
En hiermee heeft Arriva dus weer pluspunten gescoord
quote:
wheeheeeeheehehehequote:
kijk dat vond ik dus ook, vandaar ook dat ik dit positieve verhaal ook met jullie wil delenquote:Op maandag 17 december 2007 17:07 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Hee, wat een aardige chauffeuse!
Halloo Rotjeknorquote:
Dacht ik ook jaquote:Op maandag 17 december 2007 18:25 schreef maedel het volgende:
[..]
Halloo Rotjeknor
Denk ik hoor, Nan houdt nogal van sigaren namelijk
edit: en posticons
Hij is inderdaad wel geniaal.quote:Op maandag 17 december 2007 18:43 schreef maedel het volgende:
ik heb nu al een nieuwe TT
Ik vind dat DoofPotje nu al een naamtopic verdient
Heb ik de goede kant uitgezwaaid?quote:Op maandag 17 december 2007 19:01 schreef DoofPotje het volgende:
Nou even doorposten dan voor mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |