quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:53 schreef JamesBrownie het volgende:
nee, die sloeg op wie dr op wonderers MSN zat.
Ik weet nog steeds niet wie het was, trouwens.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:53 schreef JamesBrownie het volgende:
nee, die sloeg op wie dr op wonderers MSN zat.
Dat icoontje voor je naam valt niemand op?quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:00 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb het EHV topic: NIET! genoemd, nu hebben al twee mods gevraagd of dit het ehv-topic was
En er is weer iemand achter dat ik een vrouw ben
nee, (inclusief mijzelf?)quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat icoontje voor je naam valt niemand op?
... welk icoontje?...quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat icoontje voor je naam valt niemand op?
Als ze denken dat je een man bent, is het wel zo anoniem natuurlijkquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:23 schreef JamesBrownie het volgende:
Zou t een grapje zijn?
Nou ja, t maakt me hier ook helemaal geen zak uit of mensen denken dat ik een man ben(al zou ik het irl wel wat vervelend vinden)
Uhuh.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:25 schreef wonderer het volgende:
Oh, de nieuwe layout heeft een plaatje van een mannetje en vrouwtje voor je naam die gekleurd is als je online bent. Jullie hebben de oude vast nog, net als de rest
Ja, ik vind de nieuwe te druk.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:25 schreef wonderer het volgende:
Oh, de nieuwe layout heeft een plaatje van een mannetje en vrouwtje voor je naam die gekleurd is als je online bent. Jullie hebben de oude vast nog, net als de rest
ja ik ben er ook wel redelijk tevreden overquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:35 schreef wonderer het volgende:
Het went best wel, eigenlijk.
Ik geloof je meteen, maar ik heb geen zin om te wennenquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:35 schreef wonderer het volgende:
Het went best wel, eigenlijk.
hč wat jammer nuquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:37 schreef DR34M3R het volgende:
Ik wist niet hoe vlug ik het terug moest zetten toen die aangepast was... Anders was ik echt gillend weggerend hier
quote:
Het is sindsdien nog een beetje aangepast.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:37 schreef DR34M3R het volgende:
Ik wist niet hoe vlug ik het terug moest zetten toen die aangepast was... Anders was ik echt gillend weggerend hier
slaat ook deze opmerking op in het mega geheugenquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
![]()
het is dat ik weet wie het zegt...
Ik wil ook in de leer!quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:51 schreef maedel het volgende:
ik vind die nieuwe layout helemaal tof hoor
Oh, leerscene=ja, maar ik weet er verder niks van...
Je had met de meet mee moeten gaanquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Een vriendin heeft me uitgenodigd om een keer samen naar Pann in Utrecht te gaan![]()
.
Je komt in april weer naar NL?quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:02 schreef wonderer het volgende:
Oh, over meets gesproken, ik wil in april een meet in ee tommie-cafe
Is dat niet de lollipop ofzo?quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je komt in april weer naar NL?
Ik heb geen idee meer hoe die kroeg in Tilburg heette, maar daar vond ik het best gezellig
Oh ja, jij zat in scheveningen of zo.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Toen kon ik niet, dacht ik.En als ik gelezen heb van wat er daar allemaal nog over gezegd werd ben ik juist blij dat ik er niet bij was.
quote:
Yep, ik heb al kaartjes voor evita en les miserables dus ik moet welquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je komt in april weer naar NL?
Ik heb geen idee meer hoe die kroeg in Tilburg heette, maar daar vond ik het best gezellig
quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep, ik heb al kaartjes voor evita en les miserables dus ik moet wel
Tarzanquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh ja, jij zat in scheveningen of zo.
als Dr34m3r bedoelt met de kermis dan is dat inderdaad de Lollipopquote:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als Dr34m3r bedoelt met de kermis dan is dat inderdaad de Lollipop
dat was toch ook de stamkroeg van Liefie die vroeger hier nog wel eens kwam posten ?
Voor Evita heb ik maar een kaartje, in Amstelveen. Les mis wel twee naast elkaar, op rij driequote:Op dinsdag 11 december 2007 22:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jij wel???
Ik heb gisteren gekeken voor kaartjes, maar er is niet meer aan kaartjes naast elkaar te komen... Anders had ik ons mam naar Evita willen sturen...
En het kan best zijn dat er in Grun of zo nog wel iets was, maar dat is te ver.. ons mam heeft autovrees, ze kruipt erin omdat het moet, maar liever niet.. En dan ga je zulke afstanden niet rijden voor je plezier...
en ook van die vechtende homo's die dronken warenquote:
Jah.. jammer. Ook al was het als cadeau voor ons mam.. Ik had het zelf ook graag willen zien <pruil>quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Voor Evita heb ik maar een kaartje, in Amstelveen. Les mis wel twee naast elkaar, op rij drieMaar Evita is praktisch uitverkocht ja.
Vanuit V naar Schubbenkutterveen is max 45 minuten, mits goede routebeschrijving en snelweg volgenquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jah.. jammer. Ook al was het als cadeau voor ons mam.. Ik had het zelf ook graag willen zien <pruil>
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |