Collega, komt iets afgevenquote:Op maandag 10 december 2007 18:45 schreef maedel het volgende:
op wie zit je te wachten trouwens James? Of heb ik dat helemaal gemist?
Dagje beautyfarm? Of is dat te duur?quote:Op maandag 10 december 2007 19:13 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ben nog wanhopig op zoek naar een origineel verjaardagscadeau voor mijn moeder... (geen honderden euro's...)
Heeft iemand misschien een leuk idee voor me?
quote:Op maandag 10 december 2007 19:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dagje beautyfarm? Of is dat te duur?
Heheheh.. die hebben ze van sinterklaas al gehad....quote:Op maandag 10 december 2007 19:33 schreef wonderer het volgende:
Maak een bon voor een etentje voor hun samen?
Dat heb ik ook ooit gehad. Dat ze gewoon om hlaf 10 belde dat ze niet meer kwam. Ik alles opgeruimd en de hele avond zitten wachten...quote:
Nee, voornamelijk vijftig-plussers met sneeuwblazers. Maar ik ben een bikkel dus ik doe het zelf.quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:36 schreef JamesBrownie het volgende:
En ik hoop voor wonderer dat er geen southparkfiguren naast haar wonen
En veel sexquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:55 schreef JamesBrownie het volgende:
Hij heeft zo'n lamp wel en doet zijn papierwerk daar meestal achter, het lijkt wel wat te helpen(en aan andere dingen denken helpt vaak ook, hij blijft vaak malen over 1 ding)
Sneeuwblazers?quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, voornamelijk vijftig-plussers met sneeuwblazers.
Uiteraardquote:Maar ik ben een bikkel dus ik doe het zelf.
Ja, sneeuwblazers. Die zuigen de sneeuw op en spuiten het er aan de zijkant weer uit, zodat je niet hoeft te vegen. Luie Amerikanenquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:37 schreef maedel het volgende:
[..]
Sneeuwblazers?![]()
[..]
Uiteraard![]()
![]()
Ik wil ook sneeuw![]()
En die hoeven we hier helemaal niet weg te blazen/schuiven want dat smelt vanzelf wel weg
Tja, dat is de laatst tijd ook niet meer wat het geweest is...quote:
Vandaar die natte droomquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:49 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Tja, dat is de laatst tijd ook niet meer wat het geweest is...
@ wonderer: Sorry![]()
![]()
Misschien toch maar eens dat meisje d'r bij halen danquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:49 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Tja, dat is de laatst tijd ook niet meer wat het geweest is...
Ja precies, zo hebben we hier ook wel onze dingen natuurlijkquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:44 schreef wonderer het volgende:
Maar aan de andere kant, als er 30 cm op een dag valt is het met de hand amper te doen. Ik was een uur bezig met 5 cm op de oprit.
Die met de hand amper te doen zijn als het 30 cm is? Jij was toch een gouden ster?quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:59 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja precies, zo hebben we hier ook wel onze dingen natuurlijk
Ehhhh...quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:59 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Misschien toch maar eens dat meisje d'r bij halen dan
quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:03 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Die met de hand amper te doen zijn als het 30 cm is? Jij was toch een gouden ster?
sorry...ben een beetje melig vandaag
Als gouden ster snap ik natuurlijk helemaal niet waar jij het over hebt :quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:03 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Die met de hand amper te doen zijn als het 30 cm is? Jij was toch een gouden ster?
sorry...ben een beetje melig vandaag
Oh.... sloeg de TT dáárop?quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:14 schreef maedel het volgende:
[..]
...
Overigens, hengel jij naar een job als extra meisje bij James? Of begrijp ik dat verkeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |