Tja, geen verrassing, natuurlijk, maar ze is er nog nooit expliciet voor uitgekomen!quote:Jodie Foster komt uit de kast
Jodie Foster bedankte in een speech 'mijn mooie Cydney'. Daarmee leek ze te bevestigen dat ze een lesbische relatie heeft met filmproducente Cydney Bernard.
Jodie Foster heeft voor het eerst in het openbaar toespelingen gemaakt op haar lesbische geaardheid. De actrice kreeg vorige week in Los Angeles de Sherry Lansing Leadership Award uitgereikt voor haar rol als pionier in de entertainmentindustrie. Verschillende Amerikaanse en Britse media melden nu dat zij in haar speech een dankwoord richtte aan 'mijn mooie Cydney, die altijd naast me staat in slechte en in goede tijden'.
Daarmee leek de 45-jarige actrice de verhalen te bevestigen dat ze al ruim vijftien jaar haar leven deelt met filmproducente Cydney Bernard. Ook zouden zij samen de zoons van Foster, Charles (9) en Kit (6) opvoeden, die de achternamen Bernard Foster dragen.
Foster, die Oscars won voor haar rollen in 'Silence of the lambs' en 'The accused', is altijd erg op haar privacy gesteld geweest en wilde nooit eerder ingaan op haar seksuele voorkeur. Ook heeft ze zich nooit willen uitlaten over de identiteit van de vader van haar kinderen, van wie ze zelf beviel.
[Novum]
Roep jij tegen de wereld dat je hetero (of homo, kan natuurlijk ook) bent?quote:Op woensdag 12 december 2007 12:38 schreef Maki-maki. het volgende:
Ik lees nergens dat Jodie uit de kast is gekomen.
Aan de andere kant ook onzinnig dat wij moeten weten met wie ze het doet , kan mij dat nou schelenquote:Op woensdag 12 december 2007 13:06 schreef MinderMutsig het volgende:
Good for her!![]()
Onzinnig dat je dit soort dingen verborgen moet houden als je het wilt maken in de VS.
Dat hoef ik ook helemaal niet te weten. Maar er is wel een verschil tussen niet hoeven weten en verborgen moeten houden. Toespraken bij prijsuitreikingen, je partner meenemen naar feestjes, met je partner over de rode loper, in een programma iets vertellen over je partner etc.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:25 schreef N.icka het volgende:
[..]
Aan de andere kant ook onzinnig dat wij moeten weten met wie ze het doet , kan mij dat nou schelen
Susan Flannery aka Stephanie uit The Bold is ook lesbisch word dan gezegd héquote:Op woensdag 12 december 2007 13:06 schreef MinderMutsig het volgende:
Good for her!![]()
Onzinnig dat je dit soort dingen verborgen moet houden als je het wilt maken in de VS.
Was jij niet gebanned?quote:Op woensdag 12 december 2007 16:35 schreef tong80 het volgende:
Jij lijkt me ook een lesbienne haaibaaike, of zit ik er naast ?
Jij zit er naast. en heel erg naast zelfs !!!quote:Op woensdag 12 december 2007 16:35 schreef tong80 het volgende:
Ben jij geen homo Tong 80quote:Op woensdag 12 december 2007 13:23 schreef tong80 het volgende:
Rock Huston moest het heel zijn carriere verbergen. Toen ie overleed aan aids wist men het pas.
Jammer...quote:Op woensdag 12 december 2007 16:48 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hij was gebanned tot vandaag.
Inderdaad dat is de belangrijkstequote:Op woensdag 12 december 2007 17:01 schreef Frollo het volgende:
Overigens vind ik beide dames verre van mooi op de foto in de OP, maar wat boeit dat, als ze elkaar maar mooi vinden.
Die linker.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:58 schreef Misstique het volgende:
Wie van de vrouwen op de foto is Jodie? Ik herken haar helemaal niet..
Ik vind die foto ook zo ongeveer de beroerdste die ik ooit van ze gezien heb. Maar het is één van de weinige waar ze samen op staan.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:01 schreef Frollo het volgende:
Overigens vind ik beide dames verre van mooi op de foto in de OP, maar wat boeit dat, als ze elkaar maar mooi vinden.
zou leuk zijn, een goede acteur... niet zo'n standaard relnicht type die veel heteros alleen maar willen zienquote:Op woensdag 12 december 2007 18:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nu Kevin Spacey nog, nog zo'n publiek geheim.
Dat ie lesbisch wasquote:Op woensdag 12 december 2007 13:23 schreef tong80 het volgende:
Rock Huston moest het heel zijn carriere verbergen. Toen ie overleed aan aids wist men het pas.
Serieus?quote:Op woensdag 12 december 2007 18:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nu Kevin Spacey nog, nog zo'n publiek geheim.
quote:Op woensdag 12 december 2007 17:00 schreef Frollo het volgende:
Leuk positief nieuwtje.
Lesbo's
Homo's
Hetero's
Bi's
Bier
quote:Op woensdag 12 december 2007 21:56 schreef dwerg het volgende:
[..]
Dat-ie eigenlijk Rock Hudson Roy Harold Scherer de tweede heette.
Nee, via Foster Parents.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:42 schreef DroogDok het volgende:
Dacht trouwens alijtijd dar Russel Crow de biologische vader van haar kinderen was, via kunstmatige inseminatie.
Precies.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:06 schreef cinnamongirl het volgende:
Die reacties.....zucht....
Het is voor mij ook geen verrassing dat ze lesbisch is. Maar daar gáát het niet om!
Het gaat er om dat ze voor het allereerst gezinspeeld heeft op het feit dat ze lesbisch is en dat die Cydney haar levenspartner is. daarvoor heeft ze altijd gezwegen.
Volgens wiki ontkent ie hetquote:Op maandag 17 december 2007 16:35 schreef Marble het volgende:
Trouwens, hoezo "publiek geheim" van Spacey? Het is toch al jaren algemeen bekend dat die aan onze toffe good side staat? Net als fantasy en scifi-idolen Ian McKellen en Bryan Singer. Ik vind het van Kevin Spacey echt geen publiek geheim meer hoor, dat is zowat onze mascotte.
Hahahahaquote:Op woensdag 12 december 2007 16:35 schreef tong80 het volgende:
Ik zie haar ook liever in casual kleding.quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |