Al gedaan.quote:Op maandag 10 december 2007 11:07 schreef Armageddon het volgende:
Weet je zeker dat je je CV nog wil opsturen?
Eerst wilde je altijd neuken. Nu ga je trouwen, wil je ineens kroelen.quote:Op maandag 10 december 2007 11:31 schreef Armageddon het volgende:
Ik zou wel eens door MUUS haar haarbos willen kroelen.
Eerst kroelen en dan neuken joh!quote:Op maandag 10 december 2007 11:33 schreef MUUS het volgende:
[..]
Eerst wilde je altijd neuken. Nu ga je trouwen, wil je ineens kroelen.
Daarom heb ik nou ook zo'n hekel aan het huwelijk..
Ja, daar weet jij dan weer alles van.quote:
Ik schijn met het gebruik van bier nogal knuffelig te worden.quote:Op maandag 10 december 2007 11:35 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, daar weet jij dan weer alles van..
Mah, dan moet je het ook elk jaar onthouden en met bloemen aankomen. WANT HET IS ZO'N MAKKELIJKE DATUMquote:Op maandag 10 december 2007 10:58 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Inderdaad. Ben gewoon verloofd nu. De datum 09/09/2009 leek me wel wat. Wat jij?
Ik zal het doorgevenquote:Op maandag 10 december 2007 11:05 schreef GI het volgende:
Die nu.nl cartoonist moet trouwens serieus dood...
[ afbeelding ]
Echt wel!! De nieuwste wolkenkrabber is van jouw hand!! Die linksboven!!quote:Op maandag 10 december 2007 11:59 schreef Kreator het volgende:
Ik heb geklikt op die simcityfoto, maar hij doet niets.
quote:
WHY GOD!!!?? WHYYYYYYYYYYYYYY!!!!????????????quote:Intelligente beha moet zwiepen en hoppen voorkomen
Uitgegeven: 10 december 2007 11:10
BRUSSEL - Na de 'wonderbra' en de 'push ups' is er nu een intelligente beha op komst, meldt de Belgische krant Het Belang van Limburg maandag.
Volgens de krant zijn Australische onderzoekers druk bezig een beha te ontwikkelen die het zwiepen en wiebelen van de borsten corrigeert.
Bandjes
De wetenschappers hebben uitgevonden dat zelfs bij een beha die goed past en de juiste maat heeft, de bandjes nog zoveel druk kunnen uitoefenen op de schouders dat ze zenuwen kunnen beschadigen.
Vooral vrouwen met grote borsten ondervinden veel hinder van hun beha. Bij het sporten zouden de borsten van iemand met maat 85DD 7 centimeter op en neer hopsen. Kleine borsten zwiepen 'slechts' 5 centimeter. De nieuwe beha zou die heen-en-weer-bewegingen moeten corrigeren.
Nee, de enige strepen die mijn wederhelft trekt zijn op het toiletquote:
Een intelligente beha.quote:Op maandag 10 december 2007 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
WHY GOD!!!?? WHYYYYYYYYYYYYYY!!!!????????????![]()
![]()
.
De beha van Bonnie St.Claire.quote:Op maandag 10 december 2007 12:26 schreef MUUS het volgende:
"Beha wint BNN's IQ test."
Inderdaad! Waarom vinden ze zoiets nou niet uit voor je strings! Ik zou er heel wat voor over hebben om de hele dag giegelend op mijn werk te kunnen klaarzitten!!!quote:Op maandag 10 december 2007 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
WHY GOD!!!?? WHYYYYYYYYYYYYYY!!!!????????????![]()
![]()
.
"Beha wijst man de weg in auto".quote:Op maandag 10 december 2007 12:28 schreef HeatWave het volgende:
"Vrouwen eindelijk kans op eerlijke behandeling in bedrijfsleven".
"Na borsten-staar probleem nu ook borsten-converseer probleem voor vrouwen"quote:
Dan moet je tieten, tetten of jesters zeggen.quote:Op maandag 10 december 2007 10:42 schreef GI het volgende:
Zeg, is Jarno dood ofzo ?
Hier 20-08-2008 als alles goed gaat.quote:Op maandag 10 december 2007 10:58 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Inderdaad. Ben gewoon verloofd nu. De datum 09/09/2009 leek me wel wat. Wat jij?
..account blokkeren. Best een goed idee.quote:Op maandag 10 december 2007 12:58 schreef k_i_m het volgende:
Hef d'r mailadres op, moet ze vanzelf naar je toe komen.
quote:Op maandag 10 december 2007 13:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
..account blokkeren. Best een goed idee.
Maar nee, ik sta daar toch wel boven. Apart om te zien hoe bepaalde mensen door de mand kunnen vallen op zo'n manier. Dan denk je toch van tja, zou ze haar persoonlijkheid dan al die tijd gewoon geacteerd hebben?
Aan de andere kant, jullie zijn nog maar net uit elkaar en ze kan zichzelf nog geen houding geven denk ik. Geef het een paar weken/dagen en het zou allemaal wel recht moeten trekken.quote:Op maandag 10 december 2007 13:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
..account blokkeren. Best een goed idee.
Maar nee, ik sta daar toch wel boven. Apart om te zien hoe bepaalde mensen door de mand kunnen vallen op zo'n manier. Dan denk je toch van tja, zou ze haar persoonlijkheid dan al die tijd gewoon geacteerd hebben?
quote:Op maandag 10 december 2007 13:16 schreef GI het volgende:
[..]
Aan de andere kant, jullie zijn nog maar net uit elkaar en ze kan zichzelf nog geen houding geven denk ik. Geef het een paar weken/dagen en het zou allemaal wel recht moeten trekken.
Denk ik.
quote:Op maandag 10 december 2007 12:23 schreef MUUS het volgende:
"Moment, daar heb ik geen antwoord op, maar mijn beha misschien wel. Ik verbind u even door.".
Dan moet er wel wat wiebelen natuurlijk.quote:Op maandag 10 december 2007 14:10 schreef Kreator het volgende:
...ik denk dat heel veel mensen de BH van muus wel willen zijn..
zeg je nu dat muus der tieten niet wiebelen?quote:Op maandag 10 december 2007 14:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Dan moet er wel wat wiebelen natuurlijk.
quote:Op maandag 10 december 2007 14:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
zeg je nu dat muus der tieten niet wiebelen?
ivbo drop-out die er naar verloop van tijd verlept uit is gaan zien en door d'r vriend is verlaten, nu weer thuis woont en via de laptop van d'r pa hopeloos op zoek is om niet alleen met die twee oudjes te kerstgourmetten... joyquote:Op maandag 10 december 2007 14:56 schreef Kreator het volgende:
"Hoi ik ben een spontane jonge dame en op zoek naar een vaste relatie zie er goed en verzorgt uit eerst email contact ik zoek iemandt die december maand met mij wil deelen ben je ook alleen doe een gok wie weet ben ik de vrouw waar je opzoek naar ben wie weet oeoeoeooeoe hahahahah kissssssssssss carmen"
Daarnaast: "ik zoek iemandt"quote:Op maandag 10 december 2007 15:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
ivbo drop-out die er naar verloop van tijd verlept uit is gaan zien en door d'r vriend is verlaten, nu weer thuis woont en via de laptop van d'r pa hopeloos op zoek is om niet alleen met die twee oudjes te kerstgourmetten... joy
Da's geen vrouw! Da's een tuinbroek!quote:Op maandag 10 december 2007 14:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Altijd lelijke wijven die daarover zeiken
Zover ben ik niet gekomen.quote:
quote:Op maandag 10 december 2007 14:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
zeg je nu dat muus der tieten niet wiebelen?
Daarmee blijbaar niet meerquote:Volgens de krant zijn Australische onderzoekers druk bezig een beha te ontwikkelen die het zwiepen en wiebelen van de borsten corrigeert.
Volgend jaar weer Red Bull Airrracequote:Op maandag 10 december 2007 14:55 schreef HeatWave het volgende:
Hadden wij ook in Amsterdam, Hooters, maar die graf grefo PVDA mongool van een Cohen moest het weer verbieden... Echt, in Amsterdam kan niets meer en de RECHTSE burgemeester van Rotterdam doet er alles aan om zijn stad op de kaart te zetten.. *zucht*.
Hooters is terecht verboden - welke mongool trekt er nu glimmende vleeskleurige panties aan?quote:Op maandag 10 december 2007 14:55 schreef HeatWave het volgende:
Hadden wij ook in Amsterdam, Hooters, maar die graf grefo PVDA mongool van een Cohen moest het weer verbieden... Echt, in Amsterdam kan niets meer en de RECHTSE burgemeester van Rotterdam doet er alles aan om zijn stad op de kaart te zetten.. *zucht*.
Niet dat ik er ooit kwam natuurlijk![]()
.
Ben ik luchtig?quote:Op maandag 10 december 2007 13:14 schreef Kreator het volgende:
Of was dat niet luchtig genoeg.
Neuken, moggel, :L MUUS :L.
Geen idee, maar goed, wallen weg, kroegen maar dicht, koninginnedag verbieden, lol is strafbaar bij linksquote:Op maandag 10 december 2007 15:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hooters is terecht verboden - welke mongool trekt er nu glimmende vleeskleurige panties aan?
Ik kan me niet helemaal voorstellen dat dat het punt was waar Cohen tegen wilde optreden...quote:Op maandag 10 december 2007 15:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hooters is terecht verboden - welke mongool trekt er nu glimmende vleeskleurige panties aan?
quote:Op maandag 10 december 2007 15:27 schreef MUUS het volgende:
Mijn tieten wiebelen nog.
Anders had ik wel intelligente posts geplaatst, nie woar.
Doe dat dan meteen zonder iedereen lekker te maken en niets te vertellen hierquote:Op maandag 10 december 2007 15:30 schreef k_i_m het volgende:
Oh MUUS, ik heb nog een leuk verhaal. Ik pm je wel effe
.
*staar*quote:Op maandag 10 december 2007 15:27 schreef MUUS het volgende:
Mijn tieten wiebelen nog.
Intelligente posts zijn overrated. Wiebelende tieten ftw!quote:Anders had ik wel intelligente posts geplaatst, nie woar.
Ik heb al zo'n donkerbruin vermoeden over wie dit gaat.quote:Op maandag 10 december 2007 15:30 schreef k_i_m het volgende:
Oh MUUS, ik heb nog een leuk verhaal. Ik pm je wel effe
.
...is dat iets slechts?quote:Op maandag 10 december 2007 15:22 schreef MUUS het volgende:
Ben ik luchtig?
Ik kan me alles van het afgelopen weekend nog herinneren, dus ik wasutnie!quote:Op maandag 10 december 2007 15:33 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik heb al zo'n donkerbruin vermoeden over wie dit gaat.
quote:Op maandag 10 december 2007 15:31 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Doe dat dan meteen zonder iedereen lekker te maken en niets te vertellen hier
Okee okee, korte samenvatting;quote:Op maandag 10 december 2007 15:31 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Doe dat dan meteen zonder iedereen lekker te maken en niets te vertellen hier
quote:AMSTERDAM - De begeerlijke vrijgezelle acteur Hugh Grant is weer eens uit de ban gesprongen tijdens een vakantie in Spanje. De Brit werd namelijk gespot in een hoerentent, zo schrijft News of the world.
Dankjewel Krea!quote:Op maandag 10 december 2007 15:40 schreef Kreator het volgende:
ER? Ik stuur je ff een PM het gaat over iemand in dit topic.
Dat kan niet, want die heb IK je net gestuurdquote:Op maandag 10 december 2007 15:45 schreef Armageddon het volgende:
K? Ik stuur je ff een PM het gaat over iemand in dit topic.
Ik zie het ff niet.quote:Op maandag 10 december 2007 15:42 schreef ElizabethR het volgende:
Bij nu.nl zitten ook echte taalwondertjes hoor![]()
[..]
Uit de band ipv banquote:
Heul nie!quote:Op maandag 10 december 2007 15:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat kan niet, want die heb IK je net gestuurd
HAHAHAHAHAHA. Dat is echt zo'n goeie... ik had het er nooit achter gezocht!quote:Op maandag 10 december 2007 15:45 schreef Armageddon het volgende:
K? Ik stuur je ff een PM het gaat over iemand in dit topic.
Dramatische fout hoor.quote:Op maandag 10 december 2007 15:47 schreef ElizabethR het volgende:
Uit de band ipv ban
Het is een gave K.quote:Op maandag 10 december 2007 15:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA. Dat is echt zo'n goeie... ik had het er nooit achter gezocht!![]()
![]()
. My god, HOE WEET JE DIT??!?!
Jawel! Hele gezegdes vernaggelenquote:
Ik hoorde trouwens dat iemand ging trouwen hier.... check je pm.quote:Op maandag 10 december 2007 15:49 schreef Armageddon het volgende:
Het is een gave K.
quote:Op maandag 10 december 2007 15:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik hoorde trouwens dat iemand ging trouwen hier.... check je pm.
Met wie? Wanneer? WAAROM?quote:
alles op z'n tijd, ben je al weer zwanger dan?quote:Op maandag 10 december 2007 16:08 schreef MUUS het volgende:
Shit, ga ik trouwen?
Ik wil koffie.quote:Op maandag 10 december 2007 16:12 schreef Kreator het volgende:
Neem een koopje thee muus. Met een doekje.
Ik weet het niet.quote:Op maandag 10 december 2007 16:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
alles op z'n tijd, ben je al weer zwanger dan?
En ook wat U zegt.quote:Op maandag 10 december 2007 16:31 schreef UIO_AMS het volgende:
Wat A dus zei.
Neuh... Half acht alweer.quote:Op maandag 10 december 2007 18:30 schreef ElizabethR het volgende:
Dag vriendjes, en vriendinnetjes, dat was het dan al weer
Dag vriendjes, en vriendinnetjes, tot de volgende keer maar weer
Pfffffffffffffffff, eindelijk half zes!
Zijn we nog niet over uit.quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:05 schreef ElizabethR het volgende:
Zeg Arma,waar gaan jullie eigenlijk wonen? Links of rechts??
Ach, ze zakken er lekker in toch?quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:09 schreef Armageddon het volgende:
Ja goeiemorgen. Bazen die in één keer over pauzes gaan lopen zeiken na 2 jaar.
Wil ie 2 maanden pauzes gaan terugvorderen van me. Mhuhahahaha! Ik zeg net tegen hem. Ik denk dat jij even op zoek moet naar een nieuwe systeembeheerder. Hij stond te kijken offie water zag branden.quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ze zakken er lekker in toch?.
Precies.quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:18 schreef HeatWave het volgende:
Die gasten moeten niet zo zeiken, ze doen zelf geen moer, snappen er niets van en daarom proberen ze je maar een keer op iets anders te pakken.
Mini-pikkies in C&A pakkies.
Het wordt vaker gedaan.quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:42 schreef HeatWave het volgende:. Idd een tikje triest om zoiets te posten...
Morgen slik ik ze maar weer gewoon.quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:48 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Goedemorgen.
Schattig hoor MUUS, die witte bolletjes in je haar.
Maar daar letten ze op. Als je gewoon je haar er mee versiert loop je zo door.quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:49 schreef MUUS het volgende:
[..]
Morgen slik ik ze maar weer gewoon..
Mijnquote:Op dinsdag 11 december 2007 09:50 schreef k_i_m het volgende:
Ja hallo. Ik had vanochtend per ongeluk natte sokken in de badkamer, en nu moet iederen sterven.
Schijnt een leuke rom com te zijn a la "Bridget Jones" en "Love Actually" als ik mij goed heb laten informeren.quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:31 schreef Armageddon het volgende:
Wil vanavond naar de bios maar er draait niet veel soeps. Is Alles Is Liefde met Paul de Leeuw iets?
Gaat ik die maar reserveren. American Gangster heb ik al gezien via usenet.quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:59 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Schijnt een leuke rom com te zijn a la "Bridget Jones" en "Love Actually" als ik mij goed heb laten informeren.
Wat is die Zero_Vince een zweverd trouwens!
mits pauze = eigen tijd he!quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:59 schreef Kreator het volgende:
Ik werk 2 minuten bij m'n huis vandaan. Ik heb altijd tijd voor nieuwe sokken.
Goed bezig!quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:06 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Gaat ik die maar reserveren. American Gangster heb ik al gezien via usenet.
!! 4 !!quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:15 schreef ElizabethR het volgende:
Jongelui, ik heb even hulp nodig van onbevooroordeelde FOK!kers, dat wil zeggen, FOK!kers die niet tot de kliek in FOT behoren. Welke van deze foto's vinden jullie het mooist en zal ik dan insturen voor de maandwedstrijd die als thema 'landschappen' heeft???
Bij voorbaat dank voor het beoordelen!!!!
nr. 6quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:15 schreef ElizabethR het volgende:
Jongelui, ik heb even hulp nodig van onbevooroordeelde FOK!kers, dat wil zeggen, FOK!kers die niet tot de kliek in FOT behoren. Welke van deze foto's vinden jullie het mooist en zal ik dan insturen voor de maandwedstrijd die als thema 'landschappen' heeft???
4 of 5.quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:15 schreef ElizabethR het volgende:
Daarom ben je ook een vrouw.quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:25 schreef MUUS het volgende:
Ik kan niet kiezen.
Ik kan meestal niet kiezen tussen vrouwen, wat ben ik dan?quote:
Gewoon geil.quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan meestal niet kiezen tussen vrouwen, wat ben ik dan?.
Een multi-playerquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan meestal niet kiezen tussen vrouwen, wat ben ik dan?.
True true,quote:
3, 4 en 6 en da's al na lang dubben.quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:29 schreef ElizabethR het volgende:
Oké, Doolin is dus favoriet, en Lough Corrib.
MUUS, tussen welke kun je niet kiezen?
Oooh,, ik ben mijn eigen MMORPGquote:
Bij 3 vind ik het jammer dat je het water rechtsonder zo hebt afgebroken. Of daar loopt het nog eindeloos verder en kun je niet anders. Anders was dat mijn favoriet.quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:15 schreef ElizabethR het volgende:
Idd.. Kijken of er nog wat eer te behalen valt?quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:08 schreef k_i_m het volgende:
Dat mongolentopic over die kerstkaart is stuk gemaakt.
Nope, what you see is how it was.quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:53 schreef Kreator het volgende:
Gebruik je HDR?
quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Bij 3 vind ik het jammer dat je het water rechtsonder zo hebt afgebroken. Of daar loopt het nog eindeloos verder en kun je niet anders. Anders was dat mijn favoriet.
Thanksquote:2 en 5 vind ik niet boeiend.
1 en 6 zijn wel mooi.
4 vind ik de mooiste.
U vraagt, wij draaien.....quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:39 schreef UIO_AMS het volgende:
Doe eens een leuke foto van je jesters ertussen, ER. Gewoon als een soort bedankje voor onze inzet.
Goed lezen, ER! Ik had het over jouw jesters. Dus hup. En er staat wel 'leuke' foto, maar ook als jij het een wat mindere foto vindt, zou je nog verbaasd staan hoe leuk wij hem wel zouden vinden.quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:41 schreef ElizabethR het volgende:
U vraagt, wij draaien.....
[ afbeelding ]
Hier. Zelfs A is het met me eens. Jesters is waar het allemaal om draait. Zeker op dinsdagmorgen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:52 schreef Armageddon het volgende:
Inderdaad Jesters moeten we hebben.
Dat weet ikquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:00 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hier. Zelfs A is het met me eens. Jesters is waar het allemaal om draait. Zeker op dinsdagmorgen.
Wat heb je je ex aangedaan, K?quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:18 schreef Kreator het volgende:
Ik ben echt de ultieme bastard.. dat wilde ik even kwijt...
Niet zeuren als we je weer een keer in de negeer-modus hebben hč.quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:03 schreef ElizabethR het volgende:
Dat weet ik
Daarom post ik ook een plaatje van jesters!! Want daar vroeg je om.
Vertel!quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:18 schreef Kreator het volgende:
Ik ben echt de ultieme bastard.. dat wilde ik even kwijt...
Ik doe nochthans precies wat je vraagtquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:19 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Niet zeuren als we je weer een keer in de negeer-modus hebben hč.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:18 schreef UIO_AMS het volgende:
Wat heb je je ex aangedaan, K?
ohjah, ook maar eens doenquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:49 schreef n00cL30n het volgende:
Lunch.. was.... goed....
Nee, ik ben aan het schoppen daar.quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:58 schreef k_i_m het volgende:
Heb jij gepost?
ik heb al meer dan vijf jaar een rosbief, maar die's niet van mij zelfquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:22 schreef Kreator het volgende:
Ik dacht trouwens altijd dat jij een rosbief had en geen pastrami, Adelante.
Deze is prettig gestoord. Niet op d'r bekkie gevallen. Echt een Haagse laten we maar zeggen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:02 schreef UIO_AMS het volgende:
Of op dinsdagmiddag.
Zeg A, ik heb ooit een tijdje geneukt met een Ecuadoriaanse Sylvana. Compleet gestoord dat mens. Hoe is de jouwe?
Wie? En waar moeten we haar van kennen?quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:18 schreef Adelante het volgende:
Bracha Semeijns de Vries van Doesburghen ze komt uit enschede
Een prettig gestoorde, dat is op de langere termijn beter dan zo'n compleet gestoorde. Maar 'niet op haar bekkie gevallen' vind ik nou niet direct een positieve kwalificatie voor een vrouw. Dan denk ik altijd: "Die lult te veel."quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:28 schreef Armageddon het volgende:
Deze is prettig gestoord. Niet op d'r bekkie gevallen. Echt een Haagse laten we maar zeggen.
Ja dat zou je denken maar hier komt alleen maar goed gelul uit. Dus niet dat van dingen doen enzo of shoppen. Je weets.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:39 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Een prettig gestoorde, dat is op de langere termijn beter dan zo'n compleet gestoorde. Maar 'niet op haar bekkie gevallen' vind ik nou niet direct een positieve kwalificatie voor een vrouw. Dan denk ik altijd: "Die lult te veel."
Daar is niks mis mee, Uquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:39 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Een prettig gestoorde, dat is op de langere termijn beter dan zo'n compleet gestoorde. Maar 'niet op haar bekkie gevallen' vind ik nou niet direct een positieve kwalificatie voor een vrouw. Dan denk ik altijd: "Die lult te veel."
Volgens mij zei je dat ook over dat 'reislustige' type.quote:
Jaloers kreng.quote:
Ik dacht dat je het best leuk vond als ik uren in je oor zat te tetterenquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:43 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Volgens mij zei je dat ook over dat 'reislustige' type.
Waarom ben ik dan ineens jaloers? Ik zou mezelf afmaken als ik zo'n harses hadquote:
quote:Maarten:
- Solliciteerde naar functie van raamkijker cq redacteur
- Ethiek is overrated, in tegenstelling tot spel- en typefouten
- Wil zescijferige aanbieding met Audi S8 (zonder zilveren spiegel, met trekhaak)
- Rasechte Tukker
- 50% Hongaars zigeunerbloed (vandaar de trekhaak)
- Ziet zichzelf als eerste lichting internetgebruikers
- 0,0 procent journalistieke ervaring
- Huidige functie: systeem en netwerkbeheerder
- Organisatie Drome, jarenlang de grootste LAN party van de Benelux
Klopt... Dat was mij ook al opgevallen! Echt heel veel.. Is lachen als je eerst Soldaat van Oranje kijkt, en vervolgens Daan Schuurmans door je beeld ziet rennen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:24 schreef ElizabethR het volgende:
Die knul lijkt op Rutger Hauer vroeger!!
Maarten:quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:46 schreef Armageddon het volgende:
Helaas geen Hongaar.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1119381.html#more
Drome is dood. We doen nu alleen nog avondjes poker.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:58 schreef n00cL30n het volgende:
En Krea... Zit jij in de organisatie van DROME? Damn! Gaaf!
Toch nog een leven er aan over gehouden merk ik.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Drome is dood. We doen nu alleen nog avondjes poker.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:00 schreef HeatWave het volgende:
een spiegelreflex digicam
Opgelost!quote:Dilemma's...
..ik heb nooit meegedaan...alleen compo's georganiseerd enzo.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:04 schreef n00cL30n het volgende:
LOLz... Nee, maar ben bijna een keer geweest. Daar baalde ik toen nog van dat ik niet kon.
Je hebt me door!quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:03 schreef HeatWave het volgende:
Nee nee, dat zou jij kiezen als fotograaf.
Zoals met al die gadgets, ze zijn zo achterhaald door weer iets nieuws en je kunt moeilijk up to date blijven met die rotzooiquote:Wii : leuk speeltje, blijft het leuk?
Waarom zou je er twee willen???quote:iPod: mooi ding, maar gebruik mijn oude iPod ook niet echt
Kwestie van een grote jaszak, of een tasje om je schouder, staat nog stoer ook!!quote:Digicam, heb een compact cam die ik al te lastig om mee te nemen vind...
Inderdaadquote:Dus :dilemma.
Ik vind het alle 3 geweldig. Digitale spiegelreflex wil ik heel graag, heb als enige ter wereld nog geen Ipod en ik ben verliefd op de Wii sinds ik er laatst mee heb getennistquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:03 schreef HeatWave het volgende:
Nee nee, dat zou jij kiezen als fotograaf.
Wii : leuk speeltje, blijft het leuk?
iPod: mooi ding, maar gebruik mijn oude iPod ook niet echt
Digicam, heb een compact cam die ik al te lastig om mee te nemen vind...
Dus :dilemma.
Ja!!quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:11 schreef HeatWave het volgende:
wat een verwend pestkind ben ik eigenlijk.
Je mag er wel een keer op spelen hoorquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind het alle 3 geweldig. Digitale spiegelreflex wil ik heel graag, heb als enige ter wereld nog geen Ipod en ik ben verliefd op de Wii sinds ik er laatst mee heb getennist
quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
heb als enige ter wereld nog geen Ipod
quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat de officiele bekendmaking van de cadeau's (ik heb altijd mijn bronnen) in het Krasnapolsky hotel was?
.
quote:Kutbaan.
quote:
Ook best netjes toch?quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:23 schreef Ripley het volgende:
Ik krijg altijd een fles champagne en een cadeaubon van 50 euro voor de bijenkorfEn daar ben ik eigenlijk ook best blij mee.
Goh, wat erg danquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:31 schreef ElizabethR het volgende:
Ik weet helemaal niet eens of ik iets krijg voor kerst. Ik krijg wel eindejaarsbonus van 6000 euro, dus dan zal een kerstkado er wel niet meer aanzitten
Ik heb er zelfs twee gekocht, een voor de dochter en een voor de zoonquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor 6 mille koop je een leuke iPod hoor.
Wii'en?quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:36 schreef Misstique het volgende:
Ik kreeg vorig jaar een wafel-ijzer..
Ik heb al een Xbox met gitaar, daar ben ik nog wel ff zoet mee.quote:
leuke plaatjes van victoria silvsted op GSquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:47 schreef Kreator het volgende:
Best tof, op GS staan met je voornaam en dat dan mensen foto's van je gaan zoeken en dan de verkeerde (van een nerd) posten.![]()
![]()
.
Gelukkig maar dat ik me niet heb opgegevenquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:47 schreef Kreator het volgende:
Best tof, op GS staan met je voornaam en dat dan mensen foto's van je gaan zoeken en dan de verkeerde (van een nerd) posten.![]()
![]()
.
Ik heb geen gitaar, wel Mass Effectquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb al een Xbox met gitaar, daar ben ik nog wel ff zoet mee..
Ik was nohal restelaas vandabg.quote:Op woensdag 12 december 2007 08:30 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Maal waarop blief je dan niet nog een tietje in bad liggen?
Er draaide niets anders.quote:Op woensdag 12 december 2007 09:12 schreef HeatWave het volgende:
Het gaat niet goed met je A, Alles is liefde?? KomOP nou met me??!!!!
Maar nu komt het leuke van het hele verhaal. Ik zou een stoeltje hebben vernield op 1 november terwijl ik toen thuis mijn verjaardag aan het vieren was.quote:Op woensdag 12 december 2007 09:12 schreef Kreator het volgende:
alsof je daar iets aan mist....
Dan ga je maar zuipen ja!quote:
Ok ok, zo ken ik je weerquote:Op woensdag 12 december 2007 09:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat heb ik daarna gedaan. ScheveningenFrosties
..dan heb je toch genoeg getuigen.... nu maar hopen dat je een rechtsbijstandverzekering hebt.quote:Op woensdag 12 december 2007 09:16 schreef Armageddon het volgende:
Maar nu komt het leuke van het hele verhaal. Ik zou een stoeltje hebben vernield op 1 november terwijl ik toen thuis mijn verjaardag aan het vieren was.
quote:Geachte heer/mevrouw,
Gisteren de datum 11 december 2007 mocht ik van u een brief ontvangen met kenmerk ****/***. Daarin stond tot mijn grote verbazing dat ik een stadionverbod voor de duur van 12 maanden heb opgelegd gekregen met daarbij tevens een boete van Euro 150,-.
Ik zou een stoeltje hebben vernield tijdens de wedstrijd ADO - Jong Heerenveen op de datum 01 november 2007. Nu zal ik u vertelllen, hoe kan ik in godsnaam een stoeltje hebben vernield die datum terwijl ik thuis mijn verjaardag aan het vieren was?
U zult begrijpen dat ik hier op zijn zachtst gezegd niet blij mee ben en vraag u dan ook om onmiddelijk de toegangscontrole logs na te kijken, want ik ben nooit met mijn pas door het poortje gekomen op 1 november. Eigenlijk had u dat allang moeten controleren natuurlijk.
Ik verwacht van u vandaag nog een passend antwoord op mijn mail.
Met vriendelijke groet,
Kees Kankerkachel
ps
Ik hoop dat dit een incident is. Want als u zo met al uw supporters omgaat zal er over een tijdje helemaal geen toeschouwer meer bij ADO zitten.
Vooral die sinterklaas is hilarisch.quote:Op woensdag 12 december 2007 09:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik vond Alles is Liefde nog best amusant..
Vergeet ook niet de lullo's.quote:Op woensdag 12 december 2007 09:41 schreef Armageddon het volgende:
Vooral die sinterklaas is hilarisch.
quote:Op woensdag 12 december 2007 09:43 schreef MUUS het volgende:
Goeiemorgen.
LoLz.. in beide gevallen goed om te horen.quote:Op woensdag 12 december 2007 09:11 schreef Armageddon het volgende:
Ja goedemorgen!
Ik heb een stadionverbod bij ADO voor 12 maanden en een boete van 150 euro en Alles is liefde is een leuke film.
quote:
Owww.. dat is eentje van die zukke tassen?quote:Op woensdag 12 december 2007 09:53 schreef k_i_m het volgende:
En nu zit ie steeds de prijs om te rekenen in guldens.
O god, dat doe ik nog met alles, echt allesquote:Op woensdag 12 december 2007 09:53 schreef k_i_m het volgende:
En nu zit ie steeds de prijs om te rekenen in guldens.
Volgens mij betalen ze je gewoon nogsteeds te veel.quote:Op woensdag 12 december 2007 10:06 schreef HeatWave het volgende:
Ik lette in het guldenstijdperk niet eens op de prijs, dus terug rekenen zou debiel zijn.
O, je moet kreatief op commando zijn.. Zij leggen een item voor en jij moet het de grond in drukken?quote:Op woensdag 12 december 2007 10:09 schreef Kreator het volgende:
...vanavond een item schrijven voor GS, maar geen idee waar het over moet gaan. Hopelijk is het iets dat me ligt, want ik heb er eigenlijk helemaal geen zin in..
Mensen, met de stijging van de prijzen gaat die hele rate euro-gulden helemaal niet meer op. Omrekenen is echt onzin.quote:Op woensdag 12 december 2007 10:11 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb altijd op prijzen gelet. We kwamen afgelopen zaterdag in de supermarkt eindelijk eens een keer tomatensoep met ballen tegen van knor. In Ierland hebben ze alleen gemalen soep, nooit heldere, dus dit was echt een ontdekking, zeker met de ballen, want dat kennen ze hier ook niet. Was dat freaking pak soep ¤ 4,59!!! Ja dahaaaaaaag, ik ga niet 10,11 gulden betalen voor een litertje soep!!
Dus we hebben zelfgemaakte soep op. Met ballen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |