Ik hoorde trouwens dat iemand ging trouwen hier.... check je pm.quote:Op maandag 10 december 2007 15:49 schreef Armageddon het volgende:
Het is een gave K.
quote:Op maandag 10 december 2007 15:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik hoorde trouwens dat iemand ging trouwen hier.... check je pm.
Met wie? Wanneer? WAAROM?quote:
alles op z'n tijd, ben je al weer zwanger dan?quote:Op maandag 10 december 2007 16:08 schreef MUUS het volgende:
Shit, ga ik trouwen?
Ik wil koffie.quote:Op maandag 10 december 2007 16:12 schreef Kreator het volgende:
Neem een koopje thee muus. Met een doekje.
Ik weet het niet.quote:Op maandag 10 december 2007 16:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
alles op z'n tijd, ben je al weer zwanger dan?
En ook wat U zegt.quote:Op maandag 10 december 2007 16:31 schreef UIO_AMS het volgende:
Wat A dus zei.
Neuh... Half acht alweer.quote:Op maandag 10 december 2007 18:30 schreef ElizabethR het volgende:
Dag vriendjes, en vriendinnetjes, dat was het dan al weer
Dag vriendjes, en vriendinnetjes, tot de volgende keer maar weer
Pfffffffffffffffff, eindelijk half zes!
Zijn we nog niet over uit.quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:05 schreef ElizabethR het volgende:
Zeg Arma,waar gaan jullie eigenlijk wonen? Links of rechts??
Ach, ze zakken er lekker in toch?quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:09 schreef Armageddon het volgende:
Ja goeiemorgen. Bazen die in één keer over pauzes gaan lopen zeiken na 2 jaar.
Wil ie 2 maanden pauzes gaan terugvorderen van me. Mhuhahahaha! Ik zeg net tegen hem. Ik denk dat jij even op zoek moet naar een nieuwe systeembeheerder. Hij stond te kijken offie water zag branden.quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ze zakken er lekker in toch?.
Precies.quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:18 schreef HeatWave het volgende:
Die gasten moeten niet zo zeiken, ze doen zelf geen moer, snappen er niets van en daarom proberen ze je maar een keer op iets anders te pakken.
Mini-pikkies in C&A pakkies.
Het wordt vaker gedaan.quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:42 schreef HeatWave het volgende:. Idd een tikje triest om zoiets te posten...
Morgen slik ik ze maar weer gewoon.quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:48 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Goedemorgen.
Schattig hoor MUUS, die witte bolletjes in je haar.
Maar daar letten ze op. Als je gewoon je haar er mee versiert loop je zo door.quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:49 schreef MUUS het volgende:
[..]
Morgen slik ik ze maar weer gewoon..
Mijnquote:Op dinsdag 11 december 2007 09:50 schreef k_i_m het volgende:
Ja hallo. Ik had vanochtend per ongeluk natte sokken in de badkamer, en nu moet iederen sterven.
Schijnt een leuke rom com te zijn a la "Bridget Jones" en "Love Actually" als ik mij goed heb laten informeren.quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:31 schreef Armageddon het volgende:
Wil vanavond naar de bios maar er draait niet veel soeps. Is Alles Is Liefde met Paul de Leeuw iets?
Gaat ik die maar reserveren. American Gangster heb ik al gezien via usenet.quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:59 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Schijnt een leuke rom com te zijn a la "Bridget Jones" en "Love Actually" als ik mij goed heb laten informeren.
Wat is die Zero_Vince een zweverd trouwens!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |