Al gedaan.quote:Op maandag 10 december 2007 11:07 schreef Armageddon het volgende:
Weet je zeker dat je je CV nog wil opsturen?
Eerst wilde je altijd neuken. Nu ga je trouwen, wil je ineens kroelen.quote:Op maandag 10 december 2007 11:31 schreef Armageddon het volgende:
Ik zou wel eens door MUUS haar haarbos willen kroelen.
Eerst kroelen en dan neuken joh!quote:Op maandag 10 december 2007 11:33 schreef MUUS het volgende:
[..]
Eerst wilde je altijd neuken. Nu ga je trouwen, wil je ineens kroelen.
Daarom heb ik nou ook zo'n hekel aan het huwelijk..
Ja, daar weet jij dan weer alles van.quote:
Ik schijn met het gebruik van bier nogal knuffelig te worden.quote:Op maandag 10 december 2007 11:35 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, daar weet jij dan weer alles van..
Mah, dan moet je het ook elk jaar onthouden en met bloemen aankomen. WANT HET IS ZO'N MAKKELIJKE DATUMquote:Op maandag 10 december 2007 10:58 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Inderdaad. Ben gewoon verloofd nu. De datum 09/09/2009 leek me wel wat. Wat jij?
Ik zal het doorgevenquote:Op maandag 10 december 2007 11:05 schreef GI het volgende:
Die nu.nl cartoonist moet trouwens serieus dood...
[ afbeelding ]
Echt wel!! De nieuwste wolkenkrabber is van jouw hand!! Die linksboven!!quote:Op maandag 10 december 2007 11:59 schreef Kreator het volgende:
Ik heb geklikt op die simcityfoto, maar hij doet niets.
quote:
WHY GOD!!!?? WHYYYYYYYYYYYYYY!!!!????????????quote:Intelligente beha moet zwiepen en hoppen voorkomen
Uitgegeven: 10 december 2007 11:10
BRUSSEL - Na de 'wonderbra' en de 'push ups' is er nu een intelligente beha op komst, meldt de Belgische krant Het Belang van Limburg maandag.
Volgens de krant zijn Australische onderzoekers druk bezig een beha te ontwikkelen die het zwiepen en wiebelen van de borsten corrigeert.
Bandjes
De wetenschappers hebben uitgevonden dat zelfs bij een beha die goed past en de juiste maat heeft, de bandjes nog zoveel druk kunnen uitoefenen op de schouders dat ze zenuwen kunnen beschadigen.
Vooral vrouwen met grote borsten ondervinden veel hinder van hun beha. Bij het sporten zouden de borsten van iemand met maat 85DD 7 centimeter op en neer hopsen. Kleine borsten zwiepen 'slechts' 5 centimeter. De nieuwe beha zou die heen-en-weer-bewegingen moeten corrigeren.
Nee, de enige strepen die mijn wederhelft trekt zijn op het toiletquote:
Een intelligente beha.quote:Op maandag 10 december 2007 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
WHY GOD!!!?? WHYYYYYYYYYYYYYY!!!!????????????![]()
![]()
.
De beha van Bonnie St.Claire.quote:Op maandag 10 december 2007 12:26 schreef MUUS het volgende:
"Beha wint BNN's IQ test."
Inderdaad! Waarom vinden ze zoiets nou niet uit voor je strings! Ik zou er heel wat voor over hebben om de hele dag giegelend op mijn werk te kunnen klaarzitten!!!quote:Op maandag 10 december 2007 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
WHY GOD!!!?? WHYYYYYYYYYYYYYY!!!!????????????![]()
![]()
.
"Beha wijst man de weg in auto".quote:Op maandag 10 december 2007 12:28 schreef HeatWave het volgende:
"Vrouwen eindelijk kans op eerlijke behandeling in bedrijfsleven".
"Na borsten-staar probleem nu ook borsten-converseer probleem voor vrouwen"quote:
Dan moet je tieten, tetten of jesters zeggen.quote:Op maandag 10 december 2007 10:42 schreef GI het volgende:
Zeg, is Jarno dood ofzo ?
Hier 20-08-2008 als alles goed gaat.quote:Op maandag 10 december 2007 10:58 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Inderdaad. Ben gewoon verloofd nu. De datum 09/09/2009 leek me wel wat. Wat jij?
..account blokkeren. Best een goed idee.quote:Op maandag 10 december 2007 12:58 schreef k_i_m het volgende:
Hef d'r mailadres op, moet ze vanzelf naar je toe komen.
quote:Op maandag 10 december 2007 13:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
..account blokkeren. Best een goed idee.
Maar nee, ik sta daar toch wel boven. Apart om te zien hoe bepaalde mensen door de mand kunnen vallen op zo'n manier. Dan denk je toch van tja, zou ze haar persoonlijkheid dan al die tijd gewoon geacteerd hebben?
Aan de andere kant, jullie zijn nog maar net uit elkaar en ze kan zichzelf nog geen houding geven denk ik. Geef het een paar weken/dagen en het zou allemaal wel recht moeten trekken.quote:Op maandag 10 december 2007 13:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
..account blokkeren. Best een goed idee.
Maar nee, ik sta daar toch wel boven. Apart om te zien hoe bepaalde mensen door de mand kunnen vallen op zo'n manier. Dan denk je toch van tja, zou ze haar persoonlijkheid dan al die tijd gewoon geacteerd hebben?
quote:Op maandag 10 december 2007 13:16 schreef GI het volgende:
[..]
Aan de andere kant, jullie zijn nog maar net uit elkaar en ze kan zichzelf nog geen houding geven denk ik. Geef het een paar weken/dagen en het zou allemaal wel recht moeten trekken.
Denk ik.
quote:Op maandag 10 december 2007 12:23 schreef MUUS het volgende:
"Moment, daar heb ik geen antwoord op, maar mijn beha misschien wel. Ik verbind u even door.".
Dan moet er wel wat wiebelen natuurlijk.quote:Op maandag 10 december 2007 14:10 schreef Kreator het volgende:
...ik denk dat heel veel mensen de BH van muus wel willen zijn..
zeg je nu dat muus der tieten niet wiebelen?quote:Op maandag 10 december 2007 14:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Dan moet er wel wat wiebelen natuurlijk.
quote:Op maandag 10 december 2007 14:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
zeg je nu dat muus der tieten niet wiebelen?
ivbo drop-out die er naar verloop van tijd verlept uit is gaan zien en door d'r vriend is verlaten, nu weer thuis woont en via de laptop van d'r pa hopeloos op zoek is om niet alleen met die twee oudjes te kerstgourmetten... joyquote:Op maandag 10 december 2007 14:56 schreef Kreator het volgende:
"Hoi ik ben een spontane jonge dame en op zoek naar een vaste relatie zie er goed en verzorgt uit eerst email contact ik zoek iemandt die december maand met mij wil deelen ben je ook alleen doe een gok wie weet ben ik de vrouw waar je opzoek naar ben wie weet oeoeoeooeoe hahahahah kissssssssssss carmen"
Daarnaast: "ik zoek iemandt"quote:Op maandag 10 december 2007 15:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
ivbo drop-out die er naar verloop van tijd verlept uit is gaan zien en door d'r vriend is verlaten, nu weer thuis woont en via de laptop van d'r pa hopeloos op zoek is om niet alleen met die twee oudjes te kerstgourmetten... joy
Da's geen vrouw! Da's een tuinbroek!quote:Op maandag 10 december 2007 14:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Altijd lelijke wijven die daarover zeiken
Zover ben ik niet gekomen.quote:
quote:Op maandag 10 december 2007 14:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
zeg je nu dat muus der tieten niet wiebelen?
Daarmee blijbaar niet meerquote:Volgens de krant zijn Australische onderzoekers druk bezig een beha te ontwikkelen die het zwiepen en wiebelen van de borsten corrigeert.
Volgend jaar weer Red Bull Airrracequote:Op maandag 10 december 2007 14:55 schreef HeatWave het volgende:
Hadden wij ook in Amsterdam, Hooters, maar die graf grefo PVDA mongool van een Cohen moest het weer verbieden... Echt, in Amsterdam kan niets meer en de RECHTSE burgemeester van Rotterdam doet er alles aan om zijn stad op de kaart te zetten.. *zucht*.
Hooters is terecht verboden - welke mongool trekt er nu glimmende vleeskleurige panties aan?quote:Op maandag 10 december 2007 14:55 schreef HeatWave het volgende:
Hadden wij ook in Amsterdam, Hooters, maar die graf grefo PVDA mongool van een Cohen moest het weer verbieden... Echt, in Amsterdam kan niets meer en de RECHTSE burgemeester van Rotterdam doet er alles aan om zijn stad op de kaart te zetten.. *zucht*.
Niet dat ik er ooit kwam natuurlijk![]()
.
Ben ik luchtig?quote:Op maandag 10 december 2007 13:14 schreef Kreator het volgende:
Of was dat niet luchtig genoeg.
Neuken, moggel, :L MUUS :L.
Geen idee, maar goed, wallen weg, kroegen maar dicht, koninginnedag verbieden, lol is strafbaar bij linksquote:Op maandag 10 december 2007 15:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hooters is terecht verboden - welke mongool trekt er nu glimmende vleeskleurige panties aan?
Ik kan me niet helemaal voorstellen dat dat het punt was waar Cohen tegen wilde optreden...quote:Op maandag 10 december 2007 15:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hooters is terecht verboden - welke mongool trekt er nu glimmende vleeskleurige panties aan?
quote:Op maandag 10 december 2007 15:27 schreef MUUS het volgende:
Mijn tieten wiebelen nog.
Anders had ik wel intelligente posts geplaatst, nie woar.
Doe dat dan meteen zonder iedereen lekker te maken en niets te vertellen hierquote:Op maandag 10 december 2007 15:30 schreef k_i_m het volgende:
Oh MUUS, ik heb nog een leuk verhaal. Ik pm je wel effe
.
*staar*quote:Op maandag 10 december 2007 15:27 schreef MUUS het volgende:
Mijn tieten wiebelen nog.
Intelligente posts zijn overrated. Wiebelende tieten ftw!quote:Anders had ik wel intelligente posts geplaatst, nie woar.
Ik heb al zo'n donkerbruin vermoeden over wie dit gaat.quote:Op maandag 10 december 2007 15:30 schreef k_i_m het volgende:
Oh MUUS, ik heb nog een leuk verhaal. Ik pm je wel effe
.
...is dat iets slechts?quote:Op maandag 10 december 2007 15:22 schreef MUUS het volgende:
Ben ik luchtig?
Ik kan me alles van het afgelopen weekend nog herinneren, dus ik wasutnie!quote:Op maandag 10 december 2007 15:33 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik heb al zo'n donkerbruin vermoeden over wie dit gaat.
quote:Op maandag 10 december 2007 15:31 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Doe dat dan meteen zonder iedereen lekker te maken en niets te vertellen hier
Okee okee, korte samenvatting;quote:Op maandag 10 december 2007 15:31 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Doe dat dan meteen zonder iedereen lekker te maken en niets te vertellen hier
quote:AMSTERDAM - De begeerlijke vrijgezelle acteur Hugh Grant is weer eens uit de ban gesprongen tijdens een vakantie in Spanje. De Brit werd namelijk gespot in een hoerentent, zo schrijft News of the world.
Dankjewel Krea!quote:Op maandag 10 december 2007 15:40 schreef Kreator het volgende:
ER? Ik stuur je ff een PM het gaat over iemand in dit topic.
Dat kan niet, want die heb IK je net gestuurdquote:Op maandag 10 december 2007 15:45 schreef Armageddon het volgende:
K? Ik stuur je ff een PM het gaat over iemand in dit topic.
Ik zie het ff niet.quote:Op maandag 10 december 2007 15:42 schreef ElizabethR het volgende:
Bij nu.nl zitten ook echte taalwondertjes hoor![]()
[..]
Uit de band ipv banquote:
Heul nie!quote:Op maandag 10 december 2007 15:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat kan niet, want die heb IK je net gestuurd
HAHAHAHAHAHA. Dat is echt zo'n goeie... ik had het er nooit achter gezocht!quote:Op maandag 10 december 2007 15:45 schreef Armageddon het volgende:
K? Ik stuur je ff een PM het gaat over iemand in dit topic.
Dramatische fout hoor.quote:Op maandag 10 december 2007 15:47 schreef ElizabethR het volgende:
Uit de band ipv ban
Het is een gave K.quote:Op maandag 10 december 2007 15:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA. Dat is echt zo'n goeie... ik had het er nooit achter gezocht!![]()
![]()
. My god, HOE WEET JE DIT??!?!
Jawel! Hele gezegdes vernaggelenquote:
Ik hoorde trouwens dat iemand ging trouwen hier.... check je pm.quote:Op maandag 10 december 2007 15:49 schreef Armageddon het volgende:
Het is een gave K.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |