Al gedaan.quote:Op maandag 10 december 2007 11:07 schreef Armageddon het volgende:
Weet je zeker dat je je CV nog wil opsturen?
Eerst wilde je altijd neuken. Nu ga je trouwen, wil je ineens kroelen.quote:Op maandag 10 december 2007 11:31 schreef Armageddon het volgende:
Ik zou wel eens door MUUS haar haarbos willen kroelen.
Eerst kroelen en dan neuken joh!quote:Op maandag 10 december 2007 11:33 schreef MUUS het volgende:
[..]
Eerst wilde je altijd neuken. Nu ga je trouwen, wil je ineens kroelen.
Daarom heb ik nou ook zo'n hekel aan het huwelijk..
Ja, daar weet jij dan weer alles van.quote:
Ik schijn met het gebruik van bier nogal knuffelig te worden.quote:Op maandag 10 december 2007 11:35 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, daar weet jij dan weer alles van..
Mah, dan moet je het ook elk jaar onthouden en met bloemen aankomen. WANT HET IS ZO'N MAKKELIJKE DATUMquote:Op maandag 10 december 2007 10:58 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Inderdaad. Ben gewoon verloofd nu. De datum 09/09/2009 leek me wel wat. Wat jij?
Ik zal het doorgevenquote:Op maandag 10 december 2007 11:05 schreef GI het volgende:
Die nu.nl cartoonist moet trouwens serieus dood...
[ afbeelding ]
Echt wel!! De nieuwste wolkenkrabber is van jouw hand!! Die linksboven!!quote:Op maandag 10 december 2007 11:59 schreef Kreator het volgende:
Ik heb geklikt op die simcityfoto, maar hij doet niets.
quote:
WHY GOD!!!?? WHYYYYYYYYYYYYYY!!!!????????????quote:Intelligente beha moet zwiepen en hoppen voorkomen
Uitgegeven: 10 december 2007 11:10
BRUSSEL - Na de 'wonderbra' en de 'push ups' is er nu een intelligente beha op komst, meldt de Belgische krant Het Belang van Limburg maandag.
Volgens de krant zijn Australische onderzoekers druk bezig een beha te ontwikkelen die het zwiepen en wiebelen van de borsten corrigeert.
Bandjes
De wetenschappers hebben uitgevonden dat zelfs bij een beha die goed past en de juiste maat heeft, de bandjes nog zoveel druk kunnen uitoefenen op de schouders dat ze zenuwen kunnen beschadigen.
Vooral vrouwen met grote borsten ondervinden veel hinder van hun beha. Bij het sporten zouden de borsten van iemand met maat 85DD 7 centimeter op en neer hopsen. Kleine borsten zwiepen 'slechts' 5 centimeter. De nieuwe beha zou die heen-en-weer-bewegingen moeten corrigeren.
Nee, de enige strepen die mijn wederhelft trekt zijn op het toiletquote:
Een intelligente beha.quote:Op maandag 10 december 2007 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
WHY GOD!!!?? WHYYYYYYYYYYYYYY!!!!????????????![]()
![]()
.
De beha van Bonnie St.Claire.quote:Op maandag 10 december 2007 12:26 schreef MUUS het volgende:
"Beha wint BNN's IQ test."
Inderdaad! Waarom vinden ze zoiets nou niet uit voor je strings! Ik zou er heel wat voor over hebben om de hele dag giegelend op mijn werk te kunnen klaarzitten!!!quote:Op maandag 10 december 2007 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
WHY GOD!!!?? WHYYYYYYYYYYYYYY!!!!????????????![]()
![]()
.
"Beha wijst man de weg in auto".quote:Op maandag 10 december 2007 12:28 schreef HeatWave het volgende:
"Vrouwen eindelijk kans op eerlijke behandeling in bedrijfsleven".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |