Dat zal toch zeker welquote:Op zondag 27 januari 2008 22:13 schreef Soldier2000 het volgende:
Zit er nu eigenlijk verschil tussen deze 2 JP Gaultiers?:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
duh!quote:Op zondag 27 januari 2008 22:13 schreef Soldier2000 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De bovenste is erg lekker niet te zwaar en toch tjah frisjes.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:13 schreef Soldier2000 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hee, Sculpture, die zie je niet vaak. Ben benieuwd hoe die ruikt, kun je daar hier:quote:
Heb ze allebei, de onderste is een unisex luchtje en ruikt wat zoeter, de bovenste is lekker fris en wat mannelijker. Maar stap es een ICI Paris binnen en oordeel zelfquote:Op zondag 27 januari 2008 22:13 schreef Soldier2000 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mja ik vind het erg moeilijk om een geur te beschrijvenquote:Op donderdag 31 januari 2008 19:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hee, Sculpture, die zie je niet vaak. Ben benieuwd hoe die ruikt, kun je daar hier:
Geurtjes Discussie & Ruiltopic - deel 1
... wat meer over vertellen als je wilt?
OT vandaag:
[ afbeelding ]
Nee, te sterk en niet echt een geurtje wat overdag past idd, heb 't vanavond na 't douchen opgedaan, maar er is volgens mij geen geurtje dat ik zo met mate op doe. Een vriendin van me heeft vaak de dames versie op overdag en die is al net zo sterk.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:59 schreef Stereotomy het volgende:
Dragen jullie Envy Men wel eens overdag op school/kantoor? Is dat niet té?
heb ik ook, vind de zoetigheid wel meevallen. Zeker in vergelijking met andere luchtjes. Maar bevalt goedquote:Op zondag 3 februari 2008 19:24 schreef Noisemaker het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje zoet, maar wel lekker!
Ik heb ze vandaag allebei geroken, en ze ruiken echt helemaal anders ja.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:37 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
Heb ze allebei, de onderste is een unisex luchtje en ruikt wat zoeter, de bovenste is lekker fris en wat mannelijker. Maar stap es een ICI Paris binnen en oordeel zelf
Anders giet je gelijk een fles Malibu in je nekquote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:30 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
past prima bij dit weer
eej!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Anders giet je gelijk een fles Malibu in je nek![]()
![]()
Heh jij hebt zeker Virgin Island Water nog niet geprobeerd?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Anders giet je gelijk een fles Malibu in je nek![]()
![]()
Die lijkt mij erg lekker!quote:
Scheelt niet veel qua type geur met CK One dude.quote:
Je bedoeld de Gucci in dezelfde fles maar dan een bruine kleur? Dat is inderdaad een schijtgeur. Letterlijk.quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Scheelt niet veel qua type geur met CK One dude.
Gucci Pour Homme II wil ik *misschien* ooit ook nog eens hebben, als zomergeur. Het is ijsthee met een schep suiker en limoen, heel anders dan het origineel, dat potloodschaafsel is.
Prachtige flessen, Gucci PH.![]()
Ja hier wel hoor!quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:27 schreef Soldier2000 het volgende:
Zijn er eig. nog mensen die ooit CK One dragen
quote:Limited Edition Spring Time Fragrance. A floral and fresh harmony of wild rose enhanced by natural notes of rose buds and combined with a fruity note of blackberry.
Fragrance Family: Aromatic
Recommended Use: Spring / Summer
Launch Date: 2006
Fragrance Style: Spirited
Wanneer zien we jou eens hier?quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:06 schreef Tokay het volgende:
[ afbeelding ]
Paris - Roses des Vergers, van YSL![]()
[..]
Aha, dat topic kende ik nog niet. Ik zal er eens komen rondneuzen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:14 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Wanneer zien we jou eens hier?
Geurtjes Discussie & Ruiltopic - deel 1
Oeh! Heeft mijn vriend de after shave van... errug lekkerquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:32 schreef GuyFawkes het volgende:
Armani Code
quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:20 schreef W1ZZ het volgende:
Een mix van:
Bulgari - Pour Homme Soir
Bulgari - Pour Homme
YSL - Kouros
Ben geuren aan het testen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |