eej!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Anders giet je gelijk een fles Malibu in je nek![]()
![]()
Heh jij hebt zeker Virgin Island Water nog niet geprobeerd?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Anders giet je gelijk een fles Malibu in je nek![]()
![]()
Die lijkt mij erg lekker!quote:
Scheelt niet veel qua type geur met CK One dude.quote:
Je bedoeld de Gucci in dezelfde fles maar dan een bruine kleur? Dat is inderdaad een schijtgeur. Letterlijk.quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Scheelt niet veel qua type geur met CK One dude.
Gucci Pour Homme II wil ik *misschien* ooit ook nog eens hebben, als zomergeur. Het is ijsthee met een schep suiker en limoen, heel anders dan het origineel, dat potloodschaafsel is.
Prachtige flessen, Gucci PH.![]()
Ja hier wel hoor!quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:27 schreef Soldier2000 het volgende:
Zijn er eig. nog mensen die ooit CK One dragen
quote:Limited Edition Spring Time Fragrance. A floral and fresh harmony of wild rose enhanced by natural notes of rose buds and combined with a fruity note of blackberry.
Fragrance Family: Aromatic
Recommended Use: Spring / Summer
Launch Date: 2006
Fragrance Style: Spirited
Wanneer zien we jou eens hier?quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:06 schreef Tokay het volgende:
[ afbeelding ]
Paris - Roses des Vergers, van YSL![]()
[..]
Aha, dat topic kende ik nog niet. Ik zal er eens komen rondneuzen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:14 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Wanneer zien we jou eens hier?
Geurtjes Discussie & Ruiltopic - deel 1
Oeh! Heeft mijn vriend de after shave van... errug lekkerquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:32 schreef GuyFawkes het volgende:
Armani Code
quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:20 schreef W1ZZ het volgende:
Een mix van:
Bulgari - Pour Homme Soir
Bulgari - Pour Homme
YSL - Kouros
Ben geuren aan het testen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |