toen ze zei dat ze mij ook leuk vond zag ik dat ze dat echt oprecht zei. dat kun je niet faken denk ik.. dus daarom vraag ik me denk ik af of ik maybe iets verkeerd heb gezegd een keer ofzo. lijkt me niet maar ik ga er niet vanuit dat ze echt alles in scene heeft gezet.. maar koele kikker mode klinkt wel als een planquote:Op zondag 9 december 2007 02:56 schreef LaZZ het volgende:
TS, erg spijtig, maar mevrouw heeft duidelijk geen interesse in je. De enige manier waarop je haar misschien nog kan veroveren is de 'koele kikker'-mode. Je laat dus gewoon niks merken en je doet aardig maar niet té aardig...
dat dusquote:Op zondag 9 december 2007 11:10 schreef Harajuku. het volgende:
Ze had gewoon een kamer nodig, en die heeft ze nu..
dat zou wel erg jammer zijn.. en daarvoor hoefde ze niet wat te komen drinken bij me..quote:Op zondag 9 december 2007 11:10 schreef Harajuku. het volgende:
Ze had gewoon een kamer nodig, en die heeft ze nu..
Het heeft overduidelijk in haar voordeel gewerkt.quote:Op zondag 9 december 2007 11:14 schreef paaskannekoekje het volgende:
[..]
dat zou wel erg jammer zijn.. en daarvoor hoefde ze niet wat te komen drinken bij me..
true.. ik ben er zomaar ingetrapt.. maargoed die avond heb ik bewust afstand genomen want ik vond het tochquote:Op zondag 9 december 2007 11:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het heeft overduidelijk in haar voordeel gewerkt.
Erg verdacht hoor.quote:Op zondag 9 december 2007 11:19 schreef paaskannekoekje het volgende:
[..]
true.. ik ben er zomaar ingetrapt.. maargoed die avond heb ik bewust afstand genomen want ik vond het toch
verdacht.. ik heb toen geen move gemaakt what so ever.. maargoed uiteindelijk ben ik toch om gegaan en heb ik een zwak voor haar gekregenvrouwen zijn soms erg evil
quote:Op zondag 9 december 2007 19:41 schreef paaskannekoekje het volgende:
kwam ze net lang wou ze op msn want dr eigen msn doet het niet..
En je hebt haar nog laten MSNen ook.quote:Op zondag 9 december 2007 19:41 schreef paaskannekoekje het volgende:
kwam ze net lang wou ze op msn want dr eigen msn doet het niet.. zeg ik zo van .. was wel beetje ongemakkelijk gisteren he.. wat dan zegt ze.. nou ik wilde je zoenen draai je zo je wang naar me toe..
ja maar dat is toch logisch zegt ze.. ze was duidelijk uberascht ha !
ja ze smste ben je thuis,, ik terug.. ja.. stond ze voor de deur.. o mag ik even iets opzoeken.. o mag ik dan ook even op msn...quote:Op zondag 9 december 2007 19:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En je hebt haar nog laten MSNen ook..
Je bent haar marionet. Ze zal je af en toe een bot blijven toewerpen als ze iets van je nodig heeft. Reuze handigquote:Op zondag 9 december 2007 20:01 schreef paaskannekoekje het volgende:
[..]
ja ze smste ben je thuis,, ik terug.. ja.. stond ze voor de deur.. o mag ik even iets opzoeken.. o mag ik dan ook even op msn...
als ik dat had geweten
ja.. maar dat lijkt misschien.. maar ze heeft geen sterke persoonlijkheid ofzo.. ze is makkelijk van haar stuk te brengen door dingen te zeggen die ze niet verwacht.. maarja daar heb ik verder weinig aanquote:Op zondag 9 december 2007 20:05 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je bent haar marionet. Ze zal je af en toe een bot blijven toewerpen als ze iets van je nodig heeft. Reuze handig
En jij kan geen "Nee." zeggen?quote:Op zondag 9 december 2007 20:01 schreef paaskannekoekje het volgende:
[..]
ja ze smste ben je thuis,, ik terug.. ja.. stond ze voor de deur.. o mag ik even iets opzoeken.. o mag ik dan ook even op msn...
als ik dat had geweten
idd.. dat heb ik van mijn moeder..quote:
Ik zou het maar gauw leren.quote:Op zondag 9 december 2007 20:11 schreef paaskannekoekje het volgende:
[..]
idd.. dat heb ik van mijn moeder..
Daar hebben vrouwen doorgaans heel veel respect voorquote:Op zondag 9 december 2007 20:11 schreef paaskannekoekje het volgende:
[..]
idd.. dat heb ik van mijn moeder..
quote:Op zondag 9 december 2007 21:32 schreef DoimeN het volgende:
Gast je bent te lelijk, of ze is naar school geweest en heeft jou op 'sociale ladderstatus' bij haar vriendinnen getest door stiekem jou naam te laten vallen. Dit is negatief beoordeeld door 'de groep' waar zei zich aan wil profileren en daardoor word je genegeerd en wil ze niets meer met je te maken hebben.
Anywho zo'n bitch wil je niet believe me!
Zeg nou zelf; als een spijker op zijn kopquote:
hoeft niet natuurlijk.. kan welquote:Op zondag 9 december 2007 21:51 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Zeg nou zelf; als een spijker op zijn kop
Waarom ze hem nou niet meer leuk vindquote:Op zondag 9 december 2007 01:25 schreef Xennia het volgende:
Wat is je vraag?
quote:Op zondag 9 december 2007 20:01 schreef paaskannekoekje het volgende:
[..]
als ik dat had geweten
Nee. Zoals ik al zei, ze gebruikte hem voor de kamer.quote:Op zondag 9 december 2007 21:51 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Zeg nou zelf; als een spijker op zijn kop
Omdat ze hem niet meer nodig had voor die kamer, met een tijdelijke opleving toen ze hem nodig had om contacten met haar msn-scharrels te onderhouden. Toen veegde ze haar voeten weer aan hem af en vertrok.quote:Op zondag 9 december 2007 21:57 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Waarom ze hem nou niet meer leuk vind
Ze komt dus langs om even te MSN'en met een andere ventquote:Op zondag 9 december 2007 20:01 schreef paaskannekoekje het volgende:
[..]
als ik dat had geweten
en wat zei ze toen?quote:Op zondag 9 december 2007 23:18 schreef paaskannekoekje het volgende:
ze kwam net langs om even een peuk te doen.. maar eigenlijk hoorde ze ons praten toen ze al in bed lag en hoorde ze kutwijf en wou ze weten of dat om haar ging wat dus niet zo was.. ook wou ze even wat punaises lenen en een boek op internet bestellen.. punaises heb ik dr gegeven maar een boek bestellen heb ik 'nee' tegen gezegt !
nou ik heb niet direct nee gezegd,, maar ik gaf haar een cynische blik van 'nee dat gaat niet gebeuren' en toen zei ik dat ze dat boek toch niet nodig heeft in de les..quote:
Whaha, had ze wel haar eigen sigaretten bij zich?quote:Op zondag 9 december 2007 23:18 schreef paaskannekoekje het volgende:
ze kwam net langs om even een peuk te doen.. maar eigenlijk hoorde ze ons praten toen ze al in bed lag en hoorde ze kutwijf en wou ze weten of dat om haar ging wat dus niet zo was.. ook wou ze even wat punaises lenen en een boek op internet bestellen.. punaises heb ik dr gegeven maar een boek bestellen heb ik 'nee' tegen gezegt !
Held.quote:Op zondag 9 december 2007 23:25 schreef paaskannekoekje het volgende:
[..]
nou ik heb niet direct nee gezegd,, maar ik gaf haar een cynische blik van 'nee dat gaat niet gebeuren' en toen zei ik dat ze dat boek toch niet nodig heeft in de les..
Dusse ze lag eigenlijk al in bed maar besloot toch nog dat het niet te laat was om ff voor punaises te vragenquote:Op zondag 9 december 2007 23:18 schreef paaskannekoekje het volgende:
ja pannekoek 1e klas.. ik zal me gaan vermannenquote:Op maandag 10 december 2007 13:07 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Dusse ze lag eigenlijk al in bed maar besloot toch nog dat het niet te laat was om ff voor punaises te vragen?
Wat een pannekoek ben jij zeg.
Was toch een doodnormale reply?quote:Op maandag 10 december 2007 10:45 schreef Isdatzo het volgende:
Edit: Doe normaal
quote:
Ben benieuwd.quote:Op maandag 10 december 2007 15:40 schreef paaskannekoekje het volgende:
[..]
ja pannekoek 1e klas.. ik zal me gaan vermannen
emotioneel,quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:31 schreef paaskannekoekje het volgende:
een huisgenoot van mij kwam afgelopen week thuis en toen had ze zijn deur geblokkeerd met vuilniszakken omdat ze dacht dat 'hij het weekend weg zou zijn'.
dus we hebben besloten om samen te spannen en haar te terroriseren.. maar hoe weten we nog niet.. we kunnen het niet te bont maken want dan worden we zelf op straat gezet natuurlijk..
Eerst vond je haar nog zo leuk en omdat zij jou uiteindelijk toch niet zag zitten ga je haar maar terroriseren.quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:31 schreef paaskannekoekje het volgende:
een huisgenoot van mij kwam afgelopen week thuis en toen had ze zijn deur geblokkeerd met vuilniszakken omdat ze dacht dat 'hij het weekend weg zou zijn'.
dus we hebben besloten om samen te spannen en haar te terroriseren.. maar hoe weten we nog niet.. we kunnen het niet te bont maken want dan worden we zelf op straat gezet natuurlijk..
Goeie motivatie!quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:31 schreef paaskannekoekje het volgende:
wooow, om een kort verhaal lang te makenquote:Op zondag 9 december 2007 00:48 schreef paaskannekoekje het volgende:
here's the deal
sinds september volg ik opleiding x, en nu bleek er dus een meid in me klas te zitten die een kamer zocht.
naja er was dus nog een kamer vrij bij ons in het studentenhuis. nu zei ik dat tegen haar en ze had het vrij vlotjes geregeld. we zaten vaak op msn en het was erg gezellig, toen zei ze dat ze wel wat wou drinken met me een keer en dat ze langs wou komen op een woensdag, ik was eerder op me kamer dan gepland dus al op maandag, toen ze dat hoorde stelde ze voor om die avond maar gelijk wat af te spreken.
ik heb haar toen ge'smst hoe laat ze op het station was en toen stuurde ze terug hoe laat ze er zou zijn, toen stuurde ik dus terug dat ik op moest schiete. waarop zei dacht dat ik haar op ging halen maar ik bedoelde dus dat ik me kamer nog 'op moest ruimen'. naja uiteindelijk heeft ze 3 kwartier op het station gewacht en toen belde waar ik bleef toen zei ik dat ik dat beter aan haar kon vragen. uiteindelijk kwam ze met de bus..
lekker geouwehoerd en wat gedronken.. ik zei gedurende de avond een paar keer of ze wist hoelaat ze de trein terug ging pakken maar ze ging er niet op in.. uiteindelijk bleek de laatste trein al weg te zijn en heb ik maar een bedje klaar gemaakt voor dr. sochtend ontbijtje ditje datje. toen flapte ik eruit dat ik wel een zwak voor haar had half al grap, toen zei ze dat ze me ook wel leuk vond.
naja dat was dus in de vakantie en die week daarop op school zei ze dus helemaal niks en vertelde ze tegen andere mensen waar ik bij zat dat ze een kamer had gevonden hier.. en niet even erbij noemen dat dat toevallig is waar ik ook woon... beetje weird.. maarja ik vroeg dus op msn dat we het zo gezellig hadden vorige week maar dat het wel vreemd was dat we niet echt meer op school praatte.. ze zei dat ze erover na had gedacht en dat ze besloten had dat het niet ging werken wat we hadden besproken..
naar mijn weten hebben we niks besproken maarja.. ze wil dus niet dat andere mensen weten dat ze hier is geweest.
anywho.. sinds vandaag woont ze dus hier in huis en ik ben net even langsgeweest, en toen probeerde ik haar te zoenen draait ze dr wang naar me toe !!! wtf..
uhh nee? zij heeft hem gewoon gebruikt en het is een kutwijf .. dat zie ik van hierquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:48 schreef Troubles. het volgende:
[..]
Eerst vond je haar nog zo leuk en omdat zij jou uiteindelijk toch niet zag zitten ga je haar maar terroriseren.
Je durft haar nog niet eens een simpele nee te verkopen, maar haar wel samen met een ander weg te jennen.
Je bent wel een heel slechte verliezer.
zo is het maar net.. pffquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:25 schreef MouzurX het volgende:
[..]
uhh nee? zij heeft hem gewoon gebruikt en het is een kutwijf .. dat zie ik van hier
Hoe dan??????quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:25 schreef MouzurX het volgende:
[..]
uhh nee? zij heeft hem gewoon gebruikt en het is een kutwijf .. dat zie ik van hier
amen !quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:42 schreef Harajuku. het volgende:
Het was besproken, niet afgesproken. Daarvoor deed ze leuk en aardig, en sinds ze de kamer heeft moet ze gelijk niets meer van hem hebben.
Hoi!
Ze zei dat ze hem ook wel leuk vond ....quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:39 schreef erodome het volgende:
[..]
Hoe dan??????
Die kamer zat al goed, toen een keertje afgesproken waaruit niets is voortgekomen en zij bepaald heeft dat ze dit niet wilde zo.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:32 schreef Roellio het volgende:
Welgemeende adviezen:
1) Neem Nederlandse les
2) Ze moet je niet
Antwoord op je vraag:
Verder gaan met je leven.
Opgelost terwijl u wacht!
Zelfs op Fok dans je naar iedereen zijn pijpen. C'mon dude.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:44 schreef paaskannekoekje het volgende:
[..]
ik denk dat je me verkeerd begrijpt.. ik ben niet hopeloos verliefd ofzo.. ik voel me gewoon een beetje in de zeik genomen door die meid. en wegpesten kan natuurlijk niet.. ik merk wel dat ze ervan is geschokken hoe alleen ze hier eigenlijk is..
dus ze gaat hooguit weg uit pure verveling en eenzaamheid.
Dus eigenlijk is dit een verkapt hoe-pest-ik-mijn-huisgenoot-weg-met-zoveel-mogelijk-plezier-voor-mijzelf topic?quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:44 schreef paaskannekoekje het volgende:
[..]
ik denk dat je me verkeerd begrijpt.. ik ben niet hopeloos verliefd ofzo.. ik voel me gewoon een beetje in de zeik genomen door die meid. en wegpesten kan natuurlijk niet.. ik merk wel dat ze ervan is geschokken hoe alleen ze hier eigenlijk is..
de rede waarom ik dit topic geopend heb is, dat ik wel wat advies wilde hebben omdat ik moeite heb met nee zeggen.. ik kan haar wel gaan negeren maar ze zit bij me in de klas dus daar wil ik me handen niet aan branden. de oplossing ligt als zo vaak in het midden maar zelf kan ik hem dus niet vinden.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:52 schreef Inekris het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is dit een verkapt hoe-pest-ik-mijn-huisgenoot-weg-met-zoveel-mogelijk-plezier-voor-mijzelf topic?
Je lijkt me een behoorlijk sneu figuur!quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:44 schreef paaskannekoekje het volgende:
[..]
je moest eens wetenquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:59 schreef Roellio het volgende:
[..]
Je lijkt me een behoorlijk sneu figuur!
Nog sneuer dan ikquote:
Goed zo..quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:26 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nog sneuer dan iken deze opmerking maakt mij enorm sneu en nog ben jij sneuer
Dit is een duidelijke vorm van communicatie, hier had je op moeten reageren, maar niet zo:quote:Op zondag 9 december 2007 00:48 schreef paaskannekoekje het volgende:
ik zei gedurende de avond een paar keer of ze wist hoelaat ze de trein terug ging pakken maar ze ging er niet op in..
Hier is het namelijk al weer verpest. Als ze bewust de trein mist betekent dat dat je moet zoenen.quote:toen flapte ik eruit dat ik wel een zwak voor haar had half al grap, toen zei ze dat ze me ook wel leuk vond.
Veel te laat.quote:anywho.. sinds vandaag woont ze dus hier in huis en ik ben net even langsgeweest, en toen probeerde ik haar te zoenen draait ze dr wang naar me toe !!! wtf..
Waar ze blijkbaar verder niets mee wil....wat haar goed recht is lijkit me zo...quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:29 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ze zei dat ze hem ook wel leuk vond ....
Hij geeft toch zelf aan dat dat leuk vinden helemaal geen issue was voor die kamer krijgen?quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:42 schreef Harajuku. het volgende:
Het was besproken, niet afgesproken. Daarvoor deed ze leuk en aardig, en sinds ze de kamer heeft moet ze gelijk niets meer van hem hebben.
Hoi!
ja ik vind het slecht om altijd maar te hard van stapel te lopen.. maar dit was een uitzondering i guess..quote:Op woensdag 12 december 2007 01:18 schreef thabit het volgende:
[..]
Dit is een duidelijke vorm van communicatie, hier had je op moeten reageren, maar niet zo:
[..]
Hier is het namelijk al weer verpest. Als ze bewust de trein mist betekent dat dat je moet zoenen.
[..]
Veel te laat.
nee terroriseren is idd wel een beetje te gek, maar of ze echt zo geraffineerd is weet ik niet hoor, ze is behoorlijk wantrouwig, en we hebben haar een keer uitgenodigd om wat te komen drinken met andere huisgenoten, maar ze heeft vooral alleen maar rare opmerkingen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:22 schreef Xennia het volgende:
Ik zou haar niet gaan terroriseren. Ze is zowel je huisgenoot als je klasgenoot dus dat levert alleen maar spanningen op in die situaties. Bovendien denk ik dat zij een stuk geraffineerder is en jij uitendelijk aan het kortste eind trekt.
Benader haar gewoon neutraal/correct. Niets meer en niets minder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |