abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55138082
here's the deal

sinds september volg ik opleiding x, en nu bleek er dus een meid in me klas te zitten die een kamer zocht.
naja er was dus nog een kamer vrij bij ons in het studentenhuis. nu zei ik dat tegen haar en ze had het vrij vlotjes geregeld. we zaten vaak op msn en het was erg gezellig, toen zei ze dat ze wel wat wou drinken met me een keer en dat ze langs wou komen op een woensdag, ik was eerder op me kamer dan gepland dus al op maandag, toen ze dat hoorde stelde ze voor om die avond maar gelijk wat af te spreken.

ik heb haar toen ge'smst hoe laat ze op het station was en toen stuurde ze terug hoe laat ze er zou zijn, toen stuurde ik dus terug dat ik op moest schiete. waarop zei dacht dat ik haar op ging halen maar ik bedoelde dus dat ik me kamer nog 'op moest ruimen'. naja uiteindelijk heeft ze 3 kwartier op het station gewacht en toen belde waar ik bleef toen zei ik dat ik dat beter aan haar kon vragen. uiteindelijk kwam ze met de bus..
lekker geouwehoerd en wat gedronken.. ik zei gedurende de avond een paar keer of ze wist hoelaat ze de trein terug ging pakken maar ze ging er niet op in.. uiteindelijk bleek de laatste trein al weg te zijn en heb ik maar een bedje klaar gemaakt voor dr. sochtend ontbijtje ditje datje. toen flapte ik eruit dat ik wel een zwak voor haar had half al grap, toen zei ze dat ze me ook wel leuk vond.
naja dat was dus in de vakantie en die week daarop op school zei ze dus helemaal niks en vertelde ze tegen andere mensen waar ik bij zat dat ze een kamer had gevonden hier.. en niet even erbij noemen dat dat toevallig is waar ik ook woon... beetje weird.. maarja ik vroeg dus op msn dat we het zo gezellig hadden vorige week maar dat het wel vreemd was dat we niet echt meer op school praatte.. ze zei dat ze erover na had gedacht en dat ze besloten had dat het niet ging werken wat we hadden besproken..
naar mijn weten hebben we niks besproken maarja.. ze wil dus niet dat andere mensen weten dat ze hier is geweest.
anywho.. sinds vandaag woont ze dus hier in huis en ik ben net even langsgeweest, en toen probeerde ik haar te zoenen draait ze dr wang naar me toe !!! wtf..
"Oh, dat is makkelijk, zo'n doe-het-zelf-zaak, als ik jou vraag om een boor te pakken, zeg jij gewoon: doe het zelf"
pi_55138205
Wordt niets, sorry TS. Sommige dingen kun je niet afdwingen.

Oja... Zij Zei enzo
pi_55138219
nouja ik vind het gewoon een erg vervelende situatie dat ze hier nu in huis woont.. zeker aangezien ze nogal fucked up is aangezien ze alleen tegen me praat hier.. en dat ze wel erg graag en snel wat wou afspreken terwijl ik haar nauwelijks ken en dat ze dan gelijk met opzet haar laatste trein mist.. dat is toch vaag

[ Bericht 29% gewijzigd door Emel op 09-12-2007 11:00:32 ]
"Oh, dat is makkelijk, zo'n doe-het-zelf-zaak, als ik jou vraag om een boor te pakken, zeg jij gewoon: doe het zelf"
pi_55138679
Wat is je vraag?
  zondag 9 december 2007 @ 01:43:51 #5
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_55138860
ja wordt niks en stel je niet zo aan.

[ Bericht 8% gewijzigd door Emel op 09-12-2007 11:03:09 (niet om slotje vragen) ]
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_55139251
Niks van verwachten en links laten liggen. Gewoon een of ander aandachtsgeil wijf dat het leuk vind als het haar uitkomt.

Niet gek laten maken door zo,n trut.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
  zondag 9 december 2007 @ 02:56:52 #7
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_55139580
TS, erg spijtig, maar mevrouw heeft duidelijk geen interesse in je. De enige manier waarop je haar misschien nog kan veroveren is de 'koele kikker'-mode. Je laat dus gewoon niks merken en je doet aardig maar niet té aardig...

[ Bericht 57% gewijzigd door Emel op 09-12-2007 11:04:01 ]
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
pi_55141176
Heel veel bagger verwijderd. Blijf weg als je niet normaal kunt reageren.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
  zondag 9 december 2007 @ 11:10:35 #9
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_55141233
Ze had gewoon een kamer nodig, en die heeft ze nu. .
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_55141253
quote:
Op zondag 9 december 2007 02:56 schreef LaZZ het volgende:
TS, erg spijtig, maar mevrouw heeft duidelijk geen interesse in je. De enige manier waarop je haar misschien nog kan veroveren is de 'koele kikker'-mode. Je laat dus gewoon niks merken en je doet aardig maar niet té aardig...
toen ze zei dat ze mij ook leuk vond zag ik dat ze dat echt oprecht zei. dat kun je niet faken denk ik.. dus daarom vraag ik me denk ik af of ik maybe iets verkeerd heb gezegd een keer ofzo. lijkt me niet maar ik ga er niet vanuit dat ze echt alles in scene heeft gezet.. maar koele kikker mode klinkt wel als een plan
  zondag 9 december 2007 @ 11:13:34 #11
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_55141270
quote:
Op zondag 9 december 2007 11:10 schreef Harajuku. het volgende:
dat dus
Primum non nocere
pi_55141285
quote:
Op zondag 9 december 2007 11:10 schreef Harajuku. het volgende:
dat zou wel erg jammer zijn.. en daarvoor hoefde ze niet wat te komen drinken bij me..
  zondag 9 december 2007 @ 11:16:55 #13
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_55141307
quote:
Op zondag 9 december 2007 11:14 schreef paaskannekoekje het volgende:

[..]

dat zou wel erg jammer zijn.. en daarvoor hoefde ze niet wat te komen drinken bij me..
Het heeft overduidelijk in haar voordeel gewerkt.
pi_55141340
quote:
Op zondag 9 december 2007 11:16 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Het heeft overduidelijk in haar voordeel gewerkt.
true.. ik ben er zomaar ingetrapt.. maargoed die avond heb ik bewust afstand genomen want ik vond het toch
verdacht.. ik heb toen geen move gemaakt what so ever.. maargoed uiteindelijk ben ik toch om gegaan en heb ik een zwak voor haar gekregen vrouwen zijn soms erg evil
pi_55143536
quote:
Op zondag 9 december 2007 11:19 schreef paaskannekoekje het volgende:

[..]

true.. ik ben er zomaar ingetrapt.. maargoed die avond heb ik bewust afstand genomen want ik vond het toch
verdacht.. ik heb toen geen move gemaakt what so ever.. maargoed uiteindelijk ben ik toch om gegaan en heb ik een zwak voor haar gekregen vrouwen zijn soms erg evil
Erg verdacht hoor.

Ze moet je gewoon niet! .
Co-ouder van twee geweldige kinderen
pi_55144246
Haha die heeft je denk gebruikt om zker te zijn voor die kamer. Wel een harde bitch opzich zou ook zomaar een ruzie uit kunnen ontstaan...maarjah heeft zij schijt aan als ze maar die kamer heeft. Ik zou iig geen aandacht meer aan dr besteden. Als ze je weer ergens voor nodig heeft komt ze weer bij je aankloppen en jij met je blije hoofd weer helpen omdat je denkt dat ze je toch wel leuk vind! Niet doen!!
pi_55144265
Gaat ie ook gelijk proberen te zoenen, de knuppel.

You got pwned.
pi_55144362
Gewoon negeren die handel, vrouwen zijn stom
pi_55148099
okey.. bedankt voor de tips guys !
  zondag 9 december 2007 @ 16:52:04 #20
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_55148426
Schop haar eruit
pi_55148487
quote:
Op zondag 9 december 2007 16:52 schreef Harajuku. het volgende:
Schop haar eruit with a crowbar.
  zondag 9 december 2007 @ 17:36:31 #22
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_55149470
leedvermaak tvp.
Huilen dan.
pi_55151862
kwam ze net lang wou ze op msn want dr eigen msn doet het niet.. zeg ik zo van .. was wel beetje ongemakkelijk gisteren he.. wat dan zegt ze.. nou ik wilde je zoenen draai je zo je wang naar me toe..
ja maar dat is toch logisch zegt ze.. ze was duidelijk uberascht ha !
pi_55151891
quote:
Op zondag 9 december 2007 19:41 schreef paaskannekoekje het volgende:
kwam ze net lang wou ze op msn want dr eigen msn doet het niet..
  zondag 9 december 2007 @ 19:47:26 #25
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_55151977
quote:
Op zondag 9 december 2007 19:41 schreef paaskannekoekje het volgende:
kwam ze net lang wou ze op msn want dr eigen msn doet het niet.. zeg ik zo van .. was wel beetje ongemakkelijk gisteren he.. wat dan zegt ze.. nou ik wilde je zoenen draai je zo je wang naar me toe..
ja maar dat is toch logisch zegt ze.. ze was duidelijk uberascht ha !
En je hebt haar nog laten MSNen ook. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')