here's the deal
sinds september volg ik opleiding x, en nu bleek er dus een meid in me klas te zitten die een kamer zocht.
naja er was dus nog een kamer vrij bij ons in het studentenhuis. nu zei ik dat tegen haar en ze had het vrij vlotjes geregeld. we zaten vaak op msn en het was erg gezellig, toen zei ze dat ze wel wat wou drinken met me een keer en dat ze langs wou komen op een woensdag, ik was eerder op me kamer dan gepland dus al op maandag, toen ze dat hoorde stelde ze voor om die avond maar gelijk wat af te spreken.
ik heb haar toen ge'smst hoe laat ze op het station was en toen stuurde ze terug hoe laat ze er zou zijn, toen stuurde ik dus terug dat ik op moest schiete. waarop zei dacht dat ik haar op ging halen maar ik bedoelde dus dat ik me kamer nog 'op moest ruimen'. naja uiteindelijk heeft ze 3 kwartier op het station gewacht en toen belde waar ik bleef toen zei ik dat ik dat beter aan haar kon vragen. uiteindelijk kwam ze met de bus..
lekker geouwehoerd en wat gedronken.. ik zei gedurende de avond een paar keer of ze wist hoelaat ze de trein terug ging pakken maar ze ging er niet op in.. uiteindelijk bleek de laatste trein al weg te zijn en heb ik maar een bedje klaar gemaakt voor dr. sochtend ontbijtje ditje datje. toen flapte ik eruit dat ik wel een zwak voor haar had half al grap, toen zei ze dat ze me ook wel leuk vond.
naja dat was dus in de vakantie en die week daarop op school zei ze dus helemaal niks en vertelde ze tegen andere mensen waar ik bij zat dat ze een kamer had gevonden hier.. en niet even erbij noemen dat dat toevallig is waar ik ook woon... beetje weird.. maarja ik vroeg dus op msn dat we het zo gezellig hadden vorige week maar dat het wel vreemd was dat we niet echt meer op school praatte.. ze zei dat ze erover na had gedacht en dat ze besloten had dat het niet ging werken wat we hadden besproken..
naar mijn weten hebben we niks besproken maarja.. ze wil dus niet dat andere mensen weten dat ze hier is geweest.
anywho.. sinds vandaag woont ze dus hier in huis en ik ben net even langsgeweest, en toen probeerde ik haar te zoenen draait ze dr wang naar me toe !!! wtf..
"Oh, dat is makkelijk, zo'n doe-het-zelf-zaak, als ik jou vraag om een boor te pakken, zeg jij gewoon: doe het zelf"