toen ze zei dat ze mij ook leuk vond zag ik dat ze dat echt oprecht zei. dat kun je niet faken denk ik.. dus daarom vraag ik me denk ik af of ik maybe iets verkeerd heb gezegd een keer ofzo. lijkt me niet maar ik ga er niet vanuit dat ze echt alles in scene heeft gezet.. maar koele kikker mode klinkt wel als een planquote:Op zondag 9 december 2007 02:56 schreef LaZZ het volgende:
TS, erg spijtig, maar mevrouw heeft duidelijk geen interesse in je. De enige manier waarop je haar misschien nog kan veroveren is de 'koele kikker'-mode. Je laat dus gewoon niks merken en je doet aardig maar niet té aardig...
dat dusquote:Op zondag 9 december 2007 11:10 schreef Harajuku. het volgende:
Ze had gewoon een kamer nodig, en die heeft ze nu..
dat zou wel erg jammer zijn.. en daarvoor hoefde ze niet wat te komen drinken bij me..quote:Op zondag 9 december 2007 11:10 schreef Harajuku. het volgende:
Ze had gewoon een kamer nodig, en die heeft ze nu..
Het heeft overduidelijk in haar voordeel gewerkt.quote:Op zondag 9 december 2007 11:14 schreef paaskannekoekje het volgende:
[..]
dat zou wel erg jammer zijn.. en daarvoor hoefde ze niet wat te komen drinken bij me..
true.. ik ben er zomaar ingetrapt.. maargoed die avond heb ik bewust afstand genomen want ik vond het tochquote:Op zondag 9 december 2007 11:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het heeft overduidelijk in haar voordeel gewerkt.
Erg verdacht hoor.quote:Op zondag 9 december 2007 11:19 schreef paaskannekoekje het volgende:
[..]
true.. ik ben er zomaar ingetrapt.. maargoed die avond heb ik bewust afstand genomen want ik vond het toch
verdacht.. ik heb toen geen move gemaakt what so ever.. maargoed uiteindelijk ben ik toch om gegaan en heb ik een zwak voor haar gekregenvrouwen zijn soms erg evil
quote:Op zondag 9 december 2007 19:41 schreef paaskannekoekje het volgende:
kwam ze net lang wou ze op msn want dr eigen msn doet het niet..
En je hebt haar nog laten MSNen ook.quote:Op zondag 9 december 2007 19:41 schreef paaskannekoekje het volgende:
kwam ze net lang wou ze op msn want dr eigen msn doet het niet.. zeg ik zo van .. was wel beetje ongemakkelijk gisteren he.. wat dan zegt ze.. nou ik wilde je zoenen draai je zo je wang naar me toe..
ja maar dat is toch logisch zegt ze.. ze was duidelijk uberascht ha !
ja ze smste ben je thuis,, ik terug.. ja.. stond ze voor de deur.. o mag ik even iets opzoeken.. o mag ik dan ook even op msn...quote:Op zondag 9 december 2007 19:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En je hebt haar nog laten MSNen ook..
Je bent haar marionet. Ze zal je af en toe een bot blijven toewerpen als ze iets van je nodig heeft. Reuze handigquote:Op zondag 9 december 2007 20:01 schreef paaskannekoekje het volgende:
[..]
ja ze smste ben je thuis,, ik terug.. ja.. stond ze voor de deur.. o mag ik even iets opzoeken.. o mag ik dan ook even op msn...
als ik dat had geweten
ja.. maar dat lijkt misschien.. maar ze heeft geen sterke persoonlijkheid ofzo.. ze is makkelijk van haar stuk te brengen door dingen te zeggen die ze niet verwacht.. maarja daar heb ik verder weinig aanquote:Op zondag 9 december 2007 20:05 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je bent haar marionet. Ze zal je af en toe een bot blijven toewerpen als ze iets van je nodig heeft. Reuze handig
En jij kan geen "Nee." zeggen?quote:Op zondag 9 december 2007 20:01 schreef paaskannekoekje het volgende:
[..]
ja ze smste ben je thuis,, ik terug.. ja.. stond ze voor de deur.. o mag ik even iets opzoeken.. o mag ik dan ook even op msn...
als ik dat had geweten
idd.. dat heb ik van mijn moeder..quote:
Ik zou het maar gauw leren.quote:Op zondag 9 december 2007 20:11 schreef paaskannekoekje het volgende:
[..]
idd.. dat heb ik van mijn moeder..
Daar hebben vrouwen doorgaans heel veel respect voorquote:Op zondag 9 december 2007 20:11 schreef paaskannekoekje het volgende:
[..]
idd.. dat heb ik van mijn moeder..
quote:Op zondag 9 december 2007 21:32 schreef DoimeN het volgende:
Gast je bent te lelijk, of ze is naar school geweest en heeft jou op 'sociale ladderstatus' bij haar vriendinnen getest door stiekem jou naam te laten vallen. Dit is negatief beoordeeld door 'de groep' waar zei zich aan wil profileren en daardoor word je genegeerd en wil ze niets meer met je te maken hebben.
Anywho zo'n bitch wil je niet believe me!
Zeg nou zelf; als een spijker op zijn kopquote:
hoeft niet natuurlijk.. kan welquote:Op zondag 9 december 2007 21:51 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Zeg nou zelf; als een spijker op zijn kop
Waarom ze hem nou niet meer leuk vindquote:Op zondag 9 december 2007 01:25 schreef Xennia het volgende:
Wat is je vraag?
quote:Op zondag 9 december 2007 20:01 schreef paaskannekoekje het volgende:
[..]
als ik dat had geweten
Nee. Zoals ik al zei, ze gebruikte hem voor de kamer.quote:Op zondag 9 december 2007 21:51 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Zeg nou zelf; als een spijker op zijn kop
Omdat ze hem niet meer nodig had voor die kamer, met een tijdelijke opleving toen ze hem nodig had om contacten met haar msn-scharrels te onderhouden. Toen veegde ze haar voeten weer aan hem af en vertrok.quote:Op zondag 9 december 2007 21:57 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Waarom ze hem nou niet meer leuk vind
Ze komt dus langs om even te MSN'en met een andere ventquote:Op zondag 9 december 2007 20:01 schreef paaskannekoekje het volgende:
[..]
als ik dat had geweten
en wat zei ze toen?quote:Op zondag 9 december 2007 23:18 schreef paaskannekoekje het volgende:
ze kwam net langs om even een peuk te doen.. maar eigenlijk hoorde ze ons praten toen ze al in bed lag en hoorde ze kutwijf en wou ze weten of dat om haar ging wat dus niet zo was.. ook wou ze even wat punaises lenen en een boek op internet bestellen.. punaises heb ik dr gegeven maar een boek bestellen heb ik 'nee' tegen gezegt !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |