Hey..ik had wel een "Wyccie's geheime tattoo"-TT verwachtquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:18 schreef RoofingBurner het volgende:
Nederland doet het niet best bij het Junior Songfestival.
Neuhquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:31 schreef RoofingBurner het volgende:
Misschien kan een Mod je helpen
quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo goed heb ik me niet ingelezen in het vorige topic...
Curieus.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:35 schreef wyccie het volgende:
Ik heb een enorme schijthekel aan naamtopics, serieus. Voor mij niet dus. Ik zal echt pissed zijn.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Curieus.
(blijft een mooi woord)
Inderdaad, wat is dat?quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:37 schreef LadyBlack het volgende:
Wat is dat in de OP dat sommige usernames een linkje zijn?
Een lief kerstplaatje is een stuk Bambi-filet op mijn bordquote:
Bambi-filetquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een lief kerstplaatje is een stuk Bambi-filet op mijn bord
Hmmmmmmmmmquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:43 schreef RoofingBurner het volgende:
Of zo'n lekkere lange varkenshaas met pepersaus.
Kun je je saus beter uitzetten en later weer even aanzetten.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:45 schreef wyccie het volgende:
Ik had hamlappen en een lekkere sausmix.Maar de rest van mijn maaltijd had nogal een lange bereidingstijd. Dus om mijn saus niet te laten verdampen bleef ik er maar water, kookroom en nog meer zooi instrooien. Werd veel te sterk.
Ik denk dat mijn onderontwikkelde smaakpapillen de maizena niet eens kunnen proeven. Het hoort toch ook geen smaak te hebben? Of bedoel je de textuur?quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:49 schreef Nembrionic het volgende:
Kun je je saus beter uitzetten en later weer even aanzetten.
Weet je wat pas vies is? Als er een berg maizena doorheen gemikt wordt om 'm dik te maken
Luisterde ik vroeger wel vaakquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:50 schreef RoofingBurner het volgende:
Luistert hier iemand wel eens naar 'het theater van het sentiment'? Op Radio 2, 's avonds tussen 8 en 10
Dat heb ik ook nog wel eens geluisterd. Ik dacht destijds dat het een tijdelijk programma was en daar baalde ik eigenlijk wel van want ik vond het vetquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:50 schreef RoofingBurner het volgende:
Luistert hier iemand wel eens naar 'het theater van het sentiment'? Op Radio 2, 's avonds tussen 8 en 10
Maizena heeft zogenaamd geen smaak maar als je teveel maizena in je saus doet dan krijgt het echt wel een weee, bloemige smaak. Het vlakt de smaak sowieso af. Niet lekkerquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn onderontwikkelde smaakpapillen de maizena niet eens kunnen proeven. Het hoort toch ook geen smaak te hebben? Of bedoel je de textuur?
Wat een eikel.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:19 schreef wyccie het volgende:
Ik had woensdag al mijn films binnengekregen.
Baal alleen wel dat de postbode het weer bij een ander heeft afgegeven zonder bij mij een briefje achter te laten. En die ander heeft het bij mij voor de deur gepleurd. Lekker, bedankt.
Keus genoeg.quote:
Van een chocoladeletter en wat chips kom je geen hele maat aan hoorquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:46 schreef Soempie het volgende:
En ik heb de chips opgegeten.![]()
![]()
Terwijl ik net alle kleding die te groot was weg heb gedaan.
Laat geworden gister?quote:
Min of meer. Kon mijn boek niet weg leggenquote:
Bijnaquote:Op zondag 9 december 2007 11:01 schreef Nembrionic het volgende:
Ga je vandaag?
Oeh.. vergeet niet een dood, troebel glas bier naar binnen te werken voor me daarzoquote:Op zondag 9 december 2007 11:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Bijna
Vanmiddag eerst een kerstconcertje geven, dan direct door op de trein naar Eindhoven, daar kan ik gelukkig bij een vriendin slapen zodat ik niet voor dag en dauw op hoef morgen. We vliegen om half 10
Whehehe ja schuimkraagloze biertjes.quote:Op zondag 9 december 2007 11:08 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Oeh.. vergeet niet een dood, troebel glas bier naar binnen te werken voor me daarzo
Ja, echt handig is dat nietquote:Op zondag 9 december 2007 11:19 schreef LadyBlack het volgende:
Eentje die van zoete drankjes houdt
Ik ben vandeweek trouwens zo dom geweest om twee fikse glazen Martini weg te werken terwijkl ik midden in mijn antibioticumkuur zatHeb er geen last van gehad, dus dat scheelt
Nou, hier regent het al dagenquote:Op zondag 9 december 2007 11:23 schreef LadyBlack het volgende:
T wordt best mooi weer!
Koud maar droog
half uur, 3 kwartier rijden van Luton Airport (Milton Keynes)quote:Op zondag 9 december 2007 11:26 schreef LadyBlack het volgende:
Tough luck![]()
Hoever zit je van Londen af?????
Ik +- 380 km en hier is het mooi weerquote:Op zondag 9 december 2007 11:26 schreef LadyBlack het volgende:
Tough luck![]()
Hoever zit je van Londen af?????
Zit jij hier ook?quote:Op zondag 9 december 2007 11:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik +- 380 km en hier is het mooi weer
Stiekem gewoon in NL hoorquote:Op zondag 9 december 2007 11:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zit jij hier ook?
Waar zit jij dan? Brighton ofzo?
Of gewoon stiekem in Nederland?
Timquote:
Niet echt, omdat ik gisteren niet handig bezig was heb ik nu een voetblessure (sprintje trekken over gedweilde vloer). En ik heb er geen rekening mee gehouden dat ik vandaag nog moet eten, dus ik moet even kijken wat ik nog in huis heb. Maar de kans bestaat dat ik of breakfast cereal of pannenkoeken als lunch moet nemenquote:Op zondag 9 december 2007 12:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Nog plannen voor vandaag?
quote:Op zondag 9 december 2007 01:25 schreef Biogarde het volgende:
Wat is het verschil tussen een schilderssteiger en een accu??
Op een accu zitten maar 2 polen![]()
![]()
Daar is toch niks mis mee, met die lunchquote:Op zondag 9 december 2007 12:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niet echt, omdat ik gisteren niet handig bezig was heb ik nu een voetblessure (sprintje trekken over gedweilde vloer). En ik heb er geen rekening mee gehouden dat ik vandaag nog moet eten, dus ik moet even kijken wat ik nog in huis heb. Maar de kans bestaat dat ik of breakfast cereal of pannenkoeken als lunch moet nemen
Prima lunch, maar avondeten heb ik ook niet aan gedacht. Dan zou ik me moeten redden met diepvriesvlees en aardappelkroketjes, die zeer lastig lekker te krijgen zijn in een pan. Oh en geen groentequote:Op zondag 9 december 2007 12:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Daar is toch niks mis mee, met die lunch
Dan moet je vanavond maar ergens een vette hap scoren, he verdoriequote:Op zondag 9 december 2007 12:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Prima lunch, maar avondeten heb ik ook niet aan gedacht. Dan zou ik me moeten redden met diepvriesvlees en aardappelkroketjes, die zeer lastig lekker te krijgen zijn in een pan. Oh en geen groente
Ach ik kan het wel lijden, de afgelopen paar dagen heb ik zó gezond gegeten! McDonald's op donderdag, saucijzenbrood, soep en chocola op vrijdag, gisteren vooral het een en ander aan brood... gaat primaquote:Op zondag 9 december 2007 12:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan moet je vanavond maar ergens een vette hap scoren, he verdorie
Ik gebruik normaal foksilver, en die heeft andere banners. Net was er opeens een andere lay-out en toen zag ik diequote:Op zondag 9 december 2007 14:40 schreef wyccie het volgende:
Die is al weer oud. Ik vind de donkere lucht met bliksem wel mooi. En de *bling bling* kristalbanner ook.
Dag Rode Leiderquote:
Doe ze de groeten en verzin leuke opdrachten voor de Lesser Slavequote:Op zondag 9 december 2007 17:14 schreef iamredleader het volgende:en vandaag lekker gestudeerd, ook even naar een nieuwe computer gekeken en straks komen DaviniaHR en Eli hiernaartoe voor het eten, PhysicsRules is er al, en het wordt een gezellige avond
The Great Dalmuti?quote:Op zondag 9 december 2007 18:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Doe ze de groeten en verzin leuke opdrachten voor de Lesser Slave
(ik heb het ook gekocht overigens en het is een succes)
Goh dat heb ik nog nooit met opdrachten voor de Lesser Slave gedaanquote:
Wij toevallig wel. Hele vervelende dingen zoals: "doe een plastic zak om je rechterhand en speel een ronde" of "doe een ovenhandschoen aan"quote:Op zondag 9 december 2007 18:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Goh dat heb ik nog nooit met opdrachten voor de Lesser Slave gedaan
Groetjes gedaan, en terugquote:Op zondag 9 december 2007 18:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Doe ze de groeten en verzin leuke opdrachten voor de Lesser Slave
(ik heb het ook gekocht overigens en het is een succes)
Nog 39 minutenquote:Op zondag 9 december 2007 20:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Moewhahahaha ik heb een plan bedacht! Ik ga The Simpsons movie kijken en als die klaar is begint Top Gear bijna (deze week om 22 uur i.p.v. 21)
Starting now...quote:
quote:Op zondag 9 december 2007 22:49 schreef wyccie het volgende:
Nem, een Hoegaarden? Kleren opruimen en wassen?
Je zit toch in Engeland?
The Simpsons Movie ook pas gekeken.quote:Op zondag 9 december 2007 20:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Moewhahahaha ik heb een plan bedacht! Ik ga The Simpsons movie kijken en als die klaar is begint Top Gear bijna (deze week om 22 uur i.p.v. 21)
Moet jij voor kleren voor de modellen zorgen?quote:Op zondag 9 december 2007 22:55 schreef Nembrionic het volgende:
En de kleren opruimen en wassen: je dacht toch niet dat ik modellen steeds in dezelfde ongewassen kleren laat rondlopen he?
Ja, vaak wel. Omdat ik veel zelf schiet zonder opdracht.quote:Op zondag 9 december 2007 22:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Moet jij voor kleren voor de modellen zorgen?Koop jij ze zelf?
Het zijn vaak sexy kleren toch, hotpants en dat soort dingen? Kijken de verkoopsters niet een beetje vreemd naar je?quote:Op zondag 9 december 2007 22:57 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, vaak wel. Omdat ik veel zelf schiet zonder opdracht.
En wederom ja. Alleen ben ik niet altijd even goed in passende dingen vinden en kleuren zijn ook niet mijn sterkste kant.
Heb je de "between a rock and a hard place"-grap nog meegekregen?quote:Op zondag 9 december 2007 22:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
The Simpsons Movie ook pas gekeken.![]()
Marge: Mmmm, best kiss of my life.
Homer: Best kiss of your life, so far.
![]()
Alles eigenlijk. Van hotpants tot lingerie tot streetwear. En ja, ze kijken wel eens raar als ik ineens 10 setjes kom kopen, en dat moet je dan weer uit gaan leggen natuurlijkquote:Op zondag 9 december 2007 22:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het zijn vaak sexy kleren toch, hotpants en dat soort dingen? Kijken de verkoopster niet een beetje vreemd naar je?
Ik was de enige die moest lachen toen ik hem keekquote:Op zondag 9 december 2007 23:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je de "between a rock and a hard place"-grap nog meegekregen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Ik weet nog dat ik lang geleden een topic las van je over kleding. Ik dacht toen echt: wtf?quote:Op zondag 9 december 2007 22:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, vaak wel. Omdat ik veel zelf schiet zonder opdracht.
Maar dan nog, net als in dit geval: bij meerdaagse shoots wordt er dubbel gedragen.
En dan is het gewoon niet fris/een fris gevoel als er al iemand anders in gelopen heeft.
En wederom ja. Alleen ben ik niet altijd even goed in passende dingen vinden en kleuren zijn ook niet mijn sterkste kant
quote:Op zondag 9 december 2007 23:03 schreef Nembrionic het volgende:Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
quote:Op zondag 9 december 2007 23:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik was de enige die moest lachen toen ik hem keek
Deze mis ik even.quote:Op zondag 9 december 2007 23:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je de "between a rock and a hard place"-grap nog meegekregen?
Was dat zo'n topic waarin ik vroeg van: "Waar kan ik dit kopen?"quote:Op zondag 9 december 2007 23:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik lang geleden een topic las van je over kleding. Ik dacht toen echt: wtf?![]()
Wist toen nog niet dat je fotograaf was.
Zegt de uitdrukking je überhaupt iets?quote:
Die was zo goed.quote:Op zondag 9 december 2007 23:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook
Zelfde was trouwens bij Wallace and Grommit: The Curse of the Wererabbit.
- 2 honden in een vliegtuigje -> dogfight
- een "24 Carat" Worteltroffee
En nog meer van dat soort ongein. Wij lagen in een scheur, de rest van de bios lag in een coma.
Jaquote:Op zondag 9 december 2007 23:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Was dat zo'n topic waarin ik vroeg van: "Waar kan ik dit kopen?"
quote:Op zondag 9 december 2007 23:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zegt de uitdrukking je überhaupt iets?
Dat betekent dus dat je voor een shoot een enorme koffer aan kleding bij je hebt.quote:Op zondag 9 december 2007 23:02 schreef Nembrionic het volgende:
Alles eigenlijk. Van hotpants tot lingerie tot streetwear. En ja, ze kijken wel eens raar als ik ineens 10 setjes kom kopen, en dat moet je dan weer uit gaan leggen natuurlijk
Maar veel is ook gewoon via internet te koop natuurlijk
Oh, ben jij er zo één.quote:-edit- verder is het overigens heel normaal natuurlijk als een man sexy kleding koopt hoor
Echt welquote:
Linkje?quote:Op zondag 9 december 2007 23:06 schreef Nembrionic het volgende:
Was dat zo'n topic waarin ik vroeg van: "Waar kan ik dit kopen?"
Ligt eraan. Meestal koop ik het ter plekke en veel kleren die ik koop laat achter voor als ik er nog een keer moet zijn. Werk meestal op dezelfde plekkenquote:Op zondag 9 december 2007 23:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat je voor een shoot een enorme koffer aan kleding bij je hebt.
[..]
Ik wist gewoon dat je dat ging zeggen maar ik was te lui om te edittenquote:Oh, ben jij er zo één.
Oh..Engelse uitdrukking. Dus eigenlijk dat je in een kutsituatie zit en allebei de optie die je hebt zijn 2 rot opties.quote:
Het is een verfilming van een computerspel, en die zijn over het algemeen ruk. Games naar aanleiding van films ookquote:Op zondag 9 december 2007 22:26 schreef Nembrionic het volgende:
Voor jongens en meiden van de AKQ-SC: Hitman is een kutfilm.
quote:
Ja, klopt. Maar behalve een ruk verhaallijn was het acteurwerk gewoon verschrikkelijk lomp.quote:Op zondag 9 december 2007 23:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is een verfilming van een computerspel, en die zijn over het algemeen ruk. Games naar aanleiding van films ook
quote:Op zondag 9 december 2007 23:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet ik wel heel diep zoeken hoor
Resident Evil was wel vermakelijk, maar om het nou erg goed te gaan noemen...quote:Op zondag 9 december 2007 23:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar behalve een ruk verhaallijn was het acteurwerk gewoon verschrikkelijk lomp.
Sommige stukken leken ook nagesynchroniseerd. En teveel enorme clichés en stereotypen.
Resident Evil vond ik bijvoorbeeld erg goed.
Trusten en succes met je arme hoofdjequote:
quote:Op zondag 9 december 2007 23:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Pardon, service: Gezocht: kledingwinkel met...
Sex helpt heeeel goed tegen hoofdpijnquote:
quote:Op zondag 9 december 2007 23:28 schreef wyccie het volgende:
Ik bedoel deze
http://us.st11.yimg.com/u(...)ations_1980_54369712
Ik bedoel deze
Nou ja, je hoeft haar niet zo schaamteloos uit te lachen, hoor. Best zielig dat ze een extra hand heeft op een nogal vreemde plek.quote:
Wat ga je nu doen? Je verdriet daarover verdrinken?quote:Op zondag 9 december 2007 23:30 schreef Nembrionic het volgende:
Bah, vervelende ontdekking: mijn zojuist opengetrokken Hoeg is geen 0,5L maar 0,75L
quote:Op zondag 9 december 2007 23:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou ja, je hoeft haar niet zo schaamteloos uit te lachen, hoor. Best zielig dat ze een extra hand heeft op een nogal vreemde plek.
Ja, met die extra 250mlquote:Op zondag 9 december 2007 23:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat ga je nu doen? Je verdriet daarover verdrinken?
Jij hebt echt een ontzettend jaloersmakend beroep, zeg.quote:
Wat versta jij onder spannends?quote:Op zondag 9 december 2007 23:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij hebt echt een ontzettend jaloersmakend beroep, zeg.
Gebeurt er eigenlijk ook wel eens iets spannends tijdens de shoots? ( Dat ik dat durf te vragen!)
Wat denk jiij nou van me/het vak?quote:Op zondag 9 december 2007 23:48 schreef Nembrionic het volgende:
Maar voor iemand die medicijnen studeert lijkt me dit toch geen vraag om rode oren van te krijgen
Ik dacht eigenlijk dat je voor arts ging studeren.quote:
Ja, maar.... het was niet bepaald een fatsoenlijke vraag.quote:Op zondag 9 december 2007 23:53 schreef Nembrionic het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat je voor arts ging studeren.
Nou, ik vind het een hele normale vraag. En in feite is het niet anders alsof je vraagt ik wel eens iemand in het café oppik/zou oppikken. Dat is toch een normale vraag?quote:Op zondag 9 december 2007 23:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, maar.... het was niet bepaald een fatsoenlijke vraag.
Dat is iets wat mij niks aangaat en dat zou ik dan ook niet zo gauw vragen, hoor.quote:Op zondag 9 december 2007 23:58 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, ik vind het een hele normale vraag. En in feite is het niet anders alsof je vraagt ik wel eens iemand in het café oppik/zou oppikken. Dat is toch een normale vraag?
quote:Het "rode oren"-niveau van die vraag vind ik persoonlijk een stuk lager dan: "En, mijnheer de Vries, hoe staat het met de wratten op uw anus?"
Nee, hoor. Ik ben niet echt iemand bij wie men een tattoo verwacht. Ik kom op het eerste gezicht over als lief, aardig, netjes etc.quote:Op zondag 9 december 2007 23:59 schreef Nembrionic het volgende:
Vind je het trouwens gek als ik zeg dat ik dit soort bescheidenheid/"preutsheid"/voorzichtigheid niet vind passen bij iemand met een tattoo?
Feel free to ask, zou ik zeggenquote:Op maandag 10 december 2007 00:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is iets wat mij niks aangaat en dat zou ik dan ook niet zo gauw vragen, hoor.
De reden dat ik dit wel vraag is omdat je een bepaald soort foto's maakt en ik was toch wel nieuwsgierig.![]()
Ik snap je punt. In dat licht kun je wellicht zien dat het voor mij ook een "beroepsvraag" is en dus niet raarquote:[..]
![]()
Dat hoort er gewoon bij. Op de faculteit hebben woorden als anus en rectum een andere 'klank' (of hoe zeg je dat?) dan daarbuiten.
Inderdaadquote:Op maandag 10 december 2007 00:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik ben niet echt iemand bij wie men een tattoo verwacht. Ik kom op het eerste gezicht over als lief, aardig, netjes etc.
Stille wateren hebben diepe gronden zeg ik altijd maarquote:Op maandag 10 december 2007 00:13 schreef wyccie het volgende:
Maar eigenlijk ben ik gewoon een bitch, dat begrijp je wel, hč.
quote:Op maandag 10 december 2007 00:21 schreef wyccie het volgende:
Blijkbaar is dat erg typerend voor mij, want het is niet de eerste keer dat ik aan water word gelinkt.
Da's kut. Morgen even bellen dus.quote:Op maandag 10 december 2007 00:31 schreef Supersheep het volgende:
Kom thuis ligt er een brief van de belastingdienst op me te wachten:
Door u terug te betalen: ¤ 302
Op 18 februari 2008 moet dit bedrag op de rekening van de Belastingdienst staan.
U bent ten onrechte niet verzekerd tegen ziektekosten volgens de Zorgverzekeringswet. U heeft daarom voor het gehele jaar of voor een deel van het jaar geen recht op zorgtoeslag?
WTF is dit dan?![]()
Komt vast door mijn waterhoofd.quote:Op maandag 10 december 2007 00:33 schreef Nembrionic het volgende:
(explain)
Ik ga trouwens slapen. Morgen weer een drukke dag.
Of een fout OF je hebt een keer een betaling gemist. Konden ze niet incasseren omdat je niet genoeg saldo had. Helaas stoppen ze vaak het hele incasseren verhaal. Dus dan incasseren ze de volgende maand ook gewoon vrolijk niet.quote:Op maandag 10 december 2007 00:31 schreef Supersheep het volgende:
Kom thuis ligt er een brief van de belastingdienst op me te wachten:
Door u terug te betalen: ¤ 302
Op 18 februari 2008 moet dit bedrag op de rekening van de Belastingdienst staan.
U bent ten onrechte niet verzekerd tegen ziektekosten volgens de Zorgverzekeringswet. U heeft daarom voor het gehele jaar of voor een deel van het jaar geen recht op zorgtoeslag.
WTF is dit dan?![]()
quote:Op maandag 10 december 2007 00:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Komt vast door mijn waterhoofd.![]()
Ik moet ook slapen, ja.
Ja, maandelijks netjes meer dan ¤100,- betaald.quote:Op maandag 10 december 2007 00:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Da's kut. Morgen even bellen dus.
En ik neem aan dat je wel verzekerd bent?
Ik heb echt geen ideequote:Op maandag 10 december 2007 00:46 schreef wyccie het volgende:
Als je elke maand hebt betaald zal het wel een foutje zijn.
Je krijgt per maand 35 euro zorgtoeslag, dus dan betekent dat je voor dit bedrag 8,5 maand lang zogenaamd niet verzekerd was. Weet je of er iets is veranderd in die andere 3,5 maand?
Ah, gelukkig maar.quote:Op maandag 10 december 2007 00:52 schreef Supersheep het volgende:wat een dooie boel hier, zal vast ook nog wel zo blijven tot kerst..
Zelfs ik heb een hekel aan dekstempelsquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind tattoos bij vrouwen sowieso al niet mooi. Echt geen enkele.
Maar zeker de dekstempels, dolfijntjes, sterren en chinese karakters niet.
Maar tattoos voor vriendjes/vriendinnetjes laten zetten is inderdaad helemaal een toppunt.
Als je uit elkaar gaat dan is het al een waardloos ding maar in zo'n extreem geval als dit is het helemaal bagger.
Ze wil het weg laten laseren maar dat gaat zo'n 1000 Pond kosten(1500 euro).
En dat heeft ze gewoon nog niet
Best orgineelquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:14 schreef Whiteguy het volgende:
tattoos...
als ik er al verplicht eentje zou moeten nemen in ieder geval op een plek waar niemand hem ziet.
Een waslabeltje onder op mn voet ofzo. 40 graden, en met de zachtjes met de hand wassen ofzo
quote:Op zondag 9 december 2007 20:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik bedoel deze
Neh, die bedoelde ik niet.quote:Op zondag 9 december 2007 23:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Pardon, service: Gezocht: kledingwinkel met...
quote:Op zondag 9 december 2007 23:48 schreef Nembrionic het volgende:
En dat je het durft te vragen? Dat is echt werkelijk altijd vraag nummer 1
Dat zei Wiebel ook al.quote:Op zondag 9 december 2007 23:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sex helpt heeeel goed tegen hoofdpijn
nou enquote:Op maandag 10 december 2007 11:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
ik zei ook helemaal niks tegen jou
'moggel, Whiteguyquote:Op maandag 10 december 2007 11:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
ik zei ook helemaal niks tegen jou
Fotoquote:Op maandag 10 december 2007 11:18 schreef Whiteguy het volgende:
Ik ga gewoon niks doen vandaag.
Zit er nog steeds bij als een hamster vanwege getrokken verstandskiezen.
Don't stop movin', babyquote:Op maandag 10 december 2007 11:00 schreef Soempie het volgende:
wiebel dit, wiebel dat, wiebel zus, wiebel zo..![]()
![]()
Ahhh, you're cute.quote:
Woord vergeten: "niet" -> "En dat durf je NIET te vragen"quote:
Wat dan wel?quote:
Oh, nou het is eigenlijk meer dan je allerlei pijnstillende stofjes aanmaakt tijdens lichamelijke inspanning. En sex is daar een goed en plezierig voorbeeld vanquote:Op maandag 10 december 2007 10:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat zei Wiebel ook al.![]()
'neeeeheeee, ik heb hoofdpijn!'![]()
![]()
![]()
![]()
En toen ging hij het over doorbloeding hebben en zuurstof naar je hersenen.![]()
dear God.quote:Op maandag 10 december 2007 11:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Don't stop movin', baby
Only booties drive me crazy
wiebel wiebel, wiebel wiebel
Don't stop movin', baby
Only booties drive me crazy
wiebel wiebel, wiebel wiebel
Hey, hey, hey
wiebel wiebel
Hey, hey, hey
wiebel wiebel
Put your wares on my face
I love the way your booty shake
Girl you got to suck my dick
And you got to suck it quick
Hey, hey, hey
wiebel wiebel
Hey, hey, hey
wiebel wiebel
Vrij naar 'Wiggle, Wiggle' van The Outhere Brothers...
Slapen werkt ook perfect.quote:Op maandag 10 december 2007 11:55 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, nou het is eigenlijk meer dan je allerlei pijnstillende stofjes aanmaakt tijdens lichamelijke inspanning. En sex is daar een goed en plezierig voorbeeld van
De smoes "ik heb hoofdpijn" zou dus eigenlijk nooit meer gebruikt mogen worden
Toegegeven, slapen is één van de beste dingen in het levenquote:
Bij dat topic wat Tim naar voren schoof werd tenminste duidelijk dat het was voor foto's.quote:Op maandag 10 december 2007 11:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat dan wel?
-edit -never mind
quote:Op maandag 10 december 2007 12:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Toegegeven, slapen is één van de beste dingen in het leven
Zekerquote:Op maandag 10 december 2007 12:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Toegegeven, slapen is één van de beste dingen in het leven
Jaquote:Op maandag 10 december 2007 12:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bij dat topic wat Tim naar voren schoof werd tenminste duidelijk dat het was voor foto's.
Blasphemy!quote:
relax.quote:Op maandag 10 december 2007 12:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik moet dan ook zeggen dat dat woord me nu al aardig de keel uit begint te komen. De reclame was al irritant, maar de manier waarop nu half NL het lijkt te gaan gebruiken is helemaal tenenkrommend..
Nouja, van die 8 uur slaap per nacht zijn inderdaad de eerste paar seconden en de laatste paar minuten het fijnst.quote:
quote:Op maandag 10 december 2007 12:20 schreef Nembrionic het volgende:
Blasphemy!
my point exactlyquote:Op maandag 10 december 2007 12:20 schreef Nembrionic het volgende:
Blasphemy!
Het lekkerste aan slapen is waarschijnlijk het moment nét voordat je slaapt en het moment dat je nét wakker wordt en nog half slaapt, opgerold in je warme dekens
Dat vind ik geen zonde van mijn tijd
Blasphemy = ketterijquote:Op maandag 10 december 2007 12:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is dat je niet zonder slaap kunt, maar ik beperk het tot een minimum...
Ach gossiequote:Op maandag 10 december 2007 12:47 schreef Etcetera het volgende:
IK VERVEEEEEEEEEEEEEEEEL ME
stomme cursusen heb nu ook weer hoofdpijn
gaat mij dat helpenquote:Op maandag 10 december 2007 12:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ach gossie. Zal ik me met je mee vervelen?
Je boft dat je stage niet tijdens de zomervakantie is. Al dat komkommernieuwsquote:Op maandag 10 december 2007 12:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
gaat mij dat helpen
dit is de eerste keer dat ik op stage zit en denk: zal ik spijbelen![]()
Het helpt je geen steek verder, maar ik wilde weer es vriendelijk over komen in de SCquote:Op maandag 10 december 2007 12:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
gaat mij dat helpen
dit is de eerste keer dat ik op stage zit en denk: zal ik spijbelen![]()
Dat was mijn deelnamenummer bij Idolsquote:Op maandag 10 december 2007 13:13 schreef iamredleader het volgende:
Tim, waar sloeg die 2733 ook alweer op onder je username?
quote:Op maandag 10 december 2007 13:20 schreef Soempie het volgende:
Ik dacht even dat IARL een dialoog met zichzelf hield.
Na actie Jochem ga ik weer terug naar een Dommelquote:Op maandag 10 december 2007 13:20 schreef Soempie het volgende:
Ik heb ook op lokhomo gestemdquote:
kun je stemmenquote:
op het nieuwste/mooiste/beste woord van 2007 neem ik aanquote:
quote:Op maandag 10 december 2007 13:20 schreef Soempie het volgende:
Ah, okeequote:Op maandag 10 december 2007 13:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat was mijn deelnamenummer bij Idols
Zal ik dat ook eens doen?quote:Op maandag 10 december 2007 13:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Na actie Jochem ga ik weer terug naar een Dommel
De site is nogal traag op het moment, maar je kan in principe stemmen op woordvanhetjaar.nlquote:Op maandag 10 december 2007 13:35 schreef iamredleader het volgende:
ik zou bijna op goeiemoggen gaan stemmenmaar de website laadt niet?
site doet het nietquote:Op maandag 10 december 2007 13:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De site is nogal traag op het moment, maar je kan in principe stemmen op woordvanhetjaar.nl
In dit geval valt het niet onder uitlokking, omdat de politie niet met het aanbod komt. Een agente mag er best uitzien als een prostituee en als een kerel aan haar vraagt wat het kost om even lekker te gaan rampetampen is hij strafbaar. Loopt de agente naar die vent toe en vraagt of hij zin heeft in een wip en hij zegt dan ja, dan is er sprake van uitlokking en is hij niet strafbaarquote:Op maandag 10 december 2007 13:51 schreef Soempie het volgende:
ik snap hem al.![]()
Dat je mensen kunt oppakken. Is dat niet strafbaar? Wat ze doen: jong meisje spelen en zo een ouder persoon lokken via internet.![]()
Iemand Hard Candy gezien?
volgens mij is het pas strafbaar als ze een bedrag zijn overeen gekomen maar is dit dan wel uitlokkingquote:Op maandag 10 december 2007 13:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In dit geval valt het niet onder uitlokking, omdat de politie niet met het aanbod komt. Een agente mag er best uitzien als een prostituee en als een kerel aan haar vraagt wat het kost om even lekker te gaan rampetampen is hij strafbaar. Loopt de agente naar die vent toe en vraagt of hij zin heeft in een wip en hij zegt dan ja, dan is er sprake van uitlokking en is hij niet strafbaar
Oke.quote:Op maandag 10 december 2007 13:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In dit geval valt het niet onder uitlokking, omdat de politie niet met het aanbod komt. Een agente mag er best uitzien als een prostituee en als een kerel aan haar vraagt wat het kost om even lekker te gaan rampetampen is hij strafbaar. Loopt de agente naar die vent toe en vraagt of hij zin heeft in een wip en hij zegt dan ja, dan is er sprake van uitlokking en is hij niet strafbaar
uitlokking is volgens mij slechts in sommige gevallen strafbaar in NLquote:Op maandag 10 december 2007 13:51 schreef Soempie het volgende:
ik snap hem al.![]()
Dat je mensen kunt oppakken. Is dat niet strafbaar? Wat ze doen: jong meisje spelen en zo een ouder persoon lokken via internet.![]()
Iemand Hard Candy gezien?
volgens mij is het gewoon verbodenquote:Op maandag 10 december 2007 14:01 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
uitlokking is volgens mij slechts in sommige gevallen strafbaar in NL
Volgens mij is het niet strafbaar, maar het geldt niet als bewijs. Je hebt er dan gewoon niets meer aanquote:Op maandag 10 december 2007 14:01 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
uitlokking is volgens mij slechts in sommige gevallen strafbaar in NL
Doet me denken aan vroeger. Zin opschrijven, omvouwen, zin opschrijven, volgende persoon, etc.quote:Op maandag 10 december 2007 14:12 schreef Etcetera het volgende:stelletje kleuters hier
we moeten nu zelf verhaaltjes typen en gaat daadwerkelijk nergens over
dit is ergerquote:Op maandag 10 december 2007 14:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Doet me denken aan vroeger. Zin opschrijven, omvouwen, zin opschrijven, volgende persoon, etc.
't Is die avatar hequote:Op maandag 10 december 2007 13:20 schreef Soempie het volgende:
Net zoiets als een lokfiets eigenlijk, en een lokhoer.quote:
quote:Op maandag 10 december 2007 14:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
't Is die avatar he
Zelfs met een andere achtergrondkleur helpt het niets
Maar homoseksualiteit is niet strafbaar.quote:Op maandag 10 december 2007 14:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Net zoiets als een lokfiets eigenlijk, en een lokhoer.
seks in het openbaar nog altijd wel dacht ik?quote:Op maandag 10 december 2007 14:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar homoseksualiteit is niet strafbaar.
En dat durf JIJ te beweren?quote:
quote:Op maandag 10 december 2007 14:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
seks in het openbaar nog altijd wel dacht ik?
Nouja! Je hebt hem bewaard.quote:Op maandag 10 december 2007 14:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat durf JIJ te beweren?
[ afbeelding ]
Ah, zo. Wat gebeurt er eigenlijk als je betrapt wordt?quote:Op maandag 10 december 2007 14:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
seks in het openbaar nog altijd wel dacht ik?
dan mag je denk ik mee naar het bureau, en krijg je een leuke boete?quote:Op maandag 10 december 2007 14:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ah, zo. Wat gebeurt er eigenlijk als je betrapt wordt?
Ja natuurlijk..zo'n enge kat kom je niet vaak tegenquote:
Ja...en ik weet niet hoe hoog die zal zijn maar die zal vast lager zijn dan voor/bij de lokhoeren.quote:Op maandag 10 december 2007 14:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan mag je denk ik mee naar het bureau, en krijg je een leuke boete?
* mrauw!quote:Op maandag 10 december 2007 14:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Flinke slagtanden heeft dat beest
En ook belangrijk: hoe heet ze?quote:
ik had verwacht hoe ziet ze er uitquote:Op maandag 10 december 2007 14:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En ook belangrijk: hoe heet ze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |