Jij hebt echt een ontzettend jaloersmakend beroep, zeg.quote:
Wat versta jij onder spannends?quote:Op zondag 9 december 2007 23:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij hebt echt een ontzettend jaloersmakend beroep, zeg.
Gebeurt er eigenlijk ook wel eens iets spannends tijdens de shoots? ( Dat ik dat durf te vragen!)
Wat denk jiij nou van me/het vak?quote:Op zondag 9 december 2007 23:48 schreef Nembrionic het volgende:
Maar voor iemand die medicijnen studeert lijkt me dit toch geen vraag om rode oren van te krijgen
Ik dacht eigenlijk dat je voor arts ging studeren.quote:
Ja, maar.... het was niet bepaald een fatsoenlijke vraag.quote:Op zondag 9 december 2007 23:53 schreef Nembrionic het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat je voor arts ging studeren.
Nou, ik vind het een hele normale vraag. En in feite is het niet anders alsof je vraagt ik wel eens iemand in het café oppik/zou oppikken. Dat is toch een normale vraag?quote:Op zondag 9 december 2007 23:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, maar.... het was niet bepaald een fatsoenlijke vraag.
Dat is iets wat mij niks aangaat en dat zou ik dan ook niet zo gauw vragen, hoor.quote:Op zondag 9 december 2007 23:58 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, ik vind het een hele normale vraag. En in feite is het niet anders alsof je vraagt ik wel eens iemand in het café oppik/zou oppikken. Dat is toch een normale vraag?
quote:Het "rode oren"-niveau van die vraag vind ik persoonlijk een stuk lager dan: "En, mijnheer de Vries, hoe staat het met de wratten op uw anus?"
Nee, hoor. Ik ben niet echt iemand bij wie men een tattoo verwacht. Ik kom op het eerste gezicht over als lief, aardig, netjes etc.quote:Op zondag 9 december 2007 23:59 schreef Nembrionic het volgende:
Vind je het trouwens gek als ik zeg dat ik dit soort bescheidenheid/"preutsheid"/voorzichtigheid niet vind passen bij iemand met een tattoo?
Feel free to ask, zou ik zeggenquote:Op maandag 10 december 2007 00:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is iets wat mij niks aangaat en dat zou ik dan ook niet zo gauw vragen, hoor.
De reden dat ik dit wel vraag is omdat je een bepaald soort foto's maakt en ik was toch wel nieuwsgierig.![]()
Ik snap je punt. In dat licht kun je wellicht zien dat het voor mij ook een "beroepsvraag" is en dus niet raarquote:[..]
![]()
Dat hoort er gewoon bij. Op de faculteit hebben woorden als anus en rectum een andere 'klank' (of hoe zeg je dat?) dan daarbuiten.
Inderdaadquote:Op maandag 10 december 2007 00:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik ben niet echt iemand bij wie men een tattoo verwacht. Ik kom op het eerste gezicht over als lief, aardig, netjes etc.
Stille wateren hebben diepe gronden zeg ik altijd maarquote:Op maandag 10 december 2007 00:13 schreef wyccie het volgende:
Maar eigenlijk ben ik gewoon een bitch, dat begrijp je wel, hè.
quote:Op maandag 10 december 2007 00:21 schreef wyccie het volgende:
Blijkbaar is dat erg typerend voor mij, want het is niet de eerste keer dat ik aan water word gelinkt.
Da's kut. Morgen even bellen dus.quote:Op maandag 10 december 2007 00:31 schreef Supersheep het volgende:
Kom thuis ligt er een brief van de belastingdienst op me te wachten:
Door u terug te betalen: ¤ 302
Op 18 februari 2008 moet dit bedrag op de rekening van de Belastingdienst staan.
U bent ten onrechte niet verzekerd tegen ziektekosten volgens de Zorgverzekeringswet. U heeft daarom voor het gehele jaar of voor een deel van het jaar geen recht op zorgtoeslag?
WTF is dit dan?![]()
Komt vast door mijn waterhoofd.quote:Op maandag 10 december 2007 00:33 schreef Nembrionic het volgende:
(explain)
Ik ga trouwens slapen. Morgen weer een drukke dag.
Of een fout OF je hebt een keer een betaling gemist. Konden ze niet incasseren omdat je niet genoeg saldo had. Helaas stoppen ze vaak het hele incasseren verhaal. Dus dan incasseren ze de volgende maand ook gewoon vrolijk niet.quote:Op maandag 10 december 2007 00:31 schreef Supersheep het volgende:
Kom thuis ligt er een brief van de belastingdienst op me te wachten:
Door u terug te betalen: ¤ 302
Op 18 februari 2008 moet dit bedrag op de rekening van de Belastingdienst staan.
U bent ten onrechte niet verzekerd tegen ziektekosten volgens de Zorgverzekeringswet. U heeft daarom voor het gehele jaar of voor een deel van het jaar geen recht op zorgtoeslag.
WTF is dit dan?![]()
quote:Op maandag 10 december 2007 00:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Komt vast door mijn waterhoofd.![]()
Ik moet ook slapen, ja.
Ja, maandelijks netjes meer dan ¤100,- betaald.quote:Op maandag 10 december 2007 00:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Da's kut. Morgen even bellen dus.
En ik neem aan dat je wel verzekerd bent?
Ik heb echt geen ideequote:Op maandag 10 december 2007 00:46 schreef wyccie het volgende:
Als je elke maand hebt betaald zal het wel een foutje zijn.
Je krijgt per maand 35 euro zorgtoeslag, dus dan betekent dat je voor dit bedrag 8,5 maand lang zogenaamd niet verzekerd was. Weet je of er iets is veranderd in die andere 3,5 maand?
Ah, gelukkig maar.quote:Op maandag 10 december 2007 00:52 schreef Supersheep het volgende:wat een dooie boel hier, zal vast ook nog wel zo blijven tot kerst..
Zelfs ik heb een hekel aan dekstempelsquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind tattoos bij vrouwen sowieso al niet mooi. Echt geen enkele.
Maar zeker de dekstempels, dolfijntjes, sterren en chinese karakters niet.
Maar tattoos voor vriendjes/vriendinnetjes laten zetten is inderdaad helemaal een toppunt.
Als je uit elkaar gaat dan is het al een waardloos ding maar in zo'n extreem geval als dit is het helemaal bagger.
Ze wil het weg laten laseren maar dat gaat zo'n 1000 Pond kosten(1500 euro).
En dat heeft ze gewoon nog niet
Best orgineelquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:14 schreef Whiteguy het volgende:
tattoos...
als ik er al verplicht eentje zou moeten nemen in ieder geval op een plek waar niemand hem ziet.
Een waslabeltje onder op mn voet ofzo. 40 graden, en met de zachtjes met de hand wassen ofzo
quote:Op zondag 9 december 2007 20:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Moewhahahaha ik heb een plan bedacht! Ik ga The Simpsons movie kijken en als die klaar is begint Top Gear bijna (deze week om 22 uur i.p.v. 21)
quote:Op zondag 9 december 2007 23:28 schreef wyccie het volgende:
Ik bedoel deze
http://us.st11.yimg.com/u(...)ations_1980_54369712
Neh, die bedoelde ik niet.quote:Op zondag 9 december 2007 23:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Pardon, service: Gezocht: kledingwinkel met...
quote:Op zondag 9 december 2007 23:48 schreef Nembrionic het volgende:
En dat je het durft te vragen? Dat is echt werkelijk altijd vraag nummer 1
Dat zei Wiebel ook al.quote:Op zondag 9 december 2007 23:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sex helpt heeeel goed tegen hoofdpijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |