quote:Op zondag 9 december 2007 22:49 schreef wyccie het volgende:
Nem, een Hoegaarden? Kleren opruimen en wassen?
Je zit toch in Engeland?
The Simpsons Movie ook pas gekeken.quote:Op zondag 9 december 2007 20:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Moewhahahaha ik heb een plan bedacht! Ik ga The Simpsons movie kijken en als die klaar is begint Top Gear bijna (deze week om 22 uur i.p.v. 21)
Moet jij voor kleren voor de modellen zorgen?quote:Op zondag 9 december 2007 22:55 schreef Nembrionic het volgende:
En de kleren opruimen en wassen: je dacht toch niet dat ik modellen steeds in dezelfde ongewassen kleren laat rondlopen he?
Ja, vaak wel. Omdat ik veel zelf schiet zonder opdracht.quote:Op zondag 9 december 2007 22:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Moet jij voor kleren voor de modellen zorgen?Koop jij ze zelf?
Het zijn vaak sexy kleren toch, hotpants en dat soort dingen? Kijken de verkoopsters niet een beetje vreemd naar je?quote:Op zondag 9 december 2007 22:57 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, vaak wel. Omdat ik veel zelf schiet zonder opdracht.
En wederom ja. Alleen ben ik niet altijd even goed in passende dingen vinden en kleuren zijn ook niet mijn sterkste kant.
Heb je de "between a rock and a hard place"-grap nog meegekregen?quote:Op zondag 9 december 2007 22:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
The Simpsons Movie ook pas gekeken.![]()
Marge: Mmmm, best kiss of my life.
Homer: Best kiss of your life, so far.
![]()
Alles eigenlijk. Van hotpants tot lingerie tot streetwear. En ja, ze kijken wel eens raar als ik ineens 10 setjes kom kopen, en dat moet je dan weer uit gaan leggen natuurlijkquote:Op zondag 9 december 2007 22:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het zijn vaak sexy kleren toch, hotpants en dat soort dingen? Kijken de verkoopster niet een beetje vreemd naar je?
Ik was de enige die moest lachen toen ik hem keekquote:Op zondag 9 december 2007 23:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je de "between a rock and a hard place"-grap nog meegekregen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Ik weet nog dat ik lang geleden een topic las van je over kleding. Ik dacht toen echt: wtf?quote:Op zondag 9 december 2007 22:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, vaak wel. Omdat ik veel zelf schiet zonder opdracht.
Maar dan nog, net als in dit geval: bij meerdaagse shoots wordt er dubbel gedragen.
En dan is het gewoon niet fris/een fris gevoel als er al iemand anders in gelopen heeft.
En wederom ja. Alleen ben ik niet altijd even goed in passende dingen vinden en kleuren zijn ook niet mijn sterkste kant
quote:Op zondag 9 december 2007 23:03 schreef Nembrionic het volgende:Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
quote:Op zondag 9 december 2007 23:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik was de enige die moest lachen toen ik hem keek
Deze mis ik even.quote:Op zondag 9 december 2007 23:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je de "between a rock and a hard place"-grap nog meegekregen?
Was dat zo'n topic waarin ik vroeg van: "Waar kan ik dit kopen?"quote:Op zondag 9 december 2007 23:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik lang geleden een topic las van je over kleding. Ik dacht toen echt: wtf?![]()
Wist toen nog niet dat je fotograaf was.
Zegt de uitdrukking je überhaupt iets?quote:
Die was zo goed.quote:Op zondag 9 december 2007 23:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook
Zelfde was trouwens bij Wallace and Grommit: The Curse of the Wererabbit.
- 2 honden in een vliegtuigje -> dogfight
- een "24 Carat" Worteltroffee
En nog meer van dat soort ongein. Wij lagen in een scheur, de rest van de bios lag in een coma.
Jaquote:Op zondag 9 december 2007 23:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Was dat zo'n topic waarin ik vroeg van: "Waar kan ik dit kopen?"
quote:Op zondag 9 december 2007 23:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zegt de uitdrukking je überhaupt iets?
Dat betekent dus dat je voor een shoot een enorme koffer aan kleding bij je hebt.quote:Op zondag 9 december 2007 23:02 schreef Nembrionic het volgende:
Alles eigenlijk. Van hotpants tot lingerie tot streetwear. En ja, ze kijken wel eens raar als ik ineens 10 setjes kom kopen, en dat moet je dan weer uit gaan leggen natuurlijk
Maar veel is ook gewoon via internet te koop natuurlijk
Oh, ben jij er zo één.quote:-edit- verder is het overigens heel normaal natuurlijk als een man sexy kleding koopt hoor
Echt welquote:
Linkje?quote:Op zondag 9 december 2007 23:06 schreef Nembrionic het volgende:
Was dat zo'n topic waarin ik vroeg van: "Waar kan ik dit kopen?"
Ligt eraan. Meestal koop ik het ter plekke en veel kleren die ik koop laat achter voor als ik er nog een keer moet zijn. Werk meestal op dezelfde plekkenquote:Op zondag 9 december 2007 23:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat je voor een shoot een enorme koffer aan kleding bij je hebt.
[..]
Ik wist gewoon dat je dat ging zeggen maar ik was te lui om te edittenquote:Oh, ben jij er zo één.
Oh..Engelse uitdrukking. Dus eigenlijk dat je in een kutsituatie zit en allebei de optie die je hebt zijn 2 rot opties.quote:
Het is een verfilming van een computerspel, en die zijn over het algemeen ruk. Games naar aanleiding van films ookquote:Op zondag 9 december 2007 22:26 schreef Nembrionic het volgende:
Voor jongens en meiden van de AKQ-SC: Hitman is een kutfilm.
quote:
Ja, klopt. Maar behalve een ruk verhaallijn was het acteurwerk gewoon verschrikkelijk lomp.quote:Op zondag 9 december 2007 23:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is een verfilming van een computerspel, en die zijn over het algemeen ruk. Games naar aanleiding van films ook
quote:Op zondag 9 december 2007 23:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet ik wel heel diep zoeken hoor
Resident Evil was wel vermakelijk, maar om het nou erg goed te gaan noemen...quote:Op zondag 9 december 2007 23:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar behalve een ruk verhaallijn was het acteurwerk gewoon verschrikkelijk lomp.
Sommige stukken leken ook nagesynchroniseerd. En teveel enorme clichés en stereotypen.
Resident Evil vond ik bijvoorbeeld erg goed.
Trusten en succes met je arme hoofdjequote:
quote:Op zondag 9 december 2007 23:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Pardon, service: Gezocht: kledingwinkel met...
Sex helpt heeeel goed tegen hoofdpijnquote:
quote:Op zondag 9 december 2007 23:28 schreef wyccie het volgende:
Ik bedoel deze
http://us.st11.yimg.com/u(...)ations_1980_54369712
quote:Op zondag 9 december 2007 23:28 schreef wyccie het volgende:
Ik bedoel deze
http://us.st11.yimg.com/u(...)ations_1980_54369712
Nou ja, je hoeft haar niet zo schaamteloos uit te lachen, hoor. Best zielig dat ze een extra hand heeft op een nogal vreemde plek.quote:
Wat ga je nu doen? Je verdriet daarover verdrinken?quote:Op zondag 9 december 2007 23:30 schreef Nembrionic het volgende:
Bah, vervelende ontdekking: mijn zojuist opengetrokken Hoeg is geen 0,5L maar 0,75L
quote:Op zondag 9 december 2007 23:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou ja, je hoeft haar niet zo schaamteloos uit te lachen, hoor. Best zielig dat ze een extra hand heeft op een nogal vreemde plek.
Ja, met die extra 250mlquote:Op zondag 9 december 2007 23:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat ga je nu doen? Je verdriet daarover verdrinken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |