Na actie Jochem ga ik weer terug naar een Dommelquote:Op maandag 10 december 2007 13:20 schreef Soempie het volgende:
Ik dacht even dat IARL een dialoog met zichzelf hield.
Ik heb ook op lokhomo gestemdquote:
kun je stemmenquote:
op het nieuwste/mooiste/beste woord van 2007 neem ik aanquote:
quote:Op maandag 10 december 2007 13:20 schreef Soempie het volgende:
Ah, okeequote:Op maandag 10 december 2007 13:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat was mijn deelnamenummer bij Idols
Zal ik dat ook eens doen?quote:Op maandag 10 december 2007 13:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Na actie Jochem ga ik weer terug naar een Dommel
De site is nogal traag op het moment, maar je kan in principe stemmen op woordvanhetjaar.nlquote:Op maandag 10 december 2007 13:35 schreef iamredleader het volgende:
ik zou bijna op goeiemoggen gaan stemmenmaar de website laadt niet?
site doet het nietquote:Op maandag 10 december 2007 13:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De site is nogal traag op het moment, maar je kan in principe stemmen op woordvanhetjaar.nl
In dit geval valt het niet onder uitlokking, omdat de politie niet met het aanbod komt. Een agente mag er best uitzien als een prostituee en als een kerel aan haar vraagt wat het kost om even lekker te gaan rampetampen is hij strafbaar. Loopt de agente naar die vent toe en vraagt of hij zin heeft in een wip en hij zegt dan ja, dan is er sprake van uitlokking en is hij niet strafbaarquote:Op maandag 10 december 2007 13:51 schreef Soempie het volgende:
ik snap hem al.![]()
Dat je mensen kunt oppakken. Is dat niet strafbaar? Wat ze doen: jong meisje spelen en zo een ouder persoon lokken via internet.![]()
Iemand Hard Candy gezien?
volgens mij is het pas strafbaar als ze een bedrag zijn overeen gekomen maar is dit dan wel uitlokkingquote:Op maandag 10 december 2007 13:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In dit geval valt het niet onder uitlokking, omdat de politie niet met het aanbod komt. Een agente mag er best uitzien als een prostituee en als een kerel aan haar vraagt wat het kost om even lekker te gaan rampetampen is hij strafbaar. Loopt de agente naar die vent toe en vraagt of hij zin heeft in een wip en hij zegt dan ja, dan is er sprake van uitlokking en is hij niet strafbaar
Oke.quote:Op maandag 10 december 2007 13:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In dit geval valt het niet onder uitlokking, omdat de politie niet met het aanbod komt. Een agente mag er best uitzien als een prostituee en als een kerel aan haar vraagt wat het kost om even lekker te gaan rampetampen is hij strafbaar. Loopt de agente naar die vent toe en vraagt of hij zin heeft in een wip en hij zegt dan ja, dan is er sprake van uitlokking en is hij niet strafbaar
uitlokking is volgens mij slechts in sommige gevallen strafbaar in NLquote:Op maandag 10 december 2007 13:51 schreef Soempie het volgende:
ik snap hem al.![]()
Dat je mensen kunt oppakken. Is dat niet strafbaar? Wat ze doen: jong meisje spelen en zo een ouder persoon lokken via internet.![]()
Iemand Hard Candy gezien?
volgens mij is het gewoon verbodenquote:Op maandag 10 december 2007 14:01 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
uitlokking is volgens mij slechts in sommige gevallen strafbaar in NL
Volgens mij is het niet strafbaar, maar het geldt niet als bewijs. Je hebt er dan gewoon niets meer aanquote:Op maandag 10 december 2007 14:01 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
uitlokking is volgens mij slechts in sommige gevallen strafbaar in NL
Doet me denken aan vroeger. Zin opschrijven, omvouwen, zin opschrijven, volgende persoon, etc.quote:Op maandag 10 december 2007 14:12 schreef Etcetera het volgende:stelletje kleuters hier
we moeten nu zelf verhaaltjes typen en gaat daadwerkelijk nergens over
dit is ergerquote:Op maandag 10 december 2007 14:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Doet me denken aan vroeger. Zin opschrijven, omvouwen, zin opschrijven, volgende persoon, etc.
't Is die avatar hequote:Op maandag 10 december 2007 13:20 schreef Soempie het volgende:
Net zoiets als een lokfiets eigenlijk, en een lokhoer.quote:
quote:Op maandag 10 december 2007 14:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
't Is die avatar he
Zelfs met een andere achtergrondkleur helpt het niets
Maar homoseksualiteit is niet strafbaar.quote:Op maandag 10 december 2007 14:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Net zoiets als een lokfiets eigenlijk, en een lokhoer.
seks in het openbaar nog altijd wel dacht ik?quote:Op maandag 10 december 2007 14:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar homoseksualiteit is niet strafbaar.
En dat durf JIJ te beweren?quote:
quote:Op maandag 10 december 2007 14:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
seks in het openbaar nog altijd wel dacht ik?
Nouja! Je hebt hem bewaard.quote:Op maandag 10 december 2007 14:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat durf JIJ te beweren?
[ afbeelding ]
Ah, zo. Wat gebeurt er eigenlijk als je betrapt wordt?quote:Op maandag 10 december 2007 14:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
seks in het openbaar nog altijd wel dacht ik?
dan mag je denk ik mee naar het bureau, en krijg je een leuke boete?quote:Op maandag 10 december 2007 14:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ah, zo. Wat gebeurt er eigenlijk als je betrapt wordt?
Ja natuurlijk..zo'n enge kat kom je niet vaak tegenquote:
Ja...en ik weet niet hoe hoog die zal zijn maar die zal vast lager zijn dan voor/bij de lokhoeren.quote:Op maandag 10 december 2007 14:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan mag je denk ik mee naar het bureau, en krijg je een leuke boete?
* mrauw!quote:Op maandag 10 december 2007 14:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Flinke slagtanden heeft dat beest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |