abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55119700
Verwachting:
Relatiegewauwel
vanacht, morgenochtend, morgenmiddag, morgenavond, morgennacht
... en de rest van de week, tot wel 14 uur per dag!

Ja Ja Fokkers, maak je borst maar nat

[ Bericht 53% gewijzigd door tipsch op 08-12-2007 04:16:18 ]
  zaterdag 8 december 2007 @ 04:09:36 #2
198801 ruba
-weggejorist-
pi_55119703
wies die snollie die bij huub op de bank zit?
OMGWTFMOGGEL~!11!1EINZ1
pi_55119712
Luc wil het voor Roekshana niet lastiger maken dan het al is. Er is kennelijk heel wat voorgevallen..
pi_55119713
Huub : "Zoals je al wel weet mogen we iedere paar weken een uitzending terugkijken. Een oude uitzending, zodat we geen spelinfortmatie krijgen. Maar dan weet je wel hoe iemand speelt"

Inmiddels weten we allemaal dat Brian heel gemeen is en alles vals speelt. Hij verdraait alles en ze steunen hem wel eens.

Keep the Sunny Side Up
pi_55119715
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 04:09 schreef ruba het volgende:
Danseres voor plaatje promoten in het land.
pi_55119717
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 04:09 schreef ruba het volgende:
Je zus?
pi_55119719
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 04:12 schreef schatje het volgende:
Luc wil het voor Roekshana niet lastiger maken dan het al is. Er is kennelijk heel wat voorgevallen..
Welnee, hij lult gewoon dom en doet nogal hoogdravend.
Ze hebben een paar keer gedate, gebeld etc.
pi_55119724
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 04:13 schreef mootie het volgende:

[..]

Welnee, hij lult gewoon dom en doet nogal hoogdravend.
Ze hebben een paar keer gedate, gebeld etc.
Ja dat gesprekje kwam net erg geforceerd over
  zaterdag 8 december 2007 @ 04:14:47 #9
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55119726
  zaterdag 8 december 2007 @ 04:16:02 #10
198801 ruba
-weggejorist-
pi_55119731
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 04:12 schreef schatje het volgende:

[..]

Danseres voor plaatje promoten in het land.
ik zou dr wel doen.
OMGWTFMOGGEL~!11!1EINZ1
pi_55119733
Huub : "Je zag toch vanavond weer hoe Brian met z'n moeder ......"..... En "Weet je nog van die vorige keer ......" ..... "Heb je gezien hoe Brian reageerde op mijn 12-uur" ....... "Je weet toch dat Amanda's vader zelfmoord heeft gepleegd"
Keep the Sunny Side Up
pi_55119739
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 04:14 schreef akveor het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat we hier een officiëel lekker wijf in DGK gespot hebben
  zaterdag 8 december 2007 @ 04:19:30 #13
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55119745
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 04:17 schreef tipsch het volgende:

[..]

Ik denk dat we hier een officiëel lekker wijf in DGK gespot hebben
Ja dit vind ik na Nena de mooiste tot nu toe.... jammer dat ze zo fucking weinig in beeld is en dat ze d'r haar donkerder heeft gemaakt....
Keep the Sunny Side Up
pi_55119752
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 04:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jammer dat we het gelal van Huub moeten horen. Amanda heeft een veel leuker gesprek aan de keukentafel
Amanda ligt toch al eeuwen in bed?
pi_55119754
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 04:22 schreef mootie het volgende:

[..]

Amanda ligt toch al eeuwen in bed?
Amanda en een leuk gesprek
pi_55119756
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 04:19 schreef akveor het volgende:

[..]

Ja dit vind ik na Nena de mooiste tot nu toe.... jammer dat ze zo fucking weinig in beeld is en dat ze d'r haar donkerder heeft gemaakt....
Ik zou Nena inruilen voor deze Nena heeft een licht paardebekkie dat goed zichtbaar is als ze chagrijnig of geconcentreerd is... Nena is ook erg mooi hoor
pi_55119759
Per dag zie ik meer en meer kansen voor DGK ontstaan. Huub zakt af en moet het inmiddels hebben van een weekend-danseresje. 'n Uurtje pikstrelen voor Huub maar inmiddels verhuisd naar stream 3-4 .......
Keep the Sunny Side Up
pi_55119766
Japio ruikt een kans om op TV te komen, dus perst z'n 180 kilo in beeld

Keep the Sunny Side Up
  zaterdag 8 december 2007 @ 04:37:18 #20
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_55119770
Dus Lieke slaapt vannacht bij Selene en Luc.
.
pi_55119773
Japio maakt TV ....... Wat zal dit soort onzin ons nog boeien ?

Keep the Sunny Side Up
pi_55119789
De twee dansmeiden hebben het inmiddels ook door. Het lijkt heel spannend op TV maar zoals nu op de bank zijn Huub en Japio heel saai en een beetje dronken .......
Keep the Sunny Side Up
pi_55119792
Japio doet moeite om grappig te zijn ...... Ik zie het inmiddels als geleende tijd

Keep the Sunny Side Up
pi_55119802
Heel laat, maar nog net op tijd om vroegtijdig te ruimen ...... Uitgespeelde klomp vet ......

Keep the Sunny Side Up
pi_55119811
Huub, laat Lieke toch apart slapen als ze dat wil met je dat het een onverstandig idee is.
pi_55119812
Huub (tegen Lieke) : "Je mag gaan slapen waar je wilt. Het is NU je laatste keuze. IK WIL dat je naast me komt liggen"

Keep the Sunny Side Up
pi_55119819

Keep the Sunny Side Up
pi_55119821
Echt haantjes gedrag.

Lieke checkte wel even waar de danseressen gingen liggen. Volgens Huub omdat ze bang was dat ze naast hem kwamen liggen.
pi_55119824
Nee hoor, geen dreigementen van Huub .....

Keep the Sunny Side Up
pi_55119829
Huubske baalt ontzettend. Zijn danseresjes hebben een eigen bed ......

Keep the Sunny Side Up
pi_55119834
Lieke maakt alles mee op afstand ......

Keep the Sunny Side Up
pi_55119839
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 05:01 schreef schatje het volgende:
Echt haantjes gedrag.

Lieke checkte wel even waar de danseressen gingen liggen. Volgens Huub omdat ze bang was dat ze naast hem kwamen liggen.
Heb jij nog kunnen volgen waar RoekiePoekie is gebleven ...... ?
Keep the Sunny Side Up
pi_55119848
Volgens Huub is het heel cool dat Lieke een badjas aantrekt en wegloopt

Keep the Sunny Side Up
pi_55119849
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 05:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Heb jij nog kunnen volgen waar RoekiePoekie is gebleven ...... ?
In het bed van Dennis.

Huub is de meisjes nu aan het smeken om bij hem in bed te slapen.

"Ik zal mijn handen boven de dekens houden."
pi_55119864
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 05:32 schreef schatje het volgende:

[..]

In het bed van Dennis.

Huub is de meisjes nu aan het smeken om bij hem in bed te slapen.

"Ik zal mijn handen boven de dekens houden."
Huub smeekt .... dat klopt. Maar Roekie slaapt volgens mij niet in dat bed. Is ze niet bij Japio opgeborgen (door de redactie) om het script gaande te houden tussen Huub en zijn maagden ?
Keep the Sunny Side Up
pi_55119867
En Huub slaapt dus alleen ........
Keep the Sunny Side Up
pi_55119870

Keep the Sunny Side Up
pi_55119882
De camera zocht een tijdje ..... De eenzame Huub werd gevonden ......

Keep the Sunny Side Up
pi_55119897
Voor zover ik kan vermoeden praat Lieke met een paar 'kabouters', die boven de rotzooi opruimen. De weekend -stagieres zijn druk bezig een verhaaltje te maken. ......

Keep the Sunny Side Up
pi_55120497
Huidige bed-indeling:

Amanda ligt naast Brian
Lieke ligt naast Selene&Luc
Huub ligt alleen
Roekie, onze objectieve Villa Vandaag reporter, ligt met 2 danseresjes in het bed van Dennis
Jaap ligt alleen, niemand wil naast hem slapen.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_55120555
Nu las ik dus weer dat Lieke ergens boos over is want Huub liegt. Ze zegt niet waarover. Dat klinkt een beetje zoals Nadia, die kon ook nergens over praten. Ze kwam ook boos terug van achter. Daarvoor waren ze het nog roerend met elkaar eens en ze kwam boos terug.
Go hard or go home
pi_55120582
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 09:49 schreef noekje het volgende:
Nu las ik dus weer dat Lieke ergens boos over is want Huub liegt. Ze zegt niet waarover. Dat klinkt een beetje zoals Nadia, die kon ook nergens over praten. Ze kwam ook boos terug van achter. Daarvoor waren ze het nog roerend met elkaar eens en ze kwam boos terug.
en uiteindelijk ging Nadia dus weg.......
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_55120713
Wel lachen als je inlogt op nolive
die emoticons alleen al

Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_55120850
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=57105&sess=2832
Dennis bij Jensen. Hij hemelt eigenlijk alleen maar zijn neukkwaliteiten en zijn sperma op.
Wat een triestigheid. 'Ik kreeg opeens een waas voor mijn ogen.' 5 sec. later 'Ik had van te voren gebeld wat er zou gebeuren als ik iets zou slopen.' So far de spontane waas.
Go hard or go home
  zaterdag 8 december 2007 @ 10:29:55 #45
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55120867
quote:
Wat ik begrepen heb van ruzie nummer zoveel gisteren - Huub heeft Lieke iets in vertrouwen verteld.
Informatie - die ze allemaal wel eens (hokje)krijgen - die hij "niet kon weten" en niet mocht doorvertellen.

Lieke heeft die info gebruikt in een discussie en Huub vond dat hij moest liegen, omdat hij die info immers niet kon weten.
Lieke neemt het Huub kwalijk dat hij liegt (was niet tegen Lieke maar tegen Selene, geloof ik)
Huub neemt het Lieke kwalijk, dat hij haar in vertrouwen iets vertelt en dat het dan tegen hem gebruik wordt in een discussie. Hij vertelt iets in vertrouwen en door Lieke backfired het in z'n gezicht.

Wie van de 2 heeft gelijk?
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_55120921
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 10:29 schreef Dark het volgende:

[..]

Wat ik begrepen heb van ruzie nummer zoveel gisteren - Huub heeft Lieke iets in vertrouwen verteld.
Informatie - die ze allemaal wel eens (hokje)krijgen - die hij "niet kon weten" en niet mocht doorvertellen.

Lieke heeft die info gebruikt in een discussie en Huub vond dat hij moest liegen, omdat hij die info immers niet kon weten.
Lieke neemt het Huub kwalijk dat hij liegt (was niet tegen Lieke maar tegen Selene, geloof ik)
Huub neemt het Lieke kwalijk, dat hij haar in vertrouwen iets vertelt en dat het dan tegen hem gebruik wordt in een discussie. Hij vertelt iets in vertrouwen en door Lieke backfired het in z'n gezicht.

Wow, daar moet ik denk ik volgende week op terugkomen. Snap sowieso niks meer van die twee. Wel denk ik dat achter ook flink stookt momenteel.
Go hard or go home
pi_55120945
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 10:29 schreef Dark het volgende:

[..]

Lieke is wel zo slim om aan iedereen te vertellen waar ze mee zit, onder het mom van verdriet en frustratie je verhaal kwijt moeten.en nu dus steeds dat Huub liegt
Zo kan ze Huub mooi in een zwartdaglicht zetten, en dat alle streamers het maar kan horen.
Goedemorgen :W
pi_55120967
quote:
Goedemorgen..

Lieke zegt dat Huub liegt omdat hij niet consequent is..de ene keer zegt hij dit en de andere keer dat...

Bv..hij ventileert zijn boosheid over een Amanda of Nadia bij Lieke en een paar uur later geeft hij Amanda een kus of aait Nadia over haar wang. Hij zegt dat hij Brian haat en roept van alles wat hij wil doen en het volgende moment doet hij weer leuk met Brian.
Lieke vindt dat liegen.
Ik niet.
Ik haat het ook als hij dat doet..maar dat is gewoon Huub..het is een stukje spel-element én een stukje persoonlijkheid van Huub...
Hij verteld ook wel eens in vertrouwen aan Lieke iets wat hij van achter heeft gehoord en ontkent het dan als Lieke er in de groep iets over zegt...maar dat zegt hij dan ook..."vertel het aan niemand want ik ga het ontkennen"

Vanaf dag 1 had ik al een hekel aan Lieke. Dat is een tijdje anders geweest omdat ze zo onder vuur lag bij het zogezegde trailertrash en Huub alles deed om haar te steunen. Ze had toen Huub ook heel hard nodig.
Nu heeft ze hem niet meer nodig en probeert los te komen van Huub. Huub laat haar niet gaan...hij kan niet tegen haar spelen..Lieke wel tegen Huub..

Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen....
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
  zaterdag 8 december 2007 @ 10:44:34 #49
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55121009
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 10:36 schreef noekje het volgende:

[..]

Wow, daar moet ik denk ik volgende week op terugkomen. Snap sowieso niks meer van die twee. Wel denk ik dat achter ook flink stookt momenteel.
Dat het hokje stookt moge duidelijk zijn, is ook niet zo boeiend vind ik.

Wat de bewoners met dat gestook doen, dat vind ik wel weer boeiend!

Begrijp de frustratie van Huub wel, die speelt een spel en wordt daarin eigenlijk gedwarsboomd door Lieke, degene die hij het meest zou moeten kunnen vertrouwen.
  zaterdag 8 december 2007 @ 10:47:10 #50
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55121028
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 10:41 schreef Katewalker het volgende:

[..]

Goedemorgen..

Lieke zegt dat Huub liegt omdat hij niet consequent is..de ene keer zegt hij dit en de andere keer dat...

Bv..hij ventileert zijn boosheid over een Amanda of Nadia bij Lieke en een paar uur later geeft hij Amanda een kus of aait Nadia over haar wang. Hij zegt dat hij Brian haat en roept van alles wat hij wil doen en het volgende moment doet hij weer leuk met Brian.
Lieke vindt dat liegen.
Ik niet.
Ik haat het ook als hij dat doet..maar dat is gewoon Huub..het is een stukje spel-element én een stukje persoonlijkheid van Huub...
Hij verteld ook wel eens in vertrouwen aan Lieke iets wat hij van achter heeft gehoord en ontkent het dan als Lieke er in de groep iets over zegt...maar dat zegt hij dan ook..."vertel het aan niemand want ik ga het ontkennen"

Vanaf dag 1 had ik al een hekel aan Lieke. Dat is een tijdje anders geweest omdat ze zo onder vuur lag bij het zogezegde trailertrash en Huub alles deed om haar te steunen. Ze had toen Huub ook heel hard nodig.
Nu heeft ze hem niet meer nodig en probeert los te komen van Huub. Huub laat haar niet gaan...hij kan niet tegen haar spelen..Lieke wel tegen Huub..

Mooi verwoord!

Het is precies zoals ik het zie.
pi_55121096
De enige die hier uiteindelijk van gaat profiteren is Jaap. Het grappige is, ik gun hem dat ook nog. Je zal toch steeds hun verhalen aan moeten horen. Lieke lult ook steeds meer over Jaap, Selene stookt het vuurtje wat op. Jaap en Huub zijn nu bij elkaar en hebben soms nog wat lol. Jaap heeft dadelijk een ijzersterke dekking denk ik.
Go hard or go home
pi_55121158
Ja, maar ze zijn zelf allemaal schuldig want ze werken er aan me, dus ik heb met niemand medelijden.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_55121185
Ik heb zelfs op dit moment dat het mij geen flikker uitmaakt wie er wint, mogen de slechtste winnen en volgens mij is dat Jaap, met zijn televiesiemomentjes.
pi_55121257
pi_55121576
De redactie heeft dus besloten dat Jaap fout zat met zijn 100 punten.
Wat zijn de consequenties voor Jaap?
  zaterdag 8 december 2007 @ 11:37:16 #56
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_55121582
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 10:59 schreef maril het volgende:
Ja, maar ze zijn zelf allemaal schuldig want ze werken er aan me, dus ik heb met niemand medelijden.
Nou ik heb in ernstige mate medelijden met mijzelf omdat ik mij nog steeds laat verleiden tot het volgen van de Cossen en incidenteel de Streams
Ik hou van Cossen en de Cossers en hun waardevolle reacties
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren
pi_55121600
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 04:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio doet moeite om grappig te zijn ...... Ik zie het inmiddels als geleende tijd

[ afbeelding ]
Daarin ben ik het wel met je eens.. Jaap is te overduidelijk bezig met TV maken, gaat er te overduidelijk bij staan, doet constant mee met gesprekken die hij eigenlijk niet interessant vindt, etc. etc..
pi_55121666
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 11:37 schreef DrsH het volgende:

[..]

Nou ik heb in ernstige mate medelijden met mijzelf omdat ik mij nog steeds laat verleiden tot het volgen van de Cossen en incidenteel de Streams
+1, stupid fuck die ik ben
pi_55121751
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 11:39 schreef SiRojK het volgende:

[..]

Daarin ben ik het wel met je eens.. Jaap is te overduidelijk bezig met TV maken, gaat er te overduidelijk bij staan, doet constant mee met gesprekken die hij eigenlijk niet interessant vindt, etc. etc..
Aan dit gedrag van Jaap irriteer ik me al een tijdje aan. Jaap is er als de kippen bij als er ergens in de villa een discussie of relletje gaande is wat mogelijk tv oplevert. Hij wurmt zich er dan tussen.. trekt een paar grimmassen en heeft wat hem betreft zijn tv moment voor die dag weer behaalt. En kan voor de rest van de dag naar het kantoor om te schaken.
pi_55121789
quote:

[..]

Goedemorgen..

Lieke vindt dat liegen.
Ik niet.

Hoezo heeft ze hem niet meer nodig?
Dat heeft ze wel degelijk....als Huub haar niet meer steunt en Jaap ook niet dan ligt ze eruit,dat interesseert haar niet is mijn idee,wat haar wel interesseert is dat ze er niet tegen kan dat haar zoveel mixed signalen worden gegeven door Huub.
Hij prijst haar de hemel in één op één,stiekum onder de dekens zodat anderen het niet horen, en hij brand haar af in het bijzijn van iedereen...niet normaal afbranden maar gewoon verrot schelden.
Geen enkele vrouw kan daarmee.
Mensen van buiten de villa komen dat huis binnen en vertellen aan iedereen daar in het huis dat ze het totaal niet snappen dat iemand zo loopt te schelden.
Lieke wordt daarop aangesproken en er wordt haar voortdurend gevraagd waarom ze dat pikt.
Ook gisteren weer door Amanda....die vraagt aan Lieke..."klopt het dat Huub je heeft uitgescholden voor exceemkop?
Lieke kon niet anders dan daar bevestigend op antwoorden.
Dat nu juist Amanda dit soort vragen gaat stellen,Amanda die zelf behoorlijk laag door Brian wordt behandeld is natuurlijk extra vernederend voor Lieke.
Wat moet ze?
Er om liegen,terwijl iedereen in dat huis de scheldwoorden die Huub richting Lieke gebruikt kan horen?
Welke vrouw laat zich zo uitschelden..welke vrouw pikt dat?Die emmer is natuurlijk een keer vol.
Dat Brian Amanda in een gesprek één op één vernederd is natuurlijk van Brian net zo smerig maar wel slimmer...hij valt zijn maatje niet openlijk af.

En dat is het dus...hoe kan je iemand als maatje beschouwen en zeggen heel veel om haar te geven en haar tegelijkertijd zo verrot schelden?
Niemand begrijpt dat meer daar in dat huis...zoals vorige week ook duidelijk werd,zelfs Palma niet,en dat zegt toch wel heel wat.
Dat Lieke zo af en toe die gevoelens van niet begrijpen kwijt moet kan ik mij niet over verbazen,totaal niet,ik snap niet dat ze dat zolang over zich heen heeft kunnen laten gaan.
Van mij had hij de wind van voren gehad en niet zo'n klein beetje ook.
Huub maakt van binnen uit zijn team zwak en dat is dus iets wat ik totaal niet begrijp.
Hij zit zich zo te vervelen in dat huis en aan de andere kant doet ie net alsof hij het er prachtig vindt....alle streamers zien met eigen ogen hoe hij bijna de dagen niet meer doorkomt en heel erg zijn vrijheid mist.
Hij speelt het spel al maanden niet meer goed,
In plaats van dat ze zich met zijn drieeen storten op hun vijanden breken ze zichzelf van binnenuit af.
En als Huub dat niet verandert dan heeft Brian straks kansen die hij niet verdient maar dat is dan wel Huub zijn eigen schuld.
Ik hoop dat Huub op zijn jaardag eens flink toegesproken wordt,ook door zijn vader,dat lijkt me een slimme man,want dit gaat zo natuurlijk onherroepelijk mis.

[ Bericht 0% gewijzigd door riri op 08-12-2007 11:58:02 ]
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_55121918
Die arme Lieke toch! Gelukkig heeft zij wel een leuke verjaardag gehad. Dat kan niet iedereen zeggen.
Go hard or go home
  zaterdag 8 december 2007 @ 12:05:39 #62
130755 Kinga
versier hier
pi_55121966

Hij scheet natuurlijk weer in zijn broek voor Jensen. Wat een act voert hij op, sjonge jonge. Stoere Dennix En voor die fake seks scene hebben ze vast goed betaald gekregen.
pi_55121984
Volgende stap is Lieke er uit, let maar op, dan wordt het Jaap/Huub vs Amanda/Brian
pi_55121991
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 12:01 schreef noekje het volgende:
Die arme Lieke toch! Gelukkig heeft zij wel een leuke verjaardag gehad. Dat kan niet iedereen zeggen.
haha ja dat is zo..zij had echt een topdag..maar dat kwam ook (naast de presentjes van haar fans) omdat ze veel dingen zelf heeft geregeld of aangevraagd....
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_55122009
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 12:05 schreef Kinga het volgende:

Hij scheet natuurlijk weer in zijn broek voor Jensen. Wat een act voert hij op, sjonge jonge. Stoere Dennix En voor die fake seks scene hebben ze vast goed betaald gekregen.
Oeh, want hij kan zo goed neuken en gut gut, wat een goede sperma heeft die jongen!
Hij heeft het niet eens meer over zingen gehad. Hij wil nu in gtst of onm.
Moet die doen, volg ik toch niet.
Go hard or go home
  zaterdag 8 december 2007 @ 12:12:22 #66
168813 Marieke_B
hoe blijven we bij elkaar?
pi_55122064
quote:

[..]

Goedemorgen..

Lieke vindt dat liegen.
Ik niet.

Goedemorgen

Ik ben het met je eens...alleen denk ik niet dat Lieke hem niet meer nodig heeft en dat ze TEGEN Huub gaat spelen... Lieke is te ' straight' . Ze denkt in zwart of wit. Brian en Amanda zijn en blijven haar grootste vijanden in het huis. Ik geloof niet dat ze met hen gaat samenwerken.
Ik geloof ook niet in een 1 tweetje van Jaap en Lieke.
De enige kans voor Lieke om in het huis te blijven is te bonden met een potentiele nieuwe miljonair..
denk ik...
De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat helaas niet door.
pi_55122092
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 12:06 schreef SiRojK het volgende:
Volgende stap is Lieke er uit, let maar op, dan wordt het Jaap/Huub vs Amanda/Brian
Lieke gaat naar Amanda en Brian omdat Huub haar naar haar mening geen andere keuze laat. Deborah Flens is al flink aan het stoken om dat zo ver te laten komen. Amanda heeft ook opdracht gekregen om poeslief tegen Lieke te doen.

Ik hoop dat Huub tijdens die 8 uur duidelijk wordt gemaakt dat ie niet meer in de machtspelletjes van haar moet trappen. Dat hij haar moet negeren. Want ze is er keer op keer op uit dat hij hapt en ze een sneer kan geven.

Luc gaf hem ook al dat advies.
  † In Memoriam † zaterdag 8 december 2007 @ 12:14:15 #68
187254 Giertje
lets all make believe
pi_55122102
wat kan dennix liegen trouwens bij jensen toen jensen et over nadia had dattie eruit was
en hij maar ontkennen
alles voor de kijkcijfers
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_55122142
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 12:13 schreef schatje het volgende:

[..]

Lieke gaat naar Amanda en Brian omdat Huub haar naar haar mening geen andere keuze laat. Deborah Flens is al flink aan het stoken om dat zo ver te laten komen. Amanda heeft ook opdracht gekregen om poeslief tegen Lieke te doen.

Ik hoop dat Huub tijdens die 8 uur duidelijk wordt gemaakt dat ie niet meer in de machtspelletjes van haar moet trappen. Dat hij haar moet negeren. Want ze is er keer op keer op uit dat hij hapt en ze een sneer kan geven.

Ja, hij moet haar gewoon negeren als ze aan het zeuren is en haar normaal behandelen als ze normaal doet, en verder lekker zijn spel spelen, ook al is het zonder Lieke.
pi_55122233
quote:

[..]

Van wat ik tot nu te van Lieke heb gezien en hoe ze in elkaar zit gaat ze nooit richting Brian en Amanda...dat heeft ze Huub al vele malen duidelijk gemaakt.
Brian en Amanda hebben het er over gehad om Lieke te paaien zodat ze ze Huub en Lieke uit elkaar kunnen drijven.
Huub geeft in ieder geval meer dan alleen maar munitie voor deze twee om dat ook daadwerkelijk te proberen...alleen weten zij niet wie Lieke is.
Lieke vergeet niets....die heeft elke zin die iemand ooit gezegd heeft elke handeling richting haar in haar geheugen gegrift...
Zij zal als Huub haar op een goede manier steunt in plaats van haar voortdurend af te branden Amanda en Brian het heel moeilijk kunnen maken...
maar ja...Huub is alleen maar bezig alle energie uit Lieke te trekken...dag in dag uit..hoe dom kan iemand zijn.
pi_55122255
quote:

[..]

Het enorme dubbele hierin vind ik, dat Huub ook alles al weet.. Lieke heeft dat Amanda/Brrr verhaal gewoon verteld aan hem en Jaap, dat was toen 'per ongeluk' live op de streams te zien...

Huub moet wel gewoon kappen met Lieke, lekker gaan rellen en Lieke er uit trappen, dan begin de echte terror pas, want dan gaat de aanval rechtstreeks naar Brian en Amanda, die eigenlijk nog nooit echt dagen onder vuur hebben gelegen
pi_55122323
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 11:37 schreef DrsH het volgende:

[..]

Ik heb zelfs mijn streams verlengd
pi_55122335
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 12:29 schreef maril het volgende:

[..]

Dat had ook gratis kunnen zijn
pi_55122351
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 12:30 schreef SiRojK het volgende:

[..]

Dat had ook gratis kunnen zijn
vertel.
  zaterdag 8 december 2007 @ 12:33:04 #75
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_55122385
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 12:29 schreef maril het volgende:

[..]

AHHHHHHH Jij bent ziek
pi_55122409
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 12:31 schreef maril het volgende:

[..]

vertel.
You've got mail (PM )
pi_55122488
Lieke moet niet zeuren, ook speelt zij het niet fair. Als Huub zegt twijfels te hebben en niet weet of hij nog terugkomt na zijn 8 uur, zegt zij ja maar ik dan? Dan ben ik de volgende die weg is. Vervolgens geeft zij hem maar 100 punten, met de melding ik wilde je er 150 geven, omdat je mijn back-up bent en meer dan de rest voor mij doet, maar ik vind je niet lief nu, dus geef ik je er maar 100, met de mededeling achteraf als je punten nodig hebt voor het uitnodigen van je vader kan je die aan mij vragen.
Volgens mij hoor ik hier toch een hoop chantage van Lieke, ik wil mijn zin hebben, dus hij doet maar wat ik wil. Blijkt ook uit het feit dat zij zegt: met mijn verjaardag heb ik ook jouw broer uitgenodigd en met mijn half jaar feest, kijk eens hoe goed ik ben voor jou. ( Als Lieke niet over die punten verdeling zo had gedaan, als vannacht, had Huub het er niet over gehad, dat hij zijn punten aan haar visite heeft besteed ). Zeuren over het feit hoe zij behandelt wordt door Huub tegen Amanda, die dan weer kan zeggen, mijn
rela(sssss)(t)ie is zo goed, ja tuurlijk laat je lekker de douche door slaan, pijn is fijn.
Natuurlijk doet Huub dingen die niet door de beugel kunnen, zoals het schelden op haar, maar beter schelden dan iemand door de douche slaan, meestal scheld hij op haar als ze wegloopt. Het is op dat moment een uiting van frustatie, even niet weten hoe of wat, je boosheid van je af schreeuwen, ja juist op degene die je boosheid veroorzaakt.
Denk gewoon dat zij beter gewoon naar huis moet gaan en Huub en Jaap het spel moet laten spelen, wat beiden een goede back-up geeft, waar wij als streamers ook weer plezier aan beleven. Jaap zal dan ook weer beter worden en Huub waarschijnlijk weer de Hupert. Huub moet nu gewoon teveel tijd aan Lieke spenderen ( ruzie, alles weer uitpraten, ga zo maar door ), zodat hij geen tijd overhoudt om zijn spel te kunnen spelen.
pi_55122602
ze mogen blij zijn dat ze punten hebben gekregen...ik had als ik Lieke was ze allemaal gehouden....ze had dan zelf Huub zijn vader voor hem kunnen uitnodigen.
als ze je dan toch pichiri viden dan kunnen ze het krijgen ook...
sowieso al niet blij zijn met iets wat je krijgt vind ik al onbegrijpelijk...die mensen verdienen het niet eens iets te krijgen
pi_55122620
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 12:39 schreef CHAOS_ het volgende:
Lieke moet niet zeuren, ook speelt zij het niet fair. Als Huub zegt twijfels te hebben en niet weet of hij nog terugkomt na zijn 8 uur, zegt zij ja maar ik dan? Dan ben ik de volgende die weg is. Vervolgens geeft zij hem maar 100 punten, met de melding ik wilde je er 150 geven, omdat je mijn back-up bent en meer dan de rest voor mij doet, maar ik vind je niet lief nu, dus geef ik je er maar 100, met de mededeling achteraf als je punten nodig hebt voor het uitnodigen van je vader kan je die aan mij vragen.
Volgens mij hoor ik hier toch een hoop chantage van Lieke, ik wil mijn zin hebben, dus hij doet maar wat ik wil. Blijkt ook uit het feit dat zij zegt: met mijn verjaardag heb ik ook jouw broer uitgenodigd en met mijn half jaar feest, kijk eens hoe goed ik ben voor jou. ( Als Lieke niet over die punten verdeling zo had gedaan, als vannacht, had Huub het er niet over gehad, dat hij zijn punten aan haar visite heeft besteed ). Zeuren over het feit hoe zij behandelt wordt door Huub tegen Amanda, die dan weer kan zeggen, mijn
rela(sssss)(t)ie is zo goed, ja tuurlijk laat je lekker de douche door slaan, pijn is fijn.
Natuurlijk doet Huub dingen die niet door de beugel kunnen, zoals het schelden op haar, maar beter schelden dan iemand door de douche slaan, meestal scheld hij op haar als ze wegloopt. Het is op dat moment een uiting van frustatie, even niet weten hoe of wat, je boosheid van je af schreeuwen, ja juist op degene die je boosheid veroorzaakt.
Denk gewoon dat zij beter gewoon naar huis moet gaan en Huub en Jaap het spel moet laten spelen, wat beiden een goede back-up geeft, waar wij als streamers ook weer plezier aan beleven. Jaap zal dan ook weer beter worden en Huub waarschijnlijk weer de Hupert. Huub moet nu gewoon teveel tijd aan Lieke spenderen ( ruzie, alles weer uitpraten, ga zo maar door ), zodat hij geen tijd overhoudt om zijn spel te kunnen spelen.
pi_55122673
Huub heeft altijd mijn steun gehad maar die steun is hij al een tijdje door zijn eigen gedrag kwijtgeraakt...ik zeg niet dat ik hem die nooit meer geven zal...maar zoals hij zich nu gedraagt kan hij daarnaar fluiten...no way dat ik hem die geef als hij zich als zo'n zak blijft gedragen
pi_55122744
Toch denk ik dat we de Huub en Jaap van vroeger niet meer terug gaan zien. Ze willen het wel, maar alles moet eerst goedgekeurd worden door achter en zoals we weten is daar willekeur wat de klok slaat. Jaap en Huub willen nu ook al, maar ze raken alleen maar meer gefrustreerd en apatischer.
Druk op Brian en Amanda zullen we ook niet meer zien, bij een vorige situatie dat het alleen maar even leek op een beetje druk op die twee flipte Brian volledig door (douche cabine). Dat is ook het kromme, Lieke heeft van alle bewoners veruit de meeste shit over zich heen gekregen en het mocht allemaal doorgaan omdat ze weten dat Lieke nooit geweld zal gebruiken. Brian dreigt voortdurend met geweldadig sloopgedrag en wordt dus beschermd.
  zaterdag 8 december 2007 @ 13:02:36 #82
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55122927
Goedemiddag!
Gaat vandaag die PoekieWoekie Whatever weer weg? Om vanavond weer kekke stukjes voor VV te schrijven? Jammer, want haar sprankelende persoonlijkheid bracht wel een hoop teweeg, in de kooi.

En mijn sprankelende persoonlijkheid heeft net een oud-en-nieuw reis naar Manchester geboekt .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_55122953
pi_55122976
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 12:06 schreef SiRojK het volgende:
of ze zijn de show aan het afbouwen maar na het onverwachte vertrek van nadia mag er niemand meer uit
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
pi_55123009
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 13:02 schreef Copycat het volgende:
Goedemiddag!
Gaat vandaag die PoekieWoekie Whatever weer weg? Om vanavond weer kekke stukjes voor VV te schrijven? Jammer, want haar sprankelende persoonlijkheid bracht wel een hoop teweeg, in de kooi.

En mijn sprankelende persoonlijkheid heeft net een oud-en-nieuw reis naar Manchester geboekt .
Gelukkig hebben we Selene en Lieke nog, die voor de levendigheid kunnen zorgen.

Mijn levendige persoonlijkheid is bezig met een vakantie naar Schotland maar nu eerst de kerstboom.
Go hard or go home
  † In Memoriam † zaterdag 8 december 2007 @ 13:08:33 #86
135305 beequeen
Lost.
pi_55123010
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 13:02 schreef Copycat het volgende:
Goedemiddag!

Hello dear, Ik hoor haar net zeggen dat ze op het punt van vertrekken staat, nu Luc Lammetjesthee en Selene nog, hup een nieuwe miljonair in dat hok die voor wat reuring kan gaan zorgen en klaar!

Good for you.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_55123033
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 10:38 schreef blomst het volgende:
Zo kan ze Huub mooi in een zwartdaglicht zetten, en dat alle streamers het maar kan horen.
Huub dwingt Lieke om bij hem te slapen ipv Selene en Luc...Huub maakt zichzelf wel zwart, daar heeft ie Lieke's hulp niet voor nodig...
  † In Memoriam † zaterdag 8 december 2007 @ 13:10:50 #88
135305 beequeen
Lost.
pi_55123053
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 13:08 schreef noekje het volgende:

Mijn levendige persoonlijkheid is bezig met een vakantie naar Schotland maar nu eerst de kerstboom.
Oeh, Schotland........ook nice.

LL en Selene babbelen er lekker op los, ze voelen echt een vibe.
― Mark Twain
pi_55123100
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 12:51 schreef Meganog het volgende:
Toch denk ik dat we de Huub en Jaap van vroeger niet meer terug gaan zien. Ze willen het wel, maar alles moet eerst goedgekeurd worden door achter en zoals we weten is daar willekeur wat de klok slaat. Jaap en Huub willen nu ook al, maar ze raken alleen maar meer gefrustreerd en apatischer.
Druk op Brian en Amanda zullen we ook niet meer zien, bij een vorige situatie dat het alleen maar even leek op een beetje druk op die twee flipte Brian volledig door (douche cabine). Dat is ook het kromme, Lieke heeft van alle bewoners veruit de meeste shit over zich heen gekregen en het mocht allemaal doorgaan omdat ze weten dat Lieke nooit geweld zal gebruiken. Brian dreigt voortdurend met geweldadig sloopgedrag en wordt dus beschermd.
ach ik vind de jaap en huub van vroegah niet zo leuk meer
we hebben ze weer ff aan het werk gezien bij jeroen
ik vond het maar flauw
pi_55123146
  zaterdag 8 december 2007 @ 13:17:53 #91
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55123157
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 13:09 schreef Mika25 het volgende:

Huub dwingt Lieke om bij hem te slapen ipv Selene en Luc...Huub maakt zichzelf wel zwart, daar heeft ie Lieke's hulp niet voor nodig...
Waarom is hij daar eigenlijk zo vervelend dwingend in? Het is immers niet alsof ze voor de anderen de schone schijn weten op te houden dat het allemaal love and happiness is tussen hun twee.

Schotland is mooi!
  † In Memoriam † zaterdag 8 december 2007 @ 13:19:27 #92
135305 beequeen
Lost.
pi_55123186
Daar gaan ze weer. Huub begrijpt niet waarom Lieke Brian en Amanda punten heeft gegeven.
Lieke wilde gewoon iedereen punten geven, net zoals ze het leuk vond Sinterklaas te vieren met zijn allen.
Politiek correct dus.
― Mark Twain
  zaterdag 8 december 2007 @ 13:20:22 #93
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55123211
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 13:19 schreef beequeen het volgende:
Politiek correct dus.
Met PC win je geen spel, suffe doos Lieke.
pi_55123222
pi_55123223
quote:
Huub moet nu gewoon teveel tijd aan Lieke spenderen ( ruzie, alles weer uitpraten, ga zo maar door ), zodat hij geen tijd overhoudt om zijn spel te kunnen spelen.
zal ik je wat verklappen ?
er is geen spel meer
het enige wat telt is de tv show en tv maken
eeennnnnnneeeeeeeeeeeeeuhh
relasies blijken hot
dus huub maak tv,liefst ten koste van lieke
pi_55123231
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 12:33 schreef DrsH het volgende:

[..]

AHHHHHHH Jij bent ziek
Is dat uw diagnose dokter?
Maar va Januari is het fini, want ik heb voor mijzelf een keuze gemaakt om sport1 op mijn tv te zetten en de sport heeft het gewonnen van de soap.
pi_55123242
pi_55123295
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 13:19 schreef beequeen het volgende:
Daar gaan ze weer. Huub begrijpt niet waarom Lieke Brian en Amanda punten heeft gegeven.
Lieke wilde gewoon iedereen punten geven, net zoals ze het leuk vond Sinterklaas te vieren met zijn allen.
Politiek correct dus.
En hij vindt het raar dat Lieke de verdeling heeft overlegd met Selene ipv met een teamgenoot.
Lieke zei dat Huub er niet was waarop Huub antwoorde.. Jaap was er toch!!
pi_55123300
Vegeleken mne de mannen in de kooi zijn de partners van de users romantisch aangelegd, veel plezier lady's.
pi_55123305
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 12:14 schreef Giertje het volgende:
wat kan dennix liegen trouwens bij jensen toen jensen et over nadia had dattie eruit was
en hij maar ontkennen
alles voor de kijkcijfers
Wt zat hij stom op te scheppen zeg....en maar lullen over Huub, dat het zo'n homo is... alsof het iets walgelijks is Zaten ze daar met zn tweeen tof te doen, 'flikkeeeer!hehehe' , stelletje onzekere kasthomo's
En Dennis was zo dik dat je zijn ogen niet eens zag

Goedemiddag trouwens
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  zaterdag 8 december 2007 @ 13:28:48 #101
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55123337
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 13:20 schreef Nomrc2 het volgende:

[..]

zal ik je wat verklappen ?
er is geen spel meer
het enige wat telt is de tv show en tv maken
eeennnnnnneeeeeeeeeeeeeuhh
relasies blijken hot
dus huub maak tv,liefst ten koste van lieke
Vind dat hij Lieke genoeg kansen heeft gegeven om mee te spelen!
Zij kiest er zelf voor om dingen NIET te doen, zoals laatst, dat Huub en Jaap tegen Amanda wilden beginnen.
Lieke wilde niet meedoen, omdat zij net een beetje goed was met A

Ook klaagt ze contstant bij tegestanders in het spel over Huub........ook niet sterk en niet netjes.
pi_55123338
  zaterdag 8 december 2007 @ 13:29:33 #103
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_55123352
Brian is ook weer lekker sociaal bezig.
Een slaapkamer vol met slapende mensen, en hij gaat 'gitaar spelen'
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_55123368
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 13:28 schreef Dark het volgende:

[..]

Zij kiest er zelf voor om dingen NIET te doen, zoals laatst, dat Huub en Jaap tegen Amanda wilden beginnen.

Ook klaagt ze contstant bij tegestanders in het spel over Huub........ook niet sterk en niet netjes.
Lieke moest gewoon proberen een iets betere band met Amanda te krijgen voor het geval als Selene naar huis gaat.
pi_55123374
Selene zit al heel de tijd te zeuren dat die andere geluid maken...

Brian was iets in z'n nachtkastje aan het zoeken...maakte daarbij wat geluid en Selene gelijk: "Brian zoek je iets" Brian: "Ja"
Nu gaat hij ff lekker gitaar spelen geloof ik...special voor onze gastspeelster denk ik.
pi_55123401
  zaterdag 8 december 2007 @ 13:33:18 #107
38396 mazaru
pi_55123406
quote:

[..]

Niet alleen bij tegenstanders. Ze klaagt bij iedereen waar ze mee spreekt over Huub.
De tandarts, de kapsters, de fysiotherapeut, het hokje, de kok, de nagelsyliste etc. etc.
  † In Memoriam † zaterdag 8 december 2007 @ 13:33:19 #108
135305 beequeen
Lost.
pi_55123408
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 13:25 schreef Clank het volgende:

[..]

En hij vindt het raar dat Lieke de verdeling heeft overlegd met Selene ipv met een teamgenoot.
Lieke zei dat Huub er niet was waarop Huub antwoorde.. Jaap was er toch!!
Juist, maar Selene is natuurlijk vele malen belangrijker dan Jaap of Huub omdat zij Lieke "poeps' noemt.
Wat een domme doos is Lieke toch, het is maar een gastspeler maar dat heeft ze dus niet door blijkbaar.
― Mark Twain
pi_55123416
quote:

[..]

nogmaals er is helemaal geen spel meer en er gaat voorlopig niemand meer naar huis
dus wat dat betreft het simpel voor haar ze is geen dekkingslaaf meer van huub
  zaterdag 8 december 2007 @ 13:34:27 #110
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_55123435
Lieke is net zo bang om zonder Huub verder te moeten dan Huub zonder Lieke. Huub vertrouwt Jaap niet voor 100%. Als Huub slim is laat hij Lieke gaan dan stem hij haar samen met Jaap gewoon weg. Dan moet Jaap wel voor Huub kiezen en dan is het afwachten wie erin komt hoe het spel verder gaat lopen.
  † In Memoriam † zaterdag 8 december 2007 @ 13:35:09 #111
135305 beequeen
Lost.
pi_55123443
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 13:33 schreef mazaru het volgende:

[..]

Niet alleen bij tegenstanders. Ze klaagt bij iedereen waar ze mee spreekt over Huub.
De tandarts, de kapsters, de fysiotherapeut, het hokje, de kok, de nagelsyliste etc. etc.
En nu waarschijnlijk bij Ellen, ben blij dat het hokje de streams niet op die 2 zet.
― Mark Twain
pi_55123451
pi_55123473
Wat ook zo vreemd was met de puntenverdeeling van Lieke is dat ze al begonnen was met het uitdelen voordat Jaap en Huub er bij waren.
pi_55123477
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 13:30 schreef Dreamboy het volgende:

[..]

Lieke moest gewoon proberen een iets betere band met Amanda te krijgen voor het geval als Selene naar huis gaat.
na het vertrek van nad(die overal spanning met zich meebracht) is er rust in het huis en lijken de originele bewoners op een vreemde manier naar elkaar toegegroeid te zijn

oooh huub spreek weer uit hoe hij het met lieke heeft te doen
jaa de jongen is zo eerlijk
  zaterdag 8 december 2007 @ 13:39:04 #115
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_55123492
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 13:34 schreef marky het volgende:
Lieke is net zo bang om zonder Huub verder te moeten dan Huub zonder Lieke. Huub vertrouwt Jaap niet voor 100%. Als Huub slim is laat hij Lieke gaan dan stem hij haar samen met Jaap gewoon weg. Dan moet Jaap wel voor Huub kiezen en dan is het afwachten wie erin komt hoe het spel verder gaat lopen.
Als B&A dan slim zijn houden ze haar er in, dan hebben zij weer een extra dekking en moeten Jaap en Huub het samen zien te rooien, dan is het dus BAL tegen J&H.
be nice or go away
  zaterdag 8 december 2007 @ 13:41:22 #116
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55123517
Brian en Luc hebben het over de fraude gisteren tijdens het casinorondje.

Brian vindt zichzelf erg leuk en slim, hij had er niet bij stil gestaan dat de fiches van 1000 niet waren uitgegeven.

Brian heeft ook met meer geld gespeeld, heeft 2x zoveel geld losgepeuterd, ........;(
pi_55123540
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 13:41 schreef Dark het volgende:

Brian vindt zichzelf erg leuk en slim, hij had er niet bij stil gestaan dat de fiches van 1000 niet waren uitgegeven.

Brian heeft ook met meer geld gespeeld, heeft 2x zoveel geld losgepeuterd, ........;(
En daar heeft Lieke hem voor beloond met cp's
  † In Memoriam † zaterdag 8 december 2007 @ 13:44:22 #118
135305 beequeen
Lost.
pi_55123554
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 13:41 schreef Dark het volgende:

Eens een rat altijd een rat.

Grappig dat hij met het extra losgepeuterde geld nog niet heeft kunnen winnen.

Van VOL: Luc die Brian punten geeft of omgekeerd, goed te zien via de spiegel.

http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=57140&sess=14591
― Mark Twain
  † In Memoriam † zaterdag 8 december 2007 @ 13:50:03 #119
135305 beequeen
Lost.
pi_55123635
Getverdemme, Selene ligt Brian en Amada weer af te lebberen. Ik word toch zo ziek van dat kind.
― Mark Twain
pi_55123645
pi_55123660
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 13:50 schreef beequeen het volgende:
Getverdemme, Selene ligt Brian en Amada weer af te lebberen. Ik word toch zo ziek van dat kind.
Lieke gaat nog wel een keer met Selene spelen ook als Selene het toelaat.
  zaterdag 8 december 2007 @ 13:54:21 #122
38396 mazaru
pi_55123684
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 13:44 schreef beequeen het volgende:

[..]

Eens een rat altijd een rat.

Grappig dat hij met het extra losgepeuterde geld nog niet heeft kunnen winnen.

Van VOL: Luc die Brian punten geeft of omgekeerd, goed te zien via de spiegel.

http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=57140&sess=14591
Wat een triest figuur is het toch. Die rat moet altijd met alles vals spelen.
Zelf een casinoavondje moet door hem op deze manier verziekt worden.
Je zou maar zo'n mannetje in dienst hebben, dan kun je echt niet zonder beveiligingscamera's op iedere tien cm.
Ik kots op valsspelers
  † In Memoriam † zaterdag 8 december 2007 @ 13:54:51 #123
135305 beequeen
Lost.
pi_55123689
Waarom begint Brian nu weer over het afpersverhaal van CORA tegen Selene en Luc, die hebben daar toch niks mee te maken? Zelf de zaak lopen te besodemieteren en dan over CORA beginnen.
Gisteravond deed hij dat ook al maar dan en plein publique.

http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=57139&sess=14591
― Mark Twain
pi_55123717
pi_55123719
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 13:54 schreef beequeen het volgende:
Waarom begint Brian nu weer over het afpersverhaal van CORA tegen Selene en Luc, die hebben daar toch niks mee te maken?

Ach ja, Jaap verbreekt het verbond met Brian en Brian zegt gelijk: Jij, vies varken. Jij hebt je broer laten doodgaan en bent doorgegaan met vreten. Zoiets was het.
Ondertussen moeten we al maanden horen hoe goed hij is en dat hij wel oprecht en aardig is.
Vuile minne klootzak. Echt, mijn jurkje zakte af toen.
Go hard or go home
  † In Memoriam † zaterdag 8 december 2007 @ 14:04:43 #126
135305 beequeen
Lost.
pi_55123794
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 13:57 schreef noekje het volgende:

Ondertussen moeten we al maanden horen hoe goed hij is en dat hij wel oprecht en aardig is.
Vuile minne klootzak. Echt, mijn jurkje zakte af toen.
Een dezer dagen mogen we genieten van het geweldige interview met PoekieRoekie op de DGK site. Zet je teiltjes maar vast klaar.
― Mark Twain
pi_55123906
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 13:54 schreef beequeen het volgende:
Waarom begint Brian nu weer over het afpersverhaal van CORA tegen Selene en Luc, die hebben daar toch niks mee te maken? Zelf de zaak lopen te besodemieteren en dan over CORA beginnen.

snap het niet helemaal
maanden lang zijn daar grappen over gemaakt
brian maakt een onschuldig grapje niks aan het handje
maar jaap is ff vergeten aan brian te melden dat de naam cora niet meer genoemd mag worden
dus hij moet niet zo zeuren
  zaterdag 8 december 2007 @ 14:12:31 #128
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55123908
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 13:54 schreef mazaru het volgende:

[..]

Je zou maar zo'n mannetje in dienst hebben, dan kun je echt niet zonder beveiligingscamera's op iedere tien cm.
Ik kots op valsspelers
Brian doet hetzelfde met contactpunten en het hokje laat zich gewoon belazeren

DGK_Redactie heeft geen idee wat voor vlees ze in de kuip hebben, Brian blijft hun kindje en als hun kindje fraudeert, knijpen ze een oogje toe!
pi_55123948
  zaterdag 8 december 2007 @ 14:15:54 #130
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_55123952
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 13:54 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik kots op valsspelers
Is er al iets bekend over dat gedoe met die punten gisteren? Was het toch die rat!?
  † In Memoriam † zaterdag 8 december 2007 @ 14:19:24 #131
135305 beequeen
Lost.
pi_55124006
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 14:12 schreef Nomrc2 het volgende:

Brian en onschuldige grapjes, laat me niet lachen. Zeker net zo onschuldig als toen hij destijds CORA's adres over de streams gooide, grappenderwijs natuurlijk met een gestolen briefje uit de jaszak van Jaap. Het is en blijft een rat, punt!
― Mark Twain
  zaterdag 8 december 2007 @ 14:19:24 #132
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55124007
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 14:12 schreef Nomrc2 het volgende:

[..]

snap het niet helemaal
maanden lang zijn daar grappen over gemaakt
maar jaap is ff vergeten aan brian te melden dat de naam cora niet meer genoemd mag worden
dus hij moet niet zo zeuren

Jij hebt de heiligverklaring die A en B over zichzelf afgeroepen hebben niet gehoord, waarschijnlijk?
In een gesprek voor de streamers, overtuigden A en B iedereen ervan (dachten ze), dat zij NOOIT zulke lage opmerkingen maakten, zij haalden NOOIT mensen erbij die niets met het spel te maken hebben.

Ze gaan er ook vanuit - what goes around, comes around - alleen geldt dat niet voor hun, want zij doen die dingen NOOIT!

Geloof jij het nog?
pi_55124088
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 13:50 schreef beequeen het volgende:
Heb haar vanaf het begin niet gemogen, ben blij als ze opgezouten is.
pi_55124109
Gaf Brian nou een stomp in d'r buik?
  zaterdag 8 december 2007 @ 14:29:09 #135
168951 STAP01
body and brain
pi_55124123
Soooooooooooooo die Brian die deed wat bij Amanda !!!! Vuile gore teringlijer! scheldt haar uit voor hoer! kijkt in de camera of iemand het ziet!
Hij stopte zijn hand onder de deken om iets bij Amanda te doen, knijpen, stompen weet ik veel wat !! en zij durft er weer niets van te zeggen ben ik bang!
Why don't you just use that thing inside your head....
  zaterdag 8 december 2007 @ 14:30:18 #136
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55124141
  zaterdag 8 december 2007 @ 14:30:19 #137
103972 BuffyJan
Das toch niet te geleuveee
pi_55124142
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 14:27 schreef schatje het volgende:
Gaf Brian nou een stomp in d'r buik?
Ik weet niet wat ie deed maar t zag er niet vriendelijk uit
Ik heb de aanleiding ook gemist. Anyone?
  zaterdag 8 december 2007 @ 14:32:55 #138
145755 kahaarin
pi_55124173
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 14:29 schreef STAP01 het volgende:
Soooooooooooooo die Brian die deed wat bij Amanda !!!! Vuile gore teringlijer! scheldt haar uit voor hoer! kijkt in de camera of iemand het ziet!
Hij stopte zijn hand onder de deken om iets bij Amanda te doen, knijpen, stompen weet ik veel wat !! en zij durft er weer niets van te zeggen ben ik bang!
Als een stoel gooien al aanleiding is voor exit......
Maar het zal wel weer aan het gebrek aan pammetjes liggen bij St Brian.
be nice or go away
pi_55124198
pi_55124212
pi_55124229
Het zag eruit als een stomp, wat Brian deed, of knijpen, kan ook.
pi_55124273
Lieke.ik weet niet hoelang ik het ga trekken zo.
  zaterdag 8 december 2007 @ 14:40:25 #143
521 ruby
Hell yeah!
pi_55124281
Joehoe.

De "beste vriendinnen" hebben weer een onderonsje in bed over.....laat me raden......Huub?
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_55124287
  zaterdag 8 december 2007 @ 14:41:02 #145
521 ruby
Hell yeah!
pi_55124290
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 14:40 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke.ik weet niet hoelang ik het ga trekken zo.
Ik weet ook niet hoelang ik Lieke nog ga trekken.
pi_55124298
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 14:40 schreef ruby het volgende:
Joehoe.

De "beste vriendinnen" hebben weer een onderonsje in bed over.....laat me raden......Huub?
Je mag nooit meer raden
pi_55124312
Lieke . het doet me zoveel pijn ik wil dit helemaal niet.
pi_55124320
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 14:41 schreef ruby het volgende:

[..]

Ik weet ook niet hoelang ik Lieke nog ga trekken.
Wat 'n vreselijk verhaalllijn wanneer maken ze het nu onderhand uit met elkaar.
  zaterdag 8 december 2007 @ 14:42:59 #149
521 ruby
Hell yeah!
pi_55124324
Selene vindt dat ze allebei aan hun gevoel moeten werken.
  zaterdag 8 december 2007 @ 14:43:24 #150
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55124328
Hottie
  zaterdag 8 december 2007 @ 14:43:51 #151
521 ruby
Hell yeah!
pi_55124335
Luc ziet er ook uit alsof ie nodig moet kakken.
pi_55124345
Lieke kon vanacht echt niet slapen ze ging er pas om een uur of 7 weer in
  zaterdag 8 december 2007 @ 14:45:38 #153
521 ruby
Hell yeah!
pi_55124354
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 14:42 schreef maril het volgende:

[..]

Wat 'n vreselijk verhaalllijn wanneer maken ze het nu onderhand uit met elkaar.
Wat mij betreft gaat dat heel snel gebeuren. Ik ben het geneuzel tussen die twee beu.
  zaterdag 8 december 2007 @ 14:47:14 #154
521 ruby
Hell yeah!
pi_55124379
Ik kan me niet herinneren ooit zo klef te hebben gedaan met m'n beste vriendinnen.
pi_55124395
pi_55124416
Lieke ik wil naar huis ik trekt dit niet
  zaterdag 8 december 2007 @ 14:50:24 #157
521 ruby
Hell yeah!
pi_55124421
Lieke begint te snotteren en zegt dat ze het niet trekt.
pi_55124425
Lieke huilt onder de dekens tegen Selene en zegt..."Ik trek dit niet"
  † In Memoriam † zaterdag 8 december 2007 @ 14:50:38 #159
135305 beequeen
Lost.
pi_55124426
Lieke jankt weer en fluistert tegen Selene: Ik wil naar huis, ik trek dit niet.

Heel verstandig Lieke.
― Mark Twain
  zaterdag 8 december 2007 @ 14:51:35 #160
521 ruby
Hell yeah!
pi_55124441
Amanda en Brian zien er ook lekker fris uit.
  zaterdag 8 december 2007 @ 14:51:55 #161
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55124451
Lieke ligt weer te janken!
pi_55124458
  zaterdag 8 december 2007 @ 14:52:32 #163
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_55124461
Maar wél met zender.
Prrrrr
  zaterdag 8 december 2007 @ 14:52:44 #164
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55124462
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 14:51 schreef ruby het volgende:
Amanda en Brian zien er ook lekker fris uit.
Ze hebben het ook heeeeeeeeeel gezellig
  zaterdag 8 december 2007 @ 14:52:53 #165
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_55124464
Hahaha Amanda en Rat gezellig samen ontbijten..
pi_55124468
Hoe kwam Brian trouwens aan die extra fiches?
pi_55124481
Ik denk dat het niet lang eer duurt voordat Huub naar achter wordt geroepen
  † In Memoriam † zaterdag 8 december 2007 @ 14:53:56 #168
135305 beequeen
Lost.
pi_55124482
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 14:52 schreef Dark het volgende:

[..]

Ze hebben het ook heeeeeeeeeel gezellig
Brian heeft Amanda net gestompt of geknepen, die durft haar mond niet meer open te doen.
― Mark Twain
pi_55124484
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 14:50 schreef beequeen het volgende:
Lieke jankt weer en fluistert tegen Selene: Ik wil naar huis, ik trek dit niet.

Heel verstandig Lieke.
Ze kan er niet tegen dat hij teveel in haar buurt is.
pi_55124500
  † In Memoriam † zaterdag 8 december 2007 @ 14:55:15 #171
135305 beequeen
Lost.
pi_55124507
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 14:53 schreef mootie het volgende:
Tsja, dat is de grote vraag, van het hokje of van Luc.

Brian maakt zijn excuses voor daarnet.....
― Mark Twain
  zaterdag 8 december 2007 @ 14:55:28 #172
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55124510
  zaterdag 8 december 2007 @ 14:55:41 #173
521 ruby
Hell yeah!
pi_55124511
Brian biedt z'n excuses aan....voor het feit dat ie haar hoer noemde ofzo?

Hij wil weten wat ze (Lieke en Selene) in het bed zitten doen? Ze zitten te vrijen...zegt ie.
  zaterdag 8 december 2007 @ 14:55:55 #174
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55124513
Brian: Selene en Lieke zijn aan het vrijen.....
  zaterdag 8 december 2007 @ 14:56:00 #175
168951 STAP01
body and brain
pi_55124516
Excuses voor daarnet! voor mijn uitspraken?????????????????????? En die stomp hufter!
Why don't you just use that thing inside your head....
  zaterdag 8 december 2007 @ 14:56:09 #176
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55124518
quote:
Brian vertelde heel stoer, dat hij 2x geldvouchers had gehaald en hij had fiches gestolen en die aan Luc gegeven. Hij was erg blij met zichzelf en vond die casinojongens maar sukkels, dat ze niks in de gaten hadden.
pi_55124566
  † In Memoriam † zaterdag 8 december 2007 @ 14:59:24 #178
135305 beequeen
Lost.
pi_55124583
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 14:56 schreef Dark het volgende:

[..]

Brian vertelde heel stoer, dat hij 2x geldvouchers had gehaald en hij had fiches gestolen en die aan Luc gegeven. Hij was erg blij met zichzelf en vond die casinojongens maar sukkels, dat ze niks in de gaten hadden.
De vraag is: Waar heeft hij die dan gehaald?
― Mark Twain
pi_55124587
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 10:44 schreef Dark het volgende:

[..]

Dat het hokje stookt moge duidelijk zijn, is ook niet zo boeiend vind ik.

Wat de bewoners met dat gestook doen, dat vind ik wel weer boeiend!

Begrijp de frustratie van Huub wel, die speelt een spel en wordt daarin eigenlijk gedwarsboomd door Lieke, degene die hij het meest zou moeten kunnen vertrouwen.
Ik word hier zo moe van he. Van het begin af aan, speelt Huub een spelletje met Lieke en Lieke wordt daardoor een zeikerd genoemd.
Huub is een trekker en duwer. Zeggen, dat hij niet monogaam is, maar dit zelf wel van een ander verwacht.
Dit is het meest makkelijk voorbeeld. Huub heeft 2 gezichten en wij laten ons door hem in de luren leggen.
Lieke is ook niet heilig, maar naar mijn idee tot nu toch de meest oprechte persoon in het huis. Zij heeft tenminste heel lang haar best voor iedereen gedaan. Kan ik van de rest niet zeggen!!
pi_55124601
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 14:56 schreef Dark het volgende:

[..]

Smeerlap, en zo heerlijk rolbevestigend
pi_55124602
pi_55124604
Moggu Middag
  zaterdag 8 december 2007 @ 15:01:16 #183
145755 kahaarin
pi_55124620
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 14:59 schreef beequeen het volgende:

[..]

Lees: Gejat, achterover gedrukt, gesnaaid, gestolen of zoiets, het feit dat hij er trots op is zegt meer over hem dan over de casinojongens.....
be nice or go away
  † In Memoriam † zaterdag 8 december 2007 @ 15:01:51 #184
135305 beequeen
Lost.
pi_55124628
Brian vroeg aan Amanda of Lieke al in bed lag toen hij ging douchen. Hij is natuurlijk bang dat Lieke iets gehoord heeft toen hij Amanda hoer noemde en stompte/kneep, de creep.
― Mark Twain
  † In Memoriam † zaterdag 8 december 2007 @ 15:02:45 #185
135305 beequeen
Lost.
pi_55124636
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 15:01 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Lees: Gejat, achterover gedrukt, gesnaaid, gestolen of zoiets, het feit dat hij er trots op is zegt meer over hem dan over de casinojongens.....
Aha, en geen van de camera's heeft dat opgepikt natuurlijk, kindje van God hè?
― Mark Twain
pi_55124647
Ze gaat naar huis.
Lieke blij.
  zaterdag 8 december 2007 @ 15:04:29 #187
521 ruby
Hell yeah!
pi_55124661
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 15:01 schreef beequeen het volgende:
Brian vroeg aan Amanda of Lieke al in bed lag toen hij ging douchen. Hij is natuurlijk bang dat Lieke iets gehoord heeft toen hij Amanda hoer noemde en stompte/kneep, de creep.
Misselijkmakende klootzak is het ook he.

En achteraf weer "sorry" zeggen. Ja, zo kom je er wel gemakkelijk van af elke keer.
  zaterdag 8 december 2007 @ 15:04:43 #188
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55124665
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 14:59 schreef beequeen het volgende:

[..]

Iedereen kreeg 4 vouchers.
Brian heeft eerst aan de ene tafel 4 vouchers gehaald en toen aan de andere tafel nog een keer 4.
Hij vindt zichzelf erg slim en grappig, natuurlijk!
  zaterdag 8 december 2007 @ 15:04:56 #189
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55124676
Wat was de aanleiding van die stomp of wat dan ook die Brian Amanda gaf? Bescherming?
pi_55124684
pi_55124687
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 15:04 schreef Copycat het volgende:
Wat was de aanleiding van die stomp of wat dan ook die Brian Amanda gaf? Bescherming?
nee joh, 'grappenderwijs"
  zaterdag 8 december 2007 @ 15:06:35 #192
521 ruby
Hell yeah!
pi_55124700
quote:
Ik denk uit blijdschap.
  zaterdag 8 december 2007 @ 15:06:59 #193
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55124706
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 15:05 schreef Verida het volgende:
nee joh, 'grappenderwijs"
Ah okay. Het is ook zo'n comedy caper, onze Brian .
pi_55124708
Wat ik me afvraag. Als Lieke en Huub door hoogstwaarschijnlijk veel gestook van kut-Flens en kut-Polo uit elkaar worden gedreven, wanneer gaat datzelfde ooit eens bij die kut-Amanda en kut-Brian gebeuren?
  † In Memoriam † zaterdag 8 december 2007 @ 15:08:44 #195
135305 beequeen
Lost.
pi_55124730
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 15:06 schreef ruby het volgende:

[..]

Ik denk uit blijdschap.
Ik denk dat Amanda weer begon over Karima, dat mag natuurlijk niet hè? Hij nam Karima grappenderwijs op zijn schoot.
― Mark Twain
pi_55124732
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 14:59 schreef hetbabbelaartje het volgende:

[..]

Ik word hier zo moe van he. Van het begin af aan, speelt Huub een spelletje met Lieke en Lieke wordt daardoor een zeikerd genoemd.
Huub is een trekker en duwer. Zeggen, dat hij niet monogaam is, maar dit zelf wel van een ander verwacht.
Dit is het meest makkelijk voorbeeld. Huub heeft 2 gezichten en wij laten ons door hem in de luren leggen.Lieke is ook niet heilig, maar naar mijn idee tot nu toch de meest oprechte persoon in het huis. Zij heeft tenminste heel lang haar best voor iedereen gedaan. Kan ik van de rest niet zeggen!!

a. ik laat me niet in de luren leggen door ene Huub
b.lieke is een sociaal wenselijk zeikkonijn die dezelfde achterbakse streken heeft als de anderen.
c.lieke zit er niet om haar best te doen voor anderen maar om het spel te spelen, niet meer en niet minder. En als zij denkt dat zij respect krijgt, door de zooi van iedereen op te ruimen en voor haar tegenstanders, die haar vernederd hebben, te koken dan zit ze er gewoon naast.
d. als lieke niet met huub kan moet ze hem gewoon links laten liggen.
  zaterdag 8 december 2007 @ 15:10:20 #197
521 ruby
Hell yeah!
pi_55124751
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 15:08 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik denk dat Amanda weer begon over Karima, dat mag natuurlijk niet hè? Hij nam Karima grappenderwijs op zijn schoot.
En laat me raden; hij stak zijn tong in haar mond?
pi_55124755
Morgen komt er een bandje
pi_55124759
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 15:04 schreef ruby het volgende:

[..]

En achteraf weer "sorry" zeggen. Ja, zo kom je er wel gemakkelijk van af elke keer.
en wat nog walgelijker is een amanda die op zijn schoot gaat liggen
  † In Memoriam † zaterdag 8 december 2007 @ 15:11:08 #200
135305 beequeen
Lost.
pi_55124764
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 15:08 schreef ericahysterica het volgende:

b.lieke is een sociaal wenselijk zeikkonijn die dezelfde achterbakse streken heeft als de anderen.
c.lieke zit er niet om haar best te doen voor anderen maar om het spel te spelen, niet meer en niet minder. En als zij denkt dat zij respect krijgt, door de zooi van iedereen op te ruimen en voor haar tegenstanders, die haar vernederd hebben, te koken dan zit ze er gewoon naast.
Hear, hear.
― Mark Twain
pi_55124765
'brian tegen poekie; het is zo kort dat je zo kort blijft
pi_55124778
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 15:10 schreef Dreamboy het volgende:
Morgen komt er een bandje
joepie
pi_55124796
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 15:04 schreef ruby het volgende:

[..]

Ja, zo is Brian hè
pi_55124800
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 15:07 schreef tipsch het volgende:
Wat ik me afvraag. Als Lieke en Huub door hoogstwaarschijnlijk veel gestook door kut-Flens kut-Polo uit elkaar worden gedreven, wanneer gaat datzelfde ooit eens bij die kut-Amanda en kut-Brian gebeuren?
Huub maakt Lieke kapot door zijn altijd maar doorgaan in herhaling vallende disussies
En Lieke maakt Huub kapot, door altijd maar op elk woord zout te leggen en haar negatieve instelling ri. Huub (en visa versa trouwens)

Wat die twee hebben is volgens mij wel echt, maar door de 24/7-situatie en beide moeilijke karakters en doordat ze beide slecht in hun vel zitten... wordt het één groot drama

Laatst hoorde ik dat Amanda en Brian samen bij de psycholoog geweest waren (off stream) vraag me af waarom hun niet eens samen mogen.... de druk die hun 2 te verduren hebben en gehad hebben is veel en veel intenser; en daardoor veel harder nodig.

Nog verstandiger lijkt het me als ze beide vertrekken........ en dit zeg ik voor hun eigen bestwil.
  zaterdag 8 december 2007 @ 15:13:48 #205
521 ruby
Hell yeah!
pi_55124802
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 15:11 schreef ericahysterica het volgende:
'brian tegen poekie; het is zo kort dat je zo kort blijft
Dat is dan wel weer een intelligente opmerking.
pi_55124831
quote:
Bescherming, waarschuwing, "liefde" natuurlijk en bezitsdrang
  Moderator zaterdag 8 december 2007 @ 15:16:03 #207
184769 crew  Deisyy
pi_55124846
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 14:59 schreef hetbabbelaartje het volgende:

[..]

Dit is het meest makkelijk voorbeeld. Huub heeft 2 gezichten en wij laten ons door hem in de luren leggen.
Lieke is ook niet heilig, maar naar mijn idee tot nu toch de meest oprechte persoon in het huis. Zij heeft tenminste heel lang haar best voor iedereen gedaan. Kan ik van de rest niet zeggen!!
Precies, Lieke is af en toe zeker een zeikerd, vooral de laatste tijd, maar ik zou ook helemaal dol worden van Huub. De ene keer scheld hij haar uit voor tyfushoer en wat al niet meer, zegt dat hij spijt heeft dat hij ooit een relatie met haar is begonnen en de volgende keer zegt hij dat hij na de kooi met haar wilt samenwonen, het zonder haar niet gered zou hebben en wat al niet meer. Van de week had hij de pest in toen hij Lieke voor zijn karretje tegen Amanda wilde spannen en Lieke hier niets voor voelde.

Lieke is inderdaad niet heilig, maar Huub al helemaal niet, dat gedrag van de week tegen Jeroen vond ik helemaal onsmakelijk.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zaterdag 8 december 2007 @ 15:16:08 #208
521 ruby
Hell yeah!
pi_55124849
Brian praat weer met z'n eeuwige hijgerige zaadstem.
pi_55124859
brian vertelt genietend hoe huub en lieke ruzie maken...........laat hij lekker naar sun eigun relaassie kijken
  zaterdag 8 december 2007 @ 15:16:55 #210
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55124862
Amanda over Huub en Lieke: Ze zijn een spel tegen elkaar aan het spelen... ze proberen elkaar eruit te werken.
  † In Memoriam † zaterdag 8 december 2007 @ 15:17:22 #211
135305 beequeen
Lost.
pi_55124877
Volgens St. Brian maken Lieke en Huub alleen maar ruzie. Hij vergeet voor het gemak dat hij zijn snol door de douche cabine heeft gejast en een half uur geleden Amanda hoer heeft genoemd + haar heeft geknepen of gestompt.
― Mark Twain
  zaterdag 8 december 2007 @ 15:17:39 #212
521 ruby
Hell yeah!
pi_55124883
Amanda haar pruik is net echt met de "out of bed look".

Brian heeft het over Huub dat ie Lieke een eczeemkop heeft genoemd. Hij vindt dat ze maar beter weg kan gaan.
pi_55124889
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 15:16 schreef ruby het volgende:
Brian praat weer met z'n eeuwige hijgerige zaadstem.
ja hij zit weer in de sintbrian modus het is allemaal heel erg hoor volgens brian, ze kan beter weggaan vindt hij (zou hem buitengewoon goed uitkomen). Ik wou dat hij zo medelevend was geweest in de 6-2 situatie
pi_55124893
pi_55124896
Huub heeft het goed voor elkaar....nu hebben Brian en Amanda het erover met Roekie hoe Huub Lieke aan het uitmergelen is....fysiek en mentaal
  zaterdag 8 december 2007 @ 15:18:26 #216
521 ruby
Hell yeah!
pi_55124901
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 15:17 schreef beequeen het volgende:
Volgens St. Brian maken Lieke en Huub alleen maar ruzie. Hij vergeet voor het gemak dat hij zijn snol door de douche cabine heeft gejast en een half uur geleden Amanda hoer heeft genoemd + haar heeft geknepen of gestompt.
Selectief geheugen noemen ze dat toch?
  † In Memoriam † zaterdag 8 december 2007 @ 15:20:07 #217
135305 beequeen
Lost.
pi_55124924
Brian tegen PoekieRoekie: Kijk, je hebt TV, dan het internet en dan de echte Kooi. Nu pas kun je zien hoe mensen echt zijn. ( Lees,wat een toffe peer ik eigenlijk ben)
― Mark Twain
  zaterdag 8 december 2007 @ 15:20:25 #218
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_55124933
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 15:16 schreef Deisyy het volgende:

Lieke is inderdaad niet heilig, maar Huub al helemaal niet, dat gedrag van de week tegen Jeroen vond ik helemaal onsmakelijk.
Komop zeg het is de fucking gouden kooi.

Huub is gewoon Huub die altijd al heeft geroepen dat hij zich niet conformeerd aan sociaal wenselijk gedrag.
  Moderator zaterdag 8 december 2007 @ 15:21:21 #219
184769 crew  Deisyy
pi_55124945
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 15:20 schreef marky het volgende:

[..]

Komop zeg het is de fucking gouden kooi.

Huub is gewoon Huub die altijd al heeft geroepen dat hij zich niet conformeerd aan sociaal wenselijk gedrag.
Dat was duidelijk, het is gewoon asociaal gedrag tegen iemand die gewoon op visite was
  zaterdag 8 december 2007 @ 15:22:36 #220
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_55124960
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 15:18 schreef riri het volgende:
Huub heeft het goed voor elkaar....nu hebben Brian en Amanda het erover met Roekie hoe Huub Lieke aan het uitmergelen is....fysiek en mentaal
En waarom heeft Huub het goed voorelkaar?????? Zitten Huub en Lieke niet samen in een relatie?

Lieke is net zo schuldig als Huub beide maken elkaar af op dit moment. Lieke komt toch ook steeds weer bij Huub terug of niet soms. Huub staat echt niet met een mes in haar rug om ze te dwingen ze doet het allemaal zelf.
  zaterdag 8 december 2007 @ 15:22:58 #221
145755 kahaarin
pi_55124964
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 15:02 schreef beequeen het volgende:

[..]

Aha, en geen van de camera's heeft dat opgepikt natuurlijk, kindje van God hè?
Tja 2 mogelijkheden:
[ ]Het is stelen dus exit
[ ]Het is het spel spelen en dan hadden de jongens maar beter op moeten letten.

Juiste keuze aan kruisen.
be nice or go away
pi_55124974
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 15:13 schreef Desii het volgende:

[..]

Huub maakt Lieke kapot door zijn altijd maar doorgaan in herhaling vallende disussies
En Lieke maakt Huub kapot, door altijd maar op elk woord zout te leggen en haar negatieve instelling ri. Huub (en visa versa trouwens)

Wat die twee hebben is volgens mij wel echt, maar door de 24/7-situatie en beide moeilijke karakters en doordat ze beide slecht in hun vel zitten... wordt het één groot drama

Laatst hoorde ik dat Amanda en Brian samen bij de psycholoog geweest waren (off stream) vraag me af waarom hun niet eens samen mogen.... de druk die hun 2 te verduren hebben en gehad hebben is veel en veel intenser; en daardoor veel harder nodig.

Nog verstandiger lijkt het me als ze beide vertrekken........ en dit zeg ik voor hun eigen bestwil.
Dat Lieke en Huub absoluut niet samen kunnen, voel ik ook zo. Al van meet af aan overigens... Het is echter wel al uitgesproken dat Flens Lieke richting Amanda pusht, wat bizar ongeloofwaardig en lelijk is. Ik kan het echt niet uitstaan dat die kut-Amanda en kut-Brian op alle mogelijk manieren gematst en gezalfd worden, terwijl tussen kut-Amanda en kut-Brian veel ernstigere dingen aan de hand zijn
  zaterdag 8 december 2007 @ 15:23:41 #223
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_55124976
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 15:21 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Dat was duidelijk, het is gewoon asociaal gedrag tegen iemand die gewoon op visite was
Niet zo piepen over die belg heeft er zelf voor gekozen om naar die kooi te gaan. Werd niet voor niets uit de kooi verwijderd.
  zaterdag 8 december 2007 @ 15:24:18 #224
145755 kahaarin
pi_55124984
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 15:17 schreef ruby het volgende:
Amanda haar pruik is net echt met de "out of bed look".

Brian heeft het over Huub dat ie Lieke een eczeemkop heeft genoemd. Hij vindt dat ze maar beter weg kan gaan.
Zegt iemand die zijn vriendin vanmorgen hoer noemde en haar bovendien pijn deed.
be nice or go away
  Moderator zaterdag 8 december 2007 @ 15:26:01 #225
184769 crew  Deisyy
pi_55124998
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 15:23 schreef marky het volgende:

[..]

Niet zo piepen over die belg heeft er zelf voor gekozen om naar die kooi te gaan. Werd niet voor niets uit de kooi verwijderd.

Hij werd er toch uitgezet omdat prinses Selene zo liep te janken omdat alle aandacht niet naar haar ging maar naar haar nerd?
  zaterdag 8 december 2007 @ 15:26:29 #226
521 ruby
Hell yeah!
pi_55125002
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 15:22 schreef marky het volgende:

[..]

En waarom heeft Huub het goed voorelkaar?????? Zitten Huub en Lieke niet samen in een relatie?

Lieke is net zo schuldig als Huub beide maken elkaar af op dit moment. Lieke komt toch ook steeds weer bij Huub terug of niet soms. Huub staat echt niet met een mes in haar rug om ze te dwingen ze doet het allemaal zelf.
Daarbij komt dat Lieke tegen iedereen over Huub zit te lullen. Ik kan me best voorstellen dat als je in een relatie zit en er is het een en ander aan de hand, dat je eens je verhaal kwijt wilt tegen iemand waar je goed mee bent. Maar Lieke gaat er bijhoorlijk ver in....vind ik.
  zaterdag 8 december 2007 @ 15:27:39 #227
521 ruby
Hell yeah!
pi_55125018
Amanda heeft haar huispakje maar eens aangetrokken.
pi_55125019
quote:

[..]

denk dat a al niet klopt
want ik heb het vage vermoeden dat lieke maar weinig loslaat over wat huub onder de dekens tegen haar zegt
c ? welk spel.?.. er is geen spel meer... allleen de tv show
en uuh hupert links laten liggen ?
in die ruimte ? onmogelijk
  † In Memoriam † zaterdag 8 december 2007 @ 15:27:55 #229
135305 beequeen
Lost.
pi_55125022
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 15:22 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Tja 2 mogelijkheden:
[ ]Het is stelen dus exit
[x]Het is het spel spelen en dan hadden de jongens maar beter op moeten letten.

Juiste keuze aan kruisen.
Ik ga het liefst voor mogelijkheid 1 maar ik ben bang dat dat geen optie is als het om Brian gaat, zelfs Lieke slaan mag, Amanda door de douche cabine jassen mag, CORA's adres op de streams roepen mag.......het lijstje is eindeloos.
― Mark Twain
  zaterdag 8 december 2007 @ 15:28:48 #230
521 ruby
Hell yeah!
pi_55125034
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 15:26 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Hij werd er toch uitgezet omdat prinses Selene zo liep te janken omdat alle aandacht niet naar haar ging maar naar haar nerd?
Nee, omdat hij haar van alles had geflikt!

Door bijvoorbeeld te drinken terwijl hij had beloofd dat niet te doen.
pi_55125035
amanda heeft het over een fout van allebei ( reppert en poekie)
pi_55125056
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 15:28 schreef ruby het volgende:

[..]

ja dat was heel erg stout van jeroentje. Selene eist gehoorzaamheid in haar zg vriendschappen.
Ik vind het heel jammer dat jeroen weg isen ik vond het een verademing weer zo n bijzonder grappig menstype in de kooi aan te treffen.
  zaterdag 8 december 2007 @ 15:30:49 #233
145755 kahaarin
pi_55125057
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 15:27 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik ga het liefst voor mogelijkheid 1 maar ik ben bang dat dat geen optie is als het om Brian gaat, zelfs Lieke slaan mag, Amanda door de douche cabine jassen mag, CORA's adres op de streams roepen mag.......het lijstje is eindeloos.
Precies, of hij krijgt een waarschuwing dat niemand meer iets mag wegnemen van gasten/personeel, een algemene waarschuwing zeg maar.
be nice or go away
  zaterdag 8 december 2007 @ 15:30:59 #234
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55125060
  zaterdag 8 december 2007 @ 15:31:54 #236
521 ruby
Hell yeah!
pi_55125072
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 15:30 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

ja dat was heel erg stout van jeroentje. Selene eist gehoorzaamheid in haar zg vriendschappen.
Ik vind het heel jammer dat jeroen weg isen ik vond het een verademing weer zo n bijzonder grappig menstype in de kooi aan te treffen.
Gelukkig had ze gisteren een fantastisch knallend verjaardagsfeestje waar men helemaal uit hun dak ging.
  zaterdag 8 december 2007 @ 15:32:59 #237
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_55125083
poekie had graag een nachtje men LL de lopende SOA doorgebracht
  Moderator zaterdag 8 december 2007 @ 15:33:05 #238
184769 crew  Deisyy
pi_55125085
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 15:28 schreef ruby het volgende:

[..]

Terecht dus dat hij er door de beveiliging uit is gezet
pi_55125088
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 15:31 schreef ruby het volgende:

[..]

Gelukkig had ze gisteren een fantastisch knallend verjaardagsfeestje waar men helemaal uit hun dak ging.
ja maar wat wil je met zo n jarige jop met zo n opgeruimd karakter en wars van enige drama
  zaterdag 8 december 2007 @ 15:34:54 #240
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_55125104
LL is geen BN er maar een AN er
pi_55125105
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 15:23 schreef tipsch het volgende:

[..]

Dat Lieke en Huub absoluut niet samen kunnen, voel ik ook zo. Al van meet af aan overigens... Het is echter wel al uitgesproken dat Flens Lieke richting Amanda pusht, wat bizar ongeloofwaardig en lelijk is. Ik kan het echt niet uitstaan dat die kut-Amanda en kut-Brian op alle mogelijk manieren gematst en gezalfd worden, terwijl tussen kut-Amanda en kut-Brian veel ernstigere dingen aan de hand zijn
Ik denk zelfs dat achter dat met de bedoeling heeft gedaan de agressiviteit tegen Lieke proberen te verminderen...Amanda was bij het ontstaan van geweld altijd de uitlokkende faktor...tig keer gebeurt dat zij erbij was om het extra op te stoken...ineens van het ene op het andere moment nadat amanda achter was geweest ging ze aardig doen richting Lieke.....Amanda is door achter daar echt toe gepusht en gedwongen
pi_55125109
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 15:27 schreef beequeen het volgende:

[..]

bij huub ook
en die zit er ook nog
dus waar zoudenn we ons druk over maken
  zaterdag 8 december 2007 @ 15:35:30 #243
521 ruby
Hell yeah!
pi_55125111
Luc z'n uitspraak tegen Roekie: zijn we nu cool?

pi_55125122
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 15:34 schreef riri het volgende:

[..]

Ik denk zelfs dat achter dat met de bedoeling heeft gedaan de agressiviteit tegen Lieke proberen te verminderen...Amanda was bij het ontstaan van geweld altijd de uitlokkende faktor...tig keer gebeurt dat zij erbij was om het extra op te stoken...ineens van het ene op het andere moment nadat amanda achter was geweest ging ze aardig doen richting Lieke.....Amanda is door achter daar echt toe gepusht en gedwongen
amanda lijkt mij een primitief mens, dus zal zij de schone schijn toch niet al te lang op kunnen houden denk ik.
  † In Memoriam † zaterdag 8 december 2007 @ 15:37:01 #245
135305 beequeen
Lost.
pi_55125132
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 15:31 schreef ruby het volgende:

[..]

En dan Jaap die het aandurft Grieks te bestellen terwijl ze geen vlees eet, wat denkt hij wel.....ze is wel gastspeler hoor.
― Mark Twain
pi_55125158
Go hard or go home
  † In Memoriam † zaterdag 8 december 2007 @ 15:39:40 #247
135305 beequeen
Lost.
pi_55125161
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 15:35 schreef Nomrc2 het volgende:

[..]

bij huub ook
en die zit er ook nog
dus waar zoudenn we ons druk over maken
JIj hebt Huub deze dingen zien doen????? Dan kijk ik toch andere streams dan jij.
Huub is absoluut geen heilig boontje maar hij deed de dingen die hij heeft gedaan tegen kerels en niet vrouwen.
― Mark Twain
pi_55125174
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 15:30 schreef akveor het volgende:
[ afbeelding ]
dat meisje is echt mooi zeg
  zaterdag 8 december 2007 @ 15:41:48 #249
521 ruby
Hell yeah!
pi_55125191
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 15:37 schreef beequeen het volgende:

[..]

En dan Jaap die het aandurft Grieks te bestellen terwijl ze geen vlees eet, wat denkt hij wel.....ze is wel gastspeler hoor.
Nou, dat is toch ook wat he? Ongelofelijk dat mensen zoiets kunnen flikken.
pi_55125194
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 15:39 schreef beequeen het volgende:

[..]

JIj hebt Huub deze dingen zien doen????? Dan kijk ik toch andere streams dan jij.
Huub is absoluut geen heilig boontje maar hij deed de dingen die hij heeft gedaan tegen kerels en niet vrouwen.
zo is dat!
pi_55125223
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 15:27 schreef ruby het volgende:
Amanda heeft haar huispakje maar eens aangetrokken.
Lekker, daar is ze in wezen golven en sporten met Carlos.
pi_55125233
quote:

[..]

eeeuuh
slipje uitrekken van nad ?
en qua persoonlijke info over de streams gooien steekt hij met kop en schouders boven brian uit
pi_55125245
quote:

[..]

Vorige week kwam Lieke toch huilend naar boven omdat Huub haar tegen de kledingkast had geduwd?
pi_55125258
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 15:43 schreef Nomrc2 het volgende:

[..]

eeeuuh
slipje uitrekken van nad ?
en qua persoonlijke info over de streams gooien steekt hij met kop en schouders boven brian uit
Strikje losmaken, we hebben niks van Naad gezien hoor....
En welke persoonlijke info?
  † In Memoriam † zaterdag 8 december 2007 @ 15:46:47 #255
135305 beequeen
Lost.
pi_55125301
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 15:44 schreef TiNo_Flo het volgende:

[..]

Vorige week kwam Lieke toch huilend naar boven omdat Huub haar tegen de kledingkast had geduwd?
Hou toch op. Hij deed de kastdeur open en Lieke stond daar in de buurt. Lieke heeft hier een drama van gemaakt, wrs in opdracht van Flens omdat ze over moet lopen naar het kamp van B en A voor extra dekking van die 2.
― Mark Twain
pi_55125315
mensen, ik ga sociaal wenselijk gedrag vertonen in de echte wereld.......maar ik vertrouw erop dat jullie zo nu en dan wel schrijven als er relevante zaken te melden zijn,
al vast bedankt en een fijne zaterdagmiddag/avond
pi_55125323
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 15:34 schreef riri het volgende:

[..]

Omdat de kans groot was dat Amanda uit haar slof zou schieten, geheel door eigen toedoen, moet dus nu Lieke er maar aangeloven. Dan is die kut-Flens dus echt te walgelijk bezig Dat Lieke er in meegaat, net zo walgelijk
  zaterdag 8 december 2007 @ 15:50:00 #258
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55125358
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 15:15 schreef -Blurk- het volgende:

Bescherming, waarschuwing, "liefde" natuurlijk en bezitsdrang
Het kwartje valt bij mij! Eindelijk.
Blurk is Beroepslurker die ik al kwijt was, hier.
pi_55125379
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 15:47 schreef ericahysterica het volgende:
mensen, ik ga sociaal wenselijk gedrag vertonen in de echte wereld.......maar ik vertrouw erop dat jullie zo nu en dan wel schrijven als er relevante zaken te melden zijn,
al vast bedankt en een fijne zaterdagmiddag/avond
Ik ga ongeveer hetzelfde doen, daag
pi_55125382
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 15:46 schreef beequeen het volgende:

[..]

Hou toch op. Hij deed de kastdeur open en Lieke stond daar in de buurt. Lieke heeft hier een drama van gemaakt, wrs in opdracht van Flens omdat ze over moet lopen naar het kamp van B en A voor extra dekking van die 2.
Ja sorry hoor, dat zijn alleen maar speculaties en is nergens op gebaseerd. Het zal wel in opdracht van de febo zijn geweest krijg je dan te horen. Ze zijn beide even erg in geweld.
pi_55125390
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 15:50 schreef Copycat het volgende:

[..]

pi_55125424
quote:

[..]

Was ook al zo'n snelle Jelle, kostte me ook een paar dagen.
pi_55125429
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 15:51 schreef TiNo_Flo het volgende:

[..]

Ja sorry hoor, dat zijn alleen maar speculaties en is nergens op gebaseerd. Het zal wel in opdracht van de febo zijn geweest krijg je dan te horen. Ze zijn beide even erg in geweld.
Ja dat alles op de Febo schuiven gaat soms wel erg heftig.
  zaterdag 8 december 2007 @ 15:54:10 #264
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_55125442
Zo wij gaan de wijnvooraad van onze vrienden plunderen en komen misschien vanavond nog even lurken see you later
pi_55125517
pi_55125535
  † In Memoriam † zaterdag 8 december 2007 @ 16:00:47 #267
135305 beequeen
Lost.
pi_55125537
quote:

[..]

Jeeeeez, ik lijk wel een Belgische nerd, bedankt.

Ik lach me kapot om een van de danseressen. Van Medemblik naar Drachten is zooooooo ver, je moet helemaal terug.
Nog nooit van de Afsluitdijk gehoord waarschijnlijk.
― Mark Twain
pi_55125550
quote:

[..]

+1
Laat haar lekker bij Amanda en brian gaan. Ze willen nu erg graag hun lieve Slieko in hun groepje
  † In Memoriam † zaterdag 8 december 2007 @ 16:03:25 #269
135305 beequeen
Lost.
pi_55125568
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 15:54 schreef DrsH het volgende:
Zo wij gaan de wijnvooraad van onze vrienden plunderen en komen misschien vanavond nog even lurken see you later
Have fun, wie is de BOB?
― Mark Twain
  zaterdag 8 december 2007 @ 16:04:20 #270
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_55125578
quote:
Kan het zijn dat hij die uit de ficheskoffer heeft gehaald van hun eigen pokerspel?
Hij had Luc nl fiches van 1000 gegeven die de casino-boys niet hadden uitgegeven. Daardoor kwam het uit, dacht ik begrepen te hebben uit de COS.
eurobilltracker.com
pi_55125585
Morguh
Gaat het nou nog steeds over die stomme CP's
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_55125597
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 15:26 schreef ruby het volgende:

[..]

Daarbij komt dat Lieke tegen iedereen over Huub zit te lullen. Ik kan me best voorstellen dat als je in een relatie zit en er is het een en ander aan de hand, dat je eens je verhaal kwijt wilt tegen iemand waar je goed mee bent. Maar Lieke gaat er bijhoorlijk ver in....vind ik.
Ook al mee eens.
Ik houd daar helemaal niet van. gaat Ze bij Amanda uithuilen.
Ze praat altijd slecht over Huub.
Wat mij opvalt waarom ik me ook steeds meer erger aan lieke is dat ze enorm het slachtoffer speelt.
Vooral nu ze Selene heeft.
O en dan ook nog dat overdreven gedoe tussen die 2.
Ze kennen elkaar net 2 weken?
pi_55125642
Jaap reageert als teamgenoot totaal anders dan Huub....laat haar veel meer in haar waarde
Huub zoekt op alle slakken zout....ik wordt doodmoe van die jongen
pi_55125659
Gaan ze weer!
Staat iedereen weer op scherp?

Huub..
Nee, Lieke
Oooh Huub
Tjezus Lieke

Maar goed, zijn er al filmpjes van Brian en zijn liefdevolle moves naar Amanda toe?
Go hard or go home
pi_55125670
Jaap vindt dat Lieke Huub goed van repliek dient
  zaterdag 8 december 2007 @ 16:11:17 #276
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55125682
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 16:08 schreef riri het volgende:
Jaap reageert als teamgenoot totaal anders dan Huub....laat haar veel meer in haar waarde
Lieke legt op alle slakken zout........ik word doodmoe van die sociaal wenselijke zure zeikmossel!
pi_55125698
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 16:08 schreef riri het volgende:
Jaap heeft gelukkig geen relatie met Lieke
pi_55125699
pi_55125718
pffffffffffffff....Huub vult alle bedoelingen achter akties van een ander in....wat vermoeiend is dat die manier van praten
pi_55125720
Lieke wil nu Kappen met Huub.
  † In Memoriam † zaterdag 8 december 2007 @ 16:13:54 #281
135305 beequeen
Lost.
pi_55125724
Lieke wil kappen met Huub, thank God.
― Mark Twain
pi_55125725
Huub praat alles zijn kant op en zet Lieke in alles in een kwaad daglicht.
Min manipulatief mannetje is het
pi_55125734
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 16:13 schreef blomst het volgende:
Ja, zet gouw mijn streams aan
pi_55125744
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 16:13 schreef beequeen het volgende:
Praise the lord!
Go hard or go home
pi_55125746
pi_55125748
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 16:13 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Huub praat alles zijn kant op en zet Lieke in alles in een kwaad daglicht.
Min manipulatief mannetje is het
En andersom niet ??

Maar boeiuh, het is weer uit
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_55125752
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 16:05 schreef itsme het volgende:

[..]

Ook al mee eens.
Ik houd daar helemaal niet van. gaat Ze bij Amanda uithuilen.
Ze praat altijd slecht over Huub.
Wat mij opvalt waarom ik me ook steeds meer erger aan lieke is dat ze enorm het slachtoffer speelt.
Vooral nu ze Selene heeft.
O en dan ook nog dat overdreven gedoe tussen die 2.
Ze kennen elkaar net 2 weken?
Beetje jaloers??
  zaterdag 8 december 2007 @ 16:17:59 #288
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55125778
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 16:13 schreef beequeen het volgende:
Ik juich mee
pi_55125779
en Brian komt nu bijna klaar.
Go hard or go home
pi_55125784
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 16:10 schreef noekje het volgende:
Gaan ze weer!
Staat iedereen weer op scherp?

Huub..
Nee, Lieke
Oooh Huub
Tjezus Lieke

Maar goed, zijn er al filmpjes van Brian en zijn liefdevolle moves naar Amanda toe?
Nee, de camera's zwenkten net even weg toen Brian haar kneep/stompte
pi_55125801
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 16:13 schreef blomst het volgende:
Mooi, wie heeft het als eerst te horen gekregen?
  † In Memoriam † zaterdag 8 december 2007 @ 16:19:01 #292
135305 beequeen
Lost.
pi_55125803
Lieke vergelijkt het punten verdelen, Amanda en Brian punten geven dus, met het semi maatjes zijn van Brian en Huub.

Appels met peren imo.
― Mark Twain
pi_55125813
Is Selene Lieke eruit aan het werken? Ze lult me daar een partij slecht over Jaap.
Go hard or go home
  † In Memoriam † zaterdag 8 december 2007 @ 16:19:36 #294
135305 beequeen
Lost.
pi_55125814
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 16:18 schreef noekje het volgende:
en Brian komt nu bijna klaar.
Waarom?
Ik volg Huub en Lieke.
― Mark Twain
pi_55125817
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 16:18 schreef tipsch het volgende:

[..]

Mooi, wie heeft het als eerst te horen gekregen?
Wij natuurlijk
pi_55125839
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 16:18 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Nee, de camera's zwenkten net even weg toen Brian haar kneep/stompte
Belachelijk maar hoe kan het dan dat er hier wordt gezegd dat hij haar kneep of een stomp gaf?
Go hard or go home
pi_55125841
Het wachten is op Lieke die weer boos wegloopt...
pi_55125846
Heeft iemand een linkje naar het COS waarin vermeld staat toen Brian de dekens wegtrok ofziets bij Amanda?
Dan weet ik rond welke tijd en tussen welke beelden het ongeveer zit zodat ik er een filmpje van kan maken. Ik kan het zo snel niet vinden tussen 4 maal 6 uur slaapkamer beelden
Al het laatste nieuws via http://www.headliner.nl - Voetbal - Showbiz
pi_55125859
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 16:21 schreef noekje het volgende:

[..]

Belachelijk maar hoe kan het dan dat er hier wordt gezegd dat hij haar kneep of een stomp gaf?
Nou, het was meer bedoeld om aan te geven dat ze bij de FEBO meteen de andere kant opjkijken als Brian weer eens zoiets doet. Het was goed te zien hoor, stompen of knijpen..
pi_55125863
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 16:19 schreef beequeen het volgende:
Lieke vergelijkt het punten verdelen, Amanda en Brian punten geven dus, met het semi maatjes zijn van Brian en Huub.

Appels met peren imo.
Da's idd nogal een domme vergelijking
pi_55125871
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 16:19 schreef beequeen het volgende:

[..]

Waarom?
Ik volg Huub en Lieke.
Omdat het gaat over Huub, Lieke en Jaap. Selene lult Jaap helemaal zwart en Brian vindt het fantastisch en moet het over Jaap z'n moeder hebben etc. Brian, vieze hond dat het is.
Go hard or go home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')