Danseres voor plaatje promoten in het land.quote:Op zaterdag 8 december 2007 04:09 schreef ruba het volgende:
wies die snollie die bij huub op de bank zit?
Je zus?quote:Op zaterdag 8 december 2007 04:09 schreef ruba het volgende:
wies die snollie die bij huub op de bank zit?
Welnee, hij lult gewoon dom en doet nogal hoogdravend.quote:Op zaterdag 8 december 2007 04:12 schreef schatje het volgende:
Luc wil het voor Roekshana niet lastiger maken dan het al is. Er is kennelijk heel wat voorgevallen..
Ja dat gesprekje kwam net erg geforceerd overquote:Op zaterdag 8 december 2007 04:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Welnee, hij lult gewoon dom en doet nogal hoogdravend.
Ze hebben een paar keer gedate, gebeld etc.
ik zou dr wel doen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 04:12 schreef schatje het volgende:
[..]
Danseres voor plaatje promoten in het land.
Ja dit vind ik na Nena de mooiste tot nu toe.... jammer dat ze zo fucking weinig in beeld is en dat ze d'r haar donkerder heeft gemaakt....quote:Op zaterdag 8 december 2007 04:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik denk dat we hier een officiëel lekker wijf in DGK gespot hebben
Amanda ligt toch al eeuwen in bed?quote:Op zaterdag 8 december 2007 04:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jammer dat we het gelal van Huub moeten horen. Amanda heeft een veel leuker gesprek aan de keukentafel
Amanda en een leuk gesprekquote:Op zaterdag 8 december 2007 04:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Amanda ligt toch al eeuwen in bed?
Ik zou Nena inruilen voor dezequote:Op zaterdag 8 december 2007 04:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja dit vind ik na Nena de mooiste tot nu toe.... jammer dat ze zo fucking weinig in beeld is en dat ze d'r haar donkerder heeft gemaakt....
Heb jij nog kunnen volgen waar RoekiePoekie is gebleven ...... ?quote:Op zaterdag 8 december 2007 05:01 schreef schatje het volgende:
Echt haantjes gedrag.
Lieke checkte wel even waar de danseressen gingen liggen. Volgens Huub omdat ze bang was dat ze naast hem kwamen liggen.
In het bed van Dennis.quote:Op zaterdag 8 december 2007 05:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heb jij nog kunnen volgen waar RoekiePoekie is gebleven ...... ?
Huub smeekt .... dat klopt. Maar Roekie slaapt volgens mij niet in dat bed. Is ze niet bij Japio opgeborgen (door de redactie) om het script gaande te houden tussen Huub en zijn maagden ?quote:Op zaterdag 8 december 2007 05:32 schreef schatje het volgende:
[..]
In het bed van Dennis.
Huub is de meisjes nu aan het smeken om bij hem in bed te slapen.
"Ik zal mijn handen boven de dekens houden."
en uiteindelijk ging Nadia dus weg.......quote:Op zaterdag 8 december 2007 09:49 schreef noekje het volgende:
Nu las ik dus weer dat Lieke ergens boos over is want Huub liegt. Ze zegt niet waarover. Dat klinkt een beetje zoals Nadia, die kon ook nergens over praten. Ze kwam ook boos terug van achter. Daarvoor waren ze het nog roerend met elkaar eens en ze kwam boos terug.
Wat ik begrepen heb van ruzie nummer zoveel gisteren - Huub heeft Lieke iets in vertrouwen verteld.quote:Op zaterdag 8 december 2007 09:49 schreef noekje het volgende:
Nu las ik dus weer dat Lieke ergens boos over is want Huub liegt. Ze zegt niet waarover. Dat klinkt een beetje zoals Nadia, die kon ook nergens over praten. Ze kwam ook boos terug van achter. Daarvoor waren ze het nog roerend met elkaar eens en ze kwam boos terug.
Wow, daar moet ik denk ik volgende week op terugkomen. Snap sowieso niks meer van die twee. Wel denk ik dat achter ook flink stookt momenteel.quote:Op zaterdag 8 december 2007 10:29 schreef Dark het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb van ruzie nummer zoveel gisteren - Huub heeft Lieke iets in vertrouwen verteld.
Informatie - die ze allemaal wel eens (hokje)krijgen - die hij "niet kon weten" en niet mocht doorvertellen.
Lieke heeft die info gebruikt in een discussie en Huub vond dat hij moest liegen, omdat hij die info immers niet kon weten.
Lieke neemt het Huub kwalijk dat hij liegt (was niet tegen Lieke maar tegen Selene, geloof ik)
Huub neemt het Lieke kwalijk, dat hij haar in vertrouwen iets vertelt en dat het dan tegen hem gebruik wordt in een discussie. Hij vertelt iets in vertrouwen en door Lieke backfired het in z'n gezicht.
Wie van de 2 heeft gelijk?
Lieke is wel zo slim om aan iedereen te vertellen waar ze mee zit, onder het mom van verdriet en frustratie je verhaal kwijt moeten.en nu dus steeds dat Huub liegtquote:Op zaterdag 8 december 2007 10:29 schreef Dark het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb van ruzie nummer zoveel gisteren - Huub heeft Lieke iets in vertrouwen verteld.
Informatie - die ze allemaal wel eens (hokje)krijgen - die hij "niet kon weten" en niet mocht doorvertellen.
Lieke heeft die info gebruikt in een discussie en Huub vond dat hij moest liegen, omdat hij die info immers niet kon weten.
Lieke neemt het Huub kwalijk dat hij liegt (was niet tegen Lieke maar tegen Selene, geloof ik)
Huub neemt het Lieke kwalijk, dat hij haar in vertrouwen iets vertelt en dat het dan tegen hem gebruik wordt in een discussie. Hij vertelt iets in vertrouwen en door Lieke backfired het in z'n gezicht.
Wie van de 2 heeft gelijk?
Goedemorgen..quote:Op zaterdag 8 december 2007 09:49 schreef noekje het volgende:
Dat het hokje stookt moge duidelijk zijn, is ook niet zo boeiend vind ik.quote:Op zaterdag 8 december 2007 10:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Wow, daar moet ik denk ik volgende week op terugkomen. Snap sowieso niks meer van die twee. Wel denk ik dat achter ook flink stookt momenteel.
Mooi verwoord!quote:Op zaterdag 8 december 2007 10:41 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Goedemorgen..
Lieke zegt dat Huub liegt omdat hij niet consequent is..de ene keer zegt hij dit en de andere keer dat...
Bv..hij ventileert zijn boosheid over een Amanda of Nadia bij Lieke en een paar uur later geeft hij Amanda een kus of aait Nadia over haar wang. Hij zegt dat hij Brian haat en roept van alles wat hij wil doen en het volgende moment doet hij weer leuk met Brian.
Lieke vindt dat liegen.
Ik niet.
Ik haat het ook als hij dat doet..maar dat is gewoon Huub..het is een stukje spel-element én een stukje persoonlijkheid van Huub...
Hij verteld ook wel eens in vertrouwen aan Lieke iets wat hij van achter heeft gehoord en ontkent het dan als Lieke er in de groep iets over zegt...maar dat zegt hij dan ook..."vertel het aan niemand want ik ga het ontkennen"
Vanaf dag 1 had ik al een hekel aan Lieke. Dat is een tijdje anders geweest omdat ze zo onder vuur lag bij het zogezegde trailertrash en Huub alles deed om haar te steunen. Ze had toen Huub ook heel hard nodig.
Nu heeft ze hem niet meer nodig en probeert los te komen van Huub. Huub laat haar niet gaan...hij kan niet tegen haar spelen..Lieke wel tegen Huub..
Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen....
Nou ik heb in ernstige mate medelijden met mijzelf omdat ik mij nog steeds laat verleiden tot het volgen van de Cossen en incidenteel de Streamsquote:Op zaterdag 8 december 2007 10:59 schreef maril het volgende:
Ja, maar ze zijn zelf allemaal schuldig want ze werken er aan me, dus ik heb met niemand medelijden.
Daarin ben ik het wel met je eens.. Jaap is te overduidelijk bezig met TV maken, gaat er te overduidelijk bij staan, doet constant mee met gesprekken die hij eigenlijk niet interessant vindt, etc. etc..quote:Op zaterdag 8 december 2007 04:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio doet moeite om grappig te zijn ...... Ik zie het inmiddels als geleende tijd
[ afbeelding ]
+1, stupid fuck die ik benquote:Op zaterdag 8 december 2007 11:37 schreef DrsH het volgende:
[..]
Nou ik heb in ernstige mate medelijden met mijzelf omdat ik mij nog steeds laat verleiden tot het volgen van de Cossen en incidenteel de Streams![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aan dit gedrag van Jaap irriteer ik me al een tijdje aan. Jaap is er als de kippen bij als er ergens in de villa een discussie of relletje gaande is wat mogelijk tv oplevert. Hij wurmt zich er dan tussen.. trekt een paar grimmassen en heeft wat hem betreft zijn tv moment voor die dag weer behaalt. En kan voor de rest van de dag naar het kantoor om te schaken.quote:Op zaterdag 8 december 2007 11:39 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Daarin ben ik het wel met je eens.. Jaap is te overduidelijk bezig met TV maken, gaat er te overduidelijk bij staan, doet constant mee met gesprekken die hij eigenlijk niet interessant vindt, etc. etc..
Hoezo heeft ze hem niet meer nodig?quote:Op zaterdag 8 december 2007 10:41 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Goedemorgen..
Lieke zegt dat Huub liegt omdat hij niet consequent is..de ene keer zegt hij dit en de andere keer dat...
Bv..hij ventileert zijn boosheid over een Amanda of Nadia bij Lieke en een paar uur later geeft hij Amanda een kus of aait Nadia over haar wang. Hij zegt dat hij Brian haat en roept van alles wat hij wil doen en het volgende moment doet hij weer leuk met Brian.
Lieke vindt dat liegen.
Ik niet.
Ik haat het ook als hij dat doet..maar dat is gewoon Huub..het is een stukje spel-element én een stukje persoonlijkheid van Huub...
Hij verteld ook wel eens in vertrouwen aan Lieke iets wat hij van achter heeft gehoord en ontkent het dan als Lieke er in de groep iets over zegt...maar dat zegt hij dan ook..."vertel het aan niemand want ik ga het ontkennen"
Vanaf dag 1 had ik al een hekel aan Lieke. Dat is een tijdje anders geweest omdat ze zo onder vuur lag bij het zogezegde trailertrash en Huub alles deed om haar te steunen. Ze had toen Huub ook heel hard nodig.
Nu heeft ze hem niet meer nodig en probeert los te komen van Huub. Huub laat haar niet gaan...hij kan niet tegen haar spelen..Lieke wel tegen Huub..
haha ja dat is zo..zij had echt een topdag..maar dat kwam ook (naast de presentjes van haar fans) omdat ze veel dingen zelf heeft geregeld of aangevraagd....quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:01 schreef noekje het volgende:
Die arme Lieke toch! Gelukkig heeft zij wel een leuke verjaardag gehad. Dat kan niet iedereen zeggen.
Oeh, want hij kan zo goed neuken en gut gut, wat een goede sperma heeft die jongen!quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:05 schreef Kinga het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=57105&sess=2832
Hij scheet natuurlijk weer in zijn broek voor Jensen. Wat een act voert hij op, sjonge jonge. Stoere DennixEn voor die fake seks scene hebben ze vast goed betaald gekregen.
Goedemorgenquote:Op zaterdag 8 december 2007 10:41 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Goedemorgen..
Lieke vindt dat liegen.
Ik niet.
Lieke gaat naar Amanda en Brian omdat Huub haar naar haar mening geen andere keuze laat. Deborah Flens is al flink aan het stoken om dat zo ver te laten komen. Amanda heeft ook opdracht gekregen om poeslief tegen Lieke te doen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:06 schreef SiRojK het volgende:
Volgende stap is Lieke er uit, let maar op, dan wordt het Jaap/Huub vs Amanda/Brian
Ja, hij moet haar gewoon negeren als ze aan het zeuren is en haar normaal behandelen als ze normaal doet, en verder lekker zijn spel spelen, ook al is het zonder Lieke.quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:13 schreef schatje het volgende:
[..]
Lieke gaat naar Amanda en Brian omdat Huub haar naar haar mening geen andere keuze laat. Deborah Flens is al flink aan het stoken om dat zo ver te laten komen. Amanda heeft ook opdracht gekregen om poeslief tegen Lieke te doen.
Ik hoop dat Huub tijdens die 8 uur duidelijk wordt gemaakt dat ie niet meer in de machtspelletjes van haar moet trappen. Dat hij haar moet negeren. Want ze is er keer op keer op uit dat hij hapt en ze een sneer kan geven.
Luc gaf hem ook al dat advies.
Van wat ik tot nu te van Lieke heb gezien en hoe ze in elkaar zit gaat ze nooit richting Brian en Amanda...dat heeft ze Huub al vele malen duidelijk gemaakt.quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:13 schreef schatje het volgende:
[..]
Lieke gaat naar Amanda en Brian omdat Huub haar naar haar mening geen andere keuze laat. Deborah Flens is al flink aan het stoken om dat zo ver te laten komen. Amanda heeft ook opdracht gekregen om poeslief tegen Lieke te doen.
Ik hoop dat Huub tijdens die 8 uur duidelijk wordt gemaakt dat ie niet meer in de machtspelletjes van haar moet trappen. Dat hij haar moet negeren. Want ze is er keer op keer op uit dat hij hapt en ze een sneer kan geven.
Het enorme dubbele hierin vind ik, dat Huub ook alles al weet.. Lieke heeft dat Amanda/Brrr verhaal gewoon verteld aan hem en Jaap, dat was toen 'per ongeluk' live op de streams te zien...quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:13 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik heb zelfs mijn streams verlengdquote:Op zaterdag 8 december 2007 11:37 schreef DrsH het volgende:
[..]
Nou ik heb in ernstige mate medelijden met mijzelf omdat ik mij nog steeds laat verleiden tot het volgen van de Cossen en incidenteel de Streams![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
AHHHHHHH Jij bent ziekquote:
quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:39 schreef CHAOS_ het volgende:
Lieke moet niet zeuren, ook speelt zij het niet fair. Als Huub zegt twijfels te hebben en niet weet of hij nog terugkomt na zijn 8 uur, zegt zij ja maar ik dan? Dan ben ik de volgende die weg is. Vervolgens geeft zij hem maar 100 punten, met de melding ik wilde je er 150 geven, omdat je mijn back-up bent en meer dan de rest voor mij doet, maar ik vind je niet lief nu, dus geef ik je er maar 100, met de mededeling achteraf als je punten nodig hebt voor het uitnodigen van je vader kan je die aan mij vragen.
Volgens mij hoor ik hier toch een hoop chantage van Lieke, ik wil mijn zin hebben, dus hij doet maar wat ik wil. Blijkt ook uit het feit dat zij zegt: met mijn verjaardag heb ik ook jouw broer uitgenodigd en met mijn half jaar feest, kijk eens hoe goed ik ben voor jou. ( Als Lieke niet over die punten verdeling zo had gedaan, als vannacht, had Huub het er niet over gehad, dat hij zijn punten aan haar visite heeft besteed ). Zeuren over het feit hoe zij behandelt wordt door Huub tegen Amanda, die dan weer kan zeggen, mijn
rela(sssss)(t)ie is zo goed, ja tuurlijk laat je lekker de douche door slaan, pijn is fijn.
Natuurlijk doet Huub dingen die niet door de beugel kunnen, zoals het schelden op haar, maar beter schelden dan iemand door de douche slaan, meestal scheld hij op haar als ze wegloopt. Het is op dat moment een uiting van frustatie, even niet weten hoe of wat, je boosheid van je af schreeuwen, ja juist op degene die je boosheid veroorzaakt.
Denk gewoon dat zij beter gewoon naar huis moet gaan en Huub en Jaap het spel moet laten spelen, wat beiden een goede back-up geeft, waar wij als streamers ook weer plezier aan beleven. Jaap zal dan ook weer beter worden en Huub waarschijnlijk weer de Hupert. Huub moet nu gewoon teveel tijd aan Lieke spenderen ( ruzie, alles weer uitpraten, ga zo maar door ), zodat hij geen tijd overhoudt om zijn spel te kunnen spelen.
of ze zijn de show aan het afbouwen maar na het onverwachte vertrek van nadia mag er niemand meer uitquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:06 schreef SiRojK het volgende:
Volgende stap is Lieke er uit, let maar op, dan wordt het Jaap/Huub vs Amanda/Brian
Gelukkig hebben we Selene en Lieke nog, die voor de levendigheid kunnen zorgen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:02 schreef Copycat het volgende:
Goedemiddag!
Gaat vandaag die PoekieWoekie Whatever weer weg? Om vanavond weer kekke stukjes voor VV te schrijven? Jammer, want haar sprankelende persoonlijkheid bracht wel een hoop teweeg, in de kooi.
En mijn sprankelende persoonlijkheid heeft net een oud-en-nieuw reis naar Manchester geboekt.
Hello dear, Ik hoor haar net zeggen dat ze op het punt van vertrekken staat, nu Luc Lammetjesthee en Selene nog, hup een nieuwe miljonair in dat hok die voor wat reuring kan gaan zorgen en klaar!quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:02 schreef Copycat het volgende:
Goedemiddag!
Gaat vandaag die PoekieWoekie Whatever weer weg? Om vanavond weer kekke stukjes voor VV te schrijven? Jammer, want haar sprankelende persoonlijkheid bracht wel een hoop teweeg, in de kooi.
En mijn sprankelende persoonlijkheid heeft net een oud-en-nieuw reis naar Manchester geboekt.
Huub dwingt Lieke om bij hem te slapen ipv Selene en Luc...Huub maakt zichzelf wel zwart, daar heeft ie Lieke's hulp niet voor nodig...quote:Op zaterdag 8 december 2007 10:38 schreef blomst het volgende:
Zo kan ze Huub mooi in een zwartdaglicht zetten, en dat alle streamers het maar kan horen.
Oeh, Schotland........ook nice.quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:08 schreef noekje het volgende:
Mijn levendige persoonlijkheid is bezig met een vakantie naar Schotland maar nu eerst de kerstboom.
ach ik vind de jaap en huub van vroegah niet zo leuk meerquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:51 schreef Meganog het volgende:
Toch denk ik dat we de Huub en Jaap van vroeger niet meer terug gaan zien. Ze willen het wel, maar alles moet eerst goedgekeurd worden door achter en zoals we weten is daar willekeur wat de klok slaat. Jaap en Huub willen nu ook al, maar ze raken alleen maar meer gefrustreerd en apatischer.
Druk op Brian en Amanda zullen we ook niet meer zien, bij een vorige situatie dat het alleen maar even leek op een beetje druk op die twee flipte Brian volledig door (douche cabine). Dat is ook het kromme, Lieke heeft van alle bewoners veruit de meeste shit over zich heen gekregen en het mocht allemaal doorgaan omdat ze weten dat Lieke nooit geweld zal gebruiken. Brian dreigt voortdurend met geweldadig sloopgedrag en wordt dus beschermd.
Waarom is hij daar eigenlijk zo vervelend dwingend in? Het is immers niet alsof ze voor de anderen de schone schijn weten op te houden dat het allemaal love and happiness is tussen hun twee.quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:09 schreef Mika25 het volgende:
Huub dwingt Lieke om bij hem te slapen ipv Selene en Luc...Huub maakt zichzelf wel zwart, daar heeft ie Lieke's hulp niet voor nodig...
Met PC win je geen spel, suffe doos Lieke.quote:
zal ik je wat verklappen ?quote:Huub moet nu gewoon teveel tijd aan Lieke spenderen ( ruzie, alles weer uitpraten, ga zo maar door ), zodat hij geen tijd overhoudt om zijn spel te kunnen spelen.
Is dat uw diagnose dokter?quote:
En hij vindt het raar dat Lieke de verdeling heeft overlegd met Selene ipv met een teamgenoot.quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:19 schreef beequeen het volgende:
Daar gaan ze weer. Huub begrijpt niet waarom Lieke Brian en Amanda punten heeft gegeven.
Lieke wilde gewoon iedereen punten geven, net zoals ze het leuk vond Sinterklaas te vieren met zijn allen.
Politiek correct dus.
Wt zat hij stom op te scheppen zeg....en maar lullen over Huub, dat het zo'n homo is... alsof het iets walgelijks isquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:14 schreef Giertje het volgende:
wat kan dennix liegen trouwens bij jensen toen jensen et over nadia had dattie eruit was
en hij maar ontkennen
alles voor de kijkcijfers
Vind dat hij Lieke genoeg kansen heeft gegeven om mee te spelen!quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:20 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
zal ik je wat verklappen ?
er is geen spel meer
het enige wat telt is de tv show en tv maken
eeennnnnnneeeeeeeeeeeeeuhh
relasies blijken hot
dus huub maak tv,liefst ten koste van lieke
Lieke moest gewoon proberen een iets betere band met Amanda te krijgen voor het geval als Selene naar huis gaat.quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:28 schreef Dark het volgende:
[..]
Vind dat hij Lieke genoeg kansen heeft gegeven om mee te spelen!
Zij kiest er zelf voor om dingen NIET te doen, zoals laatst, dat Huub en Jaap tegen Amanda wilden beginnen.
Lieke wilde niet meedoen, omdat zij net een beetje goed was met A
Ook klaagt ze contstant bij tegestanders in het spel over Huub........ook niet sterk en niet netjes.
Niet alleen bij tegenstanders. Ze klaagt bij iedereen waar ze mee spreekt over Huub.quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:28 schreef Dark het volgende:
[..]
Zij kiest er zelf voor om dingen NIET te doen, zoals laatst, dat Huub en Jaap tegen Amanda wilden beginnen.
Ook klaagt ze contstant bij tegestanders in het spel over Huub........ook niet sterk en niet netjes.
Juist, maar Selene is natuurlijk vele malen belangrijker dan Jaap of Huub omdat zij Lieke "poeps' noemt.quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:25 schreef Clank het volgende:
[..]
En hij vindt het raar dat Lieke de verdeling heeft overlegd met Selene ipv met een teamgenoot.
Lieke zei dat Huub er niet was waarop Huub antwoorde.. Jaap was er toch!!
nogmaals er is helemaal geen spel meer en er gaat voorlopig niemand meer naar huisquote:Op zaterdag 8 december 2007 13:28 schreef Dark het volgende:
[..]
En nu waarschijnlijk bij Ellen, ben blij dat het hokje de streams niet op die 2 zet.quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet alleen bij tegenstanders. Ze klaagt bij iedereen waar ze mee spreekt over Huub.
De tandarts, de kapsters, de fysiotherapeut, het hokje, de kok, de nagelsyliste etc. etc.
na het vertrek van nad(die overal spanning met zich meebracht) is er rust in het huis en lijken de originele bewoners op een vreemde manier naar elkaar toegegroeid te zijnquote:Op zaterdag 8 december 2007 13:30 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Lieke moest gewoon proberen een iets betere band met Amanda te krijgen voor het geval als Selene naar huis gaat.
Als B&A dan slim zijn houden ze haar er in, dan hebben zij weer een extra dekking en moeten Jaap en Huub het samen zien te rooien, dan is het dus BAL tegen J&H.quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:34 schreef marky het volgende:
Lieke is net zo bang om zonder Huub verder te moeten dan Huub zonder Lieke. Huub vertrouwt Jaap niet voor 100%. Als Huub slim is laat hij Lieke gaan dan stem hij haar samen met Jaap gewoon weg. Dan moet Jaap wel voor Huub kiezen en dan is het afwachten wie erin komt hoe het spel verder gaat lopen.
En daar heeft Lieke hem voor beloond met cp'squote:Op zaterdag 8 december 2007 13:41 schreef Dark het volgende:
Brian en Luc hebben het over de fraude gisteren tijdens het casinorondje.
Brian vindt zichzelf erg leuk en slim, hij had er niet bij stil gestaan dat de fiches van 1000 niet waren uitgegeven.
Brian heeft ook met meer geld gespeeld, heeft 2x zoveel geld losgepeuterd, ........;(
Eens een rat altijd een rat.quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:41 schreef Dark het volgende:
Brian en Luc hebben het over de fraude gisteren tijdens het casinorondje.
Brian vindt zichzelf erg leuk en slim, hij had er niet bij stil gestaan dat de fiches van 1000 niet waren uitgegeven.
Brian heeft ook met meer geld gespeeld, heeft 2x zoveel geld losgepeuterd, ........;(
Lieke gaat nog wel een keer met Selene spelen ook als Selene het toelaat.quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:50 schreef beequeen het volgende:
Getverdemme, Selene ligt Brian en Amada weer af te lebberen. Ik word toch zo ziek van dat kind.
Wat een triest figuur is het toch. Die rat moet altijd met alles vals spelen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eens een rat altijd een rat.
Grappig dat hij met het extra losgepeuterde geld nog niet heeft kunnen winnen.
Van VOL: Luc die Brian punten geeft of omgekeerd, goed te zien via de spiegel.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=57140&sess=14591
Ach ja, Jaap verbreekt het verbond met Brian en Brian zegt gelijk: Jij, vies varken. Jij hebt je broer laten doodgaan en bent doorgegaan met vreten. Zoiets was het.quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:54 schreef beequeen het volgende:
Waarom begint Brian nu weer over het afpersverhaal van CORA tegen Selene en Luc, die hebben daar toch niks mee te maken?
Gisteravond deed hij dat ook al maar dan en plein publique.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=57139&sess=14591
Een dezer dagen mogen we genieten van het geweldige interview met PoekieRoekie op de DGK site. Zet je teiltjes maar vast klaar.quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:57 schreef noekje het volgende:
Ondertussen moeten we al maanden horen hoe goed hij is en dat hij wel oprecht en aardig is.
Vuile minne klootzak. Echt, mijn jurkje zakte af toen.
snap het niet helemaalquote:Op zaterdag 8 december 2007 13:54 schreef beequeen het volgende:
Waarom begint Brian nu weer over het afpersverhaal van CORA tegen Selene en Luc, die hebben daar toch niks mee te maken? Zelf de zaak lopen te besodemieteren en dan over CORA beginnen.
Gisteravond deed hij dat ook al maar dan en plein publique.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=57139&sess=14591
Brian doet hetzelfde met contactpunten en het hokje laat zich gewoon belazerenquote:Op zaterdag 8 december 2007 13:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat een triest figuur is het toch. Die rat moet altijd met alles vals spelen.
Zelf een casinoavondje moet door hem op deze manier verziekt worden.
Je zou maar zo'n mannetje in dienst hebben, dan kun je echt niet zonder beveiligingscamera's op iedere tien cm.
Ik kots op valsspelers
Is er al iets bekend over dat gedoe met die punten gisteren? Was het toch die rat!?quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat een triest figuur is het toch. Die rat moet altijd met alles vals spelen.
Zelf een casinoavondje moet door hem op deze manier verziekt worden.
Je zou maar zo'n mannetje in dienst hebben, dan kun je echt niet zonder beveiligingscamera's op iedere tien cm.
Ik kots op valsspelers
Brian en onschuldige grapjes, laat me niet lachen. Zeker net zo onschuldig als toen hij destijds CORA's adres over de streams gooide, grappenderwijs natuurlijk met een gestolen briefje uit de jaszak van Jaap. Het is en blijft een rat, punt!quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:12 schreef Nomrc2 het volgende:
brian maakt een onschuldig grapje niks aan het handje
quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:12 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
snap het niet helemaal
maanden lang zijn daar grappen over gemaakt
brian maakt een onschuldig grapje niks aan het handje
maar jaap is ff vergeten aan brian te melden dat de naam cora niet meer genoemd mag worden
dus hij moet niet zo zeuren
Heb haar vanaf het begin niet gemogen, ben blij als ze opgezouten is.quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:50 schreef beequeen het volgende:
Getverdemme, Selene ligt Brian en Amada weer af te lebberen. Ik word toch zo ziek van dat kind.
Ik weet niet wat ie deed maar t zag er niet vriendelijk uitquote:Op zaterdag 8 december 2007 14:27 schreef schatje het volgende:
Gaf Brian nou een stomp in d'r buik?
Als een stoel gooien al aanleiding is voor exit......quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:29 schreef STAP01 het volgende:
Soooooooooooooo die Brian die deed wat bij Amanda !!!! Vuile gore teringlijer! scheldt haar uit voor hoer! kijkt in de camera of iemand het ziet!
Hij stopte zijn hand onder de deken om iets bij Amanda te doen, knijpen, stompen weet ik veel wat !! en zij durft er weer niets van te zeggen ben ik bang!
Ik weet ook niet hoelang ik Lieke nog ga trekken.quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:40 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke.ik weet niet hoelang ik het ga trekken zo.
Je mag nooit meer radenquote:Op zaterdag 8 december 2007 14:40 schreef ruby het volgende:
Joehoe.
De "beste vriendinnen" hebben weer een onderonsje in bed over.....laat me raden......Huub?
Wat 'n vreselijk verhaalllijn wanneer maken ze het nu onderhand uit met elkaar.quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:41 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoelang ik Lieke nog ga trekken.
Wat mij betreft gaat dat heel snel gebeuren. Ik ben het geneuzel tussen die twee beu.quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:42 schreef maril het volgende:
[..]
Wat 'n vreselijk verhaalllijn wanneer maken ze het nu onderhand uit met elkaar.
Ze hebben het ook heeeeeeeeeel gezelligquote:Op zaterdag 8 december 2007 14:51 schreef ruby het volgende:
Amanda en Brian zien er ook lekker fris uit.
Brian heeft Amanda net gestompt of geknepen, die durft haar mond niet meer open te doen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:52 schreef Dark het volgende:
[..]
Ze hebben het ook heeeeeeeeeel gezellig
Ze kan er niet tegen dat hij teveel in haar buurt is.quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:50 schreef beequeen het volgende:
Lieke jankt weer en fluistert tegen Selene: Ik wil naar huis, ik trek dit niet.
Heel verstandig Lieke.
Tsja, dat is de grote vraag, van het hokje of van Luc.quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:53 schreef mootie het volgende:
Hoe kwam Brian trouwens aan die extra fiches?
Brian vertelde heel stoer, dat hij 2x geldvouchers had gehaald en hij had fiches gestolen en die aan Luc gegeven. Hij was erg blij met zichzelf en vond die casinojongens maar sukkels, dat ze niks in de gaten hadden.quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:53 schreef mootie het volgende:
De vraag is: Waar heeft hij die dan gehaald?quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:56 schreef Dark het volgende:
[..]
Brian vertelde heel stoer, dat hij 2x geldvouchers had gehaald en hij had fiches gestolen en die aan Luc gegeven. Hij was erg blij met zichzelf en vond die casinojongens maar sukkels, dat ze niks in de gaten hadden.
Ik word hier zo moe van he. Van het begin af aan, speelt Huub een spelletje met Lieke en Lieke wordt daardoor een zeikerd genoemd.quote:Op zaterdag 8 december 2007 10:44 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat het hokje stookt moge duidelijk zijn, is ook niet zo boeiend vind ik.
Wat de bewoners met dat gestook doen, dat vind ik wel weer boeiend!
Begrijp de frustratie van Huub wel, die speelt een spel en wordt daarin eigenlijk gedwarsboomd door Lieke, degene die hij het meest zou moeten kunnen vertrouwen.
Smeerlap, en zo heerlijk rolbevestigendquote:Op zaterdag 8 december 2007 14:56 schreef Dark het volgende:
[..]
Brian vertelde heel stoer, dat hij 2x geldvouchers had gehaald en hij had fiches gestolen en die aan Luc gegeven. Hij was erg blij met zichzelf en vond die casinojongens maar sukkels, dat ze niks in de gaten hadden.
Lees: Gejat, achterover gedrukt, gesnaaid, gestolen of zoiets, het feit dat hij er trots op is zegt meer over hem dan over de casinojongens.....quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
De vraag is: Waar heeft hij die dan gehaald?
Aha, en geen van de camera's heeft dat opgepikt natuurlijk, kindje van God hè?quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lees: Gejat, achterover gedrukt, gesnaaid, gestolen of zoiets, het feit dat hij er trots op is zegt meer over hem dan over de casinojongens.....
Misselijkmakende klootzak is het ook he.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:01 schreef beequeen het volgende:
Brian vroeg aan Amanda of Lieke al in bed lag toen hij ging douchen. Hij is natuurlijk bang dat Lieke iets gehoord heeft toen hij Amanda hoer noemde en stompte/kneep, de creep.
Iedereen kreeg 4 vouchers.quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
De vraag is: Waar heeft hij die dan gehaald?
nee joh, 'grappenderwijs"quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:04 schreef Copycat het volgende:
Wat was de aanleiding van die stomp of wat dan ook die Brian Amanda gaf? Bescherming?
Ik denk uit blijdschap.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:04 schreef Copycat het volgende:
Wat was de aanleiding van die stomp of wat dan ook die Brian Amanda gaf? Bescherming?
Ah okay. Het is ook zo'n comedy caper, onze Brianquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:05 schreef Verida het volgende:
nee joh, 'grappenderwijs"
Ik denk dat Amanda weer begon over Karima, dat mag natuurlijk niet hè? Hij nam Karima grappenderwijs op zijn schoot.quote:
quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:59 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ik word hier zo moe van he. Van het begin af aan, speelt Huub een spelletje met Lieke en Lieke wordt daardoor een zeikerd genoemd.
Huub is een trekker en duwer. Zeggen, dat hij niet monogaam is, maar dit zelf wel van een ander verwacht.
Dit is het meest makkelijk voorbeeld. Huub heeft 2 gezichten en wij laten ons door hem in de luren leggen.Lieke is ook niet heilig, maar naar mijn idee tot nu toch de meest oprechte persoon in het huis. Zij heeft tenminste heel lang haar best voor iedereen gedaan. Kan ik van de rest niet zeggen!!
En laat me raden; hij stak zijn tong in haar mond?quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat Amanda weer begon over Karima, dat mag natuurlijk niet hè? Hij nam Karima grappenderwijs op zijn schoot.
en wat nog walgelijker is een amanda die op zijn schoot gaat liggenquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:04 schreef ruby het volgende:
[..]
Misselijkmakende klootzak is het ook he.
En achteraf weer "sorry" zeggen. Ja, zo kom je er wel gemakkelijk van af elke keer.
Hear, hear.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:08 schreef ericahysterica het volgende:
a. ik laat me niet in de luren leggen door ene Huub
b.lieke is een sociaal wenselijk zeikkonijn die dezelfde achterbakse streken heeft als de anderen.
c.lieke zit er niet om haar best te doen voor anderen maar om het spel te spelen, niet meer en niet minder. En als zij denkt dat zij respect krijgt, door de zooi van iedereen op te ruimen en voor haar tegenstanders, die haar vernederd hebben, te koken dan zit ze er gewoon naast.
d. als lieke niet met huub kan moet ze hem gewoon links laten liggen.
joepiequote:Op zaterdag 8 december 2007 15:10 schreef Dreamboy het volgende:
Morgen komt er een bandje
Ja, zo is Brian hèquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:04 schreef ruby het volgende:
[..]
Misselijkmakende klootzak is het ook he.
En achteraf weer "sorry" zeggen. Ja, zo kom je er wel gemakkelijk van af elke keer.
Huub maakt Lieke kapot door zijn altijd maar doorgaan in herhaling vallende disussiesquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:07 schreef tipsch het volgende:
Wat ik me afvraag. Als Lieke en Huub door hoogstwaarschijnlijk veel gestook door kut-Flens kut-Polo uit elkaar worden gedreven, wanneer gaat datzelfde ooit eens bij die kut-Amanda en kut-Brian gebeuren?
Dat is dan wel weer een intelligente opmerking.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:11 schreef ericahysterica het volgende:
'brian tegen poekie; het is zo kort dat je zo kort blijft
Bescherming, waarschuwing, "liefde" natuurlijk en bezitsdrangquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:04 schreef Copycat het volgende:
quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:59 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ik word hier zo moe van he. Van het begin af aan, speelt Huub een spelletje met Lieke en Lieke wordt daardoor een zeikerd genoemd.
Huub is een trekker en duwer. Zeggen, dat hij niet monogaam is, maar dit zelf wel van een ander verwacht.
Dit is het meest makkelijk voorbeeld. Huub heeft 2 gezichten en wij laten ons door hem in de luren leggen.
Lieke is ook niet heilig, maar naar mijn idee tot nu toch de meest oprechte persoon in het huis. Zij heeft tenminste heel lang haar best voor iedereen gedaan. Kan ik van de rest niet zeggen!!
ja hij zit weer in de sintbrian modus het is allemaal heel erg hoor volgens brian, ze kan beter weggaan vindt hij (zou hem buitengewoon goed uitkomen). Ik wou dat hij zo medelevend was geweest in de 6-2 situatiequote:Op zaterdag 8 december 2007 15:16 schreef ruby het volgende:
Brian praat weer met z'n eeuwige hijgerige zaadstem.
Selectief geheugen noemen ze dat toch?quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:17 schreef beequeen het volgende:
Volgens St. Brian maken Lieke en Huub alleen maar ruzie. Hij vergeet voor het gemak dat hij zijn snol door de douche cabine heeft gejast en een half uur geleden Amanda hoer heeft genoemd + haar heeft geknepen of gestompt.
Komop zeg het is de fucking gouden kooi.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:16 schreef Deisyy het volgende:
Lieke is inderdaad niet heilig, maar Huub al helemaal niet, dat gedrag van de week tegen Jeroen vond ik helemaal onsmakelijk.
Dat was duidelijk, het is gewoon asociaal gedrag tegen iemand die gewoon op visite wasquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:20 schreef marky het volgende:
[..]
Komop zeg het is de fucking gouden kooi.
Huub is gewoon Huub die altijd al heeft geroepen dat hij zich niet conformeerd aan sociaal wenselijk gedrag.
En waarom heeft Huub het goed voorelkaar?????? Zitten Huub en Lieke niet samen in een relatie?quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:18 schreef riri het volgende:
Huub heeft het goed voor elkaar....nu hebben Brian en Amanda het erover met Roekie hoe Huub Lieke aan het uitmergelen is....fysiek en mentaal
Tja 2 mogelijkheden:quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aha, en geen van de camera's heeft dat opgepikt natuurlijk, kindje van God hè?
Dat Lieke en Huub absoluut niet samen kunnen, voel ik ook zo. Al van meet af aan overigens... Het is echter wel al uitgesproken dat Flens Lieke richting Amanda pusht, wat bizar ongeloofwaardig en lelijk is. Ik kan het echt niet uitstaan dat die kut-Amanda en kut-Brian op alle mogelijk manieren gematst en gezalfd worden, terwijl tussen kut-Amanda en kut-Brian veel ernstigere dingen aan de hand zijnquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:13 schreef Desii het volgende:
[..]
Huub maakt Lieke kapot door zijn altijd maar doorgaan in herhaling vallende disussies
En Lieke maakt Huub kapot, door altijd maar op elk woord zout te leggen en haar negatieve instelling ri. Huub (en visa versa trouwens)
Wat die twee hebben is volgens mij wel echt, maar door de 24/7-situatie en beide moeilijke karakters en doordat ze beide slecht in hun vel zitten... wordt het één groot drama
Laatst hoorde ik dat Amanda en Brian samen bij de psycholoog geweest waren (off stream) vraag me af waarom hun niet eens samen mogen.... de druk die hun 2 te verduren hebben en gehad hebben is veel en veel intenser; en daardoor veel harder nodig.
Nog verstandiger lijkt het me als ze beide vertrekken........ en dit zeg ik voor hun eigen bestwil.
Niet zo piepen over die belg heeft er zelf voor gekozen om naar die kooi te gaan. Werd niet voor niets uit de kooi verwijderd.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was duidelijk, het is gewoon asociaal gedrag tegen iemand die gewoon op visite was
Zegt iemand die zijn vriendin vanmorgen hoer noemde en haar bovendien pijn deed.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:17 schreef ruby het volgende:
Amanda haar pruik is net echt met de "out of bed look".
Brian heeft het over Huub dat ie Lieke een eczeemkop heeft genoemd. Hij vindt dat ze maar beter weg kan gaan.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:23 schreef marky het volgende:
[..]
Niet zo piepen over die belg heeft er zelf voor gekozen om naar die kooi te gaan. Werd niet voor niets uit de kooi verwijderd.
Daarbij komt dat Lieke tegen iedereen over Huub zit te lullen. Ik kan me best voorstellen dat als je in een relatie zit en er is het een en ander aan de hand, dat je eens je verhaal kwijt wilt tegen iemand waar je goed mee bent. Maar Lieke gaat er bijhoorlijk ver in....vind ik.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:22 schreef marky het volgende:
[..]
En waarom heeft Huub het goed voorelkaar?????? Zitten Huub en Lieke niet samen in een relatie?
Lieke is net zo schuldig als Huub beide maken elkaar af op dit moment. Lieke komt toch ook steeds weer bij Huub terug of niet soms. Huub staat echt niet met een mes in haar rug om ze te dwingen ze doet het allemaal zelf.
denk dat a al niet kloptquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:08 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
b.lieke is een sociaal wenselijk zeikkonijn die dezelfde achterbakse streken heeft als de anderen.
c.lieke zit er niet om haar best te doen voor anderen maar om het spel te spelen, niet meer en niet minder. En als zij denkt dat zij respect krijgt, door de zooi van iedereen op te ruimen en voor haar tegenstanders, die haar vernederd hebben, te koken dan zit ze er gewoon naast.
Ik ga het liefst voor mogelijkheid 1 maar ik ben bang dat dat geen optie is als het om Brian gaat, zelfs Lieke slaan mag, Amanda door de douche cabine jassen mag, CORA's adres op de streams roepen mag.......het lijstje is eindeloos.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Tja 2 mogelijkheden:
[ ]Het is stelen dus exit
[x]Het is het spel spelen en dan hadden de jongens maar beter op moeten letten.
Juiste keuze aan kruisen.
Nee, omdat hij haar van alles had geflikt!quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Hij werd er toch uitgezet omdat prinses Selene zo liep te janken omdat alle aandacht niet naar haar ging maar naar haar nerd?
ja dat was heel erg stout van jeroentje. Selene eist gehoorzaamheid in haar zg vriendschappen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:28 schreef ruby het volgende:
[..]
Nee, omdat hij haar van alles had geflikt!
Door bijvoorbeeld te drinken terwijl hij had beloofd dat niet te doen.
Precies, of hij krijgt een waarschuwing dat niemand meer iets mag wegnemen van gasten/personeel, een algemene waarschuwing zeg maar.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ga het liefst voor mogelijkheid 1 maar ik ben bang dat dat geen optie is als het om Brian gaat, zelfs Lieke slaan mag, Amanda door de douche cabine jassen mag, CORA's adres op de streams roepen mag.......het lijstje is eindeloos.
Gelukkig had ze gisteren een fantastisch knallend verjaardagsfeestje waar men helemaal uit hun dak ging.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:30 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja dat was heel erg stout van jeroentje. Selene eist gehoorzaamheid in haar zg vriendschappen.
Ik vind het heel jammer dat jeroen weg isen ik vond het een verademing weer zo n bijzonder grappig menstype in de kooi aan te treffen.
Terecht dus dat hij er door de beveiliging uit is gezetquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:28 schreef ruby het volgende:
[..]
Nee, omdat hij haar van alles had geflikt!
Door bijvoorbeeld te drinken terwijl hij had beloofd dat niet te doen.
ja maar wat wil je met zo n jarige jop met zo n opgeruimd karakter en wars van enige dramaquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:31 schreef ruby het volgende:
[..]
Gelukkig had ze gisteren een fantastisch knallend verjaardagsfeestje waar men helemaal uit hun dak ging.
Ik denk zelfs dat achter dat met de bedoeling heeft gedaan de agressiviteit tegen Lieke proberen te verminderen...Amanda was bij het ontstaan van geweld altijd de uitlokkende faktor...tig keer gebeurt dat zij erbij was om het extra op te stoken...ineens van het ene op het andere moment nadat amanda achter was geweest ging ze aardig doen richting Lieke.....Amanda is door achter daar echt toe gepusht en gedwongenquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat Lieke en Huub absoluut niet samen kunnen, voel ik ook zo. Al van meet af aan overigens... Het is echter wel al uitgesproken dat Flens Lieke richting Amanda pusht, wat bizar ongeloofwaardig en lelijk is. Ik kan het echt niet uitstaan dat die kut-Amanda en kut-Brian op alle mogelijk manieren gematst en gezalfd worden, terwijl tussen kut-Amanda en kut-Brian veel ernstigere dingen aan de hand zijn![]()
![]()
![]()
bij huub ookquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ga het liefst voor mogelijkheid 1 maar ik ben bang dat dat geen optie is als het om Brian gaat, zelfs Lieke slaan mag, Amanda door de douche cabine jassen mag, CORA's adres op de streams roepen mag.......het lijstje is eindeloos.
amanda lijkt mij een primitief mens, dus zal zij de schone schijn toch niet al te lang op kunnen houden denk ik.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:34 schreef riri het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat achter dat met de bedoeling heeft gedaan de agressiviteit tegen Lieke proberen te verminderen...Amanda was bij het ontstaan van geweld altijd de uitlokkende faktor...tig keer gebeurt dat zij erbij was om het extra op te stoken...ineens van het ene op het andere moment nadat amanda achter was geweest ging ze aardig doen richting Lieke.....Amanda is door achter daar echt toe gepusht en gedwongen
En dan Jaap die het aandurft Grieks te bestellen terwijl ze geen vlees eet, wat denkt hij wel.....ze is wel gastspeler hoor.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:31 schreef ruby het volgende:
[..]
Gelukkig had ze gisteren een fantastisch knallend verjaardagsfeestje waar men helemaal uit hun dak ging.
JIj hebt Huub deze dingen zien doen????? Dan kijk ik toch andere streams dan jij.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:35 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
bij huub ook
en die zit er ook nog
dus waar zoudenn we ons druk over maken
Nou, dat is toch ook wat he? Ongelofelijk dat mensen zoiets kunnen flikken.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dan Jaap die het aandurft Grieks te bestellen terwijl ze geen vlees eet, wat denkt hij wel.....ze is wel gastspeler hoor.
zo is dat!quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
JIj hebt Huub deze dingen zien doen????? Dan kijk ik toch andere streams dan jij.
Huub is absoluut geen heilig boontje maar hij deed de dingen die hij heeft gedaan tegen kerels en niet vrouwen.
Lekker, daar is ze in wezen golven en sporten met Carlos.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:27 schreef ruby het volgende:
Amanda heeft haar huispakje maar eens aangetrokken.
eeeuuhquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
JIj hebt Huub deze dingen zien doen????? Dan kijk ik toch andere streams dan jij.
Huub is absoluut geen heilig boontje maar hij deed de dingen die hij heeft gedaan tegen kerels en niet vrouwen.
Vorige week kwam Lieke toch huilend naar boven omdat Huub haar tegen de kledingkast had geduwd?quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Strikje losmaken, we hebben niks van Naad gezien hoor....quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:43 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
eeeuuh
slipje uitrekken van nad ?
en qua persoonlijke info over de streams gooien steekt hij met kop en schouders boven brian uit
Hou toch op. Hij deed de kastdeur open en Lieke stond daar in de buurt. Lieke heeft hier een drama van gemaakt, wrs in opdracht van Flens omdat ze over moet lopen naar het kamp van B en A voor extra dekking van die 2.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:44 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Vorige week kwam Lieke toch huilend naar boven omdat Huub haar tegen de kledingkast had geduwd?
Omdat de kans groot was dat Amanda uit haar slof zou schieten, geheel door eigen toedoen, moet dus nu Lieke er maar aangeloven. Dan is die kut-Flens dus echt te walgelijk bezigquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:34 schreef riri het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat achter dat met de bedoeling heeft gedaan de agressiviteit tegen Lieke proberen te verminderen...Amanda was bij het ontstaan van geweld altijd de uitlokkende faktor...tig keer gebeurt dat zij erbij was om het extra op te stoken...ineens van het ene op het andere moment nadat amanda achter was geweest ging ze aardig doen richting Lieke.....Amanda is door achter daar echt toe gepusht en gedwongen
Het kwartje valt bij mij! Eindelijk.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:15 schreef -Blurk- het volgende:
Bescherming, waarschuwing, "liefde" natuurlijk en bezitsdrang
Ik ga ongeveer hetzelfde doen, daagquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:47 schreef ericahysterica het volgende:
mensen, ik ga sociaal wenselijk gedrag vertonen in de echte wereld.......maar ik vertrouw erop dat jullie zo nu en dan wel schrijven als er relevante zaken te melden zijn,
al vast bedankt en een fijne zaterdagmiddag/avond
Ja sorry hoor, dat zijn alleen maar speculaties en is nergens op gebaseerd. Het zal wel in opdracht van de febo zijn geweest krijg je dan te horen. Ze zijn beide even erg in geweld.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hou toch op. Hij deed de kastdeur open en Lieke stond daar in de buurt. Lieke heeft hier een drama van gemaakt, wrs in opdracht van Flens omdat ze over moet lopen naar het kamp van B en A voor extra dekking van die 2.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het kwartje valt bij mij! Eindelijk.
Blurk is Beroepslurker die ik al kwijt was, hier.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja dat alles op de Febo schuiven gaat soms wel erg heftig.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:51 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, dat zijn alleen maar speculaties en is nergens op gebaseerd. Het zal wel in opdracht van de febo zijn geweest krijg je dan te horen. Ze zijn beide even erg in geweld.
Jeeeeez, ik lijk wel een Belgische nerd, bedankt.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
+1quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:08 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Have fun, wie is de BOB?quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:54 schreef DrsH het volgende:
Zo wij gaan de wijnvooraad van onze vrienden plunderen en komen misschien vanavond nog even lurken see you later![]()
![]()
![]()
Kan het zijn dat hij die uit de ficheskoffer heeft gehaald van hun eigen pokerspel?quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:53 schreef mootie het volgende:
Ook al mee eens.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:26 schreef ruby het volgende:
[..]
Daarbij komt dat Lieke tegen iedereen over Huub zit te lullen. Ik kan me best voorstellen dat als je in een relatie zit en er is het een en ander aan de hand, dat je eens je verhaal kwijt wilt tegen iemand waar je goed mee bent. Maar Lieke gaat er bijhoorlijk ver in....vind ik.
Lieke legt op alle slakken zout........ik word doodmoe van die sociaal wenselijke zure zeikmossel!quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:08 schreef riri het volgende:
Jaap reageert als teamgenoot totaal anders dan Huub....laat haar veel meer in haar waarde
Huub zoekt op alle slakken zout....ik wordt doodmoe van die jongen
Jaap heeft gelukkig geen relatie met Liekequote:Op zaterdag 8 december 2007 16:08 schreef riri het volgende:
Jaap reageert als teamgenoot totaal anders dan Huub....laat haar veel meer in haar waarde
Huub zoekt op alle slakken zout....ik wordt doodmoe van die jongen
Ja,quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:13 schreef blomst het volgende:
Lieke wil nu Kappen met Huub.
Praise the lord!quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:13 schreef beequeen het volgende:
Lieke wil kappen met Huub, thank God.![]()
En andersom niet ??quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:13 schreef hetbabbelaartje het volgende:![]()
![]()
Huub praat alles zijn kant op en zet Lieke in alles in een kwaad daglicht.
Min manipulatief mannetje is het![]()
![]()
Beetje jaloers??quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:05 schreef itsme het volgende:
[..]
Ook al mee eens.
Ik houd daar helemaal niet van. gaat Ze bij Amanda uithuilen.
Ze praat altijd slecht over Huub.
Wat mij opvalt waarom ik me ook steeds meer erger aan lieke is dat ze enorm het slachtoffer speelt.
Vooral nu ze Selene heeft.
O en dan ook nog dat overdreven gedoe tussen die 2.![]()
Ze kennen elkaar net 2 weken?
Ik juich meequote:Op zaterdag 8 december 2007 16:13 schreef beequeen het volgende:
Lieke wil kappen met Huub, thank God.![]()
Nee, de camera's zwenkten net even weg toen Brian haar kneep/stomptequote:Op zaterdag 8 december 2007 16:10 schreef noekje het volgende:
Gaan ze weer!![]()
Staat iedereen weer op scherp?
Huub..![]()
Nee, Lieke![]()
Oooh Huub![]()
Tjezus Lieke![]()
Maar goed, zijn er al filmpjes van Brian en zijn liefdevolle moves naar Amanda toe?
Mooi, wie heeft het als eerst te horen gekregen?quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:13 schreef blomst het volgende:
Lieke wil nu Kappen met Huub.
Waarom?quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:18 schreef noekje het volgende:
en Brian komt nu bijna klaar.
Wij natuurlijkquote:Op zaterdag 8 december 2007 16:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mooi, wie heeft het als eerst te horen gekregen?
Belachelijk maar hoe kan het dan dat er hier wordt gezegd dat hij haar kneep of een stomp gaf?quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:18 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, de camera's zwenkten net even weg toen Brian haar kneep/stompte
Nou, het was meer bedoeld om aan te geven dat ze bij de FEBO meteen de andere kant opjkijken als Brian weer eens zoiets doet. Het was goed te zien hoor, stompen of knijpen..quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Belachelijk maar hoe kan het dan dat er hier wordt gezegd dat hij haar kneep of een stomp gaf?
Da's idd nogal een domme vergelijkingquote:Op zaterdag 8 december 2007 16:19 schreef beequeen het volgende:
Lieke vergelijkt het punten verdelen, Amanda en Brian punten geven dus, met het semi maatjes zijn van Brian en Huub.
Appels met peren imo.
Omdat het gaat over Huub, Lieke en Jaap. Selene lult Jaap helemaal zwart en Brian vindt het fantastisch en moet het over Jaap z'n moeder hebben etc. Brian, vieze hond dat het is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |