quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:39 schreef CHAOS_ het volgende:
Lieke moet niet zeuren, ook speelt zij het niet fair. Als Huub zegt twijfels te hebben en niet weet of hij nog terugkomt na zijn 8 uur, zegt zij ja maar ik dan? Dan ben ik de volgende die weg is. Vervolgens geeft zij hem maar 100 punten, met de melding ik wilde je er 150 geven, omdat je mijn back-up bent en meer dan de rest voor mij doet, maar ik vind je niet lief nu, dus geef ik je er maar 100, met de mededeling achteraf als je punten nodig hebt voor het uitnodigen van je vader kan je die aan mij vragen.
Volgens mij hoor ik hier toch een hoop chantage van Lieke, ik wil mijn zin hebben, dus hij doet maar wat ik wil. Blijkt ook uit het feit dat zij zegt: met mijn verjaardag heb ik ook jouw broer uitgenodigd en met mijn half jaar feest, kijk eens hoe goed ik ben voor jou. ( Als Lieke niet over die punten verdeling zo had gedaan, als vannacht, had Huub het er niet over gehad, dat hij zijn punten aan haar visite heeft besteed ). Zeuren over het feit hoe zij behandelt wordt door Huub tegen Amanda, die dan weer kan zeggen, mijn
rela(sssss)(t)ie is zo goed, ja tuurlijk laat je lekker de douche door slaan, pijn is fijn.
Natuurlijk doet Huub dingen die niet door de beugel kunnen, zoals het schelden op haar, maar beter schelden dan iemand door de douche slaan, meestal scheld hij op haar als ze wegloopt. Het is op dat moment een uiting van frustatie, even niet weten hoe of wat, je boosheid van je af schreeuwen, ja juist op degene die je boosheid veroorzaakt.
Denk gewoon dat zij beter gewoon naar huis moet gaan en Huub en Jaap het spel moet laten spelen, wat beiden een goede back-up geeft, waar wij als streamers ook weer plezier aan beleven. Jaap zal dan ook weer beter worden en Huub waarschijnlijk weer de Hupert. Huub moet nu gewoon teveel tijd aan Lieke spenderen ( ruzie, alles weer uitpraten, ga zo maar door ), zodat hij geen tijd overhoudt om zijn spel te kunnen spelen.
of ze zijn de show aan het afbouwen maar na het onverwachte vertrek van nadia mag er niemand meer uitquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:06 schreef SiRojK het volgende:
Volgende stap is Lieke er uit, let maar op, dan wordt het Jaap/Huub vs Amanda/Brian
Gelukkig hebben we Selene en Lieke nog, die voor de levendigheid kunnen zorgen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:02 schreef Copycat het volgende:
Goedemiddag!
Gaat vandaag die PoekieWoekie Whatever weer weg? Om vanavond weer kekke stukjes voor VV te schrijven? Jammer, want haar sprankelende persoonlijkheid bracht wel een hoop teweeg, in de kooi.
En mijn sprankelende persoonlijkheid heeft net een oud-en-nieuw reis naar Manchester geboekt.
Hello dear, Ik hoor haar net zeggen dat ze op het punt van vertrekken staat, nu Luc Lammetjesthee en Selene nog, hup een nieuwe miljonair in dat hok die voor wat reuring kan gaan zorgen en klaar!quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:02 schreef Copycat het volgende:
Goedemiddag!
Gaat vandaag die PoekieWoekie Whatever weer weg? Om vanavond weer kekke stukjes voor VV te schrijven? Jammer, want haar sprankelende persoonlijkheid bracht wel een hoop teweeg, in de kooi.
En mijn sprankelende persoonlijkheid heeft net een oud-en-nieuw reis naar Manchester geboekt.
Huub dwingt Lieke om bij hem te slapen ipv Selene en Luc...Huub maakt zichzelf wel zwart, daar heeft ie Lieke's hulp niet voor nodig...quote:Op zaterdag 8 december 2007 10:38 schreef blomst het volgende:
Zo kan ze Huub mooi in een zwartdaglicht zetten, en dat alle streamers het maar kan horen.
Oeh, Schotland........ook nice.quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:08 schreef noekje het volgende:
Mijn levendige persoonlijkheid is bezig met een vakantie naar Schotland maar nu eerst de kerstboom.
ach ik vind de jaap en huub van vroegah niet zo leuk meerquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:51 schreef Meganog het volgende:
Toch denk ik dat we de Huub en Jaap van vroeger niet meer terug gaan zien. Ze willen het wel, maar alles moet eerst goedgekeurd worden door achter en zoals we weten is daar willekeur wat de klok slaat. Jaap en Huub willen nu ook al, maar ze raken alleen maar meer gefrustreerd en apatischer.
Druk op Brian en Amanda zullen we ook niet meer zien, bij een vorige situatie dat het alleen maar even leek op een beetje druk op die twee flipte Brian volledig door (douche cabine). Dat is ook het kromme, Lieke heeft van alle bewoners veruit de meeste shit over zich heen gekregen en het mocht allemaal doorgaan omdat ze weten dat Lieke nooit geweld zal gebruiken. Brian dreigt voortdurend met geweldadig sloopgedrag en wordt dus beschermd.
Waarom is hij daar eigenlijk zo vervelend dwingend in? Het is immers niet alsof ze voor de anderen de schone schijn weten op te houden dat het allemaal love and happiness is tussen hun twee.quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:09 schreef Mika25 het volgende:
Huub dwingt Lieke om bij hem te slapen ipv Selene en Luc...Huub maakt zichzelf wel zwart, daar heeft ie Lieke's hulp niet voor nodig...
Met PC win je geen spel, suffe doos Lieke.quote:
zal ik je wat verklappen ?quote:Huub moet nu gewoon teveel tijd aan Lieke spenderen ( ruzie, alles weer uitpraten, ga zo maar door ), zodat hij geen tijd overhoudt om zijn spel te kunnen spelen.
Is dat uw diagnose dokter?quote:
En hij vindt het raar dat Lieke de verdeling heeft overlegd met Selene ipv met een teamgenoot.quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:19 schreef beequeen het volgende:
Daar gaan ze weer. Huub begrijpt niet waarom Lieke Brian en Amanda punten heeft gegeven.
Lieke wilde gewoon iedereen punten geven, net zoals ze het leuk vond Sinterklaas te vieren met zijn allen.
Politiek correct dus.
Wt zat hij stom op te scheppen zeg....en maar lullen over Huub, dat het zo'n homo is... alsof het iets walgelijks isquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:14 schreef Giertje het volgende:
wat kan dennix liegen trouwens bij jensen toen jensen et over nadia had dattie eruit was
en hij maar ontkennen
alles voor de kijkcijfers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |