abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55119700
Verwachting:
Relatiegewauwel
vanacht, morgenochtend, morgenmiddag, morgenavond, morgennacht
... en de rest van de week, tot wel 14 uur per dag!

Ja Ja Fokkers, maak je borst maar nat

[ Bericht 53% gewijzigd door tipsch op 08-12-2007 04:16:18 ]
  zaterdag 8 december 2007 @ 04:09:36 #2
198801 ruba
-weggejorist-
pi_55119703
wies die snollie die bij huub op de bank zit?
OMGWTFMOGGEL~!11!1EINZ1
pi_55119712
Luc wil het voor Roekshana niet lastiger maken dan het al is. Er is kennelijk heel wat voorgevallen..
pi_55119713
Huub : "Zoals je al wel weet mogen we iedere paar weken een uitzending terugkijken. Een oude uitzending, zodat we geen spelinfortmatie krijgen. Maar dan weet je wel hoe iemand speelt"

Inmiddels weten we allemaal dat Brian heel gemeen is en alles vals speelt. Hij verdraait alles en ze steunen hem wel eens.

Keep the Sunny Side Up
pi_55119715
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 04:09 schreef ruba het volgende:
Danseres voor plaatje promoten in het land.
pi_55119717
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 04:09 schreef ruba het volgende:
Je zus?
pi_55119719
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 04:12 schreef schatje het volgende:
Luc wil het voor Roekshana niet lastiger maken dan het al is. Er is kennelijk heel wat voorgevallen..
Welnee, hij lult gewoon dom en doet nogal hoogdravend.
Ze hebben een paar keer gedate, gebeld etc.
pi_55119724
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 04:13 schreef mootie het volgende:

[..]

Welnee, hij lult gewoon dom en doet nogal hoogdravend.
Ze hebben een paar keer gedate, gebeld etc.
Ja dat gesprekje kwam net erg geforceerd over
  zaterdag 8 december 2007 @ 04:14:47 #9
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55119726
  zaterdag 8 december 2007 @ 04:16:02 #10
198801 ruba
-weggejorist-
pi_55119731
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 04:12 schreef schatje het volgende:

[..]

Danseres voor plaatje promoten in het land.
ik zou dr wel doen.
OMGWTFMOGGEL~!11!1EINZ1
pi_55119733
Huub : "Je zag toch vanavond weer hoe Brian met z'n moeder ......"..... En "Weet je nog van die vorige keer ......" ..... "Heb je gezien hoe Brian reageerde op mijn 12-uur" ....... "Je weet toch dat Amanda's vader zelfmoord heeft gepleegd"
Keep the Sunny Side Up
pi_55119739
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 04:14 schreef akveor het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat we hier een officiëel lekker wijf in DGK gespot hebben
  zaterdag 8 december 2007 @ 04:19:30 #13
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55119745
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 04:17 schreef tipsch het volgende:

[..]

Ik denk dat we hier een officiëel lekker wijf in DGK gespot hebben
Ja dit vind ik na Nena de mooiste tot nu toe.... jammer dat ze zo fucking weinig in beeld is en dat ze d'r haar donkerder heeft gemaakt....
Keep the Sunny Side Up
pi_55119752
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 04:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jammer dat we het gelal van Huub moeten horen. Amanda heeft een veel leuker gesprek aan de keukentafel
Amanda ligt toch al eeuwen in bed?
pi_55119754
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 04:22 schreef mootie het volgende:

[..]

Amanda ligt toch al eeuwen in bed?
Amanda en een leuk gesprek
pi_55119756
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 04:19 schreef akveor het volgende:

[..]

Ja dit vind ik na Nena de mooiste tot nu toe.... jammer dat ze zo fucking weinig in beeld is en dat ze d'r haar donkerder heeft gemaakt....
Ik zou Nena inruilen voor deze Nena heeft een licht paardebekkie dat goed zichtbaar is als ze chagrijnig of geconcentreerd is... Nena is ook erg mooi hoor
pi_55119759
Per dag zie ik meer en meer kansen voor DGK ontstaan. Huub zakt af en moet het inmiddels hebben van een weekend-danseresje. 'n Uurtje pikstrelen voor Huub maar inmiddels verhuisd naar stream 3-4 .......
Keep the Sunny Side Up
pi_55119766
Japio ruikt een kans om op TV te komen, dus perst z'n 180 kilo in beeld

Keep the Sunny Side Up
  zaterdag 8 december 2007 @ 04:37:18 #20
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_55119770
Dus Lieke slaapt vannacht bij Selene en Luc.
.
pi_55119773
Japio maakt TV ....... Wat zal dit soort onzin ons nog boeien ?

Keep the Sunny Side Up
pi_55119789
De twee dansmeiden hebben het inmiddels ook door. Het lijkt heel spannend op TV maar zoals nu op de bank zijn Huub en Japio heel saai en een beetje dronken .......
Keep the Sunny Side Up
pi_55119792
Japio doet moeite om grappig te zijn ...... Ik zie het inmiddels als geleende tijd

Keep the Sunny Side Up
pi_55119802
Heel laat, maar nog net op tijd om vroegtijdig te ruimen ...... Uitgespeelde klomp vet ......

Keep the Sunny Side Up
pi_55119811
Huub, laat Lieke toch apart slapen als ze dat wil met je dat het een onverstandig idee is.
pi_55119812
Huub (tegen Lieke) : "Je mag gaan slapen waar je wilt. Het is NU je laatste keuze. IK WIL dat je naast me komt liggen"

Keep the Sunny Side Up
pi_55119819

Keep the Sunny Side Up
pi_55119821
Echt haantjes gedrag.

Lieke checkte wel even waar de danseressen gingen liggen. Volgens Huub omdat ze bang was dat ze naast hem kwamen liggen.
pi_55119824
Nee hoor, geen dreigementen van Huub .....

Keep the Sunny Side Up
pi_55119829
Huubske baalt ontzettend. Zijn danseresjes hebben een eigen bed ......

Keep the Sunny Side Up
pi_55119834
Lieke maakt alles mee op afstand ......

Keep the Sunny Side Up
pi_55119839
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 05:01 schreef schatje het volgende:
Echt haantjes gedrag.

Lieke checkte wel even waar de danseressen gingen liggen. Volgens Huub omdat ze bang was dat ze naast hem kwamen liggen.
Heb jij nog kunnen volgen waar RoekiePoekie is gebleven ...... ?
Keep the Sunny Side Up
pi_55119848
Volgens Huub is het heel cool dat Lieke een badjas aantrekt en wegloopt

Keep the Sunny Side Up
pi_55119849
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 05:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Heb jij nog kunnen volgen waar RoekiePoekie is gebleven ...... ?
In het bed van Dennis.

Huub is de meisjes nu aan het smeken om bij hem in bed te slapen.

"Ik zal mijn handen boven de dekens houden."
pi_55119864
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 05:32 schreef schatje het volgende:

[..]

In het bed van Dennis.

Huub is de meisjes nu aan het smeken om bij hem in bed te slapen.

"Ik zal mijn handen boven de dekens houden."
Huub smeekt .... dat klopt. Maar Roekie slaapt volgens mij niet in dat bed. Is ze niet bij Japio opgeborgen (door de redactie) om het script gaande te houden tussen Huub en zijn maagden ?
Keep the Sunny Side Up
pi_55119867
En Huub slaapt dus alleen ........
Keep the Sunny Side Up
pi_55119870

Keep the Sunny Side Up
pi_55119882
De camera zocht een tijdje ..... De eenzame Huub werd gevonden ......

Keep the Sunny Side Up
pi_55119897
Voor zover ik kan vermoeden praat Lieke met een paar 'kabouters', die boven de rotzooi opruimen. De weekend -stagieres zijn druk bezig een verhaaltje te maken. ......

Keep the Sunny Side Up
pi_55120497
Huidige bed-indeling:

Amanda ligt naast Brian
Lieke ligt naast Selene&Luc
Huub ligt alleen
Roekie, onze objectieve Villa Vandaag reporter, ligt met 2 danseresjes in het bed van Dennis
Jaap ligt alleen, niemand wil naast hem slapen.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_55120555
Nu las ik dus weer dat Lieke ergens boos over is want Huub liegt. Ze zegt niet waarover. Dat klinkt een beetje zoals Nadia, die kon ook nergens over praten. Ze kwam ook boos terug van achter. Daarvoor waren ze het nog roerend met elkaar eens en ze kwam boos terug.
Go hard or go home
pi_55120582
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 09:49 schreef noekje het volgende:
Nu las ik dus weer dat Lieke ergens boos over is want Huub liegt. Ze zegt niet waarover. Dat klinkt een beetje zoals Nadia, die kon ook nergens over praten. Ze kwam ook boos terug van achter. Daarvoor waren ze het nog roerend met elkaar eens en ze kwam boos terug.
en uiteindelijk ging Nadia dus weg.......
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_55120713
Wel lachen als je inlogt op nolive
die emoticons alleen al

Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_55120850
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=57105&sess=2832
Dennis bij Jensen. Hij hemelt eigenlijk alleen maar zijn neukkwaliteiten en zijn sperma op.
Wat een triestigheid. 'Ik kreeg opeens een waas voor mijn ogen.' 5 sec. later 'Ik had van te voren gebeld wat er zou gebeuren als ik iets zou slopen.' So far de spontane waas.
Go hard or go home
  zaterdag 8 december 2007 @ 10:29:55 #45
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55120867
quote:
Wat ik begrepen heb van ruzie nummer zoveel gisteren - Huub heeft Lieke iets in vertrouwen verteld.
Informatie - die ze allemaal wel eens (hokje)krijgen - die hij "niet kon weten" en niet mocht doorvertellen.

Lieke heeft die info gebruikt in een discussie en Huub vond dat hij moest liegen, omdat hij die info immers niet kon weten.
Lieke neemt het Huub kwalijk dat hij liegt (was niet tegen Lieke maar tegen Selene, geloof ik)
Huub neemt het Lieke kwalijk, dat hij haar in vertrouwen iets vertelt en dat het dan tegen hem gebruik wordt in een discussie. Hij vertelt iets in vertrouwen en door Lieke backfired het in z'n gezicht.

Wie van de 2 heeft gelijk?
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_55120921
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 10:29 schreef Dark het volgende:

[..]

Wat ik begrepen heb van ruzie nummer zoveel gisteren - Huub heeft Lieke iets in vertrouwen verteld.
Informatie - die ze allemaal wel eens (hokje)krijgen - die hij "niet kon weten" en niet mocht doorvertellen.

Lieke heeft die info gebruikt in een discussie en Huub vond dat hij moest liegen, omdat hij die info immers niet kon weten.
Lieke neemt het Huub kwalijk dat hij liegt (was niet tegen Lieke maar tegen Selene, geloof ik)
Huub neemt het Lieke kwalijk, dat hij haar in vertrouwen iets vertelt en dat het dan tegen hem gebruik wordt in een discussie. Hij vertelt iets in vertrouwen en door Lieke backfired het in z'n gezicht.

Wow, daar moet ik denk ik volgende week op terugkomen. Snap sowieso niks meer van die twee. Wel denk ik dat achter ook flink stookt momenteel.
Go hard or go home
pi_55120945
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 10:29 schreef Dark het volgende:

[..]

Lieke is wel zo slim om aan iedereen te vertellen waar ze mee zit, onder het mom van verdriet en frustratie je verhaal kwijt moeten.en nu dus steeds dat Huub liegt
Zo kan ze Huub mooi in een zwartdaglicht zetten, en dat alle streamers het maar kan horen.
Goedemorgen :W
pi_55120967
quote:
Goedemorgen..

Lieke zegt dat Huub liegt omdat hij niet consequent is..de ene keer zegt hij dit en de andere keer dat...

Bv..hij ventileert zijn boosheid over een Amanda of Nadia bij Lieke en een paar uur later geeft hij Amanda een kus of aait Nadia over haar wang. Hij zegt dat hij Brian haat en roept van alles wat hij wil doen en het volgende moment doet hij weer leuk met Brian.
Lieke vindt dat liegen.
Ik niet.
Ik haat het ook als hij dat doet..maar dat is gewoon Huub..het is een stukje spel-element én een stukje persoonlijkheid van Huub...
Hij verteld ook wel eens in vertrouwen aan Lieke iets wat hij van achter heeft gehoord en ontkent het dan als Lieke er in de groep iets over zegt...maar dat zegt hij dan ook..."vertel het aan niemand want ik ga het ontkennen"

Vanaf dag 1 had ik al een hekel aan Lieke. Dat is een tijdje anders geweest omdat ze zo onder vuur lag bij het zogezegde trailertrash en Huub alles deed om haar te steunen. Ze had toen Huub ook heel hard nodig.
Nu heeft ze hem niet meer nodig en probeert los te komen van Huub. Huub laat haar niet gaan...hij kan niet tegen haar spelen..Lieke wel tegen Huub..

Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen....
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
  zaterdag 8 december 2007 @ 10:44:34 #49
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55121009
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 10:36 schreef noekje het volgende:

[..]

Wow, daar moet ik denk ik volgende week op terugkomen. Snap sowieso niks meer van die twee. Wel denk ik dat achter ook flink stookt momenteel.
Dat het hokje stookt moge duidelijk zijn, is ook niet zo boeiend vind ik.

Wat de bewoners met dat gestook doen, dat vind ik wel weer boeiend!

Begrijp de frustratie van Huub wel, die speelt een spel en wordt daarin eigenlijk gedwarsboomd door Lieke, degene die hij het meest zou moeten kunnen vertrouwen.
  zaterdag 8 december 2007 @ 10:47:10 #50
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55121028
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 10:41 schreef Katewalker het volgende:

[..]

Goedemorgen..

Lieke zegt dat Huub liegt omdat hij niet consequent is..de ene keer zegt hij dit en de andere keer dat...

Bv..hij ventileert zijn boosheid over een Amanda of Nadia bij Lieke en een paar uur later geeft hij Amanda een kus of aait Nadia over haar wang. Hij zegt dat hij Brian haat en roept van alles wat hij wil doen en het volgende moment doet hij weer leuk met Brian.
Lieke vindt dat liegen.
Ik niet.
Ik haat het ook als hij dat doet..maar dat is gewoon Huub..het is een stukje spel-element én een stukje persoonlijkheid van Huub...
Hij verteld ook wel eens in vertrouwen aan Lieke iets wat hij van achter heeft gehoord en ontkent het dan als Lieke er in de groep iets over zegt...maar dat zegt hij dan ook..."vertel het aan niemand want ik ga het ontkennen"

Vanaf dag 1 had ik al een hekel aan Lieke. Dat is een tijdje anders geweest omdat ze zo onder vuur lag bij het zogezegde trailertrash en Huub alles deed om haar te steunen. Ze had toen Huub ook heel hard nodig.
Nu heeft ze hem niet meer nodig en probeert los te komen van Huub. Huub laat haar niet gaan...hij kan niet tegen haar spelen..Lieke wel tegen Huub..

Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen....
Mooi verwoord!

Het is precies zoals ik het zie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')