Danseres voor plaatje promoten in het land.quote:Op zaterdag 8 december 2007 04:09 schreef ruba het volgende:
wies die snollie die bij huub op de bank zit?
Je zus?quote:Op zaterdag 8 december 2007 04:09 schreef ruba het volgende:
wies die snollie die bij huub op de bank zit?
Welnee, hij lult gewoon dom en doet nogal hoogdravend.quote:Op zaterdag 8 december 2007 04:12 schreef schatje het volgende:
Luc wil het voor Roekshana niet lastiger maken dan het al is. Er is kennelijk heel wat voorgevallen..
Ja dat gesprekje kwam net erg geforceerd overquote:Op zaterdag 8 december 2007 04:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Welnee, hij lult gewoon dom en doet nogal hoogdravend.
Ze hebben een paar keer gedate, gebeld etc.
ik zou dr wel doen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 04:12 schreef schatje het volgende:
[..]
Danseres voor plaatje promoten in het land.
Ja dit vind ik na Nena de mooiste tot nu toe.... jammer dat ze zo fucking weinig in beeld is en dat ze d'r haar donkerder heeft gemaakt....quote:Op zaterdag 8 december 2007 04:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik denk dat we hier een officiëel lekker wijf in DGK gespot hebben
Amanda ligt toch al eeuwen in bed?quote:Op zaterdag 8 december 2007 04:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jammer dat we het gelal van Huub moeten horen. Amanda heeft een veel leuker gesprek aan de keukentafel
Amanda en een leuk gesprekquote:Op zaterdag 8 december 2007 04:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Amanda ligt toch al eeuwen in bed?
Ik zou Nena inruilen voor dezequote:Op zaterdag 8 december 2007 04:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja dit vind ik na Nena de mooiste tot nu toe.... jammer dat ze zo fucking weinig in beeld is en dat ze d'r haar donkerder heeft gemaakt....
Heb jij nog kunnen volgen waar RoekiePoekie is gebleven ...... ?quote:Op zaterdag 8 december 2007 05:01 schreef schatje het volgende:
Echt haantjes gedrag.
Lieke checkte wel even waar de danseressen gingen liggen. Volgens Huub omdat ze bang was dat ze naast hem kwamen liggen.
In het bed van Dennis.quote:Op zaterdag 8 december 2007 05:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heb jij nog kunnen volgen waar RoekiePoekie is gebleven ...... ?
Huub smeekt .... dat klopt. Maar Roekie slaapt volgens mij niet in dat bed. Is ze niet bij Japio opgeborgen (door de redactie) om het script gaande te houden tussen Huub en zijn maagden ?quote:Op zaterdag 8 december 2007 05:32 schreef schatje het volgende:
[..]
In het bed van Dennis.
Huub is de meisjes nu aan het smeken om bij hem in bed te slapen.
"Ik zal mijn handen boven de dekens houden."
en uiteindelijk ging Nadia dus weg.......quote:Op zaterdag 8 december 2007 09:49 schreef noekje het volgende:
Nu las ik dus weer dat Lieke ergens boos over is want Huub liegt. Ze zegt niet waarover. Dat klinkt een beetje zoals Nadia, die kon ook nergens over praten. Ze kwam ook boos terug van achter. Daarvoor waren ze het nog roerend met elkaar eens en ze kwam boos terug.
Wat ik begrepen heb van ruzie nummer zoveel gisteren - Huub heeft Lieke iets in vertrouwen verteld.quote:Op zaterdag 8 december 2007 09:49 schreef noekje het volgende:
Nu las ik dus weer dat Lieke ergens boos over is want Huub liegt. Ze zegt niet waarover. Dat klinkt een beetje zoals Nadia, die kon ook nergens over praten. Ze kwam ook boos terug van achter. Daarvoor waren ze het nog roerend met elkaar eens en ze kwam boos terug.
Wow, daar moet ik denk ik volgende week op terugkomen. Snap sowieso niks meer van die twee. Wel denk ik dat achter ook flink stookt momenteel.quote:Op zaterdag 8 december 2007 10:29 schreef Dark het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb van ruzie nummer zoveel gisteren - Huub heeft Lieke iets in vertrouwen verteld.
Informatie - die ze allemaal wel eens (hokje)krijgen - die hij "niet kon weten" en niet mocht doorvertellen.
Lieke heeft die info gebruikt in een discussie en Huub vond dat hij moest liegen, omdat hij die info immers niet kon weten.
Lieke neemt het Huub kwalijk dat hij liegt (was niet tegen Lieke maar tegen Selene, geloof ik)
Huub neemt het Lieke kwalijk, dat hij haar in vertrouwen iets vertelt en dat het dan tegen hem gebruik wordt in een discussie. Hij vertelt iets in vertrouwen en door Lieke backfired het in z'n gezicht.
Wie van de 2 heeft gelijk?
Lieke is wel zo slim om aan iedereen te vertellen waar ze mee zit, onder het mom van verdriet en frustratie je verhaal kwijt moeten.en nu dus steeds dat Huub liegtquote:Op zaterdag 8 december 2007 10:29 schreef Dark het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb van ruzie nummer zoveel gisteren - Huub heeft Lieke iets in vertrouwen verteld.
Informatie - die ze allemaal wel eens (hokje)krijgen - die hij "niet kon weten" en niet mocht doorvertellen.
Lieke heeft die info gebruikt in een discussie en Huub vond dat hij moest liegen, omdat hij die info immers niet kon weten.
Lieke neemt het Huub kwalijk dat hij liegt (was niet tegen Lieke maar tegen Selene, geloof ik)
Huub neemt het Lieke kwalijk, dat hij haar in vertrouwen iets vertelt en dat het dan tegen hem gebruik wordt in een discussie. Hij vertelt iets in vertrouwen en door Lieke backfired het in z'n gezicht.
Wie van de 2 heeft gelijk?
Goedemorgen..quote:Op zaterdag 8 december 2007 09:49 schreef noekje het volgende:
Dat het hokje stookt moge duidelijk zijn, is ook niet zo boeiend vind ik.quote:Op zaterdag 8 december 2007 10:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Wow, daar moet ik denk ik volgende week op terugkomen. Snap sowieso niks meer van die twee. Wel denk ik dat achter ook flink stookt momenteel.
Mooi verwoord!quote:Op zaterdag 8 december 2007 10:41 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Goedemorgen..
Lieke zegt dat Huub liegt omdat hij niet consequent is..de ene keer zegt hij dit en de andere keer dat...
Bv..hij ventileert zijn boosheid over een Amanda of Nadia bij Lieke en een paar uur later geeft hij Amanda een kus of aait Nadia over haar wang. Hij zegt dat hij Brian haat en roept van alles wat hij wil doen en het volgende moment doet hij weer leuk met Brian.
Lieke vindt dat liegen.
Ik niet.
Ik haat het ook als hij dat doet..maar dat is gewoon Huub..het is een stukje spel-element én een stukje persoonlijkheid van Huub...
Hij verteld ook wel eens in vertrouwen aan Lieke iets wat hij van achter heeft gehoord en ontkent het dan als Lieke er in de groep iets over zegt...maar dat zegt hij dan ook..."vertel het aan niemand want ik ga het ontkennen"
Vanaf dag 1 had ik al een hekel aan Lieke. Dat is een tijdje anders geweest omdat ze zo onder vuur lag bij het zogezegde trailertrash en Huub alles deed om haar te steunen. Ze had toen Huub ook heel hard nodig.
Nu heeft ze hem niet meer nodig en probeert los te komen van Huub. Huub laat haar niet gaan...hij kan niet tegen haar spelen..Lieke wel tegen Huub..
Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |