Danseres voor plaatje promoten in het land.quote:Op zaterdag 8 december 2007 04:09 schreef ruba het volgende:
wies die snollie die bij huub op de bank zit?
Je zus?quote:Op zaterdag 8 december 2007 04:09 schreef ruba het volgende:
wies die snollie die bij huub op de bank zit?
Welnee, hij lult gewoon dom en doet nogal hoogdravend.quote:Op zaterdag 8 december 2007 04:12 schreef schatje het volgende:
Luc wil het voor Roekshana niet lastiger maken dan het al is. Er is kennelijk heel wat voorgevallen..
Ja dat gesprekje kwam net erg geforceerd overquote:Op zaterdag 8 december 2007 04:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Welnee, hij lult gewoon dom en doet nogal hoogdravend.
Ze hebben een paar keer gedate, gebeld etc.
ik zou dr wel doen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 04:12 schreef schatje het volgende:
[..]
Danseres voor plaatje promoten in het land.
Ja dit vind ik na Nena de mooiste tot nu toe.... jammer dat ze zo fucking weinig in beeld is en dat ze d'r haar donkerder heeft gemaakt....quote:Op zaterdag 8 december 2007 04:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik denk dat we hier een officiëel lekker wijf in DGK gespot hebben
Amanda ligt toch al eeuwen in bed?quote:Op zaterdag 8 december 2007 04:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jammer dat we het gelal van Huub moeten horen. Amanda heeft een veel leuker gesprek aan de keukentafel
Amanda en een leuk gesprekquote:Op zaterdag 8 december 2007 04:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Amanda ligt toch al eeuwen in bed?
Ik zou Nena inruilen voor dezequote:Op zaterdag 8 december 2007 04:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja dit vind ik na Nena de mooiste tot nu toe.... jammer dat ze zo fucking weinig in beeld is en dat ze d'r haar donkerder heeft gemaakt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |