quote:
Op zaterdag 8 december 2007 10:41 schreef Katewalker het volgende:[..]
Goedemorgen..
Lieke zegt dat Huub liegt omdat hij niet consequent is..de ene keer zegt hij dit en de andere keer dat...
Bv..hij ventileert zijn boosheid over een Amanda of Nadia bij Lieke en een paar uur later geeft hij Amanda een kus of aait Nadia over haar wang. Hij zegt dat hij Brian haat en roept van alles wat hij wil doen en het volgende moment doet hij weer leuk met Brian.
Lieke vindt dat liegen.
Ik niet.
Ik haat het ook als hij dat doet..maar dat is gewoon Huub..het is een stukje spel-element én een stukje persoonlijkheid van Huub...
Hij verteld ook wel eens in vertrouwen aan Lieke iets wat hij van achter heeft gehoord en ontkent het dan als Lieke er in de groep iets over zegt...maar dat zegt hij dan ook..."vertel het aan niemand want ik ga het ontkennen"
Vanaf dag 1 had ik al een hekel aan Lieke. Dat is een tijdje anders geweest omdat ze zo onder vuur lag bij het zogezegde trailertrash en Huub alles deed om haar te steunen. Ze had toen Huub ook heel hard nodig.
Nu heeft ze hem niet meer nodig en probeert los te komen van Huub. Huub laat haar niet gaan...hij kan niet tegen haar spelen..Lieke wel tegen Huub..
Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen....

Hoezo heeft ze hem niet meer nodig?
Dat heeft ze wel degelijk....als Huub haar niet meer steunt en Jaap ook niet dan ligt ze eruit,dat interesseert haar niet is mijn idee,wat haar wel interesseert is dat ze er niet tegen kan dat haar zoveel mixed signalen worden gegeven door Huub.
Hij prijst haar de hemel in één op één,stiekum onder de dekens zodat anderen het niet horen, en hij brand haar af in het bijzijn van iedereen...niet normaal afbranden maar gewoon verrot schelden.
Geen enkele vrouw kan daarmee.
Mensen van buiten de villa komen dat huis binnen en vertellen aan iedereen daar in het huis dat ze het totaal niet snappen dat iemand zo loopt te schelden.
Lieke wordt daarop aangesproken en er wordt haar voortdurend gevraagd waarom ze dat pikt.
Ook gisteren weer door Amanda....die vraagt aan Lieke..."klopt het dat Huub je heeft uitgescholden voor exceemkop?
Lieke kon niet anders dan daar bevestigend op antwoorden.
Dat nu juist Amanda dit soort vragen gaat stellen,Amanda die zelf behoorlijk laag door Brian wordt behandeld is natuurlijk extra vernederend voor Lieke.
Wat moet ze?
Er om liegen,terwijl iedereen in dat huis de scheldwoorden die Huub richting Lieke gebruikt kan horen?
Welke vrouw laat zich zo uitschelden..welke vrouw pikt dat?Die emmer is natuurlijk een keer vol.
Dat Brian Amanda in een gesprek één op één vernederd is natuurlijk van Brian net zo smerig maar wel slimmer...hij valt zijn maatje niet openlijk af.
En dat is het dus...hoe kan je iemand als maatje beschouwen en zeggen heel veel om haar te geven en haar tegelijkertijd zo verrot schelden?
Niemand begrijpt dat meer daar in dat huis...zoals vorige week ook duidelijk werd,zelfs Palma niet,en dat zegt toch wel heel wat.
Dat Lieke zo af en toe die gevoelens van niet begrijpen kwijt moet kan ik mij niet over verbazen,totaal niet,ik snap niet dat ze dat zolang over zich heen heeft kunnen laten gaan.
Van mij had hij de wind van voren gehad en niet zo'n klein beetje ook.
Huub maakt van binnen uit zijn team zwak en dat is dus iets wat ik totaal niet begrijp.
Hij zit zich zo te vervelen in dat huis en aan de andere kant doet ie net alsof hij het er prachtig vindt....alle streamers zien met eigen ogen hoe hij bijna de dagen niet meer doorkomt en heel erg zijn vrijheid mist.
Hij speelt het spel al maanden niet meer goed,
In plaats van dat ze zich met zijn drieeen storten op hun vijanden breken ze zichzelf van binnenuit af.
En als Huub dat niet verandert dan heeft Brian straks kansen die hij niet verdient maar dat is dan wel Huub zijn eigen schuld.
Ik hoop dat Huub op zijn jaardag eens flink toegesproken wordt,ook door zijn vader,dat lijkt me een slimme man,want dit gaat zo natuurlijk onherroepelijk mis.
[ Bericht 0% gewijzigd door riri op 08-12-2007 11:58:02 ]
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar