abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55121096
De enige die hier uiteindelijk van gaat profiteren is Jaap. Het grappige is, ik gun hem dat ook nog. Je zal toch steeds hun verhalen aan moeten horen. Lieke lult ook steeds meer over Jaap, Selene stookt het vuurtje wat op. Jaap en Huub zijn nu bij elkaar en hebben soms nog wat lol. Jaap heeft dadelijk een ijzersterke dekking denk ik.
Go hard or go home
pi_55121158
Ja, maar ze zijn zelf allemaal schuldig want ze werken er aan me, dus ik heb met niemand medelijden.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_55121185
Ik heb zelfs op dit moment dat het mij geen flikker uitmaakt wie er wint, mogen de slechtste winnen en volgens mij is dat Jaap, met zijn televiesiemomentjes.
pi_55121257
pi_55121576
De redactie heeft dus besloten dat Jaap fout zat met zijn 100 punten.
Wat zijn de consequenties voor Jaap?
Goedemorgen :W
  zaterdag 8 december 2007 @ 11:37:16 #56
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_55121582
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 10:59 schreef maril het volgende:
Ja, maar ze zijn zelf allemaal schuldig want ze werken er aan me, dus ik heb met niemand medelijden.
Nou ik heb in ernstige mate medelijden met mijzelf omdat ik mij nog steeds laat verleiden tot het volgen van de Cossen en incidenteel de Streams
Ik hou van Cossen en de Cossers en hun waardevolle reacties
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren
pi_55121600
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 04:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio doet moeite om grappig te zijn ...... Ik zie het inmiddels als geleende tijd

[ afbeelding ]
Daarin ben ik het wel met je eens.. Jaap is te overduidelijk bezig met TV maken, gaat er te overduidelijk bij staan, doet constant mee met gesprekken die hij eigenlijk niet interessant vindt, etc. etc..
pi_55121666
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 11:37 schreef DrsH het volgende:

[..]

Nou ik heb in ernstige mate medelijden met mijzelf omdat ik mij nog steeds laat verleiden tot het volgen van de Cossen en incidenteel de Streams
+1, stupid fuck die ik ben
pi_55121751
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 11:39 schreef SiRojK het volgende:

[..]

Daarin ben ik het wel met je eens.. Jaap is te overduidelijk bezig met TV maken, gaat er te overduidelijk bij staan, doet constant mee met gesprekken die hij eigenlijk niet interessant vindt, etc. etc..
Aan dit gedrag van Jaap irriteer ik me al een tijdje aan. Jaap is er als de kippen bij als er ergens in de villa een discussie of relletje gaande is wat mogelijk tv oplevert. Hij wurmt zich er dan tussen.. trekt een paar grimmassen en heeft wat hem betreft zijn tv moment voor die dag weer behaalt. En kan voor de rest van de dag naar het kantoor om te schaken.
pi_55121789
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 10:41 schreef Katewalker het volgende:

[..]

Goedemorgen..

Lieke zegt dat Huub liegt omdat hij niet consequent is..de ene keer zegt hij dit en de andere keer dat...

Bv..hij ventileert zijn boosheid over een Amanda of Nadia bij Lieke en een paar uur later geeft hij Amanda een kus of aait Nadia over haar wang. Hij zegt dat hij Brian haat en roept van alles wat hij wil doen en het volgende moment doet hij weer leuk met Brian.
Lieke vindt dat liegen.
Ik niet.
Ik haat het ook als hij dat doet..maar dat is gewoon Huub..het is een stukje spel-element én een stukje persoonlijkheid van Huub...
Hij verteld ook wel eens in vertrouwen aan Lieke iets wat hij van achter heeft gehoord en ontkent het dan als Lieke er in de groep iets over zegt...maar dat zegt hij dan ook..."vertel het aan niemand want ik ga het ontkennen"

Vanaf dag 1 had ik al een hekel aan Lieke. Dat is een tijdje anders geweest omdat ze zo onder vuur lag bij het zogezegde trailertrash en Huub alles deed om haar te steunen. Ze had toen Huub ook heel hard nodig.
Nu heeft ze hem niet meer nodig en probeert los te komen van Huub. Huub laat haar niet gaan...hij kan niet tegen haar spelen..Lieke wel tegen Huub..

Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen....
Hoezo heeft ze hem niet meer nodig?
Dat heeft ze wel degelijk....als Huub haar niet meer steunt en Jaap ook niet dan ligt ze eruit,dat interesseert haar niet is mijn idee,wat haar wel interesseert is dat ze er niet tegen kan dat haar zoveel mixed signalen worden gegeven door Huub.
Hij prijst haar de hemel in één op één,stiekum onder de dekens zodat anderen het niet horen, en hij brand haar af in het bijzijn van iedereen...niet normaal afbranden maar gewoon verrot schelden.
Geen enkele vrouw kan daarmee.
Mensen van buiten de villa komen dat huis binnen en vertellen aan iedereen daar in het huis dat ze het totaal niet snappen dat iemand zo loopt te schelden.
Lieke wordt daarop aangesproken en er wordt haar voortdurend gevraagd waarom ze dat pikt.
Ook gisteren weer door Amanda....die vraagt aan Lieke..."klopt het dat Huub je heeft uitgescholden voor exceemkop?
Lieke kon niet anders dan daar bevestigend op antwoorden.
Dat nu juist Amanda dit soort vragen gaat stellen,Amanda die zelf behoorlijk laag door Brian wordt behandeld is natuurlijk extra vernederend voor Lieke.
Wat moet ze?
Er om liegen,terwijl iedereen in dat huis de scheldwoorden die Huub richting Lieke gebruikt kan horen?
Welke vrouw laat zich zo uitschelden..welke vrouw pikt dat?Die emmer is natuurlijk een keer vol.
Dat Brian Amanda in een gesprek één op één vernederd is natuurlijk van Brian net zo smerig maar wel slimmer...hij valt zijn maatje niet openlijk af.

En dat is het dus...hoe kan je iemand als maatje beschouwen en zeggen heel veel om haar te geven en haar tegelijkertijd zo verrot schelden?
Niemand begrijpt dat meer daar in dat huis...zoals vorige week ook duidelijk werd,zelfs Palma niet,en dat zegt toch wel heel wat.
Dat Lieke zo af en toe die gevoelens van niet begrijpen kwijt moet kan ik mij niet over verbazen,totaal niet,ik snap niet dat ze dat zolang over zich heen heeft kunnen laten gaan.
Van mij had hij de wind van voren gehad en niet zo'n klein beetje ook.
Huub maakt van binnen uit zijn team zwak en dat is dus iets wat ik totaal niet begrijp.
Hij zit zich zo te vervelen in dat huis en aan de andere kant doet ie net alsof hij het er prachtig vindt....alle streamers zien met eigen ogen hoe hij bijna de dagen niet meer doorkomt en heel erg zijn vrijheid mist.
Hij speelt het spel al maanden niet meer goed,
In plaats van dat ze zich met zijn drieeen storten op hun vijanden breken ze zichzelf van binnenuit af.
En als Huub dat niet verandert dan heeft Brian straks kansen die hij niet verdient maar dat is dan wel Huub zijn eigen schuld.
Ik hoop dat Huub op zijn jaardag eens flink toegesproken wordt,ook door zijn vader,dat lijkt me een slimme man,want dit gaat zo natuurlijk onherroepelijk mis.

[ Bericht 0% gewijzigd door riri op 08-12-2007 11:58:02 ]
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_55121918
Die arme Lieke toch! Gelukkig heeft zij wel een leuke verjaardag gehad. Dat kan niet iedereen zeggen.
Go hard or go home
  zaterdag 8 december 2007 @ 12:05:39 #62
130755 Kinga
versier hier
pi_55121966
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=57105&sess=2832

Hij scheet natuurlijk weer in zijn broek voor Jensen. Wat een act voert hij op, sjonge jonge. Stoere Dennix En voor die fake seks scene hebben ze vast goed betaald gekregen.
pi_55121984
Volgende stap is Lieke er uit, let maar op, dan wordt het Jaap/Huub vs Amanda/Brian
pi_55121991
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 12:01 schreef noekje het volgende:
Die arme Lieke toch! Gelukkig heeft zij wel een leuke verjaardag gehad. Dat kan niet iedereen zeggen.
haha ja dat is zo..zij had echt een topdag..maar dat kwam ook (naast de presentjes van haar fans) omdat ze veel dingen zelf heeft geregeld of aangevraagd....
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_55122009
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 12:05 schreef Kinga het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=57105&sess=2832

Hij scheet natuurlijk weer in zijn broek voor Jensen. Wat een act voert hij op, sjonge jonge. Stoere Dennix En voor die fake seks scene hebben ze vast goed betaald gekregen.
Oeh, want hij kan zo goed neuken en gut gut, wat een goede sperma heeft die jongen!
Hij heeft het niet eens meer over zingen gehad. Hij wil nu in gtst of onm.
Moet die doen, volg ik toch niet.
Go hard or go home
  zaterdag 8 december 2007 @ 12:12:22 #66
168813 Marieke_B
hoe blijven we bij elkaar?
pi_55122064
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 10:41 schreef Katewalker het volgende:

[..]

Goedemorgen..

Lieke zegt dat Huub liegt omdat hij niet consequent is..de ene keer zegt hij dit en de andere keer dat...

Bv..hij ventileert zijn boosheid over een Amanda of Nadia bij Lieke en een paar uur later geeft hij Amanda een kus of aait Nadia over haar wang. Hij zegt dat hij Brian haat en roept van alles wat hij wil doen en het volgende moment doet hij weer leuk met Brian.
Lieke vindt dat liegen.
Ik niet.
Ik haat het ook als hij dat doet..maar dat is gewoon Huub..het is een stukje spel-element én een stukje persoonlijkheid van Huub...
Hij verteld ook wel eens in vertrouwen aan Lieke iets wat hij van achter heeft gehoord en ontkent het dan als Lieke er in de groep iets over zegt...maar dat zegt hij dan ook..."vertel het aan niemand want ik ga het ontkennen"

Vanaf dag 1 had ik al een hekel aan Lieke. Dat is een tijdje anders geweest omdat ze zo onder vuur lag bij het zogezegde trailertrash en Huub alles deed om haar te steunen. Ze had toen Huub ook heel hard nodig.
Nu heeft ze hem niet meer nodig en probeert los te komen van Huub. Huub laat haar niet gaan...hij kan niet tegen haar spelen..Lieke wel tegen Huub..

Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen....
Goedemorgen

Ik ben het met je eens...alleen denk ik niet dat Lieke hem niet meer nodig heeft en dat ze TEGEN Huub gaat spelen... Lieke is te ' straight' . Ze denkt in zwart of wit. Brian en Amanda zijn en blijven haar grootste vijanden in het huis. Ik geloof niet dat ze met hen gaat samenwerken.
Ik geloof ook niet in een 1 tweetje van Jaap en Lieke.
De enige kans voor Lieke om in het huis te blijven is te bonden met een potentiele nieuwe miljonair..
denk ik...
De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat helaas niet door.
pi_55122092
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 12:06 schreef SiRojK het volgende:
Volgende stap is Lieke er uit, let maar op, dan wordt het Jaap/Huub vs Amanda/Brian
Lieke gaat naar Amanda en Brian omdat Huub haar naar haar mening geen andere keuze laat. Deborah Flens is al flink aan het stoken om dat zo ver te laten komen. Amanda heeft ook opdracht gekregen om poeslief tegen Lieke te doen.

Ik hoop dat Huub tijdens die 8 uur duidelijk wordt gemaakt dat ie niet meer in de machtspelletjes van haar moet trappen. Dat hij haar moet negeren. Want ze is er keer op keer op uit dat hij hapt en ze een sneer kan geven.

Luc gaf hem ook al dat advies.
  † In Memoriam † zaterdag 8 december 2007 @ 12:14:15 #68
187254 Giertje
lets all make believe
pi_55122102
wat kan dennix liegen trouwens bij jensen toen jensen et over nadia had dattie eruit was
en hij maar ontkennen
alles voor de kijkcijfers
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_55122142
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 12:13 schreef schatje het volgende:

[..]

Lieke gaat naar Amanda en Brian omdat Huub haar naar haar mening geen andere keuze laat. Deborah Flens is al flink aan het stoken om dat zo ver te laten komen. Amanda heeft ook opdracht gekregen om poeslief tegen Lieke te doen.

Ik hoop dat Huub tijdens die 8 uur duidelijk wordt gemaakt dat ie niet meer in de machtspelletjes van haar moet trappen. Dat hij haar moet negeren. Want ze is er keer op keer op uit dat hij hapt en ze een sneer kan geven.

Ja, hij moet haar gewoon negeren als ze aan het zeuren is en haar normaal behandelen als ze normaal doet, en verder lekker zijn spel spelen, ook al is het zonder Lieke.
Goedemorgen :W
pi_55122233
quote:

[..]

Van wat ik tot nu te van Lieke heb gezien en hoe ze in elkaar zit gaat ze nooit richting Brian en Amanda...dat heeft ze Huub al vele malen duidelijk gemaakt.
Brian en Amanda hebben het er over gehad om Lieke te paaien zodat ze ze Huub en Lieke uit elkaar kunnen drijven.
Huub geeft in ieder geval meer dan alleen maar munitie voor deze twee om dat ook daadwerkelijk te proberen...alleen weten zij niet wie Lieke is.
Lieke vergeet niets....die heeft elke zin die iemand ooit gezegd heeft elke handeling richting haar in haar geheugen gegrift...
Zij zal als Huub haar op een goede manier steunt in plaats van haar voortdurend af te branden Amanda en Brian het heel moeilijk kunnen maken...
maar ja...Huub is alleen maar bezig alle energie uit Lieke te trekken...dag in dag uit..hoe dom kan iemand zijn.
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_55122255
quote:

[..]

Het enorme dubbele hierin vind ik, dat Huub ook alles al weet.. Lieke heeft dat Amanda/Brrr verhaal gewoon verteld aan hem en Jaap, dat was toen 'per ongeluk' live op de streams te zien...

Huub moet wel gewoon kappen met Lieke, lekker gaan rellen en Lieke er uit trappen, dan begin de echte terror pas, want dan gaat de aanval rechtstreeks naar Brian en Amanda, die eigenlijk nog nooit echt dagen onder vuur hebben gelegen
pi_55122323
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 11:37 schreef DrsH het volgende:

[..]

Ik heb zelfs mijn streams verlengd
pi_55122335
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 12:29 schreef maril het volgende:

[..]

Ik heb zelfs mijn streams verlengd
Dat had ook gratis kunnen zijn
pi_55122351
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 12:30 schreef SiRojK het volgende:

[..]