joepiequote:Op zaterdag 8 december 2007 15:10 schreef Dreamboy het volgende:
Morgen komt er een bandje
Ja, zo is Brian hèquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:04 schreef ruby het volgende:
[..]
Misselijkmakende klootzak is het ook he.
En achteraf weer "sorry" zeggen. Ja, zo kom je er wel gemakkelijk van af elke keer.
Huub maakt Lieke kapot door zijn altijd maar doorgaan in herhaling vallende disussiesquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:07 schreef tipsch het volgende:
Wat ik me afvraag. Als Lieke en Huub door hoogstwaarschijnlijk veel gestook door kut-Flens kut-Polo uit elkaar worden gedreven, wanneer gaat datzelfde ooit eens bij die kut-Amanda en kut-Brian gebeuren?
Dat is dan wel weer een intelligente opmerking.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:11 schreef ericahysterica het volgende:
'brian tegen poekie; het is zo kort dat je zo kort blijft
Bescherming, waarschuwing, "liefde" natuurlijk en bezitsdrangquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:04 schreef Copycat het volgende:
Wat was de aanleiding van die stomp of wat dan ook die Brian Amanda gaf? Bescherming?
quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:59 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ik word hier zo moe van he. Van het begin af aan, speelt Huub een spelletje met Lieke en Lieke wordt daardoor een zeikerd genoemd.
Huub is een trekker en duwer. Zeggen, dat hij niet monogaam is, maar dit zelf wel van een ander verwacht.
Dit is het meest makkelijk voorbeeld. Huub heeft 2 gezichten en wij laten ons door hem in de luren leggen.
Lieke is ook niet heilig, maar naar mijn idee tot nu toch de meest oprechte persoon in het huis. Zij heeft tenminste heel lang haar best voor iedereen gedaan. Kan ik van de rest niet zeggen!!
ja hij zit weer in de sintbrian modus het is allemaal heel erg hoor volgens brian, ze kan beter weggaan vindt hij (zou hem buitengewoon goed uitkomen). Ik wou dat hij zo medelevend was geweest in de 6-2 situatiequote:Op zaterdag 8 december 2007 15:16 schreef ruby het volgende:
Brian praat weer met z'n eeuwige hijgerige zaadstem.
Selectief geheugen noemen ze dat toch?quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:17 schreef beequeen het volgende:
Volgens St. Brian maken Lieke en Huub alleen maar ruzie. Hij vergeet voor het gemak dat hij zijn snol door de douche cabine heeft gejast en een half uur geleden Amanda hoer heeft genoemd + haar heeft geknepen of gestompt.
Komop zeg het is de fucking gouden kooi.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:16 schreef Deisyy het volgende:
Lieke is inderdaad niet heilig, maar Huub al helemaal niet, dat gedrag van de week tegen Jeroen vond ik helemaal onsmakelijk.
Dat was duidelijk, het is gewoon asociaal gedrag tegen iemand die gewoon op visite wasquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:20 schreef marky het volgende:
[..]
Komop zeg het is de fucking gouden kooi.
Huub is gewoon Huub die altijd al heeft geroepen dat hij zich niet conformeerd aan sociaal wenselijk gedrag.
En waarom heeft Huub het goed voorelkaar?????? Zitten Huub en Lieke niet samen in een relatie?quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:18 schreef riri het volgende:
Huub heeft het goed voor elkaar....nu hebben Brian en Amanda het erover met Roekie hoe Huub Lieke aan het uitmergelen is....fysiek en mentaal
Tja 2 mogelijkheden:quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aha, en geen van de camera's heeft dat opgepikt natuurlijk, kindje van God hè?
Dat Lieke en Huub absoluut niet samen kunnen, voel ik ook zo. Al van meet af aan overigens... Het is echter wel al uitgesproken dat Flens Lieke richting Amanda pusht, wat bizar ongeloofwaardig en lelijk is. Ik kan het echt niet uitstaan dat die kut-Amanda en kut-Brian op alle mogelijk manieren gematst en gezalfd worden, terwijl tussen kut-Amanda en kut-Brian veel ernstigere dingen aan de hand zijnquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:13 schreef Desii het volgende:
[..]
Huub maakt Lieke kapot door zijn altijd maar doorgaan in herhaling vallende disussies
En Lieke maakt Huub kapot, door altijd maar op elk woord zout te leggen en haar negatieve instelling ri. Huub (en visa versa trouwens)
Wat die twee hebben is volgens mij wel echt, maar door de 24/7-situatie en beide moeilijke karakters en doordat ze beide slecht in hun vel zitten... wordt het één groot drama
Laatst hoorde ik dat Amanda en Brian samen bij de psycholoog geweest waren (off stream) vraag me af waarom hun niet eens samen mogen.... de druk die hun 2 te verduren hebben en gehad hebben is veel en veel intenser; en daardoor veel harder nodig.
Nog verstandiger lijkt het me als ze beide vertrekken........ en dit zeg ik voor hun eigen bestwil.
Niet zo piepen over die belg heeft er zelf voor gekozen om naar die kooi te gaan. Werd niet voor niets uit de kooi verwijderd.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was duidelijk, het is gewoon asociaal gedrag tegen iemand die gewoon op visite was
Zegt iemand die zijn vriendin vanmorgen hoer noemde en haar bovendien pijn deed.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:17 schreef ruby het volgende:
Amanda haar pruik is net echt met de "out of bed look".
Brian heeft het over Huub dat ie Lieke een eczeemkop heeft genoemd. Hij vindt dat ze maar beter weg kan gaan.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:23 schreef marky het volgende:
[..]
Niet zo piepen over die belg heeft er zelf voor gekozen om naar die kooi te gaan. Werd niet voor niets uit de kooi verwijderd.
Daarbij komt dat Lieke tegen iedereen over Huub zit te lullen. Ik kan me best voorstellen dat als je in een relatie zit en er is het een en ander aan de hand, dat je eens je verhaal kwijt wilt tegen iemand waar je goed mee bent. Maar Lieke gaat er bijhoorlijk ver in....vind ik.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:22 schreef marky het volgende:
[..]
En waarom heeft Huub het goed voorelkaar?????? Zitten Huub en Lieke niet samen in een relatie?
Lieke is net zo schuldig als Huub beide maken elkaar af op dit moment. Lieke komt toch ook steeds weer bij Huub terug of niet soms. Huub staat echt niet met een mes in haar rug om ze te dwingen ze doet het allemaal zelf.
denk dat a al niet kloptquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:08 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
a. ik laat me niet in de luren leggen door ene Huub
b.lieke is een sociaal wenselijk zeikkonijn die dezelfde achterbakse streken heeft als de anderen.
c.lieke zit er niet om haar best te doen voor anderen maar om het spel te spelen, niet meer en niet minder. En als zij denkt dat zij respect krijgt, door de zooi van iedereen op te ruimen en voor haar tegenstanders, die haar vernederd hebben, te koken dan zit ze er gewoon naast.
d. als lieke niet met huub kan moet ze hem gewoon links laten liggen.
Ik ga het liefst voor mogelijkheid 1 maar ik ben bang dat dat geen optie is als het om Brian gaat, zelfs Lieke slaan mag, Amanda door de douche cabine jassen mag, CORA's adres op de streams roepen mag.......het lijstje is eindeloos.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Tja 2 mogelijkheden:
[ ]Het is stelen dus exit
[x]Het is het spel spelen en dan hadden de jongens maar beter op moeten letten.
Juiste keuze aan kruisen.
Nee, omdat hij haar van alles had geflikt!quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Hij werd er toch uitgezet omdat prinses Selene zo liep te janken omdat alle aandacht niet naar haar ging maar naar haar nerd?
ja dat was heel erg stout van jeroentje. Selene eist gehoorzaamheid in haar zg vriendschappen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:28 schreef ruby het volgende:
[..]
Nee, omdat hij haar van alles had geflikt!
Door bijvoorbeeld te drinken terwijl hij had beloofd dat niet te doen.
Precies, of hij krijgt een waarschuwing dat niemand meer iets mag wegnemen van gasten/personeel, een algemene waarschuwing zeg maar.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ga het liefst voor mogelijkheid 1 maar ik ben bang dat dat geen optie is als het om Brian gaat, zelfs Lieke slaan mag, Amanda door de douche cabine jassen mag, CORA's adres op de streams roepen mag.......het lijstje is eindeloos.
Gelukkig had ze gisteren een fantastisch knallend verjaardagsfeestje waar men helemaal uit hun dak ging.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:30 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja dat was heel erg stout van jeroentje. Selene eist gehoorzaamheid in haar zg vriendschappen.
Ik vind het heel jammer dat jeroen weg isen ik vond het een verademing weer zo n bijzonder grappig menstype in de kooi aan te treffen.
Terecht dus dat hij er door de beveiliging uit is gezetquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:28 schreef ruby het volgende:
[..]
Nee, omdat hij haar van alles had geflikt!
Door bijvoorbeeld te drinken terwijl hij had beloofd dat niet te doen.
ja maar wat wil je met zo n jarige jop met zo n opgeruimd karakter en wars van enige dramaquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:31 schreef ruby het volgende:
[..]
Gelukkig had ze gisteren een fantastisch knallend verjaardagsfeestje waar men helemaal uit hun dak ging.
Ik denk zelfs dat achter dat met de bedoeling heeft gedaan de agressiviteit tegen Lieke proberen te verminderen...Amanda was bij het ontstaan van geweld altijd de uitlokkende faktor...tig keer gebeurt dat zij erbij was om het extra op te stoken...ineens van het ene op het andere moment nadat amanda achter was geweest ging ze aardig doen richting Lieke.....Amanda is door achter daar echt toe gepusht en gedwongenquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat Lieke en Huub absoluut niet samen kunnen, voel ik ook zo. Al van meet af aan overigens... Het is echter wel al uitgesproken dat Flens Lieke richting Amanda pusht, wat bizar ongeloofwaardig en lelijk is. Ik kan het echt niet uitstaan dat die kut-Amanda en kut-Brian op alle mogelijk manieren gematst en gezalfd worden, terwijl tussen kut-Amanda en kut-Brian veel ernstigere dingen aan de hand zijn![]()
![]()
![]()
bij huub ookquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ga het liefst voor mogelijkheid 1 maar ik ben bang dat dat geen optie is als het om Brian gaat, zelfs Lieke slaan mag, Amanda door de douche cabine jassen mag, CORA's adres op de streams roepen mag.......het lijstje is eindeloos.
amanda lijkt mij een primitief mens, dus zal zij de schone schijn toch niet al te lang op kunnen houden denk ik.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:34 schreef riri het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat achter dat met de bedoeling heeft gedaan de agressiviteit tegen Lieke proberen te verminderen...Amanda was bij het ontstaan van geweld altijd de uitlokkende faktor...tig keer gebeurt dat zij erbij was om het extra op te stoken...ineens van het ene op het andere moment nadat amanda achter was geweest ging ze aardig doen richting Lieke.....Amanda is door achter daar echt toe gepusht en gedwongen
En dan Jaap die het aandurft Grieks te bestellen terwijl ze geen vlees eet, wat denkt hij wel.....ze is wel gastspeler hoor.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:31 schreef ruby het volgende:
[..]
Gelukkig had ze gisteren een fantastisch knallend verjaardagsfeestje waar men helemaal uit hun dak ging.
JIj hebt Huub deze dingen zien doen????? Dan kijk ik toch andere streams dan jij.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:35 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
bij huub ook
en die zit er ook nog
dus waar zoudenn we ons druk over maken
Nou, dat is toch ook wat he? Ongelofelijk dat mensen zoiets kunnen flikken.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dan Jaap die het aandurft Grieks te bestellen terwijl ze geen vlees eet, wat denkt hij wel.....ze is wel gastspeler hoor.
zo is dat!quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
JIj hebt Huub deze dingen zien doen????? Dan kijk ik toch andere streams dan jij.
Huub is absoluut geen heilig boontje maar hij deed de dingen die hij heeft gedaan tegen kerels en niet vrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |