Lekker, daar is ze in wezen golven en sporten met Carlos.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:27 schreef ruby het volgende:
Amanda heeft haar huispakje maar eens aangetrokken.
eeeuuhquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
JIj hebt Huub deze dingen zien doen????? Dan kijk ik toch andere streams dan jij.
Huub is absoluut geen heilig boontje maar hij deed de dingen die hij heeft gedaan tegen kerels en niet vrouwen.
Vorige week kwam Lieke toch huilend naar boven omdat Huub haar tegen de kledingkast had geduwd?quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
JIj hebt Huub deze dingen zien doen????? Dan kijk ik toch andere streams dan jij.
Huub is absoluut geen heilig boontje maar hij deed de dingen die hij heeft gedaan tegen kerels en niet vrouwen.
Strikje losmaken, we hebben niks van Naad gezien hoor....quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:43 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
eeeuuh
slipje uitrekken van nad ?
en qua persoonlijke info over de streams gooien steekt hij met kop en schouders boven brian uit
Hou toch op. Hij deed de kastdeur open en Lieke stond daar in de buurt. Lieke heeft hier een drama van gemaakt, wrs in opdracht van Flens omdat ze over moet lopen naar het kamp van B en A voor extra dekking van die 2.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:44 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Vorige week kwam Lieke toch huilend naar boven omdat Huub haar tegen de kledingkast had geduwd?
Omdat de kans groot was dat Amanda uit haar slof zou schieten, geheel door eigen toedoen, moet dus nu Lieke er maar aangeloven. Dan is die kut-Flens dus echt te walgelijk bezigquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:34 schreef riri het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat achter dat met de bedoeling heeft gedaan de agressiviteit tegen Lieke proberen te verminderen...Amanda was bij het ontstaan van geweld altijd de uitlokkende faktor...tig keer gebeurt dat zij erbij was om het extra op te stoken...ineens van het ene op het andere moment nadat amanda achter was geweest ging ze aardig doen richting Lieke.....Amanda is door achter daar echt toe gepusht en gedwongen
Het kwartje valt bij mij! Eindelijk.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:15 schreef -Blurk- het volgende:
Bescherming, waarschuwing, "liefde" natuurlijk en bezitsdrang
Ik ga ongeveer hetzelfde doen, daagquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:47 schreef ericahysterica het volgende:
mensen, ik ga sociaal wenselijk gedrag vertonen in de echte wereld.......maar ik vertrouw erop dat jullie zo nu en dan wel schrijven als er relevante zaken te melden zijn,
al vast bedankt en een fijne zaterdagmiddag/avond
Ja sorry hoor, dat zijn alleen maar speculaties en is nergens op gebaseerd. Het zal wel in opdracht van de febo zijn geweest krijg je dan te horen. Ze zijn beide even erg in geweld.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hou toch op. Hij deed de kastdeur open en Lieke stond daar in de buurt. Lieke heeft hier een drama van gemaakt, wrs in opdracht van Flens omdat ze over moet lopen naar het kamp van B en A voor extra dekking van die 2.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het kwartje valt bij mij! Eindelijk.
Blurk is Beroepslurker die ik al kwijt was, hier.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja dat alles op de Febo schuiven gaat soms wel erg heftig.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:51 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, dat zijn alleen maar speculaties en is nergens op gebaseerd. Het zal wel in opdracht van de febo zijn geweest krijg je dan te horen. Ze zijn beide even erg in geweld.
Jeeeeez, ik lijk wel een Belgische nerd, bedankt.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
+1quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:08 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
a. ik laat me niet in de luren leggen door ene Huub
b.lieke is een sociaal wenselijk zeikkonijn die dezelfde achterbakse streken heeft als de anderen.
c.lieke zit er niet om haar best te doen voor anderen maar om het spel te spelen, niet meer en niet minder. En als zij denkt dat zij respect krijgt, door de zooi van iedereen op te ruimen en voor haar tegenstanders, die haar vernederd hebben, te koken dan zit ze er gewoon naast.
d. als lieke niet met huub kan moet ze hem gewoon links laten liggen.
Have fun, wie is de BOB?quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:54 schreef DrsH het volgende:
Zo wij gaan de wijnvooraad van onze vrienden plunderen en komen misschien vanavond nog even lurken see you later![]()
![]()
![]()
Kan het zijn dat hij die uit de ficheskoffer heeft gehaald van hun eigen pokerspel?quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:53 schreef mootie het volgende:
Hoe kwam Brian trouwens aan die extra fiches?
Ook al mee eens.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:26 schreef ruby het volgende:
[..]
Daarbij komt dat Lieke tegen iedereen over Huub zit te lullen. Ik kan me best voorstellen dat als je in een relatie zit en er is het een en ander aan de hand, dat je eens je verhaal kwijt wilt tegen iemand waar je goed mee bent. Maar Lieke gaat er bijhoorlijk ver in....vind ik.
Lieke legt op alle slakken zout........ik word doodmoe van die sociaal wenselijke zure zeikmossel!quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:08 schreef riri het volgende:
Jaap reageert als teamgenoot totaal anders dan Huub....laat haar veel meer in haar waarde
Huub zoekt op alle slakken zout....ik wordt doodmoe van die jongen
Jaap heeft gelukkig geen relatie met Liekequote:Op zaterdag 8 december 2007 16:08 schreef riri het volgende:
Jaap reageert als teamgenoot totaal anders dan Huub....laat haar veel meer in haar waarde
Huub zoekt op alle slakken zout....ik wordt doodmoe van die jongen
Ja,quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:13 schreef blomst het volgende:
Lieke wil nu Kappen met Huub.
Praise the lord!quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:13 schreef beequeen het volgende:
Lieke wil kappen met Huub, thank God.![]()
En andersom niet ??quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:13 schreef hetbabbelaartje het volgende:![]()
![]()
Huub praat alles zijn kant op en zet Lieke in alles in een kwaad daglicht.
Min manipulatief mannetje is het![]()
![]()
Beetje jaloers??quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:05 schreef itsme het volgende:
[..]
Ook al mee eens.
Ik houd daar helemaal niet van. gaat Ze bij Amanda uithuilen.
Ze praat altijd slecht over Huub.
Wat mij opvalt waarom ik me ook steeds meer erger aan lieke is dat ze enorm het slachtoffer speelt.
Vooral nu ze Selene heeft.
O en dan ook nog dat overdreven gedoe tussen die 2.![]()
Ze kennen elkaar net 2 weken?
Ik juich meequote:Op zaterdag 8 december 2007 16:13 schreef beequeen het volgende:
Lieke wil kappen met Huub, thank God.![]()
Nee, de camera's zwenkten net even weg toen Brian haar kneep/stomptequote:Op zaterdag 8 december 2007 16:10 schreef noekje het volgende:
Gaan ze weer!![]()
Staat iedereen weer op scherp?
Huub..![]()
Nee, Lieke![]()
Oooh Huub![]()
Tjezus Lieke![]()
Maar goed, zijn er al filmpjes van Brian en zijn liefdevolle moves naar Amanda toe?
Mooi, wie heeft het als eerst te horen gekregen?quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:13 schreef blomst het volgende:
Lieke wil nu Kappen met Huub.
Waarom?quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:18 schreef noekje het volgende:
en Brian komt nu bijna klaar.
Wij natuurlijkquote:Op zaterdag 8 december 2007 16:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mooi, wie heeft het als eerst te horen gekregen?
Belachelijk maar hoe kan het dan dat er hier wordt gezegd dat hij haar kneep of een stomp gaf?quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:18 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, de camera's zwenkten net even weg toen Brian haar kneep/stompte
Nou, het was meer bedoeld om aan te geven dat ze bij de FEBO meteen de andere kant opjkijken als Brian weer eens zoiets doet. Het was goed te zien hoor, stompen of knijpen..quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Belachelijk maar hoe kan het dan dat er hier wordt gezegd dat hij haar kneep of een stomp gaf?
Da's idd nogal een domme vergelijkingquote:Op zaterdag 8 december 2007 16:19 schreef beequeen het volgende:
Lieke vergelijkt het punten verdelen, Amanda en Brian punten geven dus, met het semi maatjes zijn van Brian en Huub.
Appels met peren imo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |