Ik pas op dit moment dus zelfs mijn (1 maat grotere) gympies niet meer en loop dus alleen nog maar op mijn birckenstock slippers...quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:16 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Wahaha nou serieus al mijn sokken zitten mij een partij rot! Ik denk dat ik misschien wat vocht vasthoud bij mijn enkels want ze zitten ineens heel erg strak
En ik heb al zo'n hekel aan sokken.Als het ana mij lag zou ik altijd op blotenvoeten of slippers lopen.
Ik ben 1.85 met maat 48, koop broeken vaak bij de msmode, maar die hebben geen positiekleding.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:39 schreef Silmarwen het volgende:
Llewella ik gok dat ik hetzelfde probleem als jij hebt. 1.82 en heb maat 44. Esprit etc kan ik meestal wel leuke dingen kopen die niet hoogwater zijn etcetera. Valt mij sowieso tegenwoordig op dat alle broeken wel wat langer lijken.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik pas op dit moment dus zelfs mijn (1 maat grotere) gympies niet meer en loop dus alleen nog maar op mijn birckenstock slippers...
Beetje koud soms op de fiets, maar dat doe ik toch al niet dagelijks meer, verder geen last van koude voeten.
k koop ook vaak bij M&S.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:36 schreef Llewella het volgende:
[..]
Ik ben 1.85 met maat 48, koop broeken vaak bij de msmode, maar die hebben geen positiekleding.
Ik ben van plan om te kijken bij c&a, en wehkamp hadden ook wat broeken.
En ff kijken bij h&m of ik daar in pas.
M'n spijkerbroeken maat 46 (vallen wat groter) durf ik nu niet meer aan, vind ik teveel op m'n buik knellen (elastiekje a la, maar kan moelijk de rits open laten staan), en dat zijn m'n enigste spijkerbroeken die mooi lang vallen.
inderdaadquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:38 schreef k_i_m het volgende:
Tvp.
Ik heb MissEtam broeken en die heb ik allemaal een stukje in moeten korten omdat ze bij mt 48 voor mij dus rijkelijk lang zijn. Mss daar even proberen?quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:36 schreef Llewella het volgende:
[..]
Ik ben 1.85 met maat 48, koop broeken vaak bij de msmode, maar die hebben geen positiekleding.
Ik ben van plan om te kijken bij c&a, en wehkamp hadden ook wat broeken.
En ff kijken bij h&m of ik daar in pas.
M'n spijkerbroeken maat 46 (vallen wat groter) durf ik nu niet meer aan, vind ik teveel op m'n buik knellen (elastiekje a la, maar kan moelijk de rits open laten staan), en dat zijn m'n enigste spijkerbroeken die mooi lang vallen.
Ik hou sowieso wel snel vocht vast, zeker in mijn benen. Beetje slechte doorbloedingquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:37 schreef Silmarwen het volgende:
[..]Hihi krijg je geen gekke gezichten?
Hey je houdt wel veel vocht vast he? Maar ik las toch dat je bloeddruk wel gewoon goed was enzo? Heb je enig idee hoezo je zoveel vocht vasthoudt en of jer er wat aan kunt doen want dat lijkt me toch best vervelend.
Bleh moet zo werken, drie en een half uur (BSO maar zo smiddags beginnen is zo'n vreemde dag). Gisteren een hele dag gewerkt en ik heb ik geen weken zo goed geslapen als gisteren. Ik sliep al een week dramatisch slecht. Twee keer eruit om te plassen, zere rug. En ik ben nog niet zolang zwanger! Dus ik zal niet meer zeuren.![]()
Ik hoop nog steeds heel hard dat als ik weer op mn oude gewicht zit (nog net geen 10 kilo meer, ik zou minder moeten snoepenquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:07 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nou ik hoop serieus dat ze kleiner worden, want ik wil hierna waarschijnlijk nog wel een kindje, maar goed dat is toekomst muziek. Maar als ik bijvoorbeeld zou denken "Nou dit is wel genoeg aan kindjes." Wat klinkt dat raar en oneerbiedig zegen ik zou deze cupmaat houden ga ik serieus nadenken over een borstverkleining.
Je bent van harte welkom hoor, met of zonder wallen, hihiquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:06 schreef Brighteyes het volgende:
Jaja, jullie mogen me quoten als ik me met de wallen onder mijn ogen in het babietje topic meld.![]()
Nou vooruit dan maar...quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:32 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik wil een baby!Iemand moet gaan bevallen vandaag want het is er goed weer voor om met z`n allen binnen te zwijmelen bij de foto`s
die in e'de?quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:54 schreef Pruk het volgende:
Livera is in mijn ogen niet te vergelijken met de echte speciaalzaak hoor
Ik ga altijd naar zo'n zaakje waar ze echt de meest walgelijke maten verkopen en ook alles kunnen bestellen en dan snel binnen hebben
Kijk gewoon terug naar je hoor. Gebeurd niks spannends hier.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar...
Hnnnnnnggggg![]()
Hmmmppfffffffffffffffffffff![]()
Hnnnnngggg![]()
Nope... lukt niet hier...
*naar Droeke, DeLiedje en Faja kijkt...
quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:26 schreef Madelieve het volgende:
Jee wat een stress Webkim! Maar wat heerlijk dat alles goed is met beebje en dat ze zo aardig waren in het ziekenhuis!
quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:03 schreef Popples het volgende:
nanalune zet hem op![]()
![]()
want puffen zei je dus ik neem dat het begonnen is.
Uh.. ik wacht nog even met me echt formeel hier melden tot de echo maandag.. vind het nu allemaal nog een beetje te eng geloof ikquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:27 schreef Webkim het volgende:
[..]
![]()
En wat fijn dat jij hier nu ook bent, in Z&G!Begint het al een beetje door te dringen?
Kom ik terug uit Londen en het eerste dat ik doe is hier kijken om te zien of er nog nieuws is, gebeurt er niks spannends... Nou hoorquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:21 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Kijk gewoon terug naar je hoor. Gebeurd niks spannends hier.
Ik zou echt heus heel graag aan je verzoek voldoen... Maar nog niets hier hoor...quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:44 schreef Mammietje het volgende:
Dusss.... dames bovenin de lijst...verzoek aan jullie om er 'even' een verse wereldburger uit te persen, even weer genieten van zo'n wereldwonder en om de sfeer weer een beetje erin te krijgen!
quote:Op zaterdag 8 december 2007 09:54 schreef DeLiedje het volgende:
[..]
Ik zou echt heus heel graag aan je verzoek voldoen... Maar nog niets hier hoor...
Heel veel sterkte meis, ik vind het echt ontzettend jammer voor julliequote:Op zaterdag 8 december 2007 03:36 schreef _Bar_ het volgende:
even een late update van mijn kant..
Bloedverlies houd aan, maar tot op heden nog niet echt de krampen waar ik eigenlijk op hoopte, heb gelukkig de nodige afleiding door me helemaal op mijn werk te storten...
Ik heb wel al de nodige traantjes erom gelaten, maar who knows mabey next time...
Wat overgens niet inhoud dat we er nu gelijk voor gaan...
Want dit was een soort van ongelukje in die zin, niet verwacht en dan toch ineens overtijd lopen enz enz
Wil me nu voor de 400% op mijn werk en bijpassendefunctie storten en dan zien we wel.
Voor als nog naar omstandighede gaat het redelijk met mij, al ben ik ook eerlijk dat ik hoop dat het vruchtje er snel uit mag komen ipv nog lang aanmodderen....
Ja, dat snap ik, maar nu doet zowel liggen als hangen als lopen zeer.quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:31 schreef Faja-Lobi het volgende:
BE ik had allerlei houdingen geleerd tijdens de pufcursus maar zodra je weeen hebt zoek je echt de houding waar jij je het lekkerst bij voelt, de ene doet dat liggend, de ander hangend en de ander loopt heen en weer te ijsberen.
ik moest heel erg opletten op mijn houding ivm whiplash maar tijdens de bevalling nergens last van gehad.quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:56 schreef TearSong het volgende:
Ja ik begreep van mijn yoga-lerares zelfs dat ziekte-verschijnselen 'tijdelijk' wegvallen tijdens de bevalling. Dus als je bijv. de griep hebt dan merk je daar tijdens de bevalling helemaal niks van. Volgens haar dan
Dat laatstequote:Op zaterdag 8 december 2007 14:16 schreef Brighteyes het volgende:
Dat wilde ik trouwens nog vragen aan de dames met ervaring, hoe zit het met dat soort pijntjes tijdens de bevalling zelf?
Ik zie mezelf nu namelijk niet allerlei comfortable houdingen zoeken want ik kan amper op of neer.
Of is het zo dat die weeen alles overschaduwen en dat je dat dus op dat moment allemaal niet meer uit maakt?
quote:
quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:21 schreef Brighteyes het volgende:
Oh nou, gelukkig maar dan!![]()
![]()
Nee, maar bedankt voor het antwoord. Het was zo een van die dingen die ik me wel eens af vraag als ik me met veel pijn en moeite omdraai 's nachts.![]()
Dankjequote:Op zaterdag 8 december 2007 19:57 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Helemaal goed!! Mooi kind is Eva trouwens!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |