abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 7 december 2007 @ 15:31:51 #26
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_55103041
En de Bravado bh's die Prettymum heeft zijn ook te koop bij Beginnings, maar dan in nog wat andere dessins.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_55103765
hier ook nog geen baby... gister wel ietsie oefenweeën gehad ... maar k hou m nog ff binnen
pi_55104165
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 14:35 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nou vooruit dan maar...

Hnnnnnnggggg
Hmmmppfffffffffffffffffffff
Hnnnnngggg

Nope... lukt niet hier...

*naar Droeke, DeLiedje en Faja kijkt...
Kijk gewoon terug naar je hoor. Gebeurd niks spannends hier.
pi_55104216
Heb ook nog geen nieuws gehoord van mijn zus of daar al wat is...
Maar vind het wel irritant dat ze mij niet terug gebeld heeft, maar durf haar ook niet zo goed te bellen...
pi_55105995
Ik vind het ook wel weer tijd voor verse beebjes hoor!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 7 december 2007 @ 17:41:09 #31
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_55106075
Nog steeds geen babies
  vrijdag 7 december 2007 @ 18:24:55 #32
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_55107118
Hier wordt de kat aan de staart door het huis geslingerd door een dreumes met een eigen wil..
Ik zit met een ´opvlieger´en rooie koontjes te puffen achter de p.c... maar.... we klagen niet

We vinden het erg fijn om met z´n tweeen op een halve vierkante meter te zijn...
  vrijdag 7 december 2007 @ 18:33:58 #33
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55107361

Je zei puffen!
pi_55107415
Ja, en van puffen komen babies toch?

toch toch?
pi_55107993
nanalune zet hem op
want puffen zei je dus ik neem dat het begonnen is.
mama van 3 kids!
  † In Memoriam † vrijdag 7 december 2007 @ 19:19:06 #36
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_55108376
Ik wil hierbij alle llm en tantes veel sterkte met wachten wensen!
(Voor mij is de tijd omgevlogen, de babies van Faja en DeLiedje nu al in aantocht terwijl het nog zo kort geleden lijkt dat de zwangerschap werd aangekondigd )
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_55108438
Ik ben ook lang en behoorlijk aangekomen (overal!!!) nu ik niet meer werk (van +10 uur sporten in de week naar alleen maar fietsen en wandelen; ben fitnessinstructeur).
Qua positiekleding kan ik erg leuk slagen bij H&M voor basic shirtjes en verder heb ik ook wel wat gekocht bij Promiss.
Broeken moeten echt mooi & lekker zitten vind ik en die heb ik dus wel van een echt positiemerk, Mamalicious geloof ik. Hier in Den Bosch zitten aardig wat winkels waar je kan slagen voor zwangerspul. En er zitten ook mooie niet-grote-keten-babyzaken. Misschien leuk voor een dagje weg?

Dan nog een mini-updateje omdat ik super opgelucht ben.
Ik voelde al een dag of twee, drie bijna geen leven meer. Mijn moeder heeft niet zo'n fijne voorgeschiedenis qua zwangerschappen en ik ben nogal gestresst door paps-op-ic en de bijna-verhuizing, dus ik was helemaal over de kling. Na veel aarzelen vandaag toch maar de verloskundige gebeld en die stuurde me meteen door naar het ziekenhuis.
Daar heb ik in een verloskamer een half uurtje gelegen voor een ctg en een echo en alles is goddank goed. Ze waren zo lief! "Ik kan me voorstellen dat je je extra zorgen maakt met alles wat je aan je hoofd hebt. Als het je weer niet lekker zit, al is het vanavond al, kom dan maar gelijk weer hierheen. Dan kijken we gewoon nog weer even. Kleine moeite."

Ik heb wat afgebiggeld vandaag.

En waar blijven de versgeperste babies?!
Hardloper.
IG @webkim
pi_55108570
Jee wat een stress Webkim! Maar wat heerlijk dat alles goed is met beebje en dat ze zo aardig waren in het ziekenhuis!
pi_55108606
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 19:26 schreef Madelieve het volgende:
Jee wat een stress Webkim! Maar wat heerlijk dat alles goed is met beebje en dat ze zo aardig waren in het ziekenhuis!

En wat fijn dat jij hier nu ook bent, in Z&G! Begint het al een beetje door te dringen?
Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 7 december 2007 @ 19:31:02 #40
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55108686
Wat fijn dat ze zoveel begrip haden Webkim!
  vrijdag 7 december 2007 @ 20:17:38 #41
74310 nanalune
pi_55109770
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 19:03 schreef Popples het volgende:
nanalune zet hem op
want puffen zei je dus ik neem dat het begonnen is.
nee hoor.. ik puf van het opvliegertje wat ik had. Dan wordt ik kortademig , gaat mijn hart tekeer.. sowwy, wilde niet de indruk geven dat ik bezig ben
  vrijdag 7 december 2007 @ 20:20:19 #42
74310 nanalune
pi_55109806
oh Webkim wat fijn dat ze dan zo begripvol zijn. Ik hoor alleen maar positieve verhalen over ziekenhuizen als het om ctg´tjes gaat. E en hele geruststelling dat het toch nog goed is
  vrijdag 7 december 2007 @ 21:07:45 #43
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_55110865
Fijn dat alles goed is, Webkim!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_55111017
he jammer nanalune, had gehoopt op een vers beebje

webkim gelukkig was alles prima !!!
mama van 3 kids!
  Moderator vrijdag 7 december 2007 @ 22:38:12 #45
5428 crew  miss_sly
pi_55113671
Webkim, fijn dat het allemaal goed is!

Ik heb me hier meer dan een dag niet laten zien, en verwachtte toch echt wel minstens 1 babietje, maar niks hoor!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 7 december 2007 @ 22:42:51 #46
593 sjak
Juffie Bloem
pi_55113765
Webkim, goed dat je gegaan bent. Volgende keer niet twijfelen hoor!
Ik heb het bij Jetske ook een aantal keren gehad dat ze veel minder bewoog (ik voelde d'r niet in ieder geval) en telkens waren ze zo lief in het ziekenhuis. Ik kreeg absoluut niet het gevoel dat ik me aanstelde of zeurde ofzo. Erg prettig voor mij. En voor jetske blijkbaar ook want meestal na 10-15 minuten begon ze heftig te bewegen

Handig BE die birkenstocks
Lekker douchen!
pi_55113787
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 19:27 schreef Webkim het volgende:

[..]

En wat fijn dat jij hier nu ook bent, in Z&G! Begint het al een beetje door te dringen?
Uh.. ik wacht nog even met me echt formeel hier melden tot de echo maandag.. vind het nu allemaal nog een beetje te eng geloof ik
pi_55114173
Je moet echt met zwangerschapsverlof zijn om het hier bij te kunnen houden, hoor! Jammer dat er nog geen verse baby's zijn. Wel fijn dat alles goed is, Webkim!

Bar, hoe is het met je?

Ik vind het zo lief dat jullie aan me denken. Het gaat best redelijk met me. Afgelopen nacht heb ik eindelijk weer eens goed en lang geslapen. (Ik was steeds om een uur of 5 wakker, pff.) Op mijn werk zijn ze erg begripvol (degenen die het weten). Vanmiddag stond iemand anders voor mijn groep zodat ik wat administratie kon doen en maandag mag ik een dagje thuisblijven. Het fijne vind ik dat ik er niet om heb hoeven vragen maar dat mijn directeur me dat zo heeft aangeboden.

Ik merk wel dat ik heel erg moe ben. Af en toe voelt alles een beetje onwerkelijk, alsof ik mijn eigen wereldje heb en alles van een afstandje bekijk. Vanavond ben ik weer een beetje emo. Tranen bij alle gezellige Sintfoto's en dan ook nog twee stemmen in het Awardstopic (had ik nooit verwacht!). Mutsig maar dat mag nu wel even.
Maar het voelt ook goed. Ik kan het niet zo goed verwoorden maar het voelt alsof het goed gaat komen en mijn vriend en ik hebben het samen ook goed. Dat helpt. Het klinkt heel knullig zo maar goed...
pi_55114581
Sombie, dat klinkt helemaal niet knullig hoor, dat is uiteindelijk de belangrijkste basis...
Fijn dat je goed hebt geslapen, dat helpt je lichaam en geest ook met herstellen, niets zo slopend als oververmoeid zijn. Hopelijk kan je de komende dagen ook lekker uitrusten.
  † In Memoriam † vrijdag 7 december 2007 @ 23:30:06 #50
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_55114990
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 16:21 schreef Faja-Lobi het volgende:

[..]

Kijk gewoon terug naar je hoor. Gebeurd niks spannends hier.
Kom ik terug uit Londen en het eerste dat ik doe is hier kijken om te zien of er nog nieuws is, gebeurt er niks spannends... Nou hoor
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')