Ik ben ook lang en behoorlijk aangekomen (overal!!!) nu ik niet meer werk
(van +10 uur sporten in de week naar alleen maar fietsen en wandelen; ben fitnessinstructeur).
Qua positiekleding kan ik erg leuk slagen bij H&M voor basic shirtjes en verder heb ik ook wel wat gekocht bij Promiss.
Broeken moeten echt mooi & lekker zitten vind ik en die heb ik dus wel van een echt positiemerk, Mamalicious geloof ik. Hier in Den Bosch zitten aardig wat winkels waar je kan slagen voor zwangerspul. En er zitten ook mooie niet-grote-keten-babyzaken. Misschien leuk voor een dagje weg?
Dan nog een mini-updateje omdat ik super opgelucht ben.
Ik voelde al een dag of twee, drie bijna geen leven meer. Mijn moeder heeft niet zo'n fijne voorgeschiedenis qua zwangerschappen en ik ben nogal gestresst door paps-op-ic en de bijna-verhuizing, dus ik was helemaal over de kling. Na veel aarzelen vandaag toch maar de verloskundige gebeld en die stuurde me meteen door naar het ziekenhuis.
Daar heb ik in een verloskamer een half uurtje gelegen voor een ctg en een echo en alles is goddank goed. Ze waren zo lief! "Ik kan me voorstellen dat je je extra zorgen maakt met alles wat je aan je hoofd hebt. Als het je weer niet lekker zit, al is het vanavond al, kom dan maar gelijk weer hierheen. Dan kijken we gewoon nog weer even. Kleine moeite."

Ik heb wat afgebiggeld vandaag.
En waar blijven de versgeperste babies?!
Hardloper.
IG @webkim