Ik zou echt heus heel graag aan je verzoek voldoen... Maar nog niets hier hoor...quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:44 schreef Mammietje het volgende:
Dusss.... dames bovenin de lijst...verzoek aan jullie om er 'even' een verse wereldburger uit te persen, even weer genieten van zo'n wereldwonder en om de sfeer weer een beetje erin te krijgen!
quote:Op zaterdag 8 december 2007 09:54 schreef DeLiedje het volgende:
[..]
Ik zou echt heus heel graag aan je verzoek voldoen... Maar nog niets hier hoor...
Heel veel sterkte meis, ik vind het echt ontzettend jammer voor julliequote:Op zaterdag 8 december 2007 03:36 schreef _Bar_ het volgende:
even een late update van mijn kant..
Bloedverlies houd aan, maar tot op heden nog niet echt de krampen waar ik eigenlijk op hoopte, heb gelukkig de nodige afleiding door me helemaal op mijn werk te storten...
Ik heb wel al de nodige traantjes erom gelaten, maar who knows mabey next time...
Wat overgens niet inhoud dat we er nu gelijk voor gaan...
Want dit was een soort van ongelukje in die zin, niet verwacht en dan toch ineens overtijd lopen enz enz
Wil me nu voor de 400% op mijn werk en bijpassendefunctie storten en dan zien we wel.
Voor als nog naar omstandighede gaat het redelijk met mij, al ben ik ook eerlijk dat ik hoop dat het vruchtje er snel uit mag komen ipv nog lang aanmodderen....
Ja, dat snap ik, maar nu doet zowel liggen als hangen als lopen zeer.quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:31 schreef Faja-Lobi het volgende:
BE ik had allerlei houdingen geleerd tijdens de pufcursus maar zodra je weeen hebt zoek je echt de houding waar jij je het lekkerst bij voelt, de ene doet dat liggend, de ander hangend en de ander loopt heen en weer te ijsberen.
ik moest heel erg opletten op mijn houding ivm whiplash maar tijdens de bevalling nergens last van gehad.quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:56 schreef TearSong het volgende:
Ja ik begreep van mijn yoga-lerares zelfs dat ziekte-verschijnselen 'tijdelijk' wegvallen tijdens de bevalling. Dus als je bijv. de griep hebt dan merk je daar tijdens de bevalling helemaal niks van. Volgens haar dan
Dat laatstequote:Op zaterdag 8 december 2007 14:16 schreef Brighteyes het volgende:
Dat wilde ik trouwens nog vragen aan de dames met ervaring, hoe zit het met dat soort pijntjes tijdens de bevalling zelf?
Ik zie mezelf nu namelijk niet allerlei comfortable houdingen zoeken want ik kan amper op of neer.
Of is het zo dat die weeen alles overschaduwen en dat je dat dus op dat moment allemaal niet meer uit maakt?
quote:
quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:21 schreef Brighteyes het volgende:
Oh nou, gelukkig maar dan!![]()
![]()
Nee, maar bedankt voor het antwoord. Het was zo een van die dingen die ik me wel eens af vraag als ik me met veel pijn en moeite omdraai 's nachts.![]()
Dankjequote:Op zaterdag 8 december 2007 19:57 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Helemaal goed!! Mooi kind is Eva trouwens!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |