Der mist een N.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:09 schreef BrandX het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Die TT!
Het heeft te maken met ziekte helaas..quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
oeh...![]()
been there done that! het hield bij mij pas op toen ik vertrok (ik was nr 7 die vertrok in 3 maanden tijd... op slechts 11 man personeel)
Ik hoop dat het bij jou vanuit een andere situatie voortkomt?
Ik dacht 'st'...quote:
Oeh, die wil ik ook nog zien.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gisteren America Gangster gezien [afbeelding]
hmm, hopelijk lukt dat snel dan!quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:11 schreef buzzer het volgende:
[..]
Het heeft te maken met ziekte helaas..
Ze zijn wel heel hard bezig om de leemte te vullen,
quote:
Vrij naar keuze in te vullen dusquote:
En hij is goed begrijp ik uit je reactie? ff noteren, binnenkort ook kijken!quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gisteren American Gangster gezien
quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Start your engines? Tis hier geen autobaan.
OMFGquote:
nu niet meerquote:
Prachtige film, hij is net wat te lang, sommige dialogen hadden wel achterwegen mogen blijven. Maar omdat het een verhaal is wat rechtstreeks uit politiedossiers komt is het vrij uitgebreid. Prachtige filmquote:Op vrijdag 7 december 2007 10:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oeh, die wil ik ook nog zien.
Goeie film? Goed in elkaar gestoken verhaal en filmwerk?
Dat zullen we nog wel zien.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
[afbeelding] ook geen kernreactor!
je hebt een punt. Je staat nog steeds omgekeerd in de OP, dus dat duidt toch op kernachtige mutaties en zulksquote:
Ik heb onze kat behoed voor een schop!quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:31 schreef Sebasser het volgende:
Ik heb van de week broodkruimels bovenop het systeemplafond gelegd, voor de muisjes. [ afbeelding ]
Wat is jullie daad van de week voor de dieren? [ afbeelding ]
ik doe op verzoek de huiskamerdeur open en dicht voor de kattenquote:Op vrijdag 7 december 2007 10:31 schreef Sebasser het volgende:
Ik heb van de week broodkruimels bovenop het systeemplafond gelegd, voor de muisjes. [ afbeelding ]
Wat is jullie daad van de week voor de dieren? [ afbeelding ]
Dat doe ik voor de katten alhier met de voordeur/tuindeur, en vervolgens zijn ze vanwege het slechte weer ook binnen 5 seconden al weer binnen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:39 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik doe op verzoek de huiskamerdeur open en dicht voor de katten
pwnquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:15 schreef Sebasser het volgende:
Leuk, dan neem je een dag vrij omdat je lekkage hebt.
Komt er een mannetje ff 3 minuten kijken, en zegt dat je een vervolgafspraak nodig hebt.
lekker is dat.....quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:15 schreef Sebasser het volgende:
Komt er een mannetje ff 3 minuten kijken, en zegt dat je een vervolgafspraak nodig hebt.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:19 schreef Sebasser het volgende:
Porsche gejat met hulp van bloempot
Gister was ik bij de tandarts, stond er op het parkeerterrein ook een porsche 997 Turbo. Cool wagentje
quote:
whehe.. verneukt!quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:15 schreef Sebasser het volgende:
[afbeelding]
nope, hard aan het werk hier.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:20 schreef buzzer het volgende:
heeft iedereen een massale ATV dag ofzo?
doe je goedquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
nope, hard aan het werk hier.
Maar na de pauze leg ik mijn werk wel in de figuurlijke wilgen, ben het he-le-maal zat vandaag!
Maandag weer een dag.
ik ben ook wel lekker bezig, maar iedere keer de telefoon er doorheen. Erg lastig dus...quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
nope, hard aan het werk hier.
Maar na de pauze leg ik mijn werk wel in de figuurlijke wilgen, ben het he-le-maal zat vandaag!
Maandag weer een dag.
Was het maar zo'n feest...quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:20 schreef buzzer het volgende:
heeft iedereen een massale ATV dag ofzo?
dapper!quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:57 schreef OA het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest...![]()
Nee, één en al werk hier... en ik werk gewoon keihard door tot 5 uur...
Heb net besloten dat ik maar tot 1600 ~ 1630 blijf...quote:
quote:
quote:Mogge
Nou, dan schop ik er nog wel even tegenaan.quote:
Kuuk, valt er elders, in één van die tig SC's waar jij deel van uitmaakt, nog wat te beleven?quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, dan schop ik er nog wel even tegenaan.
Ik denk dat ik maar wat hw ga maken, er is toch niet veel te doenquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:28 schreef OA het volgende:
[..]
Kuuk, valt er elders, in één van die tig SC's waar jij deel van uitmaakt, nog wat te beleven?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:46 schreef OA het volgende:
De zon scheen hier net... ongeveer 7,469 seconden....
vanmorgen hier 4 minuten en 21 seconden!quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:46 schreef OA het volgende:
De zon scheen hier net... ongeveer 7,469 seconden....
Gaaf, is ie te koop?quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:49 schreef Sebasser het volgende:
[ afbeelding ]
En dat op een heel A4tje, wat je al wel niet kunt doen met whiteboard markers.
Even kijken of ik daar een lening voor krijg bij lene.nlquote:
Mijn mensen bellen jouw mensen nog wel.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:51 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Even kijken of ik daar een lening voor krijg bij lene.nl [afbeelding]
mooiquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mijn mensen bellen jouw mensen nog wel.
Die dickdrawings obsessie.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:51 schreef vdvorst het volgende:
[..]
hij is geweldig, geniet ervan!!! [afbeelding] [afbeelding]
Gaafquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:49 schreef Sebasser het volgende:
[ afbeelding ]
En dat op een heel A4tje, wat je al wel niet kunt doen met whiteboard markers.
HOAXXX!!!``~~~~!!!!oneone!!111quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]Nu te koop bij Taets Art gallery
[ afbeelding ]
En dan heb je er nog wel zo lang op zitten wachtenquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:19 schreef indahnesia.com het volgende:
Sorry, ik vind al die stukken ijzer in het lichaam niet mooi. Verder is de dame niet mijn stijl, dus helaas, het gaat over.
Neuh, het ging redelijk snel. Ik zag ook al snel dat het niets was, dus dan hoef ik niet tot het einde te wachten natuurlijkquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En dan heb je er nog wel zo lang op zitten wachten [afbeelding]
Done!quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Even je ondertitel veranderen vriend
quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:52 schreef buzzer het volgende:
Ik heb je post even aangepast Jort...
ik kijk thuis wel verder...
Waarvoor?quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:54 schreef vdvorst het volgende:
Weekend
Nog iemand die een enquete voor me wil invullen?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:52 schreef buzzer het volgende:
Ik heb je post even aangepast Jort...
ik kijk thuis wel verder...
op zich heb ik niets tegn zulke linkjes, maar op je werk staat het best redelijk slordig enzoquote:
had ik al eerderquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:54 schreef vdvorst het volgende:
Weekend [afbeelding]
Nog iemand die een enquete voor me wil invullen? [afbeelding]
jah, geloof ik directquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:00 schreef buzzer het volgende:
[..]
op zich heb ik niets tegn zulke linkjes, maar op je werk staat het best redelijk slordig enzo [afbeelding]
Hehe, ja dat wel iddquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:00 schreef buzzer het volgende:
[..]
op zich heb ik niets tegn zulke linkjes, maar op je werk staat het best redelijk slordig enzo
* JortK kan zorgeloos kijken op zijn werkquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:00 schreef buzzer het volgende:
[..]
op zich heb ik niets tegn zulke linkjes, maar op je werk staat het best redelijk slordig enzo
ik kan niet kijken op mijn werkquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:04 schreef JortK het volgende:
[..]
* ]JortK kan zorgeloos kijken op zijn werk [afbeelding
quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:04 schreef JortK het volgende:
[..]
* JortK&OA kunnen zorgeloos kijken op het werk
quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:09 schreef indahnesia.com het volgende:
trek ik hier wat uit de minibar, kost 't gewoon 38 eurocent. Oplichters, in de winkel om de hoek kost het maar 33 cent.
Waar heb ik het over
Alles goed met hem hoor. Hij heeft even genoeg van veel posten en de KSC.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:11 schreef OA het volgende:
Frits, is alles oke met eer?
Ik heb hem hier al dagen niet gezien...
Schoolquote:
Komt toch niet door ons kutusers?quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Alles goed met hem hoor. Hij heeft even genoeg van veel posten en de KSC.
MSN staat niet op m'n bureaublad of onderin de balk thuis, dus denk ik er zelden aan...quote:Waarom ben jij nooit op MSN 'eik?
pm maar vdv.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:15 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Schoolover verzekeringen ...
zo maar eens een filmpie opzetten ofzo
MSN is sowieso iets wat te ver gaatquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:15 schreef OA het volgende:
[..]
Komt toch niet door ons kutusers? [afbeelding]
[..]
MSN staat niet op m'n bureaublad of onderin de balk thuis, dus denk ik er zelden aan... [afbeelding]
En op het werk msnen gaat wel weer ver vind ik. [afbeelding]
Niet door ons kutusers, maar anderenquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:15 schreef OA het volgende:
[..]
Komt toch niet door ons kutusers?![]()
[..]
MSN staat niet op m'n bureaublad of onderin de balk thuis, dus denk ik er zelden aan...![]()
En op het werk msnen gaat wel weer ver vind ik.
me tooquote:
ik ben geen kutuser, ben ik dan een andere?quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Niet door ons kutusers, maar anderen [afbeelding]
We hebben ons eigen forumquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:11 schreef OA het volgende:
Frits, is alles oke met eer?
Ik heb hem hier al dagen niet gezien...
Daar ga ik eens mijn spambotje op los latenquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:02 schreef crossover het volgende:
[..]
We hebben ons eigen forum
http://forum.tebruut.nl
The simpsonsquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:27 schreef Sebasser het volgende:
Call 991, Homer is zinkende!
Dat had ik net ook gedaan, en net eruitquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:45 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik ga een tukkie doen als de film afgelopen is.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:02 schreef crossover het volgende:
[..]
We hebben ons eigen forum
http://forum.tebruut.nl
Goed forumquote:
Sowiesoquote:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:49 schreef buzzer het volgende:
Even een vagina monoloog verwijderd...
Sebasser [afbeelding]
quote:
quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:24 schreef Sebasser het volgende:
Mijn bed vinden is niet zo moeilijk dronken.
erheen gaan is wat anders.
Truste BrandX![]()
quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:25 schreef Sebasser het volgende:
Ik heb trouwens Volume en zulks mouse in mijn linkerkant van mijn haar gedaan, en strong mouse in de rechterkant.
De linkerkant heeft half krullen, en de rechterkant niet.
Hm, dronken dingen doen verhoogt je creativiteit.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
KUT!
quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:25 schreef Sebasser het volgende:
HAAGSEDIRECTE FTW
en goed voorbeeld doet volgen. Hoewel ik niet dronken ben maar helaas nuchter, ga ik toch mijn mandje opzoeken. Ook trusten dus!quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:37 schreef Sebasser het volgende:
Bedankt voor je ode.
Ik zal nu beter slapen denk ik.
Jaquote:Op zaterdag 8 december 2007 08:15 schreef Kuukske het volgende:
Het is eigenlijk veuls te vroeg.
Werk ze X.quote:
quote:
whehe.. ik heb ook veel slaap nodig de afgelopen dagen. Ik loop me een ongeluk hier en ik ben tussen het maken van foto's ook nog eens bezig met wat filateliequote:Op zaterdag 8 december 2007 10:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
[afbeelding] ik had niet eens gedronken. Ja, een biertje om 7 uur en een irish wiskey om 9 uur, allebei tijdens een etentje. Was om 10:30 thuis en zo nuchter als maar zijn kan toen ik ging pitten... Ik heet geen Sebasser [afbeelding]
heb je een grote verzameling? Vriend van mij verzameld ook, maar zijn hobbie ligt op het vlak van mooie en of bijzondere postzegels en niet zozeer op zeldzame. Hoewel hij het supergaaf vind als hij er een op de kop weet te tikken....quote:Op zaterdag 8 december 2007 10:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. ik heb ook veel slaap nodig de afgelopen dagen. Ik loop me een ongeluk hier en ik ben tussen het maken van foto's ook nog eens bezig met wat filatelie
BX; ik heb zelfs een winkel op eBay:quote:Op zaterdag 8 december 2007 10:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
heb je een grote verzameling? Vriend van mij verzameld ook, maar zijn hobbie ligt op het vlak van mooie en of bijzondere postzegels en niet zozeer op zeldzame. Hoewel hij het supergaaf vind als hij er een op de kop weet te tikken....
Hé dat is gaaf! Dat ik dat nu pas bedenk! Kan ik bij jou misschien een aantal echte indonesische postzegels kopen? Die jij me in een envelop toestuurt? Porto betaal ik uiteraard ook? PM me anders even als je wil? [afbeelding]
Wat stoerquote:Op zaterdag 8 december 2007 10:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
BX; ik heb zelfs een winkel op eBay:
http://stores.ebay.com.sg/indahnesia
De prijzen daar zijn scherp (kan direct inkopen) of in ieder geval netjes (in het geval van specialere items). Losse zegels heb ik wel, maar het meeste gaat in hele vellen (kost toch maar een paar euro).
Buiten de winkel heb ik een beginnende eigen verzameling, maar die stelt nog niet heel veel voor. Dat gaat inderdaad stap voor stap als je eens wat leuks tegenkomt.
Cool!quote:Op zaterdag 8 december 2007 10:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
BX; ik heb zelfs een winkel op eBay:
http://stores.ebay.com.sg/indahnesia
De prijzen daar zijn scherp (kan direct inkopen) of in ieder geval netjes (in het geval van specialere items). Losse zegels heb ik wel, maar het meeste gaat in hele vellen (kost toch maar een paar euro).
Buiten de winkel heb ik een beginnende eigen verzameling, maar die stelt nog niet heel veel voor. Dat gaat inderdaad stap voor stap als je eens wat leuks tegenkomt.
aah, ik wilde je net een PM sturen, maar dat hoeft dus niet (dank je, want dat kost me minimaal 5 minuten om een of andere wazige redenquote:Op zaterdag 8 december 2007 11:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
Cool! [afbeelding] Ik ga hem dit doorsturen [afbeelding] Thanks!
Ik zit in Bandung, in het westen van Java, in de buurt van de hoofdstad Jakarta.quote:Op zaterdag 8 december 2007 11:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Indah. Hoe is het nou? Waar zat je nu precies?
En daar zit je nu omdat? Je was toch van de week die kant op gegaan?quote:Op zaterdag 8 december 2007 11:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik zit in Bandung, in het westen van Java, in de buurt van de hoofdstad Jakarta.
omdat ik een reisje wilde maken en tevens op zoek moest naar nieuwe filatelie. Over enkele dagen ga ik verder naar Jakarta. Eens kijken hoe de jaarlijks terugkerende overstromingen eruit zien.quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En daar zit je nu omdat? Je was toch van de week die kant op gegaan?
Hehe, mooi leven leid jijquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
omdat ik een reisje wilde maken en tevens op zoek moest naar nieuwe filatelie. Over enkele dagen ga ik verder naar Jakarta. Eens kijken hoe de jaarlijks terugkerende overstromingen eruit zien.
Ach ja, je moet wat he. Thuis zitten is ook weer zoietsquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, mooi leven leid jij [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van vrijdag 7 december 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
009. 103 Kuukske
068. 048 Papierversnipperaar
093. 043 Surveillance-Fiets
097. 042 DaMart
115. 038 Sjowhan
135. 035 Sebasser
159. 031 buzzer
159. 031 Frutsel
179. 029 Lenny_Leonard
179. 029 OA
203. 027 BrandX
Leer Latijn, das de kracht van Jort zn boek juistquote:
Ik had er 0quote:
goh, hoe zou dat nou komenquote:
ik kom eraanquote:
Mosterd maaltijd... oude koeien, etc....quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Leer Latijn, das de kracht van Jort zn boek juist
daaromquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:28 schreef Kuukske het volgende:
Da's MPG z'n ding toch?
Mooi he, kinderlijk verstand...quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:31 schreef Muck het volgende:
okee dan
Ik zag net een stukje op tv over kinderen van de prinses-amalia-school
amalia is gister 4 geworden
de juf: en wat wordt amalia als ze later groot is?
jongetje: 5!
je kon me opvegen
geniaalquote:
Geen prins én geen wit paard, want dat is van Sinterklaas...quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:35 schreef Muck het volgende:
[..]
geniaal
en hij had helemaal gelijk natuurlijk
ik had het er al over met mijn moeder, als amalia daar op school komt, gaat dat die kinderen nog vies tegenvallen waarschijnlijk.
geen punthoed, geen toverstaf, geen baljurken, geen dwergen, geen muizen.....
ook dat nog ja!quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:37 schreef OA het volgende:
[..]
Geen prins én geen wit paard, want dat is van Sinterklaas...
eenschquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Muckje![]()
![]()
[..]
Niet doen, gewoon niet doen
Ik geef gewoon jou de schuldquote:
quote:[..]
ik kom eraan
vooral de syntusquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik geef gewoon jou de schuld
en die stomme syntus![]()
[..]
Senseo espressoquote:
Absoluutquote:
jaquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Absoluut
Graftreinmaatschappij
Net zo erg als Veolia
Heerlijkquote:
quote:
Nee, want de NS deed het voor de verandering eens wel vrijdagquote:
gelukkigquote:
jaquote:
quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, want de NS deed het voor de verandering eens wel vrijdag![]()
oh ja, das waarquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, want de NS deed het voor de verandering eens wel vrijdag![]()
MMquote:
tofquote:
quote:
MMquote:
quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:12 schreef Muck het volgende:
[..]
gelukkig
stukje chocoladeletter erbij?
quote:
absoluutquote:
quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:23 schreef MPG het volgende:
Ik ga er weer vandoor
Eerst een filmpje kijken met vrienden, dan de stad in
schaam je!quote:
preciesquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:24 schreef Muck het volgende:
[..]
absoluut
maar chocokoffie dan weer niet
quote:
je gaat ook een filmpje kijken?quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:02 schreef Muck het volgende:
ik ook ja....
Het weer is inderdaad niet echt om te genieten neequote:Op zaterdag 8 december 2007 21:26 schreef BrandX het volgende:
ok, beslissing genomen, het is eragon geworden
dus tot over een uurtje of anderhalf-twee.
Oh, en eerst een bakkie zetten om erbij te nemen en weg te kruipen bij de kachel (wat is het een f*cking noodweer!!!!) vanmiddag scheen het zonnetjes nog
nu welquote:
ja he! dat vond ik ook, dus dat moest ik eventjes meldenquote:Op zondag 9 december 2007 09:50 schreef BrandX het volgende:
phoe, dat klinkt indrukwekkend, Indah! [afbeelding]
whehe.. ja, ik ben er een stuk minder de laatste dagen in ieder gevalquote:Op zondag 9 december 2007 12:09 schreef DaMart het volgende:
Dit is echt een koffie SLOWchat zeg... al sinds vrijdag hetzelfde topic [afbeelding] [afbeelding]
weekend he. Meestal slow wel in het weekend. Het vorige topic bleef alleen verbazingwekkend lang open voor een doordeweekse dag... Waarschijnlijk toch allemaal mensen die iets van werk moeten doen zo voor het einde van het half jaarquote:Op zondag 9 december 2007 12:09 schreef DaMart het volgende:
Dit is echt een koffie SLOWchat zeg... al sinds vrijdag hetzelfde topic![]()
Hoe noemen ze zoiets, window dressing toch?quote:Op zondag 9 december 2007 12:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
weekend he. Meestal slow wel in het weekend. Het vorige topic bleef alleen verbazingwekkend lang open voor een doordeweekse dag... Waarschijnlijk toch allemaal mensen die iets van werk moeten doen zo voor het einde van het half jaar [afbeelding]
Pics?quote:Op zondag 9 december 2007 13:17 schreef indahnesia.com het volgende:
Goed, nog even de dame achter de bar bekijken en dan terug naar m'n hotel.
quote:Op zondag 9 december 2007 09:12 schreef BrandX het volgende:
Kia ora!
OA! Wat ben jij aan het nachtbraken geweest zeg!!!
Zoiets was het ja....quote:Op zondag 9 december 2007 12:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
weekend he. Meestal slow wel in het weekend. Het vorige topic bleef alleen verbazingwekkend lang open voor een doordeweekse dag... Waarschijnlijk toch allemaal mensen die iets van werk moeten doen zo voor het einde van het half jaar
In Zuid-Holland zeggen we dan: 's Avonds een vent, 's Ochtends een vent!quote:Op zondag 9 december 2007 13:39 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Lag er om 0430 in en was er om 1000 weer uit...![]()
[..]
Zoiets was het ja....
En dat was het geval. Ik moest bij oma's een kerstboom optuigen, want dat kan ze zelf niet meer en afspraak is afspraak!quote:Op zondag 9 december 2007 13:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
In Zuid-Holland zeggen we dan: 's Avonds een vent, 's Ochtends een vent!
quote:Op zondag 9 december 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van zaterdag 8 december 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
009. 127 Sebasser
012. 113 eer-ik
038. 073 Surveillance-Fiets
058. 055 cablegunmaster
062. 054 DaMart
062. 054 Sjowhan
083. 046 Muck
089. 044 Kuukske
130. 034 buzzer
136. 033 Memento-Mori
158. 028 Papierversnipperaar
quote:Op zondag 9 december 2007 13:48 schreef Sebasser het volgende:
yay, plek 1/9.
Ik doe even meequote:
Post de vragen maar.quote:Op zondag 9 december 2007 14:00 schreef vdvorst het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
Ik post de laatste tijd niet zo veel meer dat ik ver in de lijst kom [afbeelding] gemiddeld is ook maar 13 per dag... [afbeelding]
Ik heb nog 3 kandidaten nodig voor een korte enquite (29 vragen) over verzekeringen in te vullen, wie heeft even tijd?
Voor wanneer moet je die enquêtes hebben dan? Stuur er maar 1 doorquote:Op zondag 9 december 2007 14:00 schreef vdvorst het volgende:
[..]![]()
Ik post de laatste tijd niet zo veel meer dat ik ver in de lijst komgemiddeld is ook maar 13 per dag...
Ik heb nog 3 kandidaten nodig voor een korte enquite (29 vragen) over verzekeringen in te vullen, wie heeft even tijd?
En ja je krijgt je PM nog hoorquote:
quote:Op zondag 9 december 2007 14:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En ja je krijgt je PM nog hoor
Be patientquote:
Dank uquote:
Morgen willen we ze verwerken in SPSSquote:Op zondag 9 december 2007 14:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Voor wanneer moet je die enquêtes hebben dan? Stuur er maar 1 door
SPSSquote:Op zondag 9 december 2007 14:52 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Dank u
[..]
Morgen willen we ze verwerken in SPSSDus eigenlijk vandaag
En bedankt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |