Jaquote:Op zaterdag 8 december 2007 08:15 schreef Kuukske het volgende:
Het is eigenlijk veuls te vroeg.
Werk ze X.quote:
quote:
whehe.. ik heb ook veel slaap nodig de afgelopen dagen. Ik loop me een ongeluk hier en ik ben tussen het maken van foto's ook nog eens bezig met wat filateliequote:Op zaterdag 8 december 2007 10:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
[afbeelding] ik had niet eens gedronken. Ja, een biertje om 7 uur en een irish wiskey om 9 uur, allebei tijdens een etentje. Was om 10:30 thuis en zo nuchter als maar zijn kan toen ik ging pitten... Ik heet geen Sebasser [afbeelding]
heb je een grote verzameling? Vriend van mij verzameld ook, maar zijn hobbie ligt op het vlak van mooie en of bijzondere postzegels en niet zozeer op zeldzame. Hoewel hij het supergaaf vind als hij er een op de kop weet te tikken....quote:Op zaterdag 8 december 2007 10:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. ik heb ook veel slaap nodig de afgelopen dagen. Ik loop me een ongeluk hier en ik ben tussen het maken van foto's ook nog eens bezig met wat filatelie
BX; ik heb zelfs een winkel op eBay:quote:Op zaterdag 8 december 2007 10:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
heb je een grote verzameling? Vriend van mij verzameld ook, maar zijn hobbie ligt op het vlak van mooie en of bijzondere postzegels en niet zozeer op zeldzame. Hoewel hij het supergaaf vind als hij er een op de kop weet te tikken....
Hé dat is gaaf! Dat ik dat nu pas bedenk! Kan ik bij jou misschien een aantal echte indonesische postzegels kopen? Die jij me in een envelop toestuurt? Porto betaal ik uiteraard ook? PM me anders even als je wil? [afbeelding]
Wat stoerquote:Op zaterdag 8 december 2007 10:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
BX; ik heb zelfs een winkel op eBay:
http://stores.ebay.com.sg/indahnesia
De prijzen daar zijn scherp (kan direct inkopen) of in ieder geval netjes (in het geval van specialere items). Losse zegels heb ik wel, maar het meeste gaat in hele vellen (kost toch maar een paar euro).
Buiten de winkel heb ik een beginnende eigen verzameling, maar die stelt nog niet heel veel voor. Dat gaat inderdaad stap voor stap als je eens wat leuks tegenkomt.
Cool!quote:Op zaterdag 8 december 2007 10:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
BX; ik heb zelfs een winkel op eBay:
http://stores.ebay.com.sg/indahnesia
De prijzen daar zijn scherp (kan direct inkopen) of in ieder geval netjes (in het geval van specialere items). Losse zegels heb ik wel, maar het meeste gaat in hele vellen (kost toch maar een paar euro).
Buiten de winkel heb ik een beginnende eigen verzameling, maar die stelt nog niet heel veel voor. Dat gaat inderdaad stap voor stap als je eens wat leuks tegenkomt.
aah, ik wilde je net een PM sturen, maar dat hoeft dus niet (dank je, want dat kost me minimaal 5 minuten om een of andere wazige redenquote:Op zaterdag 8 december 2007 11:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
Cool! [afbeelding] Ik ga hem dit doorsturen [afbeelding] Thanks!
Ik zit in Bandung, in het westen van Java, in de buurt van de hoofdstad Jakarta.quote:Op zaterdag 8 december 2007 11:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Indah. Hoe is het nou? Waar zat je nu precies?
En daar zit je nu omdat? Je was toch van de week die kant op gegaan?quote:Op zaterdag 8 december 2007 11:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik zit in Bandung, in het westen van Java, in de buurt van de hoofdstad Jakarta.
omdat ik een reisje wilde maken en tevens op zoek moest naar nieuwe filatelie. Over enkele dagen ga ik verder naar Jakarta. Eens kijken hoe de jaarlijks terugkerende overstromingen eruit zien.quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En daar zit je nu omdat? Je was toch van de week die kant op gegaan?
Hehe, mooi leven leid jijquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
omdat ik een reisje wilde maken en tevens op zoek moest naar nieuwe filatelie. Over enkele dagen ga ik verder naar Jakarta. Eens kijken hoe de jaarlijks terugkerende overstromingen eruit zien.
Ach ja, je moet wat he. Thuis zitten is ook weer zoietsquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, mooi leven leid jij [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van vrijdag 7 december 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
009. 103 Kuukske
068. 048 Papierversnipperaar
093. 043 Surveillance-Fiets
097. 042 DaMart
115. 038 Sjowhan
135. 035 Sebasser
159. 031 buzzer
159. 031 Frutsel
179. 029 Lenny_Leonard
179. 029 OA
203. 027 BrandX