Neuh, het ging redelijk snel. Ik zag ook al snel dat het niets was, dus dan hoef ik niet tot het einde te wachten natuurlijkquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En dan heb je er nog wel zo lang op zitten wachten [afbeelding]
Done!quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Even je ondertitel veranderen vriend
quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:52 schreef buzzer het volgende:
Ik heb je post even aangepast Jort...
ik kijk thuis wel verder...
Waarvoor?quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:54 schreef vdvorst het volgende:
Weekend
Nog iemand die een enquete voor me wil invullen?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:52 schreef buzzer het volgende:
Ik heb je post even aangepast Jort...
ik kijk thuis wel verder...
op zich heb ik niets tegn zulke linkjes, maar op je werk staat het best redelijk slordig enzoquote:
had ik al eerderquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:54 schreef vdvorst het volgende:
Weekend [afbeelding]
Nog iemand die een enquete voor me wil invullen? [afbeelding]
jah, geloof ik directquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:00 schreef buzzer het volgende:
[..]
op zich heb ik niets tegn zulke linkjes, maar op je werk staat het best redelijk slordig enzo [afbeelding]
Hehe, ja dat wel iddquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:00 schreef buzzer het volgende:
[..]
op zich heb ik niets tegn zulke linkjes, maar op je werk staat het best redelijk slordig enzo
* JortK kan zorgeloos kijken op zijn werkquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:00 schreef buzzer het volgende:
[..]
op zich heb ik niets tegn zulke linkjes, maar op je werk staat het best redelijk slordig enzo
ik kan niet kijken op mijn werkquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:04 schreef JortK het volgende:
[..]
* ]JortK kan zorgeloos kijken op zijn werk [afbeelding
quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:04 schreef JortK het volgende:
[..]
* JortK&OA kunnen zorgeloos kijken op het werk
quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:09 schreef indahnesia.com het volgende:
trek ik hier wat uit de minibar, kost 't gewoon 38 eurocent. Oplichters, in de winkel om de hoek kost het maar 33 cent.
Waar heb ik het over
Alles goed met hem hoor. Hij heeft even genoeg van veel posten en de KSC.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:11 schreef OA het volgende:
Frits, is alles oke met eer?
Ik heb hem hier al dagen niet gezien...
Schoolquote:
Komt toch niet door ons kutusers?quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Alles goed met hem hoor. Hij heeft even genoeg van veel posten en de KSC.
MSN staat niet op m'n bureaublad of onderin de balk thuis, dus denk ik er zelden aan...quote:Waarom ben jij nooit op MSN 'eik?
pm maar vdv.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:15 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Schoolover verzekeringen ...
zo maar eens een filmpie opzetten ofzo
MSN is sowieso iets wat te ver gaatquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:15 schreef OA het volgende:
[..]
Komt toch niet door ons kutusers? [afbeelding]
[..]
MSN staat niet op m'n bureaublad of onderin de balk thuis, dus denk ik er zelden aan... [afbeelding]
En op het werk msnen gaat wel weer ver vind ik. [afbeelding]
Niet door ons kutusers, maar anderenquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:15 schreef OA het volgende:
[..]
Komt toch niet door ons kutusers?![]()
[..]
MSN staat niet op m'n bureaublad of onderin de balk thuis, dus denk ik er zelden aan...![]()
En op het werk msnen gaat wel weer ver vind ik.
me tooquote:
ik ben geen kutuser, ben ik dan een andere?quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Niet door ons kutusers, maar anderen [afbeelding]
We hebben ons eigen forumquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:11 schreef OA het volgende:
Frits, is alles oke met eer?
Ik heb hem hier al dagen niet gezien...
Daar ga ik eens mijn spambotje op los latenquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:02 schreef crossover het volgende:
[..]
We hebben ons eigen forum
http://forum.tebruut.nl
The simpsonsquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:27 schreef Sebasser het volgende:
Call 991, Homer is zinkende!
Dat had ik net ook gedaan, en net eruitquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:45 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik ga een tukkie doen als de film afgelopen is.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:02 schreef crossover het volgende:
[..]
We hebben ons eigen forum
http://forum.tebruut.nl
Goed forumquote:
Sowiesoquote:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:49 schreef buzzer het volgende:
Even een vagina monoloog verwijderd...
Sebasser [afbeelding]
quote:
quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:24 schreef Sebasser het volgende:
Mijn bed vinden is niet zo moeilijk dronken.
erheen gaan is wat anders.
Truste BrandX![]()
quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:25 schreef Sebasser het volgende:
Ik heb trouwens Volume en zulks mouse in mijn linkerkant van mijn haar gedaan, en strong mouse in de rechterkant.
De linkerkant heeft half krullen, en de rechterkant niet.
Hm, dronken dingen doen verhoogt je creativiteit.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
KUT!
quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:25 schreef Sebasser het volgende:
HAAGSEDIRECTE FTW
en goed voorbeeld doet volgen. Hoewel ik niet dronken ben maar helaas nuchter, ga ik toch mijn mandje opzoeken. Ook trusten dus!quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:37 schreef Sebasser het volgende:
Bedankt voor je ode.
Ik zal nu beter slapen denk ik.
Jaquote:Op zaterdag 8 december 2007 08:15 schreef Kuukske het volgende:
Het is eigenlijk veuls te vroeg.
Werk ze X.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |