Heb net besloten dat ik maar tot 1600 ~ 1630 blijf...quote:
quote:
quote:Mogge
Nou, dan schop ik er nog wel even tegenaan.quote:
Kuuk, valt er elders, in één van die tig SC's waar jij deel van uitmaakt, nog wat te beleven?quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, dan schop ik er nog wel even tegenaan.
Ik denk dat ik maar wat hw ga maken, er is toch niet veel te doenquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:28 schreef OA het volgende:
[..]
Kuuk, valt er elders, in één van die tig SC's waar jij deel van uitmaakt, nog wat te beleven?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:46 schreef OA het volgende:
De zon scheen hier net... ongeveer 7,469 seconden....
vanmorgen hier 4 minuten en 21 seconden!quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:46 schreef OA het volgende:
De zon scheen hier net... ongeveer 7,469 seconden....
Gaaf, is ie te koop?quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:49 schreef Sebasser het volgende:
[ afbeelding ]
En dat op een heel A4tje, wat je al wel niet kunt doen met whiteboard markers.
Even kijken of ik daar een lening voor krijg bij lene.nlquote:
Mijn mensen bellen jouw mensen nog wel.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:51 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Even kijken of ik daar een lening voor krijg bij lene.nl [afbeelding]
mooiquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mijn mensen bellen jouw mensen nog wel.
Die dickdrawings obsessie.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:51 schreef vdvorst het volgende:
[..]
hij is geweldig, geniet ervan!!! [afbeelding] [afbeelding]
Gaafquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:49 schreef Sebasser het volgende:
[ afbeelding ]
En dat op een heel A4tje, wat je al wel niet kunt doen met whiteboard markers.
HOAXXX!!!``~~~~!!!!oneone!!111quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]Nu te koop bij Taets Art gallery
[ afbeelding ]
En dan heb je er nog wel zo lang op zitten wachtenquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:19 schreef indahnesia.com het volgende:
Sorry, ik vind al die stukken ijzer in het lichaam niet mooi. Verder is de dame niet mijn stijl, dus helaas, het gaat over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |